Elke soort kaas in de lasagnequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stokoude kaasBijna iedere kaas vind ik trouwens wel lekker.
Heb nog wel wat spruiten liggen hierquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bekogel ze liever met gezonde dingen
Ligt er aan, soms vind ik mosterd ook de smaak verpesten. Sommige kaas moet je gewoon zonder condimenten of wat dan ook eten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hou ouder hoe beter, en dan mosterd erbij.![]()
Zijn net kakelende kippen joh, zogenaamd testosteronbommetjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dit krijg je als je hier teveel "mannen" hebt
kom bij team lobi, fuck fittiesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Hallo met wie moet ik fittie maken dan ik wil erbij horen peer pressure en zo
quote:
Je zal wel mexicano's aan het bakken zijn geweest toen ik keek.quote:
mijn moeder doet dat altijdquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je zal wel mexicano's aan het bakken zijn geweest toen ik keek.
Jaquote:
Allemaal mietjesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zijn net kakelende kippen joh, zogenaamd testosteronbommetjes.
Geen fittie hier. Dat gezever kan lekker bewaard blijven voor de ballenbak. We komen hier allemaal voor ons plezier en geen enkele reden om het voor de ander vervelend te maken. Ellende genoeg op de wereld, laten we nu eens iets leuk houden voor elkaar.quote:
Jammer is dat he.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik mag je dus niet neerknallen he
jij bent de enige hier die ik zonder problemen kan uitscheldenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, doe ik aardig en dan doe je weer zo
Jeetje, je bent niet verslaafd ofzo hequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:07 schreef Remqo het volgende:
Verdomme, niets te roken hier, #stopstruggles
Je kan M&M's verpulveren en dat opsnuiven.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:07 schreef Remqo het volgende:
Verdomme, niets te roken hier, #stopstruggles
Ach ik verhuis binnenkort toch naar een eilandquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen fittie hier. Dat gezever kan lekker bewaard blijven voor de ballenbak. We komen hier allemaal voor ons plezier en geen enkele reden om het voor de ander vervelend te maken. Ellende genoeg op de wereld, laten we nu eens iets leuk houden voor elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |