Als je zelfstandig naar Düsseldorf kan rijden toch ook?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dan ineens niet. Dan is het al zó`n ouwe lul.
Als je de kracht hebt om een paar uur te gaan skeeleren kan je ook werken denk ik zo. Tenzij je écht een diagnose hebt waardoor/waarop je bent afgekeurd (Zoals ik) Dan heb je er recht op..
Uitstekend werk Profquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Even quoten, dan kan ik je dadelijk aangeven mocht je het doorzetten.
"Tenzij je echt een diagnose hebt waarop/waardoor je afgekeurd bent zoals ik"quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je zelfstandig naar Düsseldorf kan rijden toch ook?
goedensnitchquote:
lees 1 post aandachtig manquote:
Skeeleren is voor homo's, maar je kunt ook mentaal in de wajong komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je de kracht hebt om een paar uur te gaan skeeleren kan je ook werken denk ik zo. Tenzij je écht een diagnose hebt waardoor/waarop je bent afgekeurd (Zoals ik) Dan heb je er recht op..
Ik skeeler niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Skeeleren is voor homo's, maar je kunt ook mentaal in de wajong komen.
Trouwens even uitgezocht, het kan.
Waar ben jij op afgekeurd?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoe vaak per week moet je dan huilend je moeder bellen als volwassen vent?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Skeeleren is voor homo's, maar je kunt ook mentaal in de wajong komen.
Trouwens even uitgezocht, het kan.
Lijkt die bij jou wel goed?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Eh ik word dus kortpittigekapsel dame in 2034
[ afbeelding ]
Dit lijkt wel erg op Cripquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Eh ik word dus kortpittigekapsel dame in 2034
[ afbeelding ]
Nou nee ik heb zwart haar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:27 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Lijkt die bij jou wel goed?
Simpel gezegd zijn kinderen met NLD kinderen die goed kunnen luisteren en vertellen maar moeite hebben met het visueel waarnemen van dingen (zien) en het uitvoeren/ doen van dingen (vooral motorische zaken). En door deze moeite met zien, voelen en doen ontstaan vaak ook sociale problemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |