abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 maart 2016 @ 14:23:06 #251
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_160784951
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Goed nieuws. Competitie op de arbeidsmarkt stijgt de komende jaren helaas ook.
En daar zijn grote getale ongeschoolde, laagbetaalde arbeiders voor nodig die makkelijk door grote corporaties uit te buiten zijn.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_160784958
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En daarin ben je in de geschiedenis ongetwijfeld de eerste. Heb je nou zelf niet door hoe pathetisch je overkomt? Je kijkt alleen maar naar anderen en vergelijkt jezelf daarmee en vindt jezelf dan vreselijk zielig. En omdat je dat onrechtvaardig vindt, besluit je om niks te doen aan je situatie, zoek je een zondebok in mensen met een andere afkomst, cultuur, religie en huidskleur en vind je het een prima ontwikkeling als een stel idioten met een IQ ter hoogte van de schoenmaat van mijn nichtje van drie een militie beginnen om die types te gaan 'bestrijden'? En het enige wat jezelf doet is jammeren en janken en op een Internetforum klagen dat 'hullie' het beter hebben en dat 'hullie buitenlanders' alleskrijgen en dat 'hullie politici' niet doen wat jij wilt. Als je een vent bent en geen gevulde koek, dan kom je van je luie reet af, zoekt eenbaan,en gaat je in de avonduren in de politiek storten. Ga zevertellen wat je wilt. Ga ze vertellen hoe het moet. Dat weet je toch zo goed?
Laat ik een ding even heel duidelijk stellen; ik ben mij heel goed bewust van de kansen die ik niet aangepakt heb; dat ik ook in een betere situatie had kunnen zitten. Anderzijds heb ik, nu we het toch over mijn persoon hebben, ook met psychologische zooi te kampen. Problematiek die voorheen een WAJONG rechtvaardigden. Dat hoeft van mij ook niet. En ik probeer heus mijn eigen weg in de komende chaos en verloedering te vinden. Ik probeer een degelijk en vriendelijk mens te zijn; mensen te helpen - en ook weiger ik uit teken van goodwill geen werk. Ik geef met mijn uitkering 20 euro uit aan kinderpostzegels omdat ik de allochtone kindjes een goed gevoel wilde geven toen ze aan m'n deur klopte. Maar ondertussen ben ik mij ook bewust van wat er gaande is in Nederland - en dat bewustzijn rechtvaardigt weerzin, haat en absentie van motivatie (economisch) bij te dragen.
pi_160784982
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:23 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

En daar zijn grote getale ongeschoolde, laagbetaalde arbeiders voor nodig die makkelijk door grote corporaties uit te buiten zijn.
Het is grappig dat ik het net al over die parasiet bij de KLM had, want haar partner is personeelsmanager op Schiphol. Zelfde verhaal geldt voor hem. En raad maar eens wie hij voornamelijk aanneemt...
pi_160785022
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het is grappig dat ik het net al over die parasiet bij de KLM had, want haar partner is personeelsmanager op Schiphol. Zelfde verhaal geldt voor hem. En raad maar eens wie hij voornamelijk aanneemt...
Jaloezie is a bitch.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2016 @ 14:29:11 #255
137949 Disana
pi_160785052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Laat ik een ding even heel duidelijk stellen; ik ben mij heel goed bewust van de kansen die ik niet aangepakt heb; dat ik ook in een betere situatie had kunnen zitten. Anderzijds heb ik, nu we het toch over mijn persoon hebben, ook met psychologische zooi te kampen. Problematiek die voorheen een WAJONG rechtvaardigden. Dat hoeft van mij ook niet. En ik probeer heus mijn eigen weg in de komende chaos en verloedering te vinden. Ik probeer een degelijk en vriendelijk mens te zijn; mensen te helpen - en ook weiger ik uit teken van goodwill geen werk. Ik geef met mijn uitkering 20 euro uit aan kinderpostzegels omdat ik de allochtone kindjes een goed gevoel wilde geven toen ze aan m'n deur klopte. Maar ondertussen ben ik mij ook bewust van wat er gaande is in Nederland - en dat bewustzijn rechtvaardigt weerzin, haat en absentie van motivatie (economisch) bij te dragen.
Ik zie helemaal geen chaos en verloedering aankomen, integendeel: Nederland is keurig aangeharkt.

En dan zeg je dat je probeert een degelijk en vriendelijk mens te zijn. Mijns inziens doe je dat door je steentje bij te dragen naar vermogen, en niet door je als een troll op te stellen op een forum zoals jij regelmatig doet: ik vind je vaak zeer asociaal en onvriendelijk.
pi_160785055
quote:
en dat bewustzijn rechtvaardigt weerzin, haat en absentie van motivatie (economisch) bij te dragen.
En tegelijkertijd van datzelfde systeem geld eisen omdat je jezelf te zielig vindt.

Wat een onvoorstelbaar waardigheidsvacuüm.
pi_160785063
quote:

[..]

Punt is echter dat je helemaal geen vriendelijk persoon bent. Je loopt alleen maar te zeiken en af te geven op mensen die het beter hebben dan jij. Je hand in eigen boezem steken lukt nog net, maar dan wel halfslachtig. Je prettige karakter wordt daarbij nog eens overgoten met een gezonde dosis vreemdelingenhaat. Toppertje.
pi_160785093
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jaloezie is a bitch.
Ah, de kapitalistische neo-liberale aap komt uit de mouw.
pi_160785133
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie helemaal geen chaos en verloedering aankomen, integendeel: Nederland is keurig aangeharkt.

En dan zeg je dat je probeert een degelijk en vriendelijk mens te zijn. Mijns inziens doe je dat door je steentje bij te dragen naar vermogen, en niet door je als een troll op te stellen op een forum zoals jij regelmatig doet: ik vind je vaak zeer asociaal en onvriendelijk.
Nederland is keurig aangeharkt. We moeten tegenwoordig alleen even om afgehakte hoofden heen harken of bakstenen ontwijken van bijlmer-koters wanneer je bladeren staat te blazen.
pi_160785147
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nederland is keurig aangeharkt. We moeten tegenwoordig alleen even om afgehakte hoofden heen harken of bakstenen ontwijken van bijlmer-koters wanneer je bladeren staat te blazen.
Ja, het is een wonder dat we nog leven.
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2016 @ 14:36:22 #261
137949 Disana
pi_160785162
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Echt hè... jij zegt dat je psychische problemen hebt... ben je soms depressief? Het is alsof je nergens een zonnestraaltje ziet.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 14:42:27 #262
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_160785266
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, het is een wonder dat we nog leven.
Kunduz, Raqqa, Mogadishu, Blaricum. HET IS ECHT ERG HOR IN NEDERLAND TEGENWOORDIG! Zag het laatst nog op nederland mijn vaedrland op facebook
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_160785292
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Punt is echter dat je helemaal geen vriendelijk persoon bent. Je loopt alleen maar te zeiken en af te geven op mensen die het beter hebben dan jij. Je hand in eigen boezem steken lukt nog net, maar dan wel halfslachtig. Je prettige karakter wordt daarbij nog eens overgoten met een gezonde dosis vreemdelingenhaat. Toppertje.
Je snapt het nog steeds niet. Het gaat er niet om dat er mensen zijn die het beter hebben dan mij, het gaat er om dat er mensen zijn die vanuit een een betere, meer luxueuze en parasiterende positie de mijne de mijne bewust verslechteren en vervolgens aankomen zetten met; ''Jaloezie is a bitch''. Ik weet wel wie de werkelijk de walgelijke is in deze. De pedante en arrogante parasiet, de 'gutmensch'; de wandelende symbolen van het failliet van Europa.
pi_160785322
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:44 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet. Het gaat er niet om dat er mensen zijn die het beter hebben dan mij, het gaat er om dat er mensen zijn die vanuit een een betere, meer luxueuze en parasiterende positie de mijne de mijne bewust verslechteren en vervolgens aankomen zetten met; ''Jaloezie is a bitch''. Ik weet wel wie de werkelijk de walgelijke is in deze. De pedante en arrogante parasiet, de 'gutmensch'; de wandelende symbolen van het failliet van Europa.
Hé tof! Dat ben ik! Ja, dat klopt wel. Ik ben er inderdaad op uit om jouw leven kutter te maken. Als het aan mij lag kreeg je geen cent meer.
pi_160785328
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Echt hè... jij zegt dat je psychische problemen hebt... ben je soms depressief? Het is alsof je nergens een zonnestraaltje ziet.
Je zal het wel niet geloven - en daarom vermelde ik het niet-, maar gisteren werd mij toevallig dat voorbeeld gegeven door een collega. Je weet wel, zo'n laagopgeleide PVV-tokkie die (na 17 jaar gewerkt te hebben) geen vaste baan meer vindt. Die verplicht moest schoffelen (ondanks de 20 aangeleverde sollicitatiebrieven per week) in Amsterdam en vervolgens de multi-culturele aspecten in de vorm van bakstenen mocht ontwijken.
pi_160785370
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:17 schreef D1990 het volgende:

[..]

Is dat enkel full-time banen, of ook part-time banen? Aangezien het niks nieuws is dat mensen uitgebuit worden door hun geen contract te geven, maar in plaats daarvan maar enkele weken/maanden laat werken, en inruilen voor een nieuwe tijdelijke werknemer.
Het is niet goed of het deugt niet.
pi_160785467
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:50 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is niet goed of het deugt niet.
Slachtofferschap als levensovertuiging. Het kan gewoon.
pi_160785566
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie helemaal geen chaos en verloedering aankomen
Nodig je graag uit in dit topic; NWS / "Salah Abdeslam levend opgepakt" #5
pi_160785628
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 12:10 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Als je kijkt naar het huidige vluchtelingen en migratiebeleid kun je niet anders concluderen dan dat Europese politici uit zijn op de genocide van de blanke, inheemse Europese bevolking.
Genocide? Kom op zeg.

Ik ben ook tegen de grote instroom van moslims, omdat er al teveel problemen mee zijn, kijk naar gisteren in Molenbeek, kerel is in een Moslimwijk ondergedoken en dat kon omdat die hele wijk hem gewoon het hand boven het hoofd houdt.

We moeten geen nieuwe orthodoxen binnenlaten totdat de huidige groep enigzins is verlicht en zich weer wat meer gemengd hebben.

maar genocide? Weet je wel wat dat woord betekent?
Whatever...
pi_160785743
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:08 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
maar genocide? Weet je wel wat dat woord betekent?
Soms krijg ik bij dat soort figuren het idee dat ze bewust proberen dat soort termen van hun beladen waarde te ontdoen.
pi_160785798
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Soms krijg ik bij dat soort figuren het idee dat ze bewust proberen dat soort termen van hun beladen waarde te ontdoen.
Neem een willekeurige PVV-tekst en je struikelt over dat soort onzin. Je zou denken: overdreven beeldspraak. Maar een groot deel van de PVV-achterban gelooft dat écht. Letterlijk dus.
pi_160785840
Het gebeurt dan ook letterlijk.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 15:21:30 #273
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_160785852
Ik ben maar even wat anders gaan doen. Iets nuttigs. Mijn kapitale villa moet geschilderd en de allochtonen die ik heb ingehuurd, in plaats van de goed-Nederlandsche Blanckmenschen hadden wat aanwijzing nodig. En koffie. Gelukkig zit mijn hoofd er nog op, want er is er minstens 1 moslim.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 19 maart 2016 @ 15:22:51 #274
66444 Lord_Vetinari
pi_160785872
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:20 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, ik moet drie keer per week door de wasstraat met mijn auto om al dat bloed van die systematisch vermoorde blanke Nederlanders eraf te laten wassen.
pi_160785958
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:20 schreef LelijKnap het volgende:
Nee. Echt zelfs in de Schilderswijk ga je de onzin die de PVV schetst niet herkennen.
pi_160786019
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben maar even wat anders gaan doen. Iets nuttigs. Mijn kapitale villa moet geschilderd en de allochtonen die ik heb ingehuurd, in plaats van de goed-Nederlandsche Blanckmenschen hadden wat aanwijzing nodig. En koffie. Gelukkig zit mijn hoofd er nog op, want er is er minstens 1 moslim.
Je doet zelfs bewust mee aan de genocide door deel te nemen aan de economische oorlogsvoering (welke een van de aspecten vd huidige aanpak is) tegen de blanke autochtoon. Ik vraag me af alleen of het wonen in een villa genoeg morele compensatie bied om een vergelijking met een SS-er te kunnen ontlopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2016 15:33:46 ]
pi_160786054
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee. Echt zelfs in de Schilderswijk ga je de onzin die de PVV schetst niet herkennen.
Daar waar autochtonen in de minderheid zijn (leefgebied verloren hebben), heeft zich een genocide voltrokken.
pi_160786064
Genocide :') Economische oorlogsvoering :') SS-er :') Sarcasme niet herkennen :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 15:34:26 #279
66444 Lord_Vetinari
pi_160786077
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:31 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je doet zelfs bewust mee aan de genocide door deel te nemen aan de economische oorlogsvoering (welke een van de aspecten vd huidige aanpak is) tegen de blanke autochtoon. Ik vraag me af alleen of het wonen in een villa genoeg morele compensatie bied om een vergelijking met een SS-er te kunnen ontlopen.
Drank maakt meer kapot dan je lief is...
  zaterdag 19 maart 2016 @ 15:35:03 #280
66444 Lord_Vetinari
pi_160786090
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:33 schreef Barbusse het volgende:
Genocide :') Economische oorlogsvoering :') SS-er :') Sarcasme niet herkennen :')
Het was meer ironie, hoor :)
pi_160786109
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Drank maakt meer kapot dan je lief is...
In Sha Allah.
pi_160786112
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat kan ook natuurlijk :) Neemt niet weg dat hij behoorlijk van het padje af is met zijn opmerkingen over genocide. :P
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160786136
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Die prima gebasseerd kan zijn op voorbeelden uit het echie
pi_160786140
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Daar waar autochtonen in de minderheid zijn (leefgebied verloren hebben), heeft zich een genocide voltrokken.
Nee, daar heeft zich geen genocide voltrokken.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 15:38:41 #285
66444 Lord_Vetinari
pi_160786161
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat kan ook natuurlijk :) Neemt niet weg dat hij behoorlijk van het padje af is met zijn opmerkingen over genocide. :P
Gelukkig ga ik vanavond weer lekker decadent uit eten, gelukzalig in het besef dat de uitkeringsrukkers hun macaroni weer mogen opwarmen, terwijl ik mijn gevulde hertenreet laat aanrukken.
pi_160786168
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, daar heeft zich geen genocide voltrokken.
Met bewust beleid zijn daar allochtonen geplaatst en autochtonen verdwenen.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 15:39:39 #287
66444 Lord_Vetinari
pi_160786180
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat nog steeds geen genocide is.
pi_160786183
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:44 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, als ik de boel zou kunnen bepalen zou jij een schop onder je reet krijgen ipv aan het staatsinfuus te mogen liggen.
Dat geld geef ik liever uit aan mensen die het wel echt nodig hebben, die werkelijk zonder eigen schuld niet aan een baan kunnen komen, die ziek zijn en dat soort zaken.

Mensen zoals jij stoten die mensen brood uit de mond en dat neem ik je echt serieus kwalijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160786215
Dit topic is een wonderlijke combinatie van in staat zijn tot het spellen van woorden met halucinerende denkbeelden.
pi_160786234
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Gelukkig ga ik vanavond weer lekker decadent uit eten, gelukzalig in het besef dat de uitkeringsrukkers hun macaroni weer mogen opwarmen, terwijl ik mijn gevulde hertenreet laat aanrukken.
Ach ja, en zo geniet ik van mijn volle boord macaroni in de wetenschap dat er miljarden mensen niet of nauwelijks te vreten hebben dankzij de naiviteit vd gutmensch. Bon appetit.
pi_160786257
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Geniet ervan.
Ik heb vanavond een wijnproeverij. De vorige keer dat ik er een had waren er ook een paar Tunesische wijnen bij. Ook daar slaat de islamisering alweer toe ;(
pi_160786265
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nodig je graag uit in dit topic; NWS / "Salah Abdeslam levend opgepakt" #5
Wellicht is het beter voor jou om alle media links te laten liggen.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 15:44:17 #293
66444 Lord_Vetinari
pi_160786281
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ach ja, en zo geniet ik van mijn volle boord macaroni in de wetenschap dat er miljarden mensen niet of nauwelijks te vreten hebben dankzij de naiviteit vd gutmensch. Bon appetit.
Dus aan de ene kant geven de gutmenschen teveel weg aan anderen en aan d andere kant lijden miljarden ( :') ) honger door diezelfde gutmensch. Consistentie is niet een van de punten die in je CV onder 'sterk' staan, he!
  zaterdag 19 maart 2016 @ 15:45:04 #294
66444 Lord_Vetinari
pi_160786295
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wellicht is het beter voor jou om alle media links te laten liggen.
Je zei het L-woord! :O
pi_160786303
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, ook niet. Maar als je de beleidsstukken hebt waaruit anders blijkt: je hebt de voorpagina's van alle kranten te pakken.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 15:46:14 #296
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_160786317
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 09:13 schreef 99.999 het volgende:
Wel triest dat dit soort gekkies hier zo populair is.
Inderdaad. ;(
pi_160786322
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, als ik de boel zou kunnen bepalen zou jij een schop onder je reet krijgen ipv aan het staatsinfuus te mogen liggen.
Dat geld geef ik liever uit aan mensen die het wel echt nodig hebben, die werkelijk zonder eigen schuld niet aan een baan kunnen komen, die ziek zijn en dat soort zaken.

Mensen zoals jij stoten die mensen brood uit de mond en dat neem ik je echt serieus kwalijk.
Heb je mn vorige posts gemist? Ik werk 40 u p.w. Toegegeven dat het niet zo zwaar is als op je rug liggen en het eigenlijk geen zinvol product oplevert. Maar werken is goed in absolute termen toch? Of het onder de streep nou positieve of negatieve waarde oplevert. Zolang je maar werkt. De calvanist en z'n boeren-analyse.
pi_160786364
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dus aan de ene kant geven de gutmenschen teveel weg aan anderen en aan d andere kant lijden miljarden ( :') ) honger door diezelfde gutmensch. Consistentie is niet een van de punten die in je CV onder 'sterk' staan, he!
Dat is geen tegenstelling hoor. Door het weggeven (medicatie en voedsel aan Afrika) is het lijden aldaar vergroot. Denk daar maar eens over na.
pi_160786414
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, ook niet. Maar als je de beleidsstukken hebt waaruit anders blijkt: je hebt de voorpagina's van alle kranten te pakken.
De realiteit (wat er gedaan wordt) valt niet te herleiden uit wat men wel of niet opschrijft in beleidsstukken.
pi_160786424
Dus onze leiders willen de blankmens vervangen door negers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')