Heel goed dat je en aparte topic aanmaakt hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel en aparte topic waard
17u39
Er is bevestiging dat er twee mensen gewond zijn geraakt bij de actie. Eén van hen zou Salah Abdeslam zijn, zegt de politiezone-West. Beiden zouden gewond zijn aan het been.
17u30
Ook in een zijstraat van de Vier-windenstraat is er nu volop politieactie. De klopjacht op terreurverdachten is dus nog niet voorbij. Agenten roepen nog steeds "Sortez les mains en l'air".
© REUTERS.
17u25
"SALAH ABDESLAM LEVEND OPGEPAKT" Salah Abdeslam zou levend opgepakt zijn. Momenteel is het opmerkelijk stil aan het huis. Binnen de veiligheidszone liggen scholen, kinderen zijn nog in de naschoolse bewaking aanwezig. Ongeruste ouders kunnen terecht in het gemeentehuis. De scholen worden alvast scherp bewaakt.
Inderdaad. Fuck de informatie die hij heeft hij moet gewoon dood want daar hebben we meer aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:45 schreef franske19 het volgende:
Had hem maar een nekschot gegeven. In Europese landen zijn de rechters veel te lief voor terroristen.
Informatie lol. Met de Europese verhoormethoden ga je geen informatie uit die zak krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:46 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
Inderdaad. Fuck de informatie die hij heeft hij moet gewoon dood want daar hebben we meer aan.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:47 schreef 20100 het volgende:
België kennende zal hij weldra weer vrijgelaten worden
Oh jij werkt bij een van de inlichtingendiensten in de EU? Vanwaar anders deze inside-informatie?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Informatie lol. Met de Europese verhoormethoden ga je geen informatie uit die zak krijgen.
Dat werkt in de praktijk gelukkig meestal wel andersquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Informatie lol. Met de Europese verhoormethoden ga je geen informatie uit die zak krijgen.
België kent in theorie levenslange gevangenisstraf, je komt echter na 8 jaar vrijquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:51 schreef malleable het volgende:
Ik snap niet dat die knakker in belgie is gebleven, daar moest hij een keer gepakt worden.
Maar goed nieuws, belgie kent een levenslange gevangenisstraf toch? of gaan ze hem aan frankrijk uitleveren?
Hoezo na acht jaar?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:54 schreef 20100 het volgende:
[..]
België kent in theorie levenslange gevangenisstraf, je komt echter na 8 jaar vrij
Denken dat er geen panden zijn vergelijkbaar met de 'black sites' van de CIAquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:54 schreef Charleville het volgende:
Een terrorist kapot geschoten deze week, deze is nu opgepakt, een dikke muur tegen vluchtelingen in de Balkan, en IS die trein verliest in Syrié. Hier ga ik vanavond een lekkere borrel op drinken!
Ja, en daarna is ie voor Frankrijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:54 schreef 20100 het volgende:
[..]
België kent in theorie levenslange gevangenisstraf, je komt echter na 8 jaar vrij
Godverdomme, zijn ze helemaal gek geworden. Laat rotten die knie.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:55 schreef 20100 het volgende:
"Salah werd ter plaatse al verzorgd aan de schotwonde aan de knie" - VTM Nieuws
Dat hou je toch niet voor mogelijk?
Het is wel "leverage", denk ik, dat die lui van ISIS hem ook het liefst een kopje kleiner maken letterlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:53 schreef Romanus het volgende:
[..]
Oh jij werkt bij een van de inlichtingendiensten in de EU? Vanwaar anders deze inside-informatie?
treinquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:54 schreef Charleville het volgende:
Een terrorist kapot geschoten deze week, deze is nu opgepakt, een dikke muur tegen vluchtelingen in de Balkan, en IS die trein verliest in Syrié. Hier ga ik vanavond een lekkere borrel op drinken!
Jeetje zeg. Was een D66-hulpverlener zeker.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:55 schreef 20100 het volgende:
"Salah werd ter plaatse al verzorgd aan de schotwonde aan de knie" - VTM Nieuws
Dat hou je toch niet voor mogelijk?
Ik zou niet te vroeg juichen nog, denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:54 schreef Charleville het volgende:
You awright, bro?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:57 schreef hpeopjes het volgende:
Nooit van gehoord en derhalve totaal oninteressant.
Levenslang = 30 jaarquote:
Ja, en dan zegt Frankrijk, "geef maar hier". En daarna al de VS ook nog wel even met hem willen babbelen, denk ik zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:58 schreef 20100 het volgende:
[..]
Levenslang = 30 jaar
Echter kom je in België vrij na 1/3 van de straf (wet Lejeune) dus 10 jaar.
In theorie zit bijna niemand 10 jaar vast, meestal zo'n 8 jaar.
Interessant om te weten, in Nederland is levenslang wel echt levenslang gelukkig.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:58 schreef 20100 het volgende:
[..]
Levenslang = 30 jaar
Dan zal er nieuwe wetgeving moeten komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:58 schreef 20100 het volgende:
[..]
Levenslang = 30 jaar
Hij wordt natuurlijk overgedragen aan Frankrijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:58 schreef 20100 het volgende:
[..]
Levenslang = 30 jaar
Voorarrest tot zijn proces, dan vinden advocaten wel 1 of andere procedurefout en komt hij vrij...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan zal er nieuwe wetgeving moeten komen.
Dutroux ook al vrij? Nee dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:58 schreef 20100 het volgende:
[..]
Levenslang = 30 jaar
Hij werd in het verleden al n paar keer tot een celstraf veroordeeld , als je dan levenslang krijgt kom je in België nooit meer vrij.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:54 schreef 20100 het volgende:
[..]
Mwoah.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:01 schreef 20100 het volgende:
[..]
Voorarrest tot zijn proces, dan vinden advocaten wel 1 of andere procedurefout en komt hij vrij...
Ik heb nog nooit van die gast gehoord. Jij wel?quote:
Ofwel wordt hij nog gezelfmoordt in de gevangenis ...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:01 schreef 20100 het volgende:
[..]
Voorarrest tot zijn proces, dan vinden advocaten wel 1 of andere procedurefout en komt hij vrij...
Ga ergens anders trollen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die gast gehoord. Jij wel?
Lijkt me sowieso niet iemand van het kaliber Bin Laden. Gewoon weer één of ander boos Marokkaantje.
Snap je punt wel. Dit soort lui moet je idd eigenlijk geen aandacht geven. Maar nu kom je wel een beetje dom over.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso niet iemand van het kaliber Bin Laden. Gewoon weer één of ander boos Marokkaantje.
Ja, van de outfit die in november in Parijs huishield.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Google. Er is zelfs een Wikipagina over deze vent. Moeite waard om te lezen.quote:
Samenvatting?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Al die mocro-boys op de livestream![]()
https://www.rt.com/on-air/police-terrorist-operation-brussels/
Ik ken hem echt niet. Ik volg al meer dan het jaar het nieuws totaal niet meer (gaat toch alleen nog maar over moslims en islam). Dus vertel, wat heeft deze booslim op z'n kerfstok?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Snap je punt wel. Dit soort lui moet je idd eigenlijk geen aandacht geven. Maar nu kom je wel een beetje dom over.
'Slechts' de meest gezochte terrorist van Europa.quote:
De wens is de moeder van de gedachte, volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:01 schreef 20100 het volgende:
[..]
Allemaal Belgische kentekens daar in Marokkoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze begonnen de stream net na de inval. Ambulance kwam snel in beeld om Abdeslam op te halen. Daarna was te zien dat het pand afgezet werd. En net 5 minuten lokale Marokkaantjes die gek zaten te doen voor de cam. voordat ze weggestuurd werden door een politiemeisje.quote:
zoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:09 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik zal die gast wel eens effe face 2 face voor me willen hebben. Dan zal ik 'm zeggen dat ik het NIET leuk vind wat hij gedaan heeft!!!
Dan gaan we dat regelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:09 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik zal die gast wel eens effe face 2 face voor me willen hebben. Dan zal ik 'm zeggen dat ik het NIET leuk vind wat hij gedaan heeft!!!
Tokkie tokkie tokkie alertquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:56 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Godverdomme, zijn ze helemaal gek geworden. Laat rotten die knie.
Zo hey.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:09 schreef Villas__Rubin het volgende:
Tja, ze doen meestal gek.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze begonnen de stream net na de inval. Ambulance kwam snel in beeld om Abdeslam op te halen. Daarna was te zien dat het pand afgezet werd. En net 5 minuten lokale Marokkaantjes die gek zaten te doen voor de cam. voordat ze weggestuurd werden door een politiemeisje.
Nu niet echt boeiend meer.
Oké. Met dat concert enzo? Ja, daar heb ik wel e.e.a. van meegekregen. Collega op m'n werk, zo'n links gevalletje, die begon te janken omdat haar wereldbeeld spontaan was ingestort, was op zich wel vermakelijk om te zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, van de outfit die in november in Parijs huishield.
Precies, iedereen heeft recht op een eerlijk proces.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tokkie tokkie tokkie alertIedereen heeft gewoon recht op medische hulp hoor, net als dar massamoordenaars en kinderverkrachters ook gewoon recht hebben op een eerlijk proces
Gutmensch alertquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tokkie tokkie tokkie alertIedereen heeft gewoon recht op medische hulp hoor, net als dar massamoordenaars en kinderverkrachters ook gewoon recht hebben op een eerlijk proces
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, dat dat nog zo vaag in je geheugen staat joh.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:11 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Oké. Met dat concert enzo? Ja, daar heb ik wel e.e.a. van meegekregen. Collega op m'n werk, zo'n links gevalletje, die begon te janken omdat haar wereldbeeld spontaan was ingestort, was op zich wel vermakelijk om te zien.
Wat doe je dan uberhaupt in het nieuws en achtergronden forum? Je post er namelijk vrij veel als ik je posthistorie bekijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik ken hem echt niet. Ik volg al meer dan het jaar het nieuws totaal niet meer
Extra ambu net aangekomen. Hopelijk gaan ze hem nodig hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:12 schreef Zipportal het volgende:
Ja, meer actie nu.![]()
![]()
![]()
Nog mensen in het pand, die zich niet willen overgeven. Genot.
Nou ja, dat we ook medische zorg geven aan verdachten (want besef wel, er is nog niemand veroordeeld, dat moet nog gaan gebeuren), is nou net wel wat ons hier onderscheid van die idioten in hun zandbak natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:09 schreef Villas__Rubin het volgende:
Vrouwen zijn untermenschenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:15 schreef -0- het volgende:
Op die stream ziet er trouwens vrij apart uit. Allemaal bewapende en volledig beschermde agenten en dan loopt er zo'n vrouwtje rond met alleen een politieband om haar bovenarm.
Die beleeft nog eens wat tijdens haar snuffelstagequote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:15 schreef -0- het volgende:
Op die stream ziet er trouwens vrij apart uit. Allemaal bewapende en volledig beschermde agenten en dan loopt er zo'n vrouwtje rond met alleen een politieband om haar bovenarm.
Ja, zij moet de lokale jeugd op afstand houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:15 schreef -0- het volgende:
Bah, 'maar' 150 jaar geleden hadden ze allemaal kogels gekopt. Nu zijn we humanistisch geworden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]Stel untermenschen.
Iedereen die daar allahu akbar staat te roepen ook maar meteen meenemen, zou ik zeggen.
Huh? Meteen een wraakactie, maar die Abdeslam ligt eruit bij ISIS?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Op CNN:
Belgian police foil warning for imminent attacks.
Er lopen er daar anders nog zat rondquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Huh? Meteen een wraakactie, maar die Abdeslam ligt eruit bij ISIS?
Ik zie vooral veel nieuwsgierige mensen die af komen op wat er gebeurt?~quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:15 schreef Childofthe90s het volgende:
Die livestream, wat een buurt, je zou er maar wonen
Ja, kan ook een volksopstand worden. Maar goed, of CNN lult weer zo maar wat, kan ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er lopen er daar anders nog zat rond
heel mooi beesten, zou er alleen mijn handen niet bij houden.quote:
De politie is net al bekogeld hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, kan ook een volksopstand worden. Maar goed, of CNN lult weer zo maar wat, kan ook.
De toekomst van heel west Europa.quote:
Ah, gaan ze een rassenrel meteen van maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De politie is net al bekogeld hoor
De politie ziet er uit alsof ze daar best zin in hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah, gaan ze een rassenrel meteen van maken..
Hoop van niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:23 schreef malleable het volgende:
[..]
De politie ziet er uit alsof ze daar best zin in hebben.
Laat de popcorn maar vast pruttelen. Er zitten er nog 2.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:24 schreef Fylax het volgende:
Goed begin van het weekend! Ik drink er een op.
Ja kan gebeuren dat wanneer een massamoordenaar opgepakt wordt mensen het daar niet mee eens zijn zodat ze flessen gaan gooien natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:24 schreef -0- het volgende:
Die reacties hier.
Ik zie over het algemeen een hele hoop mensen die rustig toe kijken wat er daar allemaal gebeurt. Pers loopt er gewoon rustig tussendoor.
Af en toe eens een idioot die wat naar de politie gooit.
Wat mij betreft gelijk eruit halen die figuren en oppakken. Maar die reacties hier over het platgooien van zo´n hele wijk of halve genocide oproepen gaan weer nergens over natuurlijk.
Een colaatje bedoel je ?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:24 schreef Fylax het volgende:
Goed begin van het weekend! Ik drink er een op.
Kun je niet lezen ofzo?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja kan gebeuren dat wanneer een massamoordenaar opgepakt wordt mensen het daar niet mee eens zijn zodat ze flessen gaan gooien natuurlijk.
toppie....quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:27 schreef KrappeAuto het volgende:
Mensen die Trump's idee om waterboarding terug te brengen/te behouden slecht vinden: wat vinden jullie van waterboarding in dit geval om meer informatie te krijgen?
Over de betrouwbaarheid van door marteling verkregen informatie valt altijd flink te twijfelen in elk geval.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:27 schreef KrappeAuto het volgende:
Mensen die Trump's idee om waterboarding terug te brengen/te behouden slecht vinden: wat vinden jullie van waterboarding in dit geval om meer informatie te krijgen?
Ja, maar pas na veroordeling.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:27 schreef KrappeAuto het volgende:
Nutteloos en principeel onjuist.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:27 schreef KrappeAuto het volgende:
Hoezo? De Joden gooiden niet eens met flessen en werden al vergast.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:27 schreef -0- het volgende:
[..]
Kun je niet lezen ofzo?
Ik zeg toch gelijk oppakken die gasten die dat doen, maar het merendeel kijkt gewoon rustig toe.
Die uitspraken die hier gelijk gedaan worden gaan ook helemaal nergens over natuurlijk.
Daar ging het niet over.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:29 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Hoe zou marokkanenvlees smaken? Het is rot van de rottigheid dus moet goed doorkoken.
Ik weet ook niet wat ik zei. Het lijkt net nador wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:29 schreef tralalala het volgende:
Is dit echt in Belgie?wtf man, net Marokko
Nee je vriendje zit nog in voorarrest.quote:
Chinezen functioneren wel , alleen 1 bepaalde bevolkingsgroep helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:30 schreef KrappeAuto het volgende:
Wat een wijk ook. Geen wonder dat het daar mis is gegaan. Is dit de multiculturele samenleving die we voor ogen hadden?
quote:
Ja. Dat gaat daar gigántisch uit de klauwen lopen.quote:
natuurlijk die zaten elke dag gezellig thee te drinken en boodschappen te doen voor dat vuil moslimzwijnquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:28 schreef Allyo het volgende:
Ik zou toch ook haast denken dat zijn familie heeft moeten weten dat hij in Molenbeek was?
Waarom?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja. Dat gaat daar gigántisch uit de klauwen lopen.
Ja lekker allemaal mensen zonder enig proces vastzetten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:29 schreef Infection het volgende:
Al die potentiële jihadisten die daar lopen. Ze zouden die hele wijk gewoon vast moeten zetten en pas vrijlaten tot het tegendeel bewezen is.
Naja aan de andere kant, de hele familie zal wel afgeluisterd zijn door de Belgenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:30 schreef 20100 het volgende:
[..]
natuurlijk die zaten elke dag gezellig thee te drinken en boodschappen te doen voor dat vuil moslimzwijn
ik was vorige week nog in Marokkoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik was gisteren nog op ongeveer een kilometer van waar hij nu op is gepakt. Komt wel heel dichtbij zo.
Angsthazen zijn het. Hebben geen enkel zelfvertrouwen dus gaan maar lekker drastische maatregelen voorstellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:30 schreef Falco het volgende:
Al die plattelandsfokkertjes zien een stel Marokkanen de streetboy uithangen in Brussel. Er gebeurt niks, maar ze worden meteen witheet en denken aan genocide
Wat is deze?
Je hoeft niet zo te schreeuwen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:32 schreef PSVCL het volgende:
ZIJN ER FOTOS VAN ZIJN ARRESTATIE ? WAAR HIJ IN BEELD IS?
Het zijn inderdaad een stel pussies. Je een beetje bang maken door mensen met een iets bruiner uiterlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Angsthazen zijn het. Hebben geen enkel zelfvertrouwen dus gaan maar lekker drastische maatregelen voorstellen.
gezellig anoniem appenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:32 schreef Allyo het volgende:
[..]
Naja aan de andere kant, de hele familie zal wel afgeluisterd zijn door de Belgen
Je capslock staat aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:32 schreef PSVCL het volgende:
HUILEN! Je laffe voorbeeld heeft zich overgegeven aan ons.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:32 schreef PSVCL het volgende:
Een B FILMquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:33 schreef tralalala het volgende:
Waar kijken we eigenlijk na?Wordt die knakker daar vastgehouden?
Naar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:33 schreef tralalala het volgende:
Waar kijken we eigenlijk na?Wordt die knakker daar vastgehouden?
Arme jongen toch? Sta een beetje te kijken van jouw reactie eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat ze die klootzak gearresteerd hebben.
Kan jij niet even normaal reageren?quote:
Het was een inside job dit hoort bij de b filmquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
HUILEN! Je laffe voorbeeld heeft zich overgegeven aan ons.
Zijn grote vriend is net opgepakt, logisch dat 'ie overstuur is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen.
Dat zijn dan de zogenaamde gematigde moslims.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:30 schreef 16meter het volgende:
Berbers de straat op om hun onvrede te uiten vanwege oppakken/neerschieten van hun moslimbroeders. Typisch.
De welwillende meerderheid.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zijn dan de zogenaamde gematigde moslims.
Wie is hij?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:34 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens is die gast niet meer dan een loopjongen. Heeft geen schot gelost en was te laf zich op te blazen.
Hoef je niet echt goed voor te zoeken hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:35 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Ze gaan die wijk nog verder uitkammen op zoek naar meer vuiligheid.
Sympathiseren met terroristen is ook geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Je roept hier dat je een genocide gaat plegen waar die van Hitler bij verbleekt en je kan nog gewoon doorposten, maar als je één tietje post krijg je direct een ban van 2 weken. FOK!
Dan hoeven ze niet ver te zoeken denk ik zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:35 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Ze gaan die wijk nog verder uitkammen op zoek naar meer vuiligheid.
Tieten kunnen dan ook gewoon echt nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Je roept hier dat je een genocide gaat plegen waar die van Hitler bij verbleekt en je kan nog gewoon doorposten, maar als je één tietje post krijg je direct een ban van 2 weken. FOK!
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:32 schreef PSVCL het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/Cd2HID_W4AA597f.jpgquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:32 schreef PSVCL het volgende:
Scherp! De wijk staat natuurlijk vol met vuiligheid.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoef je niet echt goed voor te zoeken hoor
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:37 schreef superniger het volgende:
Nu Peter r de Vries bij RTL Boulevard.
Gewoon niet doen, is toch nooit genoeg. Al kom je met bewezen DNA onderzoek dan is het nog vervalst.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[..]
https://pbs.twimg.com/media/Cd2HID_W4AA597f.jpg
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:37 schreef superniger het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Haahahah wat is dit dan??quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Peter Rancune de Vries.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:37 schreef superniger het volgende:
Ook aanpakken gaarne.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sympathiseren met terroristen is ook geen enkel probleem.
De hartslagen van alle racistische FOK!kers gingen na deze post omhoog en driftig werd naar de stream gekeken in de hoop woedend te worden op die zgn. achterlijke lieden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:37 schreef Falco het volgende:
Kijk al die Marokkanen rellen nu joh!!!!111
Moet je even je profiel aanpassen hè. Niemand ziet nu dat je een chickie bent. En 1m65 met hakken van >5cm is ook groot hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:38 schreef Allyo het volgende:
Wat zou ik graag bij die speciale politie eenheid zitten. Maar dan wel met de zekerheid dat ik niet gewond raak of dood ga.
Maakt dan niet uit dat ik een chickie ben van amper 1,65m
Heheh.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goede reclame dit voor On Time sprinting service
Er wordt hier ook gewoon allemaal shit verzonnen. Ik zit al een half uur die RT-stream te kijken en er is helemaal niemand aan het protesteren of aan het rellen. Die hele meute wordt uitstekend in toom gehouden door een handjevol agenten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:38 schreef Falco het volgende:
[..]
De hartslagen van alle racistische FOK!kers gingen na deze post omhoog en driftig werd naar de stream gekeken in de hoop woedend te worden op die zgn. achterlijke lieden.
En teveel moskeeën.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Gewoon te weinig stages en wijkagenten
Valt mee, weinig kuilen in de straten.quote:
Er zijn wel degelijk flessen gegooid naar de politie, maar dat mag je niet zeggen van de Policorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er wordt hier ook gewoon allemaal shit verzonnen. Ik zit al een half uur die RT-stream te kijken en er is helemaal niemand aan het protesteren of aan het rellen. Die hele meute wordt uitstekend in toom gehouden door een handjevol agenten.
Die flessen en stenen die net werden gegooid zullen wel een soort van brainfart van mijn fantasie zijn dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er wordt hier ook gewoon allemaal shit verzonnen. Ik zit al een half uur die RT-stream te kijken en er is helemaal niemand aan het protesteren of aan het rellen. Die hele meute wordt uitstekend in toom gehouden door een handjevol agenten.
En jij zit op jezelf te reageren nu?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:38 schreef Falco het volgende:
[..]
De hartslagen van alle racistische FOK!kers gingen na deze post omhoog en driftig werd naar de stream gekeken in de hoop woedend te worden op die zgn. achterlijke lieden.
Hoog. Heel hoog.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe groot zou het percentage steuntrekkers nou zijn in zo'n wijk? 80, 90 procent?
Merendeel van die omstanders ziet er nu niet uit alsof ze verder veel willen of kunnen behalve een beetje op straat hangen...
Haha mad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:38 schreef Falco het volgende:
[..]
25%quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe groot zou het percentage steuntrekkers nou zijn in zo'n wijk? 80, 90 procent?
Merendeel van die omstanders ziet er nu niet uit alsof ze verder veel willen of kunnen behalve een beetje op straat hangen...
Hebben ze in ieder geval alvast beeld van eventuele toekomstige terroristen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Even alle mensen op hun balkon inzoomen
Wel twee Duitse herdersquote:
Het escaleert een beetje in je hoofd...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Vraag maar aan de renners in de voorjaarsklassiekers hoe slecht die straten zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:43 schreef opperkleurder het volgende:
Zo slecht zijn deze straten trouwens niet. Als je dit slecht noemt dan is half België zo.
quote:
Oh ja ik doe niet zoveel met fok maar vind het volgen van de nieuwstopics handiger dan te zoeken op twitter en nieuwssitequote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet je even je profiel aanpassen hè. Niemand ziet nu dat je een chickie bent. En 1m65 met hakken van >5cm is ook groot hoor.
Dat ze naar haar moeder wilquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:45 schreef heywoodu het volgende:
Wat staat die vrouw nou tegen Tante Agent te schreeuwen
Nou ja, mijn vrouw is 1m73, doet zijn haar hoge hakken aan is ze ook bijna net zo groot als ik hoor...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:44 schreef Allyo het volgende:
[..]
Oh ja ik doe niet zoveel met fok maar vind het volgen van de nieuwstopics handiger dan te zoeken op twitter en nieuwssite
En denk dat je met hakken wel erg serieus wordt genomen haha
Is Google nu ineens wel weer een bron? Als ik dat probeer in andere topics is de reactie altijd 'je hebt dus geen bron'quote:
Dat heb je daadwerkelijk gehoord op een andere zender dan waar ik kijk of is het een gok?quote:
Nee ze zei net iets met 'mère' en 'seul' en wees in die richting.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb je daadwerkelijk gehoord op een andere zender dan waar ik kijk of is het een gok?
Mooi propagandamateriaal als ze het slim doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:46 schreef Perrin het volgende:
Wel mooi dat ze m levend hebben. Anderen de dood injagen, zelf te laf om te sneuvelen.
Welke stream kijk je dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die flessen en stenen die net werden gegooid zullen wel een soort van brainfart van mijn fantasie zijn dan.
Als je frans kunt heb jij het haar ook horen zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb je daadwerkelijk gehoord op een andere zender dan waar ik kijk of is het een gok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |