Ik hoor ook niks hoor. Of zijn er twee streams? Ik zit te kijken naar wat agenten achter een lint, en een droplul die denkt dat iedereen voor hem wijkt met zijn kinderwagen.quote:
Zet je geluid aan!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik hoor ook niks hoor Of zijn er twee streams? Ik zit te kijken naar wat agenten achter een lint, en een droplul die denkt dat iedereen voor hem wijkt met zijn kinderwagen.
die stream jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik hoor ook niks hoor. Of zijn er twee streams? Ik zit te kijken naar wat agenten achter een lint, en een droplul die denkt dat iedereen voor hem wijkt met zijn kinderwagen.
was prima te horen op de achtergrond. doffe dreunen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik hoor ook niks hoor. Of zijn er twee streams? Ik zit te kijken naar wat agenten achter een lint, en een droplul die denkt dat iedereen voor hem wijkt met zijn kinderwagen.
Ja, en flash granaten geven een wat hogere knal. En ik kan het weten want ik heb vroeger Counter-Strike gespeeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:13 schreef muzas het volgende:
[..]
was prima te horen op de achtergrond. doffe dreunen.
AUFMACHENquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:14 schreef tralalala het volgende:
Zouden ze alle huizen in de buurt langsgaan?
Wollahwollah zekerquote:
Ze doen maar, is er gelijk een reden om die teringzooi voor eens en voor altijd te ontruimen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan ze daar in Molenbeek nu avonden lang rellen krijgen net als in de Schilderswijk afgelopen zomer?
Er wonen ook wel wat goede mensjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze doen maar, is er gelijk een reden om die teringzooi voor eens en voor altijd te ontruimen.
Dan nog laten ze hem niet meteen vrij. Hij zal dan een aanvraag moeten indienen. Die in zijn geval meteen zal worden afgewezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:58 schreef 20100 het volgende:
[..]
Levenslang = 30 jaar
Echter kom je in België vrij na 1/3 van de straf (wet Lejeune) dus 10 jaar.
In theorie zit bijna niemand 10 jaar vast, meestal zo'n 8 jaar.
Wachten tot ze alledrie op vakantie zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er wonen ook wel wat goede mensjes.
Ze gooien dus nu ook met batterijen. Zo'n kaal ei schopt er net een van de stoep.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:16 schreef KrappeAuto het volgende:
Die tikkende geluiden af en toe zijn dus stenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |