wtf moet ik met een euroquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Deadprez is al gelukkig met een euro. Daarom hou ik van hem.
Maar je moet nog wel een keer mee vissen eigenlijk. En dan op een tour voor conger eel. Van vang je op zee palingen van een meter of 2, zo dik als je arm. Echt een sport.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, weet ikheb me wel ingelezen over de troubles uiteraard. Ben zelf niet gelovig dus dat scheelt. Nja het landschap lijkt me idd prachtig, Giants Causeway en Mourne Mountains etc
Oh shitquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wellicht ook tegen homo's
Ik houd je op de hoogte
bahquote:
Mckroketquote:
mag ik ook met jullie mee omdat ik slinkse policor gutmensch benquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh shit
Als we gedeporteerd worden zullen we dan samen vluchten
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, weet niet wat die killa lult. Alsof ik daar verstand van heb
quote:Op donderdag 11 september 2014 13:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vet cool toch. Minutenlang wachten op een piekje met te veel tailing
Hopelijk valt het me mee qua regenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar je moet nog wel een keer mee vissen eigenlijk. En dan op een tour voor conger eel. Van vang je op zee palingen van een meter of 2, zo dik als je arm. Echt een sport.
Of in het binnenland lekker vissen in een rivier. Veel rustiger dan het gedoe in de stad, maar daarom niet minder leuk. Je hebt wel altijd wind en veel regen, maar het is iets stabieler dan in schotland.
Maar wat je ook doet - dat is trouwens de beste tip - of je nu gaat vissen of uit gaat, je wordt altijd nat. Altijd, wat je ook doet en waar je het ook doet.
Als ik een serie was zou ik waarschijnlijk op SBS6 worden uitgezondenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik een serie was zou ik sws kijkcijferrecords verbreken
Ik ben nu ook kaal, genieten.quote:
Hihi.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA HOU NOU MAAR OP IK ZIE CD8 EN CD4 BLOODPRESSURE=200+![]()
Nee want dan word ik gezien als landverrader omdat ik jou helpquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh shit
Als we gedeporteerd worden zullen we dan samen vluchten
Niet gewoon al kratten bier in huis hebben staan.quote:
je past beter op TLC met al je wijvengezeikquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik een serie was zou ik waarschijnlijk op SBS6 worden uitgezonden
Was toen ook al een enorme fan.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:35 schreef Rezania het volgende:
Ik heb morgen een werkcollege MatLab of zo. Spannend, echt alleen maar spannende dingen deze periode, zoooo spannend.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je past beter op TLC met al je wijvengezeik
Ze hebben trouwens in Belfast, lijkt wat dat betreft erg op de Koopgoot van Rotterdam bijzonder veel van die fontijntjes op de stoep voor kinderen. Dus je moet ook altijd even kijken waar je loopt, zeker in het centrum.quote:
maar ik heb NL paspoortquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee want dan word ik gezien als landverrader omdat ik jou help
Jezus manquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je past beter op TLC met al je wijvengezeik
Heb er 1, helaas is alles opquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet gewoon al kratten bier in huis hebben staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |