twitter:TerreurMonitor twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 19:10:01Zojuist nog twee #explosies gehoord bij doorzoekingen in #Molenbeek, mogelijk gaat het om flitsgranaten. https://t.co/Njb3JqcClG reageer retweet
Jawelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:11 schreef BlackLining het volgende:
Waar zijn die explosies dan? Op de RT stream niks
Net te horen op RTquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:11 schreef BlackLining het volgende:
Waar zijn die explosies dan? Op de RT stream niks
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wtf zag die nepontploffingen live gemonteerd in de uitzending over deze false flag.
Ik hoor ook niks hoor. Of zijn er twee streams? Ik zit te kijken naar wat agenten achter een lint, en een droplul die denkt dat iedereen voor hem wijkt met zijn kinderwagen.quote:
Zet je geluid aan!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik hoor ook niks hoor Of zijn er twee streams? Ik zit te kijken naar wat agenten achter een lint, en een droplul die denkt dat iedereen voor hem wijkt met zijn kinderwagen.
die stream jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik hoor ook niks hoor. Of zijn er twee streams? Ik zit te kijken naar wat agenten achter een lint, en een droplul die denkt dat iedereen voor hem wijkt met zijn kinderwagen.
was prima te horen op de achtergrond. doffe dreunen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik hoor ook niks hoor. Of zijn er twee streams? Ik zit te kijken naar wat agenten achter een lint, en een droplul die denkt dat iedereen voor hem wijkt met zijn kinderwagen.
Ja, en flash granaten geven een wat hogere knal. En ik kan het weten want ik heb vroeger Counter-Strike gespeeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:13 schreef muzas het volgende:
[..]
was prima te horen op de achtergrond. doffe dreunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |