quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jezus, jij en braddie hebben een gezamelijk iq van 38
Je bent nou in de war met het gezamelijke IQ van jouw pleeggezin.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je bent nou in de war met het IQ van jouw pleeggezin.
Vooral veel gif, en toch als je z'n radioshow hoort, met z'n zwoele stem, zou je niet zo'n gefrustreerd mannetje met een schuimende snor bedenken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er allemaal al in die snor gezeten heeft.
haha echt heee wtf maaaanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je bent nou in de war met het gezamelijke IQ van jouw pleeggezin.
Haha en dan Braddie natuurlijk 37quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
terechte klachtquote:
Wat voor spannends gebeurd er als je op de rode knop drukt?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vooral veel gif, en toch als je z'n radioshow hoort, met z'n zwoele stem, zou je niet zo'n gefrustreerd mannetje met een schuimende snor bedenken.
Ik probeer op zwart hem ook even in te dammen, maar ga je zelf ook in discussie met hem voordat je op de rode knop drukt?
HAHAHA HIHIHIHHAHAHAHAOHOHOHOHOHOHOHHWHWEHEHEHEHEHEHE WAT LEUK, ZIE JE HOE HARD IK AAN HET LACHEN EN AAN HET GINNEGAPPEN BEN HIHIHIHIHAHAHAHAHOHOHOHOHquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
braddie heeft meer rijlessen gehad dan zijn iq hoog is dat sowieso ja
haha wat grappig
Jeetje, depressief jankwijf.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
braddie heeft meer rijlessen gehad dan zijn iq hoog is dat sowieso ja
haha wat grappig
is hoink echt gefrustreerd, ja?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vooral veel gif, en toch als je z'n radioshow hoort, met z'n zwoele stem, zou je niet zo'n gefrustreerd mannetje met een schuimende snor bedenken.
Ik probeer op zwart hem ook even in te dammen, maar ga je zelf ook in discussie met hem voordat je op de rode knop drukt?
Het feit dat ik als een baas in een BX zit, en dat als UI in stel? Oke.quote:
mijn joint is gaan blowen tegen de depressie, weenie hoor maar dat gaat verquote:
ik reageer over 5 minuten weer zodat het niet lijkt alsof ik hele tijd al mee zit te lurken, vergeet deze postquote:
Daredevil kijken onder het genot van 2 liter cola en een bananensoes, als ik het goed heb onthoudenquote:
maak je niet dikquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
HAHAHA HIHIHIHHAHAHAHAOHOHOHOHOHOHOHHWHWEHEHEHEHEHEHE WAT LEUK, ZIE JE HOE HARD IK AAN HET LACHEN EN AAN HET GINNEGAPPEN BEN HIHIHIHIHAHAHAHAHOHOHOHOH
kneus
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn joint is gaan blowen tegen de depressie, weenie hoor maar dat gaat ver
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik reageer over 5 minuten weer zodat het niet lijkt alsof ik hele tijd al mee zit te lurken, vergeet deze post
Ik heb de afgelopen vrijdag tegen wil en dank een kringverjaardag bezocht, maar.... Ik ga er bijna naar opzoek. Wat is hier ineens aan de hand.quote:
Hardopquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
Niet hierquote:
als gesink de tour wint plaats ik een heel jaar lang elke dag een positieve post op fok, en dat wordt tevens mijn enige post die dagquote:
sinds jij niet vaak genoeg online bent om ons onder de duim te houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen vrijdag tegen wil en dank een kringverjaardag bezocht, maar.... Ik ga er bijna naar opzoek. Wat is hier ineens aan de hand.
Sinds wanneer gedragen een paar jochies, die net een haar op hun zak hebben groeien en vol trots aan moeders hebben laten zien, zich alsof ze in een Amerikaanse high school-drama spelen?
buren besloten om lekker keihard te feesten dus ik kan nu niet rustig Netflix kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daredevil kijken onder het genot van 2 liter cola en een bananensoes, als ik het goed heb onthouden
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen vrijdag tegen wil en dank een kringverjaardag bezocht, maar.... Ik ga er bijna naar opzoek. Wat is hier ineens aan de hand.
Sinds wanneer gedragen een paar jochies, die net een haar op hun zak hebben groeien en vol trots aan moeders hebben laten zien, zich alsof ze in een Amerikaanse high school-drama spelen?
Anders log je gewoon uit als het je niet bevaltquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik voor andere mocht denken zou dat zoveel ellende schelenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het feit dat ik als een baas in een BX zit, en dat als UI in stel? Oke.
Waarom stop jij niet even met denken? dan KAN ik tenminste "zelf" denken. Dat doe jij nu zo`n beetje voor mij, misselijkmakende lamlul.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
buren besloten om lekker keihard te feesten dus ik kan nu niet rustig Netflix kijken
wat doe jij nou weer stoer hansquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt
Dan ga we maar weer even bijhaken. Hoe lekker die kaas en iets dat voor leverworst door moet gaan ook is.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
sinds jij niet vaak genoeg online bent om ons onder de duim te houden
Heb een haiku gestuurdquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij ook, hopelijk ga je me nu wel dm's sturen
Ja, zo kan ik ook wel beloftes makenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als gesink de tour wint plaats ik een heel jaar lang elke dag een positieve post op fok, en dat wordt tevens mijn enige post die dag
Oeh, kaas.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ga we maar weer even bijhaken. Hoe lekker die kaas en iets dat voor leverworst door moet gaan ook is.
"ik ben braddie, ik wil afvallen terwijl ik een fles cola achterover tik, ik wil ook dun zijn en naar de sportschool"quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja leuk grapje, want dat ben ik al.
oke mensen even allemaal lachen.
ja lach maar weet je hoeveel haze me dat kostquote:
Zou keihard aanbellen en bekogelen met bananensoezenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
buren besloten om lekker keihard te feesten dus ik kan nu niet rustig Netflix kijken
Stokoude kaasquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oeh, kaas.Nu heb ik trek. Het liefste Machengo of zo.
bekogel ze liever met gezonde dingenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou keihard aanbellen en bekogelen met bananensoezen
Het moment dat jij voor andere zou mogen denken gaat de bevolking in NL van +- 17,000,000 naar 1. (Alleen jij nog)quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik voor andere mocht denken zou dat zoveel ellende schelen
dat zou sowieso een zegen voor de wereld zijn
Ik heb wel eens reacties verwijderd van hem, waar de honden geen brood van lustenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is hoink echt gefrustreerd, ja?
ik had het over mijn joint swaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt
ja sommige mensen frustreren mijquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn allemaal gefrustreerd neem een shotje zika
Hou ouder hoe beter, en dan mosterd erbij.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stokoude kaasBijna iedere kaas vind ik trouwens wel lekker.
Dit krijg je als je hier teveel "mannen" hebtquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn allemaal gefrustreerd neem een shotje zika
Als het je niet bevalt dan...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja sommige mensen frustreren mij
waar is mijn ''Herman!'', Frank? godverdommequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
je hebt zoooo geen ideequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het moment dat jij voor andere zou mogen denken gaat de bevolking in NL van +- 17,000,000 naar 1. (Alleen jij nog)
In de ploegwagenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zooooo waar is dat vertrouwen?
Ik had je nog niet gezien hermannetjequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar is mijn ''Herman!'', Frank? godverdomme
ik ben moeilijk te missenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had je nog niet gezien hermannetje
Elke soort kaas in de lasagnequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb nog wel wat spruiten liggen hierquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bekogel ze liever met gezonde dingen
Ligt er aan, soms vind ik mosterd ook de smaak verpesten. Sommige kaas moet je gewoon zonder condimenten of wat dan ook eten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hou ouder hoe beter, en dan mosterd erbij.![]()
Zijn net kakelende kippen joh, zogenaamd testosteronbommetjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dit krijg je als je hier teveel "mannen" hebt
kom bij team lobi, fuck fittiesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Hallo met wie moet ik fittie maken dan ik wil erbij horen peer pressure en zo
quote:
Je zal wel mexicano's aan het bakken zijn geweest toen ik keek.quote:
mijn moeder doet dat altijdquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je zal wel mexicano's aan het bakken zijn geweest toen ik keek.
Jaquote:
Allemaal mietjesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zijn net kakelende kippen joh, zogenaamd testosteronbommetjes.
Geen fittie hier. Dat gezever kan lekker bewaard blijven voor de ballenbak. We komen hier allemaal voor ons plezier en geen enkele reden om het voor de ander vervelend te maken. Ellende genoeg op de wereld, laten we nu eens iets leuk houden voor elkaar.quote:
Jammer is dat he.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik mag je dus niet neerknallen he
jij bent de enige hier die ik zonder problemen kan uitscheldenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, doe ik aardig en dan doe je weer zo
Jeetje, je bent niet verslaafd ofzo hequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:07 schreef Remqo het volgende:
Verdomme, niets te roken hier, #stopstruggles
Je kan M&M's verpulveren en dat opsnuiven.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:07 schreef Remqo het volgende:
Ach ik verhuis binnenkort toch naar een eilandquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen fittie hier. Dat gezever kan lekker bewaard blijven voor de ballenbak. We komen hier allemaal voor ons plezier en geen enkele reden om het voor de ander vervelend te maken. Ellende genoeg op de wereld, laten we nu eens iets leuk houden voor elkaar.
eh bedankt denk ikquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent de enige hier die ik zonder problemen kan uitschelden
is vast nog wel iets openquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:07 schreef Remqo het volgende:
HAHAAH WIE GAAT ER NOU OP EEN EILAND WONENquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ik verhuis binnenkort toch naar een eiland
ja kom battlefield, win 100-0quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jammer is dat he.
Je kan het wel hier mee proberen:
[ afbeelding ]
Welk eiland ga je heen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verlaten?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom hatenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
HAHAAH WIE GAAT ER NOU OP EEN EILAND WONEN
zeg dat hij typtquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:09 schreef HPLC het volgende:
Jongens, er zit iemand in mijn dm te schreeuwen
sry :$quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:09 schreef HPLC het volgende:
Wanneer gaan we fittie maken?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh ik snap al waarom jullie fitties maken.
Na ruzie komt er altijd goedmaakseks.
Ban wegens openbaring dmquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:09 schreef HPLC het volgende:
M&M's zijn sws wel vies.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Weetje wat echt vies is. M&m met nootjes erin.
Crispy
Noord-Ierlandquote:
Belfastquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wel lekker man op een eiland zitten, waar ga je precies heen?
Ik ga daar wonen, werken voor Paypalquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Noord-Ierland. Tof. Vanwaar de reis?
Ah tof. Mijn broer woont in Ierland.quote:
Ik heb een m&m's onderbroek, wat smelt in de mond en niet in de handquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan M&M's verpulveren en dat opsnuiven.
Nicequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ah tof. Mijn broer woont in Ierland.
anders zou ik andere hobby's moeten zoekenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, hoezo? waarom mogen domme idioten altijd maar hun bullshit verkondigen?
Leukquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga daar wonen, werken voor Paypal
Je bent erquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent de tweede die dat zegt vandaag, ik ben a-seksueel gvd
Is dit een seksueel getint grapje?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een m&m's onderbroek, wat smelt in de mond en niet in de hand
Hoop hetquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
LeukJe kunt daar trouwens prachtig en goedkoop wonen.
naast netflix en de fapmap? lijkt me zwaar overbodigquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
anders zou ik andere hobby's moeten zoeken
Uiteraard. Geitenkaas en mosterd is geen goed combi om maar wat te noemen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt er aan, soms vind ik mosterd ook de smaak verpesten. Sommige kaas moet je gewoon zonder condimenten of wat dan ook eten.
Onder een kloon zou ik al helemaal niet durven gemeen te doenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent er
Er was net een gemene homo, was toch niet jouw kloon?
quote:
Celibaatleef beste leefquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent de tweede die dat zegt vandaag, ik ben a-seksueel gvd
Vanaf NU blijft alles tussen onsquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
opso, ik kan jou ook niks toevertrouwen ;s ;s
O, dan was het McGrath weerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onder een kloon zou ik al helemaal niet durven gemeen te doen
een man zonder sociaal leven heeft minstens 3 dingen nodigquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
naast netflix en de fapmap? lijkt me zwaar overbodig
Dus ik moet als de ware je zaad eruit persen door er even aan te draaien?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb hier een paar sokken waar nog genoeg inzit
wat jou het makkelijkste lijktquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus ik moet als de ware je zaad eruit persen door er even aan te draaien?
Straks kom ik je daar tegenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Awesomedublin is voor mij straks 2 uur met de trein, lekker dichtbij dus
Een isolementquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een man zonder sociaal leven heeft minstens 3 dingen nodig
Weet ik nietquote:
blijf dan maar ook weg uit grunnquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga dus nooit naar dublin en utrecht en arnhem te veel fokkers
Waarschijnlijk belandt hij weer bij een jongen in bed en doet hij net alsof hij een chick heeft gescoordquote:
Alle FOK!kers zitten op zolder.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
typisch McGquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk belandt hij weer bij een jongen in bed en doet hij net alsof hij een chick heeft gescoord
voor mij is het highschoolchicksquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, als de highclasschicks maar op je vallen
Zal je nog wel meemaken denk ik. Als je daar naar een cafe gaat, gaan ineens de deuren dicht. Als je dan binnen bent kun je drinken tot je een ons weegt - wat Ieren dan ook doen - maar niemand komt er meer in. Gordijnen ervoor en dergelijke. En oh ja, als je dan op de vrouwen valt die er zijn, wel, dan heb je te veel gedronken. Dan moet je opstaan, de kastelijn vriendelijk bedanken en hopen dat je thuis komt.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoop hetvolgende week dinsdag vlieg ik erheen dus ik hoop wel snel wat te vinden dan
Dat zijn dus die FOK!kers. Geen zonlicht op zolder hè.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik niet want op zolder zitten spoken
Ik heb al drie van de vier FOK!kers uit mijn geboorteplek ontmoet, binnenkort de vierde meeten als het goed is.quote:
nee groningen is beterquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ah en zijn het wat normale mensen of zijn het van die introverte zolderkamerautistjesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn dus die FOK!kers. Geen zonlicht op zolder hè.
[..]
Ik heb al drie van de vier FOK!kers uit mijn geboorteplek ontmoet, binnenkort de vierde meeten als het goed is.
Jij bent in Belfast geweest?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal je nog wel meemaken denk ik. Als je daar naar een cafe gaat, gaan ineens de deuren dicht. Als je dan binnen bent kun je drinken tot je een ons weegt - wat Ieren dan ook doen - maar niemand komt er meer in. Gordijnen ervoor en dergelijke. En oh ja, als je dan op de vrouwen valt die er zijn, wel, dan heb je te veel gedronken. Dan moet je opstaan, de kastelijn vriendelijk bedanken en hopen dat je thuis komt.
Normale mensen. Althans, de eerste drie.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah en zijn het wat normale mensen of zijn het van die introverte zolderkamerautistjes
Hplc hequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
nog steeds geen idee wat dat moet voorstellen
jeetjequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
nog steeds geen idee wat dat moet voorstellen
Levenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's niet veel, wat heb je gedaan dat je n kasplantje bent geworden?
Alleen maar dronken mensen op straat.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal je nog wel meemaken denk ik. Als je daar naar een cafe gaat, gaan ineens de deuren dicht. Als je dan binnen bent kun je drinken tot je een ons weegt - wat Ieren dan ook doen - maar niemand komt er meer in. Gordijnen ervoor en dergelijke. En oh ja, als je dan op de vrouwen valt die er zijn, wel, dan heb je te veel gedronken. Dan moet je opstaan, de kastelijn vriendelijk bedanken en hopen dat je thuis komt.
wat is dezequote:
oh die kutserie die gelijk werd gecanceldquote:
Naja even serieus eerste twee shotjes deden echt niet pijn, alleen eerste dag beetje gevoelig armpje en meer niet. Maar nu kan ik er niet eens op liggen (doet srs fucking erg pijn) of helemaal omhoog strekken want dan is het irritant pijnlijkquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb wel wat meer ruimte nodig voor mijn gerechten
hoort dat zo of ben jij gewoon overgevoelig?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja even serieus eerste twee shotjes deden echt niet pijn, alleen eerste dag beetje gevoelig armpje en meer niet. Maar nu kan ik er niet eens op liggen (doet srs fucking erg pijn) of helemaal omhoog strekken want dan is het irritant pijnlijk
Jullie horen serieus nu pas voor het eerst dat HPLC een afkorting is voor High Pressure Liquid Chromatography?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb wel wat meer ruimte nodig voor mijn gerechten
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godverdomme hou op met HPLC afbeeldingen krijg er hartkloppingen van
Klinkt geinigquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Vaker in Iederland geweest. Ook weleens in Lamavady, weet ik nog goed want na een avond zuipen gingen we de dag erna de zee op, vissen op conger eel. En als je er dan een ving dan vaarden we naar zo'n eilandje en kon je dat beest roosteren.
Maar je moet echt oppassen want de deuren gaan na een bepaalde tijd dicht en je drinkt vervolgens door - het is dan wel echt gezellig in zo'n kroeg - tot je slaapt. En ja, je wordt dan de volgende ochtend wakker - ofwel in een stoel, op een tafel of weet ik het - te midden van Ieren die ook zijn gebleven. Wel echt leuk, maar je moet de volgende niets zinnigs te doen hebben.
een kale oude man valt ons hier soms ook lastig met dit soort dingen maar daar lees ik altijd overheenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jullie horen serieus nu pas voor het eerst dat HPLC een afkorting is voor High Pressure Liquid Chromatography?
Toevallige is dat een Arubaans meisje zelfde ervaart als ik, maar de Nederlandse meisjes amper pijn hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoort dat zo of ben jij gewoon overgevoelig?
Opa is een labrat?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
een kale oude man valt ons hier soms ook lastig met dit soort dingen maar daar lees ik altijd overheen
Gvd ik haat jouquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]Er mag max een micro-liter in.
[..]
[ afbeelding ]
Maar patat enzo wordt hem niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij hebben er eentje die we alleen voor chickenwings gebruiken, smaakt prima
Een prikje tegen uitroeiing van allochtonen, je snapt 'mquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Toevallige is dat een Arubaans meisje zelfde ervaart als ik, maar de Nederlandse meisjes amper pijn hebben.
Is dit stiekem een ander soort prikje gericht aan de allochtonen?
Dat is alvast een vraag die je daar niet moet stellenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klinkt geiniggelukkig drink ik niet
Wat vind jij leuker dan, Ierland of Noord Ierland?
wejo, crewbashquote:
zullen wij een nieuwe snack uitvinden, de mexidelquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar patat enzo wordt hem niet.
Nou heb ik zin in frikandellen
Je bent zelf gecanceldquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh die kutserie die gelijk werd gecanceld
Wie?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wejo, crewbash
nee een andere kale oude man
Ja, weet ikquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is alvast een vraag die je daar niet moet stellenVermijd ook vragen over geloof
.
Mwah... Ja, vond het allebei bijzonder leuk. Het noorden is wat ruiger, ook qua landschap. Maar wat is leuker? Tja... Het heeft allebei z'n charmes.
Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zullen wij een nieuwe snack uitvinden, de mexidel
working_class_hero/slaap_zak/kritischemassaquote:
Oh ja, hij is chill.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
working_class_hero/slaap_zak/kritischemassa
met de miljoenen die we verdienen zou ik 25 euro aan deadprez doneren zodat hij een spel kan kopenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een prikje tegen uitroeiing van allochtonen, je snapt 'm
Dat ie kaal is, is een troll.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
working_class_hero/slaap_zak/kritischemassa
die zijn verboden hier, ban waardig zelfs.quote:
kloptquote:
Deadprez is al gelukkig met een euro. Daarom hou ik van hem.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met de miljoenen die we verdienen zou ik 25 euro aan deadprez doneren zodat hij een spel kan kopen
Ik zou kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik een serie was zou ik sws kijkcijferrecords verbreken
wtf moet ik met een euroquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Deadprez is al gelukkig met een euro. Daarom hou ik van hem.
Maar je moet nog wel een keer mee vissen eigenlijk. En dan op een tour voor conger eel. Van vang je op zee palingen van een meter of 2, zo dik als je arm. Echt een sport.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, weet ikheb me wel ingelezen over de troubles uiteraard. Ben zelf niet gelovig dus dat scheelt. Nja het landschap lijkt me idd prachtig, Giants Causeway en Mourne Mountains etc
Oh shitquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wellicht ook tegen homo's
Ik houd je op de hoogte
bahquote:
Mckroketquote:
mag ik ook met jullie mee omdat ik slinkse policor gutmensch benquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh shit
Als we gedeporteerd worden zullen we dan samen vluchten
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, weet niet wat die killa lult. Alsof ik daar verstand van heb
quote:Op donderdag 11 september 2014 13:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vet cool toch. Minutenlang wachten op een piekje met te veel tailing
Hopelijk valt het me mee qua regenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar je moet nog wel een keer mee vissen eigenlijk. En dan op een tour voor conger eel. Van vang je op zee palingen van een meter of 2, zo dik als je arm. Echt een sport.
Of in het binnenland lekker vissen in een rivier. Veel rustiger dan het gedoe in de stad, maar daarom niet minder leuk. Je hebt wel altijd wind en veel regen, maar het is iets stabieler dan in schotland.
Maar wat je ook doet - dat is trouwens de beste tip - of je nu gaat vissen of uit gaat, je wordt altijd nat. Altijd, wat je ook doet en waar je het ook doet.
Als ik een serie was zou ik waarschijnlijk op SBS6 worden uitgezondenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik een serie was zou ik sws kijkcijferrecords verbreken
Ik ben nu ook kaal, genieten.quote:
Hihi.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA HOU NOU MAAR OP IK ZIE CD8 EN CD4 BLOODPRESSURE=200+![]()
Nee want dan word ik gezien als landverrader omdat ik jou helpquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh shit
Als we gedeporteerd worden zullen we dan samen vluchten
Niet gewoon al kratten bier in huis hebben staan.quote:
je past beter op TLC met al je wijvengezeikquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik een serie was zou ik waarschijnlijk op SBS6 worden uitgezonden
Was toen ook al een enorme fan.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:35 schreef Rezania het volgende:
Ik heb morgen een werkcollege MatLab of zo. Spannend, echt alleen maar spannende dingen deze periode, zoooo spannend.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je past beter op TLC met al je wijvengezeik
Ze hebben trouwens in Belfast, lijkt wat dat betreft erg op de Koopgoot van Rotterdam bijzonder veel van die fontijntjes op de stoep voor kinderen. Dus je moet ook altijd even kijken waar je loopt, zeker in het centrum.quote:
maar ik heb NL paspoortquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee want dan word ik gezien als landverrader omdat ik jou help
Jezus manquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Heb er 1, helaas is alles opquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet gewoon al kratten bier in huis hebben staan.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was toen ook al een enorme fan.
Niemand gaat dit snappen.
Wel leuk dat ik alles zo terug kan vinden en kan bewijzen dat HPLC gewoon een bètanerdje is.
Ik kreeg 450 errors per run, dat was pas echt fan-tas-tisch!quote:
dat wisten we al hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:31 schreef Rezania het volgende:
en kan bewijzen dat HPLC gewoon een bètanerdje is.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme ik krijg nu allemaal chemie adds en ik haat chemie
Dat made is toch met die kut pubers die van alles krijgen met hulp voor hun doel maar dan niks willen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jezus manDaar had ik nog niet eens over nagedacht
![]()
Of op MTV misschien voor "Made"
ga lekker fietsen, nerdquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hermann doet ook chemie met z'n Thin Layer Chromatography
Chemie. Houd jij niet van liefde dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme ik krijg nu allemaal chemie adds en ik haat chemie
Wat is dit, heb ik nooit gehad denk ik of ik lette weer eens niet opquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is puur genot, ja toch?
tik em aan mattiequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
haha je ziet nu wel wie de domme mensen zijn
Liefde is overratedquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Chemie. Houd jij niet van liefde dan?
Wie houdt nou van liefde?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Chemie. Houd jij niet van liefde dan?
Dat zei Jesse eerst ook, maar werd wel rijke tatta later.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitch pls, je gaat het toch wel halen en chromatografie heeft echt niks met immunologie te maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
HOU MAAR WEER OP OVER AL DIE KUTCHROMATOGRAFIE TECHNIEKEN
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat zei Jesse eerst ook, maar werd wel rijke tatta later.nou enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |