quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was toen ook al een enorme fan.
Niemand gaat dit snappen.
Wel leuk dat ik alles zo terug kan vinden en kan bewijzen dat HPLC gewoon een bètanerdje is.
Ik kreeg 450 errors per run, dat was pas echt fan-tas-tisch!quote:
dat wisten we al hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:31 schreef Rezania het volgende:
en kan bewijzen dat HPLC gewoon een bètanerdje is.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je past beter op TLC met al je wijvengezeik
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme ik krijg nu allemaal chemie adds en ik haat chemie
Dat made is toch met die kut pubers die van alles krijgen met hulp voor hun doel maar dan niks willen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jezus manDaar had ik nog niet eens over nagedacht
![]()
Of op MTV misschien voor "Made"
ga lekker fietsen, nerdquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hermann doet ook chemie met z'n Thin Layer Chromatography
Chemie. Houd jij niet van liefde dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme ik krijg nu allemaal chemie adds en ik haat chemie
Wat is dit, heb ik nooit gehad denk ik of ik lette weer eens niet opquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is puur genot, ja toch?
tik em aan mattiequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
haha je ziet nu wel wie de domme mensen zijn
Liefde is overratedquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Chemie. Houd jij niet van liefde dan?
Wie houdt nou van liefde?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Chemie. Houd jij niet van liefde dan?
Dat zei Jesse eerst ook, maar werd wel rijke tatta later.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitch pls, je gaat het toch wel halen en chromatografie heeft echt niks met immunologie te maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
HOU MAAR WEER OP OVER AL DIE KUTCHROMATOGRAFIE TECHNIEKEN
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat zei Jesse eerst ook, maar werd wel rijke tatta later.nou enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |