Je doet zelfs bewust mee aan de genocide door deel te nemen aan de economische oorlogsvoering (welke een van de aspecten vd huidige aanpak is) tegen de blanke autochtoon. Ik vraag me af alleen of het wonen in een villa genoeg morele compensatie bied om een vergelijking met een SS-er te kunnen ontlopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben maar even wat anders gaan doen. Iets nuttigs. Mijn kapitale villa moet geschilderd en de allochtonen die ik heb ingehuurd, in plaats van de goed-Nederlandsche Blanckmenschen hadden wat aanwijzing nodig. En koffie. Gelukkig zit mijn hoofd er nog op, want er is er minstens 1 moslim.
Daar waar autochtonen in de minderheid zijn (leefgebied verloren hebben), heeft zich een genocide voltrokken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Echt zelfs in de Schilderswijk ga je de onzin die de PVV schetst niet herkennen.
Drank maakt meer kapot dan je lief is...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je doet zelfs bewust mee aan de genocide door deel te nemen aan de economische oorlogsvoering (welke een van de aspecten vd huidige aanpak is) tegen de blanke autochtoon. Ik vraag me af alleen of het wonen in een villa genoeg morele compensatie bied om een vergelijking met een SS-er te kunnen ontlopen.
Het was meer ironie, hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:33 schreef Barbusse het volgende:
GenocideEconomische oorlogsvoering
SS-er
Sarcasme niet herkennen
In Sha Allah.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is...
Dat kan ook natuurlijkquote:
Nee, daar heeft zich geen genocide voltrokken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Daar waar autochtonen in de minderheid zijn (leefgebied verloren hebben), heeft zich een genocide voltrokken.
Gelukkig ga ik vanavond weer lekker decadent uit eten, gelukzalig in het besef dat de uitkeringsrukkers hun macaroni weer mogen opwarmen, terwijl ik mijn gevulde hertenreet laat aanrukken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijkNeemt niet weg dat hij behoorlijk van het padje af is met zijn opmerkingen over genocide.
Met bewust beleid zijn daar allochtonen geplaatst en autochtonen verdwenen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, daar heeft zich geen genocide voltrokken.
Wat nog steeds geen genocide is.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Met bewust beleid zijn daar allochtonen geplaatst en autochtonen verdwenen.
Je hebt helemaal gelijk, als ik de boel zou kunnen bepalen zou jij een schop onder je reet krijgen ipv aan het staatsinfuus te mogen liggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet. Het gaat er niet om dat er mensen zijn die het beter hebben dan mij, het gaat er om dat er mensen zijn die vanuit een een betere, meer luxueuze en parasiterende positie de mijne de mijne bewust verslechteren en vervolgens aankomen zetten met; ''Jaloezie is a bitch''. Ik weet wel wie de werkelijk de walgelijke is in deze. De pedante en arrogante parasiet, de 'gutmensch'; de wandelende symbolen van het failliet van Europa.
Ach ja, en zo geniet ik van mijn volle boord macaroni in de wetenschap dat er miljarden mensen niet of nauwelijks te vreten hebben dankzij de naiviteit vd gutmensch. Bon appetit.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik vanavond weer lekker decadent uit eten, gelukzalig in het besef dat de uitkeringsrukkers hun macaroni weer mogen opwarmen, terwijl ik mijn gevulde hertenreet laat aanrukken.
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik vanavond weer lekker decadent uit eten, gelukzalig in het besef dat de uitkeringsrukkers hun macaroni weer mogen opwarmen, terwijl ik mijn gevulde hertenreet laat aanrukken.
Wellicht is het beter voor jou om alle media links te laten liggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nodig je graag uit in dit topic; NWS / "Salah Abdeslam levend opgepakt" #5
Dus aan de ene kant geven de gutmenschen teveel weg aan anderen en aan d andere kant lijden miljarden (quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ach ja, en zo geniet ik van mijn volle boord macaroni in de wetenschap dat er miljarden mensen niet of nauwelijks te vreten hebben dankzij de naiviteit vd gutmensch. Bon appetit.
Je zei het L-woord!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht is het beter voor jou om alle media links te laten liggen.
Nee, ook niet. Maar als je de beleidsstukken hebt waaruit anders blijkt: je hebt de voorpagina's van alle kranten te pakken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Met bewust beleid zijn daar allochtonen geplaatst en autochtonen verdwenen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:13 schreef 99.999 het volgende:
Wel triest dat dit soort gekkies hier zo populair is.
Heb je mn vorige posts gemist? Ik werk 40 u p.w. Toegegeven dat het niet zo zwaar is als op je rug liggen en het eigenlijk geen zinvol product oplevert. Maar werken is goed in absolute termen toch? Of het onder de streep nou positieve of negatieve waarde oplevert. Zolang je maar werkt. De calvanist en z'n boeren-analyse.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, als ik de boel zou kunnen bepalen zou jij een schop onder je reet krijgen ipv aan het staatsinfuus te mogen liggen.
Dat geld geef ik liever uit aan mensen die het wel echt nodig hebben, die werkelijk zonder eigen schuld niet aan een baan kunnen komen, die ziek zijn en dat soort zaken.
Mensen zoals jij stoten die mensen brood uit de mond en dat neem ik je echt serieus kwalijk.
Dat is geen tegenstelling hoor. Door het weggeven (medicatie en voedsel aan Afrika) is het lijden aldaar vergroot. Denk daar maar eens over na.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus aan de ene kant geven de gutmenschen teveel weg aan anderen en aan d andere kant lijden miljarden () honger door diezelfde gutmensch. Consistentie is niet een van de punten die in je CV onder 'sterk' staan, he!
De realiteit (wat er gedaan wordt) valt niet te herleiden uit wat men wel of niet opschrijft in beleidsstukken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Maar als je de beleidsstukken hebt waaruit anders blijkt: je hebt de voorpagina's van alle kranten te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |