Ja, van de outfit die in november in Parijs huishield.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die gast gehoord. Jij wel?
Lijkt me sowieso niet iemand van het kaliber Bin Laden. Gewoon weer één of ander boos Marokkaantje.
Google. Er is zelfs een Wikipagina over deze vent. Moeite waard om te lezen.quote:
Samenvatting?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Al die mocro-boys op de livestream![]()
https://www.rt.com/on-air/police-terrorist-operation-brussels/
Ik ken hem echt niet. Ik volg al meer dan het jaar het nieuws totaal niet meer (gaat toch alleen nog maar over moslims en islam). Dus vertel, wat heeft deze booslim op z'n kerfstok?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Snap je punt wel. Dit soort lui moet je idd eigenlijk geen aandacht geven. Maar nu kom je wel een beetje dom over.
'Slechts' de meest gezochte terrorist van Europa.quote:
De wens is de moeder van de gedachte, volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:01 schreef 20100 het volgende:
[..]
Voorarrest tot zijn proces, dan vinden advocaten wel 1 of andere procedurefout en komt hij vrij...
Allemaal Belgische kentekens daar in Marokkoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Al die mocro-boys op de livestream![]()
https://www.rt.com/on-air/police-terrorist-operation-brussels/
Ze begonnen de stream net na de inval. Ambulance kwam snel in beeld om Abdeslam op te halen. Daarna was te zien dat het pand afgezet werd. En net 5 minuten lokale Marokkaantjes die gek zaten te doen voor de cam. voordat ze weggestuurd werden door een politiemeisje.quote:
zoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:09 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik zal die gast wel eens effe face 2 face voor me willen hebben. Dan zal ik 'm zeggen dat ik het NIET leuk vind wat hij gedaan heeft!!!
Dan gaan we dat regelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:09 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik zal die gast wel eens effe face 2 face voor me willen hebben. Dan zal ik 'm zeggen dat ik het NIET leuk vind wat hij gedaan heeft!!!
Tokkie tokkie tokkie alertquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:56 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Godverdomme, zijn ze helemaal gek geworden. Laat rotten die knie.
Zo hey.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:09 schreef Villas__Rubin het volgende:
Tja, ze doen meestal gek.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze begonnen de stream net na de inval. Ambulance kwam snel in beeld om Abdeslam op te halen. Daarna was te zien dat het pand afgezet werd. En net 5 minuten lokale Marokkaantjes die gek zaten te doen voor de cam. voordat ze weggestuurd werden door een politiemeisje.
Nu niet echt boeiend meer.
Oké. Met dat concert enzo? Ja, daar heb ik wel e.e.a. van meegekregen. Collega op m'n werk, zo'n links gevalletje, die begon te janken omdat haar wereldbeeld spontaan was ingestort, was op zich wel vermakelijk om te zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, van de outfit die in november in Parijs huishield.
Precies, iedereen heeft recht op een eerlijk proces.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tokkie tokkie tokkie alertIedereen heeft gewoon recht op medische hulp hoor, net als dar massamoordenaars en kinderverkrachters ook gewoon recht hebben op een eerlijk proces
Gutmensch alertquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tokkie tokkie tokkie alertIedereen heeft gewoon recht op medische hulp hoor, net als dar massamoordenaars en kinderverkrachters ook gewoon recht hebben op een eerlijk proces
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |