abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160771527
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nou ja, ergens heeft hij een punt. We doen niets tegen de instroom(!) van die mensen. We laten het van oost Europa afhangen. We geven de Turken geld om de boel maar tegen te houden.

Het is de aanzuigende werking die moet stoppen. Nu is het een (dodelijke) oversteek, maar als dat lukt zit je gebakken. Of je krijgt een oprotpremie, of je krijgt een status, of je blijft lang genoeg kloten en doen tot je een generaal pardon meepakken kan. Ik bedoel, we kunnen bekende oorlogsmisdadigers niet eens terugsturen.

Nu zijn wij rijk en zij arm. Als alles en iedereen hier komt zijn we beiden arm..
Dat het momenteel een chaos is ben ik met je eens. Maar dat wordt ook grotendeels veroorzaakt doordat men niet samen wilt werken en dit is geen probleem dat ieder land voor zich kan oplossen zonder de andere landen ermee te raken.

En hoezeer dit ook een groot probleem is, het is nog steeds geen genocide.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160771529
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:06 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Jij kwam met het woordje 'moord' aan. Dat is helemaal geen vereist kenmerk voor genocide. Al worden er natuurlijk wel tal van Europeanen verkracht, geïntimideerd, vermoord en bestolen door de migranten. En ook de overheden beginnen steeds repressiever te worden jegens weerzin jegens het beleid; intimidatie v.d. politie aan de deur voor 'ongewenste' opmerkingen, demonisering via de televisie, et cetera.
Volkerenmoord, mafkees, geen moord. Als je me woorden toeschrijft, doe het dan goed. De immigratie- en vluchtelingencrisis is geen genocide/volkerenmoord. Het kan best zijn dat dat in extreemrechtse kringen zo genoemd wordt, maar dat maakt het nog niet waar.
pi_160771559
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:10 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Precies.
En dat vindt dus niet plaats, behalve in jouw hoofd en dat van die franse extrimistische figuren die wel even het recht in eigen hand gaan nemen.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Forum Admin vrijdag 18 maart 2016 @ 21:13:33 #79
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_160771615
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat het momenteel een chaos is ben ik met je eens. Maar dat wordt ook grotendeels veroorzaakt doordat men niet samen wilt werken en dit is geen probleem dat ieder land voor zich kan oplossen zonder de andere landen ermee te raken.

En hoezeer dit ook een groot probleem is, het is nog steeds geen genocide.
Het is ook zeker geen genocide. Wat jij nu benoemt benoem ik al langer en dat is dat de zogenaamde hegemonie van de EU niet bestaat. Ik vind het niet gek dat zo'n beetje heel oost Europa zich niet geroepen voelt om Merkel haar woorden waar te maken.

En ik kan me, helaas, ook voorstellen dat mensen het zien als verraad naar het eigen volk. Ik durf namelijk zo te stellen dat er genoeg draagvlak is voor vluchtelingen en dat is, naar wat ik gelezen heb, nog niet eens een derde van de instroom.

Leuk dat die mensen uiteindelijk teruggestuurd (zouden moeten) worden, maar het verleden heeft al meermaals aangetoond dat dat niet gebeurt. Sterker nog, onze hele maatschappij is veranderd door (massa) immigratie. Niet alleen maar ten goede, en dat weten mensen.. en dat willen ze niet nog een keer.

Kijk alleen maar naar de cijfers wbt criminaliteit. Dat is overigens ook voor een flink deel aan onszelf te danken omdat we niet doortastend gehandeld hebben, maar dat is niet waar mensen aan denken. Die zien berichtgeving en de sfeer in de maatschappij veranderen. Ik vind het niet gek dat mensen denken dat diezelfde fouten weer gemaakt gaan worden.. en dat begint nu alweer. Bekende oorlogsmisadigers mogen hier blijven. Albaniërs en weet ik veel wat komen hier op ''vakantie'' krijgen een oprotpremie en gaan weer naar huis.

De geschiedenis herhaalt zich. Alleen is het verschil dat je vroeger direct als racist weggezet werd als je er wat van vond, en internet nog niet bestond. Mensen worden steeds mondiger en actiever. We weten allemaal wat daar uiteindelijk van kan komen. Een mening kan dom en achterlijk zijn, maar dan moet je hem nog steeds niet negeren.

''Linkschgekkies''
''PVV tokkie''
''Gutmensch''
''Nazi's''

.. :'(

[ Bericht 15% gewijzigd door Straatcommando. op 18-03-2016 21:19:59 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_160771827
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Volkerenmoord, mafkees, geen moord. Als je me woorden toeschrijft, doe het dan goed. De immigratie- en vluchtelingencrisis is geen genocide/volkerenmoord. Het kan best zijn dat dat in extreemrechtse kringen zo genoemd wordt, maar dat maakt het nog niet waar.
Het leek even alsof je wilde stellen dat er geen genocide plaats vindt omdat je de meer traditionele vorm niet herkent; het daadwerkelijk vermoorden van mensen, Europeanen. Want dat gebeurt inderdaad niet.
Dat het langzaam gebeurt, wijk per wijk (grondgebied), is geen negatie van het gegeven dat het gebeurt. Het enige waar je over kan twisten is of het met de intentie (van vervangen) gebeurt. Voor mij wijst alles er op dat dat wel het geval is, voor jou niet. Wat dat betreft kunnen we wellicht het e.e.a. van elkaar leren. Maar nogmaals; dat de Europeanen langzaam maar zeker terrein verliezen valt niet te ontkennen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2016 21:19:16 ]
pi_160771913
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dat vindt dus niet plaats, behalve in jouw hoofd en dat van die franse extrimistische figuren die wel even het recht in eigen hand gaan nemen.
Nee, en vind dus wel plaats, behalve in de geest van de 'usefull idiots'. Globalisten zijn ten minste nog eerlijk; de juichen het toe; 'de wereld is van iedereen, blanken zijn toch kut, en ''het is natuurlijk; volksverhuizingen zijn van alle tijden!'''
pi_160771936
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het leek even alsof je wilde stellen dat er geen genocide plaats vindt omdat je de meer traditionele vorm niet herkent; het daadwerkelijk vermoorden van mensen, Europeanen. Want dat gebeurt inderdaad niet.
Dat het langzaam gebeurt, wijk per wijk (grondgebied), is geen negatie van het gegeven dat het gebeurt. Het enige waar je over kan twisten is of het met de intentie (van vervangen) gebeurt. Voor mij wijst alles er op dat dat wel het geval is, voor jou niet. Wat dat betreft kunnen we wellicht het e.e.a. van elkaar leren. Maar nogmaals; dat de Europeanen langzaam maar zeker terrein verliezen valt niet te ontkennen.
Ik vind het een schoffering van de slachtoffers van echte genocide om dit label op immigratie te plakken. Het is kwaadaardige extreemrechtse bullshit. Er vindt geen genocide in Europa plaats.
pi_160772007
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, en vind dus wel plaats, behalve in de geest van de 'usefull idiots'. Globalisten zijn ten minste nog eerlijk; de juichen het toe; 'de wereld is van iedereen, blanken zijn toch kut, en ''het is natuurlijk; volksverhuizingen zijn van alle tijden!'''
Nee, dat vind niet plaats. De rest zijn aannames.
pi_160772045
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik vind het een schoffering van de slachtoffers van echte genocide om dit label op immigratie te plakken. Het is kwaadaardige extreemrechtse bullshit. Er vindt geen genocide in Europa plaats.
Praat je ook zo tegen de Tibetanen ?
pi_160772068
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, dat vind niet plaats. De rest zijn aannames.
Jawel, dat vind wel plaats. De rest zijn aannames.
pi_160772111
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:13 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het is ook zeker geen genocide. Wat jij nu benoemt benoem ik al langer en dat is dat de zogenaamde hegemonie van de EU niet bestaat. Ik vind het niet gek dat zo'n beetje heel oost Europa zich niet geroepen voelt om Merkel haar woorden waar te maken.

En ik kan me, helaas, ook voorstellen dat mensen het zien als verraad naar het eigen volk. Ik durf namelijk zo te stellen dat er genoeg draagvlak is voor vluchtelingen en dat is, naar wat ik gelezen heb, nog niet eens een derde van de instroom.

Leuk dat die mensen uiteindelijk teruggestuurd (zouden moeten) worden, maar het verleden heeft al meermaals aangetoond dat dat niet gebeurt. Sterker nog, onze hele maatschappij is veranderd door (massa) immigratie. Niet alleen maar ten goede, en dat weten mensen.. en dat willen ze niet nog een keer.

Kijk alleen maar naar de cijfers wbt criminaliteit. Dat is overigens ook voor een flink deel aan onszelf te danken omdat we niet doortastend gehandeld hebben, maar dat is niet waar mensen aan denken. Die zien berichtgeving en de sfeer in de maatschappij veranderen. Ik vind het niet gek dat mensen denken dat diezelfde fouten weer gemaakt gaan worden.. en dat begint nu alweer. Bekende oorlogsmisadigers mogen hier blijven. Albaniërs en weet ik veel wat komen hier op ''vakantie'' krijgen een oprotpremie en gaan weer naar huis.

De geschiedenis herhaalt zich. Alleen is het verschil dat je vroeger direct als racist weggezet werd als je er wat van vond, en internet nog niet bestond. Mensen worden steeds mondiger en actiever. We weten allemaal wat daar uiteindelijk van kan komen. Een mening kan dom en achterlijk zijn, maar dan moet je hem nog steeds niet negeren.

''Linkschgekkies''
''PVV tokkie''
''Gutmensch''
''Nazi's''

.. :'(
Het is zo moeilijk discussieren met mensen die direct vervallen in superlatieven zoals degene die jij noemt, alsook de geijkte "linkse wegkijker", "policor", "landverrader" etc etc, vind je niet? ;(
pi_160772143
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is zo moeilijk discussieren met mensen die direct vervallen in superlatieven zoals degene die jij noemt, alsook de geijkte "linkse wegkijker", "policor", "landverrader" etc etc, vind je niet? ;(
Reageer anders gewoon even op z'n post.
pi_160772151
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Praat je ook zo tegen de Tibetanen ?
Niet relevant in dit topic. Er vindt geen volkerenmoord plaats in Europa. Punt. Wie beweert van wel is totaal geschift of kwaadaardig.
pi_160772191
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Niet relevant in dit topic. Er vindt geen volkerenmoord plaats in Europa. Punt. Wie beweert van wel is totaal geschift of kwaadaardig.
Hoezo niet relevant? Daar gebeurde vrijwel exact hetzelfde.
pi_160772234
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Reageer anders gewoon even op z'n post.
Wat valt daarop te reageren? Ik ben het grotendeels eens met hem. Ik ben het niet eens met jou.
pi_160772394
Is allemaal al voorspelt ( zie https://en.wikipedia.org/wiki/The_French_Suicide van Eric Zemmour)

Zijn boek gaat over de teloorgang van de Franse republiek. Het gaat niet voornamelijk over het gevaar van de Islam maar neemt in zijn programma en boek een grote plaats in

Hij zegt in het filmpje : Stroming van Islam heeft twee stromingen : vredig en oorlogszuchtig maar de mode bij Islam van nu in Frankrijk en elders is toch richting oorlog expansie en onderwerping.

In Frankrijk zijn de de salafisten heer en meester in de grote steden en zeker in de Banlieu van Parijs. Maar hij zegt dat de Franse elite blijft zeggen " niets aan de hand" sterker nog dat de Fransen dienen aan te passen aan de Islam

Hij zegt ook wie in de intergratie gelooft heeft een hersengroote even groot als kolibrie. Dit is niet van hem maar van Generaal de Gaulle. Dus de Gaulle, onze Franse president en redder heeft toen al gezien dat Islam onverenigbaar is met democratie en de Franse Republiek

Mede door alle bedreigingen en pesterijen in de Banlieu en ook de radicalisme onder de Franse moslims is het een kwestie van tijd dat er een Franse burgeroorlog uitbreekt.
Deze twee deling in frankrijk ( dus het Atheisme/ Christendom vs Islam) loopt uit op een groot confrontatie dus opnieuw naar een fataal burgeroorlog. Dit herhaalt hij twee keer.

En merkwaardig is dat hij zegt dat in Frankrijk de demografen knoeien met de bevolkingsgroei uit andere Islamitische landen want de zogenaamde 8% moslim in Europa in 2030 ( volgende Amerikaanse onderzoekers) zal twee keer meer zijn.

Een hele belangrijke Algerijnse schrijver ( naam even vergeten) die evengoed schrijft en Frans spreekt als Zemmour voorspelt dat binnen 20 jaar een Frans Islamitisch republiek ontstaat.

En dan zegt hij ook dat in Frankrijk het stikt van linkse denkers die niet willen (!) inzien hoe direct het gevaar al is. En binnenkort moeten de Fransen integreren aan de Franse moslims

De vrouw in het filmpje zegt dat in Frankrijk alleen maar gematigde moslims leven die zelf ook uit de Banlieu vluchten voor de radicalen. Dus er trekken ook al moslims uit die gebieden. En volgens haar zal het niet zo dramatisch uit de hand lopen.

Ze zien Zemmour als een overdreven pessimist die ook nog zijn dossier niet goed kennen. Ze laten hem weinig aan het woord. Hij wordt constant onderbroken. Het doet mij denken aan de Partij van de Arbeid die Pim Fortyun voortdurend zaten uit te lachen.

En de Franse eliten en linkse politicus schuilen zich achter de Franse republiek. En je moet niet vergeten achter de republiek die vroeger als goed intergratie middel fungeert maar nu niet meer.

Deze programma was enkele maanden voor de Hebdo aanslag en aanslagen van november vorig jaar. En zijn boek is na die aanslagen enorm veel over de toonbanken gegaan. En nu enorm populair.
pi_160772490
Franse schrijvers voorspellen Yugoslavië 2.0 in West Europa.
pi_160772739
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoezo niet relevant? Daar gebeurde vrijwel exact hetzelfde.
Nee, neem je pillen en ga slapen. Ik zou bijna boos worden om dit soort walgelijke vergelijkingen.
pi_160772758
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nee, neem je pillen en ga slapen. Ik zou bijna boos worden om dit soort walgelijke vergelijkingen.
Ach joh, doe niet zo panisch man.
pi_160772783
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ach joh, doe niet zo panisch man.
Toevallig weet ik eea van Tibet. Je vergelijking slaat helemaal nergens op.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2016 21:47:37 ]
pi_160773926
Vechten is nogal relatief, reacties op een forum kan je ook zien als "vechten".
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_160780096
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 20:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Welke is de allerbeste?
Geen idee.

Roep maar wat, dan kijk ik wel naar mijn portemonnee en vertel je of ik het een goed of slecht idee vind.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_160780143
Ik begrijp dat deze luitjes tegen de islam en tegen de moslims zijn? Zoja, dan is het uiteraard een hele goede ontwikkeling!
pi_160780245
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 19:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik doe niet moeilijk, ik zeg alleen dat ik het niet wenselijk acht dat een klein groepje maar even gaat bepalen voor de rest welke kant we op moeten gaan voor de toekomst. Lijkt me op zijn minst ondemocratisch.
Het is wel het gevolg van slap leiderschap die we nu door heel West-Europa zien. Dan gaan burgers uiteindelijk zichzelf hergroeperen en het recht in eigen hand nemen. Het is zeker niet wenselijk, maar het zou een signaal moeten zijn aan de huidige politiek te stoppen met dit halfslachtige beleid.

Bestuurders die hun eigen samenleving willens en wetens verder laten ontwrichten omdat de politieke lef voor verandering ontbreekt. We kunnen niet eeuwig blijven vasthouden aan antieke mensenrechtenverdragen uit de vorige eeuw. Die idealen zijn inmiddels allang verdampt en vervlogen. De wereld is significant veranderd en daar zal je als politiek bestuurder op moeten inspelen. Dat betekent dat je bepaalde verdragen moet herzien en veranderen. Nogmaals, daar heb je politieke lef voor nodig.
pi_160780548
Wel triest dat dit soort gekkies hier zo populair is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')