Onder een kloon zou ik al helemaal niet durven gemeen te doenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent er
Er was net een gemene homo, was toch niet jouw kloon?
quote:
Celibaatleef beste leefquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent de tweede die dat zegt vandaag, ik ben a-seksueel gvd
Vanaf NU blijft alles tussen onsquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
opso, ik kan jou ook niks toevertrouwen ;s ;s
O, dan was het McGrath weerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onder een kloon zou ik al helemaal niet durven gemeen te doen
een man zonder sociaal leven heeft minstens 3 dingen nodigquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
naast netflix en de fapmap? lijkt me zwaar overbodig
Dus ik moet als de ware je zaad eruit persen door er even aan te draaien?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb hier een paar sokken waar nog genoeg inzit
wat jou het makkelijkste lijktquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus ik moet als de ware je zaad eruit persen door er even aan te draaien?
Straks kom ik je daar tegenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Awesomedublin is voor mij straks 2 uur met de trein, lekker dichtbij dus
Een isolementquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een man zonder sociaal leven heeft minstens 3 dingen nodig
Weet ik nietquote:
blijf dan maar ook weg uit grunnquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga dus nooit naar dublin en utrecht en arnhem te veel fokkers
Waarschijnlijk belandt hij weer bij een jongen in bed en doet hij net alsof hij een chick heeft gescoordquote:
Alle FOK!kers zitten op zolder.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
typisch McGquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk belandt hij weer bij een jongen in bed en doet hij net alsof hij een chick heeft gescoord
voor mij is het highschoolchicksquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, als de highclasschicks maar op je vallen
Zal je nog wel meemaken denk ik. Als je daar naar een cafe gaat, gaan ineens de deuren dicht. Als je dan binnen bent kun je drinken tot je een ons weegt - wat Ieren dan ook doen - maar niemand komt er meer in. Gordijnen ervoor en dergelijke. En oh ja, als je dan op de vrouwen valt die er zijn, wel, dan heb je te veel gedronken. Dan moet je opstaan, de kastelijn vriendelijk bedanken en hopen dat je thuis komt.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoop hetvolgende week dinsdag vlieg ik erheen dus ik hoop wel snel wat te vinden dan
Dat zijn dus die FOK!kers. Geen zonlicht op zolder hè.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik niet want op zolder zitten spoken
Ik heb al drie van de vier FOK!kers uit mijn geboorteplek ontmoet, binnenkort de vierde meeten als het goed is.quote:
nee groningen is beterquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ah en zijn het wat normale mensen of zijn het van die introverte zolderkamerautistjesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn dus die FOK!kers. Geen zonlicht op zolder hè.
[..]
Ik heb al drie van de vier FOK!kers uit mijn geboorteplek ontmoet, binnenkort de vierde meeten als het goed is.
Jij bent in Belfast geweest?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal je nog wel meemaken denk ik. Als je daar naar een cafe gaat, gaan ineens de deuren dicht. Als je dan binnen bent kun je drinken tot je een ons weegt - wat Ieren dan ook doen - maar niemand komt er meer in. Gordijnen ervoor en dergelijke. En oh ja, als je dan op de vrouwen valt die er zijn, wel, dan heb je te veel gedronken. Dan moet je opstaan, de kastelijn vriendelijk bedanken en hopen dat je thuis komt.
Normale mensen. Althans, de eerste drie.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah en zijn het wat normale mensen of zijn het van die introverte zolderkamerautistjes
Hplc hequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
nog steeds geen idee wat dat moet voorstellen
jeetjequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
nog steeds geen idee wat dat moet voorstellen
Levenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's niet veel, wat heb je gedaan dat je n kasplantje bent geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |