Meeste van jouw posts zijn verwijderd inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alsof de mainstream media te vertrouwen is
https://www.rt.com/on-air/police-terrorist-operation-brussels/quote:
Ja, van die uitvreters die de hele dag op bed liggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:49 schreef superniger het volgende:
Geen reeks
Modjes liggen zeker te slapen.
quote:
twitter:RT_com twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 18:20:30LIVE: Someone has just thrown a tomato at police - dogs barking https://t.co/cAe6hPn1pK https://t.co/COAFjINgyf reageer retweet
twitter:RT_com twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 18:22:25Tensions rising as crowd grows around police in #Molenbeek - soda bottle thrown at police https://t.co/cAe6hPn1pK https://t.co/IvzICKtpCx reageer retweet
Vorige topic zijn er zeker 50 posts verwijderd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:49 schreef superniger het volgende:
Geen reeks
Modjes liggen zeker te slapen.
Probleem gespot.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:47 schreef Walterwhite64 het volgende: [..] Als je frans kunt heb jij het haar ook horen zeggen.
Thx, zal Sky ook ff checken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
https://www.rt.com/on-air/police-terrorist-operation-brussels/
Sky News liet net nog een herhaling er van zien, komt misschien dalijk nog wel een keer:
Wijnflessen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:50 schreef BarryOSeven het volgende:
En weer flessen gegooid door dat uitschot.
Ja, zo zijn ze wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die honden zitten op een kat te letten
Honten!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die honden zitten op een kat te letten
Zo'n massamoordenaar is een held voor ze?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:51 schreef Infection het volgende:
Laat maar weer zien welke kant de bewoners kiezen. Stelletje jihadi's
Zijn vast allemaal sp-aanhangersquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Tomaat gok ik. Wijn daar doen die types niet aan.
Mooie plek voor een safehouse.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:52 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie dat er in die straat nog een huis te koop staat.
Whahahaha omfg. Als ik ouder was en ik kon mijn huis niet in omdat de straat was afgesloten dan zou ik toch echt met mijn kinderen naar familie gaan of ergens in de stad wat gaan eten of drinken met ze. Niet daar bij gaan staanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Straks weer een interview als op 3:10
Ja, maar dat is ook vaak hypocrisie hè.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Tomaat gok ik. Wijn daar doen die types niet aan.
Ja, dat blijft het dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:52 schreef Twiitch het volgende:
Geen nood. Volgens Falco zou het rustig blijven.
Falco zit enorm te trollen, volgens mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:52 schreef Twiitch het volgende:
Geen nood. Volgens Falco zou het rustig blijven.
Nee ik observeer enkelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Falco zit enorm te trollen, volgens mij.
Kijk, zo kan het ook. In tegenstelling tot de mensen die eromheen staan en flessen naar de politie gooien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:56 schreef Szikha2 het volgende:
Wij ( onze familie) vieren feest en juichen. Merci aan alle Franse en Belgische politie onze dank is groot![]()
Justice!
Ik heb niks gezien, enkel wat gehoord?quote:
Goed gehoord !quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien, enkel wat gehoord?
Inderdaad, check die massale rellen. Een tomaat, een plastic fles, waar houdt het op?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:51 schreef Infection het volgende:
Laat maar weer zien welke kant de bewoners kiezen. Stelletje jihadi's
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Inderdaad, check die massale rellen. Een tomaat, een plastic fles, waar houdt het op?
Er kan dan weinig zinnig gezegd worden. Ik zag de politie stoïcijns reageren in ieder geval. Misschien liet iemand per ongeluk een glas augurken vallen uit haar boodschappentas.quote:
Wij (onze familie) zetten de tv aan, keken even en gingen weer verder met de dag.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:56 schreef Szikha2 het volgende:
Wij ( onze familie) vieren feest en juichen. Merci aan alle Franse en Belgische politie onze dank is groot![]()
Justice!
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Er kan dan weinig zinnig gezegd worden. Ik zag de politie stoïcijns reageren in ieder geval. Misschien liet iemand per ongeluk een glas augurken vallen uit haar boodschappentas.
De SP voert daar ook al campagne.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Inderdaad, check die massale rellen. Een tomaat, een plastic fles, waar houdt het op?
Oeh oke. Hoe meer er gepakt worden hoe beterquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Operatie is nog steeds bezig, er zit er nog 1-2 in dat huis
glazen fles met tomaat/jam/whatever. Ine lke geval is het onbehoorlijk om spullen te gooien naar mensen, ook al zijn het geuniformeerde mensen. Daarnaast zou je het kunnen zien als een uitlokking, en is het zeer zeker respectloos ten opzichte van gezag.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is fijn. Ik zet even een bloem bij het graf van mijn neef die vermoord is door Salami Adelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wij (onze familie) zetten de tv aan, keken even en gingen weer verder met de dag.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze moeten actieve agressieve varkens kweken.
Die buurtbewoners kunnen er ook niet veel aan doen. Wie weet wonen ze wel in de straat die nu af is gezet en wachten ze tot ze weer naar huis kunnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Met scherp schieten op dat tuig svp.
varkens kruisen met herdershontenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze moeten actieve agressieve varkens kweken.
Mee eens hoor, alleen men doet hier net alsof er dikke rellen gaande zijn en mensen zich massaal tegen de plietsies keren. Dat valt vooralsnog allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:59 schreef Bensel het volgende:
[..]
glazen fles met tomaat/jam/whatever. Ine lke geval is het onbehoorlijk om spullen te gooien naar mensen, ook al zijn het geuniformeerde mensen. Daarnaast zou je het kunnen zien als een uitlokking, en is het zeer zeker respectloos ten opzichte van gezag.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:02 schreef Awsom het volgende:
ben ik nou gek of praten die agenten duits?!
Bedankt allenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:03 schreef Joezi het volgende:
Leuk dat we dit zo live kunnen bekijken als mediafanaten
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat maakt het communiceren met de Duitse herders makkelijker.
Best uniek in Brusselquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ook gehoord, ook flarden Nederlands.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat maakt het communiceren met de Duitse herders makkelijker.
Wegjagen van rotjeugd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:05 schreef Allyo het volgende:
Waarom gingen ze nou net met die honten (zo heten ze blijkbaar) rennen?
Achter schurken aan, wat andersquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:05 schreef Allyo het volgende:
Waarom gingen ze nou net met die honten (zo heten ze blijkbaar) rennen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Slim, dat verstaan de bewoners niet.
Ja, klopt ongeveerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:06 schreef Re het volgende:
is er ergens een kleine samenvatting, terrorist opgepakt en tuig is het daar niet mee eens en wordt opgegeten door herders?
Ja, genieten man.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:06 schreef Re het volgende:
is er ergens een kleine samenvatting, terrorist opgepakt en tuig is het daar niet mee eens en wordt opgegeten door herders?
In Brussel verstaat bijna niemand Nederlands weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Slim, dat verstaan de bewoners niet.
Heb je wel 8 honten in je nek.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:06 schreef ReplaR het volgende:
Klein agentje, die loop je toch zo omver?
Precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:06 schreef ReplaR het volgende:
Klein agentje, die loop je toch zo omver?
wat straattuig dat stoer loopt te doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:06 schreef Re het volgende:
Van links naar rechts lezen is voor velen al een uitdaging.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Brussel verstaat bijna niemand Nederlands weet ik uit ervaring.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:07 schreef Infection het volgende:
Hahahah, die man die telkens gevolgd wordt door de camera.
Tja dikke pech. Z'n wijkbewoners hebben het verkloot.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:07 schreef Infection het volgende:
Hahahah, die man die telkens gevolgd wordt door de camera.
Ja, alleen rechts geluid op die streamquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:09 schreef Infection het volgende:
M'n rechteroor vindt dit niet leuk trouwens.
Dan ga je ergens anders heen, je snapt op dat moment toch wel dat naar huis gaan even geen optie is?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Naja, je zal maar in die straat wonen en naar huis willen met je kleine.
twitter:TerreurMonitor twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 19:10:01Zojuist nog twee #explosies gehoord bij doorzoekingen in #Molenbeek, mogelijk gaat het om flitsgranaten. https://t.co/Njb3JqcClG reageer retweet
Jawelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:11 schreef BlackLining het volgende:
Waar zijn die explosies dan? Op de RT stream niks
Net te horen op RTquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:11 schreef BlackLining het volgende:
Waar zijn die explosies dan? Op de RT stream niks
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wtf zag die nepontploffingen live gemonteerd in de uitzending over deze false flag.
Ik hoor ook niks hoor. Of zijn er twee streams? Ik zit te kijken naar wat agenten achter een lint, en een droplul die denkt dat iedereen voor hem wijkt met zijn kinderwagen.quote:
Zet je geluid aan!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik hoor ook niks hoor Of zijn er twee streams? Ik zit te kijken naar wat agenten achter een lint, en een droplul die denkt dat iedereen voor hem wijkt met zijn kinderwagen.
die stream jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik hoor ook niks hoor. Of zijn er twee streams? Ik zit te kijken naar wat agenten achter een lint, en een droplul die denkt dat iedereen voor hem wijkt met zijn kinderwagen.
was prima te horen op de achtergrond. doffe dreunen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik hoor ook niks hoor. Of zijn er twee streams? Ik zit te kijken naar wat agenten achter een lint, en een droplul die denkt dat iedereen voor hem wijkt met zijn kinderwagen.
Ja, en flash granaten geven een wat hogere knal. En ik kan het weten want ik heb vroeger Counter-Strike gespeeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:13 schreef muzas het volgende:
[..]
was prima te horen op de achtergrond. doffe dreunen.
AUFMACHENquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:14 schreef tralalala het volgende:
Zouden ze alle huizen in de buurt langsgaan?
Wollahwollah zekerquote:
Ze doen maar, is er gelijk een reden om die teringzooi voor eens en voor altijd te ontruimen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan ze daar in Molenbeek nu avonden lang rellen krijgen net als in de Schilderswijk afgelopen zomer?
Er wonen ook wel wat goede mensjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze doen maar, is er gelijk een reden om die teringzooi voor eens en voor altijd te ontruimen.
Dan nog laten ze hem niet meteen vrij. Hij zal dan een aanvraag moeten indienen. Die in zijn geval meteen zal worden afgewezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:58 schreef 20100 het volgende:
[..]
Levenslang = 30 jaar
Echter kom je in België vrij na 1/3 van de straf (wet Lejeune) dus 10 jaar.
In theorie zit bijna niemand 10 jaar vast, meestal zo'n 8 jaar.
Wachten tot ze alledrie op vakantie zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er wonen ook wel wat goede mensjes.
Ze gooien dus nu ook met batterijen. Zo'n kaal ei schopt er net een van de stoep.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:16 schreef KrappeAuto het volgende:
Die tikkende geluiden af en toe zijn dus stenen.
Of gewoon even in veiligheid brengenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Wachten tot ze alledrie op vakantie zijn.
Gelukkig snel onschadelijk gemaakt door nonchalante agent in burgerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:17 schreef tralalala het volgende:
Even een aanstekertje richting de politie
lol mietjes, wij van de SCF hadden allang de keien uit de straat getrokkenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:17 schreef tralalala het volgende:
Hij woont in die straat las ik net op twitterquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:18 schreef BlackLining het volgende:
Hebben ze die idioot met die kinderwagen nou nog niet weggestuurd?
Zou dat vrouwtje dat vooraan staat de (tuin)broek aanhebben thuis?quote:
twitter:rtlinfo twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 19:19:09Un (ou 2) homme toujours retranché à #Molenbeek. Nouvelles explosions en plein direct sur https://t.co/gZH4l6c4Rn https://t.co/8cA7WXWHFY reageer retweet
Waarom hebben ze een schild van glas?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zou dat vrouwtje dat vooraan staat de (tuin)broek aanhebben thuis?
Het is wel een van de minst charmante outfits moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zou dat vrouwtje dat vooraan staat de (tuin)broek aanhebben thuis?
Straks gaan ze nog met geld gooienquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:17 schreef tralalala het volgende:
Dat is geen glas, die zijn gemaakt Blister-verpakkingquote:
Dat is geen flashgranaat toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:rtlinfo twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 19:19:09Un (ou 2) homme toujours retranché à #Molenbeek. Nouvelles explosions en plein direct sur https://t.co/gZH4l6c4Rn https://t.co/8cA7WXWHFY reageer retweet
je te ne parlez vous pas français.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:rtlinfo twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 19:19:09Un (ou 2) homme toujours retranché à #Molenbeek. Nouvelles explosions en plein direct sur https://t.co/gZH4l6c4Rn https://t.co/8cA7WXWHFY reageer retweet
Zei toch dat het geen flashbangs waren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:21 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat is wel zo handig als je je gezicht wil beschermen hequote:
Brand?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:21 schreef Houtenbeen het volgende:
Nog 1 a 2 man(nen) houd(en) zich nog op in een huis in Molenbeek. Nieuwe explosies te horen op RTLinfo.bequote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
je te ne parlez vous pas français.
doe eens vertalen
Als het maar om 20.30 is afgelopen, want dan begint VIquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
![]()
Betere topshow dan op de rest van de tv
Tis een enerverend dagje jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:25 schreef Infection het volgende:
Deze stream en het Wilders-proces tegelijk, moeilijk kijken zo.
Het heeft met die terreur in Europa sowieso wel wat weg van live uitgezonden actiefilms. Was met de aanslagen in Parijs ook al.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
![]()
Betere topshow dan op de rest van de tv
Jammer dat Wilders zelf niet kan kijken, dit is genieten voor hem, power and chaosquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:25 schreef Infection het volgende:
Deze stream en het Wilders-proces tegelijk, moeilijk kijken zo.
Die vond ik toch minder vermakelijk. Maar ja, dat is persoonlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het heeft met die terreur in Europa sowieso wel wat weg van live uitgezonden actiefilms. Was met de aanslagen in Parijs ook al.
Openen met: "Dames en Heren, we hebben hem"quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:23 schreef YazooW het volgende:
De Belgische Premier Charles Michel en de Franse president François Hollande maken zich op voor een gezamenlijke persconferentie. Het precieze tijdstip ligt nog niet vast.
Bedanktquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:26 schreef YazooW het volgende:
Ze zijn nog steeds aan het gooien. Daar reageren die honten ook steeds op met hun gehuil.
Later!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Afijn, moet helaas gaan. Lees straks de updates wel.
Is wel leuk geweest
Waarom nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:29 schreef tralalala het volgende:
Waarom worden die gasten niet opgepakt? sympathiseren met terroristen moet niet kunnen.
Hoezo doen ze dat?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:29 schreef tralalala het volgende:
Waarom worden die gasten niet opgepakt? sympathiseren met terroristen moet niet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |