Vraag maar aan de renners in de voorjaarsklassiekers hoe slecht die straten zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:43 schreef opperkleurder het volgende:
Zo slecht zijn deze straten trouwens niet. Als je dit slecht noemt dan is half België zo.
quote:
Oh ja ik doe niet zoveel met fok maar vind het volgen van de nieuwstopics handiger dan te zoeken op twitter en nieuwssitequote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet je even je profiel aanpassen hè. Niemand ziet nu dat je een chickie bent. En 1m65 met hakken van >5cm is ook groot hoor.
Dat ze naar haar moeder wilquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:45 schreef heywoodu het volgende:
Wat staat die vrouw nou tegen Tante Agent te schreeuwen
Nou ja, mijn vrouw is 1m73, doet zijn haar hoge hakken aan is ze ook bijna net zo groot als ik hoor...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:44 schreef Allyo het volgende:
[..]
Oh ja ik doe niet zoveel met fok maar vind het volgen van de nieuwstopics handiger dan te zoeken op twitter en nieuwssite
En denk dat je met hakken wel erg serieus wordt genomen haha
Is Google nu ineens wel weer een bron? Als ik dat probeer in andere topics is de reactie altijd 'je hebt dus geen bron'quote:
Nee ze zei net iets met 'mère' en 'seul' en wees in die richting.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb je daadwerkelijk gehoord op een andere zender dan waar ik kijk of is het een gok?
Mooi propagandamateriaal als ze het slim doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:46 schreef Perrin het volgende:
Wel mooi dat ze m levend hebben. Anderen de dood injagen, zelf te laf om te sneuvelen.
Welke stream kijk je dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die flessen en stenen die net werden gegooid zullen wel een soort van brainfart van mijn fantasie zijn dan.
Als je frans kunt heb jij het haar ook horen zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb je daadwerkelijk gehoord op een andere zender dan waar ik kijk of is het een gok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |