De hartslagen van alle racistische FOK!kers gingen na deze post omhoog en driftig werd naar de stream gekeken in de hoop woedend te worden op die zgn. achterlijke lieden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:37 schreef Falco het volgende:
Kijk al die Marokkanen rellen nu joh!!!!111
Moet je even je profiel aanpassen hè. Niemand ziet nu dat je een chickie bent. En 1m65 met hakken van >5cm is ook groot hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:38 schreef Allyo het volgende:
Wat zou ik graag bij die speciale politie eenheid zitten. Maar dan wel met de zekerheid dat ik niet gewond raak of dood ga.
Maakt dan niet uit dat ik een chickie ben van amper 1,65m
Heheh.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goede reclame dit voor On Time sprinting service
Er wordt hier ook gewoon allemaal shit verzonnen. Ik zit al een half uur die RT-stream te kijken en er is helemaal niemand aan het protesteren of aan het rellen. Die hele meute wordt uitstekend in toom gehouden door een handjevol agenten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:38 schreef Falco het volgende:
[..]
De hartslagen van alle racistische FOK!kers gingen na deze post omhoog en driftig werd naar de stream gekeken in de hoop woedend te worden op die zgn. achterlijke lieden.
En teveel moskeeën.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Gewoon te weinig stages en wijkagenten
Valt mee, weinig kuilen in de straten.quote:
Er zijn wel degelijk flessen gegooid naar de politie, maar dat mag je niet zeggen van de Policorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er wordt hier ook gewoon allemaal shit verzonnen. Ik zit al een half uur die RT-stream te kijken en er is helemaal niemand aan het protesteren of aan het rellen. Die hele meute wordt uitstekend in toom gehouden door een handjevol agenten.
Die flessen en stenen die net werden gegooid zullen wel een soort van brainfart van mijn fantasie zijn dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er wordt hier ook gewoon allemaal shit verzonnen. Ik zit al een half uur die RT-stream te kijken en er is helemaal niemand aan het protesteren of aan het rellen. Die hele meute wordt uitstekend in toom gehouden door een handjevol agenten.
En jij zit op jezelf te reageren nu?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:38 schreef Falco het volgende:
[..]
De hartslagen van alle racistische FOK!kers gingen na deze post omhoog en driftig werd naar de stream gekeken in de hoop woedend te worden op die zgn. achterlijke lieden.
Hoog. Heel hoog.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe groot zou het percentage steuntrekkers nou zijn in zo'n wijk? 80, 90 procent?
Merendeel van die omstanders ziet er nu niet uit alsof ze verder veel willen of kunnen behalve een beetje op straat hangen...
Haha mad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:38 schreef Falco het volgende:
[..]
25%quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe groot zou het percentage steuntrekkers nou zijn in zo'n wijk? 80, 90 procent?
Merendeel van die omstanders ziet er nu niet uit alsof ze verder veel willen of kunnen behalve een beetje op straat hangen...
Hebben ze in ieder geval alvast beeld van eventuele toekomstige terroristen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Even alle mensen op hun balkon inzoomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |