Alleen maar dronken mensen op straat.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal je nog wel meemaken denk ik. Als je daar naar een cafe gaat, gaan ineens de deuren dicht. Als je dan binnen bent kun je drinken tot je een ons weegt - wat Ieren dan ook doen - maar niemand komt er meer in. Gordijnen ervoor en dergelijke. En oh ja, als je dan op de vrouwen valt die er zijn, wel, dan heb je te veel gedronken. Dan moet je opstaan, de kastelijn vriendelijk bedanken en hopen dat je thuis komt.
wat is dezequote:
oh die kutserie die gelijk werd gecanceldquote:
Naja even serieus eerste twee shotjes deden echt niet pijn, alleen eerste dag beetje gevoelig armpje en meer niet. Maar nu kan ik er niet eens op liggen (doet srs fucking erg pijn) of helemaal omhoog strekken want dan is het irritant pijnlijkquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb wel wat meer ruimte nodig voor mijn gerechten
hoort dat zo of ben jij gewoon overgevoelig?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja even serieus eerste twee shotjes deden echt niet pijn, alleen eerste dag beetje gevoelig armpje en meer niet. Maar nu kan ik er niet eens op liggen (doet srs fucking erg pijn) of helemaal omhoog strekken want dan is het irritant pijnlijk
Jullie horen serieus nu pas voor het eerst dat HPLC een afkorting is voor High Pressure Liquid Chromatography?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb wel wat meer ruimte nodig voor mijn gerechten
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godverdomme hou op met HPLC afbeeldingen krijg er hartkloppingen van
Klinkt geinigquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Vaker in Iederland geweest. Ook weleens in Lamavady, weet ik nog goed want na een avond zuipen gingen we de dag erna de zee op, vissen op conger eel. En als je er dan een ving dan vaarden we naar zo'n eilandje en kon je dat beest roosteren.
Maar je moet echt oppassen want de deuren gaan na een bepaalde tijd dicht en je drinkt vervolgens door - het is dan wel echt gezellig in zo'n kroeg - tot je slaapt. En ja, je wordt dan de volgende ochtend wakker - ofwel in een stoel, op een tafel of weet ik het - te midden van Ieren die ook zijn gebleven. Wel echt leuk, maar je moet de volgende niets zinnigs te doen hebben.
een kale oude man valt ons hier soms ook lastig met dit soort dingen maar daar lees ik altijd overheenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jullie horen serieus nu pas voor het eerst dat HPLC een afkorting is voor High Pressure Liquid Chromatography?
Toevallige is dat een Arubaans meisje zelfde ervaart als ik, maar de Nederlandse meisjes amper pijn hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoort dat zo of ben jij gewoon overgevoelig?
Opa is een labrat?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
een kale oude man valt ons hier soms ook lastig met dit soort dingen maar daar lees ik altijd overheen
Gvd ik haat jouquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]Er mag max een micro-liter in.
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |