quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jezus, jij en braddie hebben een gezamelijk iq van 38
Je bent nou in de war met het gezamelijke IQ van jouw pleeggezin.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je bent nou in de war met het IQ van jouw pleeggezin.
Vooral veel gif, en toch als je z'n radioshow hoort, met z'n zwoele stem, zou je niet zo'n gefrustreerd mannetje met een schuimende snor bedenken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er allemaal al in die snor gezeten heeft.
haha echt heee wtf maaaanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je bent nou in de war met het gezamelijke IQ van jouw pleeggezin.
Haha en dan Braddie natuurlijk 37quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
terechte klachtquote:
Wat voor spannends gebeurd er als je op de rode knop drukt?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vooral veel gif, en toch als je z'n radioshow hoort, met z'n zwoele stem, zou je niet zo'n gefrustreerd mannetje met een schuimende snor bedenken.
Ik probeer op zwart hem ook even in te dammen, maar ga je zelf ook in discussie met hem voordat je op de rode knop drukt?
HAHAHA HIHIHIHHAHAHAHAOHOHOHOHOHOHOHHWHWEHEHEHEHEHEHE WAT LEUK, ZIE JE HOE HARD IK AAN HET LACHEN EN AAN HET GINNEGAPPEN BEN HIHIHIHIHAHAHAHAHOHOHOHOHquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
braddie heeft meer rijlessen gehad dan zijn iq hoog is dat sowieso ja
haha wat grappig
Jeetje, depressief jankwijf.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
braddie heeft meer rijlessen gehad dan zijn iq hoog is dat sowieso ja
haha wat grappig
is hoink echt gefrustreerd, ja?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vooral veel gif, en toch als je z'n radioshow hoort, met z'n zwoele stem, zou je niet zo'n gefrustreerd mannetje met een schuimende snor bedenken.
Ik probeer op zwart hem ook even in te dammen, maar ga je zelf ook in discussie met hem voordat je op de rode knop drukt?
Het feit dat ik als een baas in een BX zit, en dat als UI in stel? Oke.quote:
mijn joint is gaan blowen tegen de depressie, weenie hoor maar dat gaat verquote:
ik reageer over 5 minuten weer zodat het niet lijkt alsof ik hele tijd al mee zit te lurken, vergeet deze postquote:
Daredevil kijken onder het genot van 2 liter cola en een bananensoes, als ik het goed heb onthoudenquote:
maak je niet dikquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
HAHAHA HIHIHIHHAHAHAHAOHOHOHOHOHOHOHHWHWEHEHEHEHEHEHE WAT LEUK, ZIE JE HOE HARD IK AAN HET LACHEN EN AAN HET GINNEGAPPEN BEN HIHIHIHIHAHAHAHAHOHOHOHOH
kneus
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn joint is gaan blowen tegen de depressie, weenie hoor maar dat gaat ver
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik reageer over 5 minuten weer zodat het niet lijkt alsof ik hele tijd al mee zit te lurken, vergeet deze post
Ik heb de afgelopen vrijdag tegen wil en dank een kringverjaardag bezocht, maar.... Ik ga er bijna naar opzoek. Wat is hier ineens aan de hand.quote:
Hardopquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
Niet hierquote:
als gesink de tour wint plaats ik een heel jaar lang elke dag een positieve post op fok, en dat wordt tevens mijn enige post die dagquote:
sinds jij niet vaak genoeg online bent om ons onder de duim te houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen vrijdag tegen wil en dank een kringverjaardag bezocht, maar.... Ik ga er bijna naar opzoek. Wat is hier ineens aan de hand.
Sinds wanneer gedragen een paar jochies, die net een haar op hun zak hebben groeien en vol trots aan moeders hebben laten zien, zich alsof ze in een Amerikaanse high school-drama spelen?
buren besloten om lekker keihard te feesten dus ik kan nu niet rustig Netflix kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daredevil kijken onder het genot van 2 liter cola en een bananensoes, als ik het goed heb onthouden
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen vrijdag tegen wil en dank een kringverjaardag bezocht, maar.... Ik ga er bijna naar opzoek. Wat is hier ineens aan de hand.
Sinds wanneer gedragen een paar jochies, die net een haar op hun zak hebben groeien en vol trots aan moeders hebben laten zien, zich alsof ze in een Amerikaanse high school-drama spelen?
Anders log je gewoon uit als het je niet bevaltquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik voor andere mocht denken zou dat zoveel ellende schelenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het feit dat ik als een baas in een BX zit, en dat als UI in stel? Oke.
Waarom stop jij niet even met denken? dan KAN ik tenminste "zelf" denken. Dat doe jij nu zo`n beetje voor mij, misselijkmakende lamlul.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
buren besloten om lekker keihard te feesten dus ik kan nu niet rustig Netflix kijken
wat doe jij nou weer stoer hansquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt
Dan ga we maar weer even bijhaken. Hoe lekker die kaas en iets dat voor leverworst door moet gaan ook is.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
sinds jij niet vaak genoeg online bent om ons onder de duim te houden
Heb een haiku gestuurdquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij ook, hopelijk ga je me nu wel dm's sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |