De toekomst van heel west Europa.quote:
Ah, gaan ze een rassenrel meteen van maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De politie is net al bekogeld hoor
De politie ziet er uit alsof ze daar best zin in hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah, gaan ze een rassenrel meteen van maken..
Hoop van niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:23 schreef malleable het volgende:
[..]
De politie ziet er uit alsof ze daar best zin in hebben.
Laat de popcorn maar vast pruttelen. Er zitten er nog 2.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:24 schreef Fylax het volgende:
Goed begin van het weekend! Ik drink er een op.
Ja kan gebeuren dat wanneer een massamoordenaar opgepakt wordt mensen het daar niet mee eens zijn zodat ze flessen gaan gooien natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:24 schreef -0- het volgende:
Die reacties hier.
Ik zie over het algemeen een hele hoop mensen die rustig toe kijken wat er daar allemaal gebeurt. Pers loopt er gewoon rustig tussendoor.
Af en toe eens een idioot die wat naar de politie gooit.
Wat mij betreft gelijk eruit halen die figuren en oppakken. Maar die reacties hier over het platgooien van zo´n hele wijk of halve genocide oproepen gaan weer nergens over natuurlijk.
Een colaatje bedoel je ?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:24 schreef Fylax het volgende:
Goed begin van het weekend! Ik drink er een op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |