Bronquote:[....] Enkele PSV-fans misdroegen zich voor de Champions Leaguewedstrijd Atlético Madrid - PSV in de binnenstad tegen vrouwelijke bedelaars. Op filmpjes die opdoken op sociale media, is te zien dat ze bedelaarsters onder meer lieten opdrukken in ruil voor geld. Sommigen verbrandden papiergeld voor de neus van de vrouwen. PSV reageerde verbolgen op de gedragingen en kondigde harde sancties aan voor de betrokkenen. [...lees meer in bron]
Staat oa dat ze de roma vrouwen die bedelden voor geld, uitlachten , en later ook de vrouwen lieten opdrukken voor een paar centen.quote:El paso de los aficionados holandeses por la capital de España sigue dejando imágenes vergonzosas que recorren las televisiones de medio mundo. En las últimas horas la televisión holandesa ha sacado a la luz nuevos vídeos, en los que se ve con todo lujo de detalles las vejaciones a las que fueron sometidas las mujeres que pedían limosna por parte de los hinchas del PSV que se desplazaron a Madrid para seguir el Atlético-PSV.
Entre los actos que que provocaban las risas y el jolgorio entre los aficionados holandeses se ve a las mendigas realizar flexiones para recibir alguna moneda a cambio. Todo entre las risas de un grupo de personas que a carcajada limpia no paraban de registrar un momento tan condenable con sus teléfonos móviles.
Snap niet zo goed waarom mensen de behoefte voelen om dit te doen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:14 schreef begaaierd het volgende:
Mooi al die reacties hier gebaseerd op een paar filmpjes. Ik heb behandelen als vuilnis voorbij zien komen, haat jegens vrouwen, racisme. Serieus?
Ik was er bij op dat plein. Zat ook daar op een terras (stukje verder). Roma vrouwen liepen tot vervelends toe tussen de supporters op het terras. Iemand wilde wat kleingeld geven maar dat viel op de grond. In een mum van tijd doken er 4 of 5 roma vrouwen op dat geld wat resulteerde in een ketting reactie.
Andere supporters begonnen met het gooien van geld richting de vrouwen.
Supporters die op het plein stonden vonden dit schouwspel wel leuk en begonnen zich er mee te bemoeien.
Wat hier ook al is geplaatst is dat een supporter zich ging opdrukken wat gekopieerd werd door 1 roma vrouw. Nadat ze zich 3 keer had opgedrukt werd er wat geld in haar hand gedrukt.
Net als het dansen. Wat supporters gingen raar staan dansen wat ook weer werd gekopieerd door die roma vrouwen wat resulteerde in een hoop gelach en heel wat kleingeld.
Alleen het filmpje waarin is te zien dat iemand een briefje verbrandt voor een roma vrouw keur ik af.
Dus voordat iedereen hier moord en brand schreeuwt over mensonterende taferelen, het viel allemaal reuze mee.
Ja hoor, Europa staat op klappen, oorlog in Syrië, opkomst van Trump. Het is juist tekenend dat ondanks alles dit de mensen blijkbaar toch nog kan raken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat ook prima zelf wel weten, maar het zal ook daar wel komkommertijd zijn, en de bladen moeten toch vol, niet?
Om WAT te doen, precies?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom mensen de behoefte voelen om dit te doen?
HOE te behandelen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om mensen waarvan je weet dat ze bedelen zo te behandelen.
Ja maar dat is toch ludieke voetbalhumor?!?!?!?!? Brabantse gezelligheid enzoquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om mensen waarvan je weet dat ze bedelen zo te behandelen.
HAHA ja echt onwijs grappig allemaal.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch ludieke voetbalhumor?!?!?!?!? Brabantse gezelligheid enzo
Geef anders ff antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lees anders terug wat je net hebt geschreven....
....quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou vreselijk zeg. Dat ze die mensen geld geven.
Maar mijn vraag is nog niet beantwoord. Wat doen jullie als er bedelaars aan je tafeltje komen?
Wat jij hebt beschreven hoe het er daar aan toe ging..quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:23 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Geef anders ff antwoord op mijn vraag.
Ze vriendelijk duidelijk maken dat ik ze niets geef en ze me niet meer moeten lastig vallen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar mijn vraag is nog niet beantwoord. Wat doen jullie als er bedelaars aan je tafeltje komen?
Zeggen dat ik wel gireer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Zucht.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat jij hebt beschreven hoe het er daar aan toe ging..
Hoe moeilijk kan het zijn.
Geld op straat kankeren zodat je wat sloebers ziet stoeien om het op te rapen is niet hetzelfde als mensen geld gevenquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Geen fatsoensnormen hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:24 schreef Braindead2000 het volgende:
Respect hebben voor beroepsbedelaars.
Die dingen bv ja. Die je net hebt beschreven en waar ik al naar verwezen heb.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:24 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Zucht.
Heb je het over het gooien van de muntjes of over het opdrukken en dansen?
Gaat het je lukken om dit specifiek aan te geven of heb je er hulp bij nodig?
Dit was niet echt geld geven maar ik merk dat het voor sommige mensen helemaal niet zo vreemd gedrag is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja ik ben zeker wel serieus. Want ik zie altijd alleen maar wegkijkers en wegwuivers.
Het woord wegkijkers wordt echt misbruikt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Letten de bingospelers even op!
Bij Oprutte heb ik pas volle kaart.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Letten de bingospelers even op!
Het lukt je dus echt niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die dingen bv ja. Die je net hebt beschreven en waar ik al naar verwezen heb.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:29 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Het lukt je dus echt niet.
En als je het zelf goed gelezen had wat ik heb beschreven dan had je kunnen lezen dat de supporters de roma vrouwen helemaal niet hebben aangezet tot het opdrukken/ dansen.
Dit deden ze in eerste instantie zelf na omdat ze ook wel wisten dat dit geld op zou leveren!
Wat moet je dan doen?
En het hele gebeuren startte toen iemand per ongeluk geld op de grond liet vallen wat hij deze Roma's wilde geven. Vervolgens vliegen er 5 vrouwen op af wat resulteerde dat een stuk of 15 personen ook wat muntjes hebben gegooid.
En zie hier de verontwaardiging. Vrouwenhaat, racisme, ik heb joden voorbij zien komen.
Is dat niet ietwat uit zijn verband gerukt.
Maar het is makkelijk om achter je computertje je "ik sta boven dit soort mensen" mening te formuleren. Maar eigenlijk weet je helemaal niets!
Als dit voorval 5 minuten heeft geduurd is het lang.
Maar succes met verontwaardigd zijn!
wtf?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)spanjaard_onder.html![]()
![]()
! Plaatsvervangende schaamte.
Wat een kansloze debielen.
Is dat nu een Roma-zigeuner die onder gepist word?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Is dit nou een reactie op het gene wat je dik hebt gedrukt uit mijn tekst?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Ik zou sowieso geen geld gooien maar dat ben ik.
Misschien heeft hij wel geld gegeven om onder gepist te worden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Ja je zegt wat moet je dan doen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:33 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Is dit nou een reactie op het gene wat je dik hebt gedrukt uit mijn tekst?
Ja inderdaad, je kan beter het geld weggeven dan een fontein in Rome slopen en vervolgens daarna pas betalen. Of niet? Of de binnenstad van Basel, Glasgow, Nancy...quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Altijd weer die PSV supporters.tokkievolk.
Lijkt me meer een stomdronken/stonede localo.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Is dat nu een Roma-zigeuner die onder gepist word?
Nee de roma's werden niet gedwongen dit te doen nee.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je zegt wat moet je dan doen?
Werden mensen gedwongen om dit te doen?
Nee, dat is het kopschoppen van willekeurige voorbijgangers, van die gezelligheid kwam het niet in Spanje, of althans, niet op beeld.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:20 schreef Abed het volgende:
Schandalig inderdaad. Dat noemen ze dan de Brabantse gezelligheid.
Heb het over de supporters...quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:35 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Nee de roma's werden niet gedwongen dit te doen nee.
Ze kopieerde het gedrag van wat supporters met de wetenschap dat ze hier geld voor zouden krijgen.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel geld gegeven om onder gepist te worden.
Gevoeliger en mooier dan het nationaal orkestquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:36 schreef Rekkie het volgende:
Het zijn normaliter zulke kunstzinnige mensen:
Het beste kunnen de Europese tickets uitgedeeld worden aan AZ, Excelsior, Sparta en de best presterende amateurclub van Nederland. Wordt alles een stuk gezelliger, en de prestaties zullen gelijkwaardig blijven aan de afgelopen 5 jaar Nederlandse Europacup malaise.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je kan beter het geld weggeven dan een fontein in Rome slopen en vervolgens daarna pas betalen. Of niet? Of de binnenstad van Basel, Glasgow, Nancy...
Mensen zijn wel in hun waarde gelaten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je kan beter het geld weggeven dan een fontein in Rome slopen en vervolgens daarna pas betalen. Of niet? Of de binnenstad van Basel, Glasgow, Nancy...
Ja je weet het hele verhaal niet. Niet oordelen op basis van een filmpje.quote:
Wat voor straf zou er staan op het onderpissen van iemand? En is het een klachtdelict?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:37 schreef Frutsel het volgende:
Tuig gewoon oppakken en uitleveren aan Spanje
Bagatelliserenquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja dan hebben we na 3 jaar nog maar één plekje over in het europa league toernooi denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het beste kunnen de Europese tickets uitgedeeld worden aan AZ, Excelsior, Sparta en de best presterende amateurclub van Nederland. Wordt alles een stuk gezelliger, en de prestaties zullen gelijkwaardig blijven aan de afgelopen 5 jaar Nederlandse Europacup malaise.
Krijg je weer gezeur over het geluidsoverlast van de papieren klappertjes.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het beste kunnen de Europese tickets uitgedeeld worden aan AZ, Excelsior, Sparta en de best presterende amateurclub van Nederland. Wordt alles een stuk gezelliger, en de prestaties zullen gelijkwaardig blijven aan de afgelopen 5 jaar Nederlandse Europacup malaise.
De naïviteit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wildplassenquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat voor straf zou er staan op het onderpissen van iemand? En is het een klachtdelict?
Het is op zich wel zonde, want in de aanloop naar de bekerfinale tegen PSV heb ik met de PSV supporters op het Stadhuisplein een uitstekend feest mogen beleven. Iedereen door elkaar, en iedereen met elkaar. Wat best uniek is tegenwoordig.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja dan hebben we na 3 jaar nog maar één plekje over in het europa league toernooi denk ik.
Maar dit soort 'gasten' zijn een schande voor het Nederlandse voetbal, voor hun club. Liever kwijt dan rijk.
Ze deelden het niet uit in muntgeld, dus niet echt relevant voor dit topic lijkt me. We zijn immers geen bedelaars die bedelen om geld bij het kabinet. Toch?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Het kabinet strooide vorig jaar 5 miljard euro en heel naïef Nederland buitelde over elkaar heen van geluk. Dit of volgend jaar pakken ze het weer af. Dat is dubbel crimineel.
Ik vind dit soort zaken altijd doodzonde, vooral voor de supporters die wel voor een feestje naar Madrid zijn gegaan en voor de club die weer negatief in het nieuws komt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is op zich wel zonde, want in de aanloop naar de bekerfinale tegen PSV heb ik met de PSV supporters op het Stadhuisplein een uitstekend feest mogen beleven. Iedereen door elkaar, en iedereen met elkaar. Wat best uniek is tegenwoordig.
Juist......quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Het kabinet strooide vorig jaar 5 miljard euro en heel naïef Nederland buitelde over elkaar heen van geluk. Dit of volgend jaar pakken ze het weer af. Dat is dubbel crimineel.
Ik heb vroeger tijdens de TT nacht ook wel Duitsers over stomdronken Nederlanders heen zien zeiken. En tijdens Festivals in Tsjechie heb ik ook wel Tsjechen en Polen over elkaar heen zien zeiken.quote:
Sommigen zien het als wildplassen, anderen als golden shower, en dan krijg je op youtube al snel een paar honderd K likes.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wildplassen![]()
In Rome 45.000 euro als je het op een fontein doet enzo
Het nog grotere tokkie en tuigvolk dan deze gasten weet er alles van
http://panorama.nl/fotos/(...)porters-in-rome.html
Nee, het is een beetje gezeik allemaal. Maar ik kan me voorstellen dat als je vanuit je zolderkamertje zo'n filmpje ziet en nog nooit op een festival of bij een groot sportevenement bent geweest dat je dan heel erg schrikt en het af gaat keuren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik heb vroeger tijdens de TT nacht ook wel Duitsers over stomdronken Nederlanders heen zien zeiken. En tijdens Festivals in Tsjechie heb ik ook wel Tsjechen en Polen over elkaar heen zien zeiken.
Dat het ronduit smerig is behoeft om mij geen discussie, maar het is niet iets typisch Nederlands en ook niet tijdsgebonden.
Dat je niet meteen voor je arbeidsleven hoefde te vrezen als je stomdronken en halfnaakt onder de kots naar huis toe waggelde onderwijl een kerstboom uit een willekeurige tuin achter je aan slepende terwijl je luid kerstliederen liep te wauwelen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Mooie tijd was dat toen er niet meteen overal van die stomme filmpjes opdoken... Vroeger.
Ja nou, twee clubs die allebei anderhalve man en een paardekop aan publiek trekken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Helmond Sport - Den Bosch is altijd feest!
Precies! En dat je als burgemeester gewoon lekker kon stappen met je 18-jarige zoon en teveel kon drinken terwijl je ondersteund werd door zijn 17-jarige vriendin zonder dat het hele land daarover viel omdat er meteen nutteloze filmpjes van opduiken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat je niet meteen voor je arbeidsleven hoefde te vrezen als je stomdronken en halfnaakt onder de kots naar huis toe waggelde onderwijl een kerstboom uit een willekeurige tuin achter je aan slepende terwijl je luid kerstliederen liep te wauwelen.
Daar gaat het niet om. Er word gesteld dat kleine clubs allemaal lieve supporters hebben terwijl dat helemaal niet waar is. Aso's in de voetbalsport zitten overal.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja nou, twee clubs die allebei anderhalve man en een paardekop aan publiek trekken.
Oh ja, dat is een feit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Er word gesteld dat kleine clubs allemaal lieve supporters hebben terwijl dat helemaal niet waar is. Aso's in de voetbalsport zitten overal.
En dan dat domme gegniffel, gejoel en foto's maken...quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Ik zou sowieso geen geld gooien maar dat ben ik.
Nee, omdat de internationale pers erbovenop duikt en we er weer lekker opstaan door zo'n stelletje idioten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:18 schreef gijsman het volgende:
Normaal gesproken ergeren we ons mateloos aan bedelaars, nu ontstaat er massahysterie omdat een bende Roma's zich opdringerig gedraagt bij een groepje drinkende fans.
Maak je druk over belangrijkere dingen.
Men moet natuurlijk wel even kunnen zeiken over Brabant/Limburg/tokkies/voetbal, anders is de dag niet compleet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:24 schreef VEM2012 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom hier zoveel aandacht voor blijft? Het zijn randzaken, het betreft enkelen, de club heeft het veroordeeld en zint ook op concrete maatregelen (wat zo simpel nog niet is lijkt mij). Wat is er dan nog te vertellen?
Het is inderdaad een schande dat ze geld geven aan die bedelaars.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom mensen de behoefte voelen om dit te doen?
Dat blijktquote:Op donderdag 17 maart 2016 14:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Men moet natuurlijk wel even kunnen zeiken...
3 jaar oud staat erbij op Dumpert, en opgenomen in Blanes.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, omdat de internationale pers erbovenop duikt en we er weer lekker opstaan door zo'n stelletje idioten.
Dat filmpje met die gozer die onder gepist wordt, is ws in de zomer gemaakt in een badplaats en helemaal niet van deze week...
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is inderdaad een schande dat ze geld geven aan die bedelaars.
Meeste Roma worden aan het eind van de dag opgehaald door de baas en dan mogen ze de opbrengst afdragen. Elke euro die je weggeeft gaat naar een criminele uitbuiter.
Gewoon niks geven aan bedelaars.
Dus das het argument om zo met deze vrouwen te mogen omgaan?quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Er zijn zelfs Roma koningen en koningingen en die barsten letterlijk van het geld.
Alles wat bij elkaar gebedeld word door deze vrouwen moet worden afgegeven.
Heb je mannen gezien die bedelden?
Nee maar die zijn wel aanwezig daar en houden alles in de gaten.
Ik weet van het bestaan van een zakkenroller school om kinderen te scholen.
Er zijn vrouwenmarkten waar Roma meisjes aanbieden want dat is cultuur.
Ik vraag mij eveneens af: hoe kunnen deze mensen gewoon in NL verblijven?
Achtergrond check misschien iets om over na te denken?
Ik realiseer mij net dat ik ten onrechte klaag. Limburgers zijn in de pers nog meer de lul, met hun pornovoorkeuren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:28 schreef Hathor het volgende:
Men moet natuurlijk wel even kunnen zeiken over Brabant/Limburg/tokkies/voetbal, anders is de dag niet compleet.
Het zijn precies zoals ze zichzelf graag noemen; (domme) boeruh!quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:20 schreef Abed het volgende:
Schandalig inderdaad. Dat noemen ze dan de Brabantse gezelligheid.
Waar staat het dat je dit als argument mag/kan gebruiken?quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus das het argument om zo met deze vrouwen te mogen omgaan?
Aapgeluiden te maken en ze uit te lachen?
of is het toelachen?
Tsja helaas wel inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het zijn precies zoals ze zichzelf graag noemen; (domme) boeruh!
Eenmaal buiten de provincie gaan de remmen los.
Dus als die vrouwen te weinig ophalen, krijgen ze er thuis ook nog eens van langs.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is inderdaad een schande dat ze geld geven aan die bedelaars.
Meeste Roma worden aan het eind van de dag opgehaald door de baas en dan mogen ze de opbrengst afdragen. Elke euro die je weggeeft gaat naar een criminele uitbuiter.
Gewoon niks geven aan bedelaars.
Dat zegt niemand volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:56 schreef TheJanitor het volgende:
Beetje kloten met professionele bedelaars en zakkenrollers en heel de wereld is verontwaardigd. Mooi man. Je kan dus beter een zakkenroller zijn.
Ik zie geen topics vol verontwaardiging over een volk van zakkenrollers. Wel een topic over een geintje van een stel drunken mafkezen.quote:
Krijg het idee dat je hiermee de boel probeert goed te praten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:53 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Waar staat het dat je dit als argument mag/kan gebruiken?
Geld verbranden voor de ogen van arme bedelaars is gewoon verschrikkelijk kansloos.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:56 schreef TheJanitor het volgende:
Beetje kloten met professionele bedelaars en zakkenrollers en heel de wereld is verontwaardigd. Mooi man. Je kan dus beter een zakkenroller zijn.
Open er eentje.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik zie geen topics vol verontwaardiging over een volk van zakkenrollers. Wel een topic over een geintje van een stel drunken mafkezen.
Zakkenrollen ook.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:59 schreef Gunner het volgende:
[..]
Geld verbranden voor de ogen van arme bedelaars is gewoon verschrikkelijk kansloos.
Waar is jouw verontwaardiging dat deze ROMA vrouwen zo door hun eigen mannen cq volk behandeld worden?quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Krijg het idee dat je hiermee de boel probeert goed te praten.
Het zijn dieven dus..
Maar als ik dat mis heb sorry daarvoor
Dus het mag, een beetje kloten omdat het zakkenrollers zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:56 schreef TheJanitor het volgende:
Hebben de PSV-fans misdaden begaan dan? De zigeuners krijgen nog geld toe ook.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus het mag, een beetje kloten omdat het zakkenrollers zijn?
Hoe weet jij zo zeker dat deze vrouwen stelen? Das toch ook een flinke aanname
Geld wat je op straat vind houden ip.v. terug te geven aan de persoon die het geld daar verloren is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
kun je me even een bron geven dat deze vrouwen dieven zijn?
Het was een schaamteloze vertoning van onze olijke puddingbuikjes. Nederland staat er weer lekker op.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hebben de PSV-fans misdaden begaan dan? De zigeuners krijgen nog geld toe ook.
En iedereen met een beetje inhoud weet wel dat Roma zigeuners niet helemaal zuiver zijn. Een flinkere aanname zou zijn dat ze niet stelen.
Dus dan mag het?quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hebben de PSV-fans misdaden begaan dan? De zigeuners krijgen nog geld toe ook.
En iedereen met een beetje inhoud weet wel dat Roma zigeuners niet helemaal zuiver zijn. Een flinkere aanname zou zijn dat ze niet stelen.
Er worden vrouwen vernederd op een plein en jij begint over de achtergrond van Roma's.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
Goeiequote:Op donderdag 17 maart 2016 15:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Geld wat je op straat vind houden ip.v. terug te geven aan de persoon die het geld daar verloren is.
Nee dat word niet gezegd dat maak JIJ er van.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus dan mag het?
[..]
Er worden vrouwen vernederd op een plein en jij begint over de achtergrond van Roma's.
Er wordt van alles bijgehaald om maar te vergoelijken wat die droeftoeters doen.
Is toch niet te geloven, dus omdat het Roma's zijn mag het...
Is toch te idioot voor woorden.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:10 schreef gijsman het volgende:
Dus wat de Roma's doen in Madrid is goed?
Ze houden de straat schoonquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:10 schreef gijsman het volgende:
Dus wat de Roma's doen in Madrid is goed?
Zou jij bukken voor een stuiverquote:
Dus hier mag je wel heel Nederland op aankijken? Racisme vind ik.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:06 schreef Abed het volgende:
[..]
Het was een schaamteloze vertoning van onze olijke puddingbuikjes. Nederland staat er weer lekker op.
Zoals het buitenland naar Nederland kijkt door deze beelden in de media.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:15 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dus hier mag je wel heel Nederland op aankijken? Racisme vind ik.
Als die jonge vrouwen nu alleen lekkere strakke broeken zouden dragen i.p.v. die soepjurken zouden ze heel wat meer geld kunnen rapenquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:16 schreef gijsman het volgende:
[..]
Ik niet de Roma's bukken voor elke stuiver
Ach, gelukkig zijn we niet voor genocide. Dan zou ik me wel schamen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:17 schreef Abed het volgende:
[..]
Zoals het buitenland naar Nederland kijkt door deze beelden in de media.
Ik denk zomaar dat de landen waar ze vandaan komen blij zijn dat ze naar het Westen zijn gegaan...en niemand geeft er een klap om wat "men" over Nederland denkt....quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:17 schreef Abed het volgende:
[..]
Zoals het buitenland naar Nederland kijkt door deze beelden in de media.
Korte rokjes mag ookquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als die jonge vrouwen nu alleen lekkere strakke broeken zouden dragen i.p.v. die soepjurken zouden ze heel wat meer geld kunnen rapen
Nee 1 van mijn acht zusjes, dit is nog de lelijkste.quote:
Het wordt een beetje opgeblazen. Wat stelt dit nou voor. Echt, mensen moeten dingen hebben om verontwaardigd over te zijn. Als we maar kunnen zeuren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus dan mag het?
[..]
Er worden vrouwen vernederd op een plein en jij begint over de achtergrond van Roma's.
Er wordt van alles bijgehaald om maar te vergoelijken wat die droeftoeters doen.
Is toch niet te geloven, dus omdat het Roma's zijn mag het...
Is toch te idioot voor woorden.
Maar dat is niet het geval, dus wat is je punt?quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:25 schreef KingRadler het volgende:
als het andersom was geweest dan had het de media niet gehaald
Inderdaad. Wat is nou het punt? Selectieve verontwaardiging ftw!quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar dat is niet het geval, dus wat is je punt?
Een PSV supporter die zich kan opdrukken zou echt wel wereldnieuws zijn hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:25 schreef KingRadler het volgende:
als het andersom was geweest dan had het de media niet gehaald
quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:28 schreef Abed het volgende:
[..]
Een PSV supporter die zich kan opdrukken zou echt wel wereldnieuws zijn hoor.
dat bedoel ik, hebben allemaal een Bierbuikquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:28 schreef Abed het volgende:
[..]
oh dat is het dus... ik dacht dat ze 'boeruh' zongen altijd maar het is gewoon 'bierbuik'quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:28 schreef Abed het volgende:
[..]
Krijg je op z'n minst wat waarden en normen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:20 schreef Ringo het volgende:
Je gaat nog hopen dat die verwende puskoppen een heel opvangcentrum voor asielzoekers in de achtertuin getyft krijgen.
Voor zulke "landgenoten" laat ik me zelfs tot de islam bekeren.
Ik vermoed dat je PSV supporter bent en daarom alles aan het goedpraten bent.quote:
Ik vermoed dat jij poep in je hoofd hebt en daarom niet logisch kan nadenken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:42 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je PSV supporter bent en daarom alles aan het goedpraten bent.
ik denk dat je in de war bent met reuma.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:39 schreef KingRadler het volgende:
Roma is toch overal hetzelfde op de wereld.
Of heb je daar ook verschillende vormen in
Ga er eens op in als je wil, het is namelijk geen aanval.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij poep in je hoofd hebt en daarom niet logisch kan nadenken.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik denk dat je in de war bent met reuma.
Ik ben zeer zeker niet voor PSV in ieder geval.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:43 schreef Abed het volgende:
[..]
Ga er eens op in als je wil, het is namelijk geen aanval.
Dan mijn excuus.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben zeer zeker niet voor PSV in ieder geval.
Niet nodig. Ik ben het overigens niet aan het goedpraten, ik vind alleen dat hier nogal hysterisch over gedaan word. In dit topic zit bovendien iemand die erbij is geweest en die heeft uitgelegd hoe het heeft kunnen gebeuren en dat het alles blij elkaar een paar minuten heeft geduurd. Als ik dat dan ga vergelijken met de laatste keer dat Ajax naar Milaan ging, waarbij er onder meer een Amsterdammer werd neergestoken, en Feyenoorders die in Rome vrolijk cultureel erfgoed lopen te slopen en gaan liggen rollebollen met de plaatselijke politie, vind ik dat deze jongens zich nog uitermate beschaafd gedragen hebben. De mensen die hier zo panisch op reageren, doen mij nog het meest denken aan het volgende...quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik ben het overigens niet aan het goedpraten, ik vind alleen dat hier nogal hysterisch over gedaan word. In dit topic zit bovendien iemand die erbij is geweest en die heeft uitgelegd hoe het heeft kunnen gebeuren en dat het alles blij elkaar een paar minuten heeft geduurd. Als ik dat dan ga vergelijken met de laatste keer dat Ajax naar Milaan ging, waarbij er onder meer een Amsterdammer werd neergestoken, en Feyenoorders die in Rome vrolijk cultureel erfgoed lopen te slopen en gaan liggen rollebollen met de plaatselijke politie, vind ik dat deze jongens zich nog uitermate beschaafd gedragen hebben. De mensen die hier zo panisch op reageren, doen mij nog het meest denken aan het volgende...
Dat kan, maar misschien ook een verschil in humor. Als ik bv hoor dat er iemand een munt van 2 euro op straat heeft vastgelijmd, en dat daar een zigeuner tevergeefs aan heeft zitten trekken, kan ik een glimlach moeilijk onderdrukken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien is het een verschil in fatsoensnormen?
Ik zou ook hard lachen als iemand anders er aan zou trekken ja. Maar dat is naar mijn mening totaal anders dan dit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat kan, maar misschien ook een verschil in humor. Als ik bv hoor dat er iemand een munt van 2 euro op straat heeft vastgelijmd, en dat daar een zigeuner tevergeefs aan heeft zitten trekken, kan ik een glimlach moeilijk onderdrukken.
Waarschijnlijk wilde hij het voorbeeld van Verona van der Leur gewoon volgen, that's all.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel geld gegeven om onder gepist te worden.
Die doet plassex?quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde hij het voorbeeld van Verona van der Leur gewoon volgen, that's all.
Wat is er dan anders aan? Omdat het nu om zigeuners gaat? Vind ik wel wat racistisch van je hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou ook hard lachen als iemand anders er aan zou trekken ja. Maar dat is naar mijn mening totaal anders dan dit.
Bedoelde als mensen er aan zouden trekken ongeacht afkomst.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat is er dan anders aan? Omdat het nu om zigeuners gaat? Vind ik wel wat racistisch van je hoor.
Priveforum, toestemming vereist...laat maar.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]![]()
http://forum.fok.nl/topic/1999887
Kan hier wel een ander linkje posten (pornhub), maar dat wordt hier niet geaccepteerd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Priveforum, toestemming vereist...laat maar.
Ja maar die mensen hebben het al zo moeilijk.....quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Een paar irritante bedelaars worden belachelijk gemaakt. Nou jongens wat een wereldverhaal..
Maar dan roven ze dat 5 sterren hotel leeg.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:43 schreef gijsman het volgende:
Ga anders zelf naar Madrid geef die mensen een kamer in een 5 sterren hotel geef ze een behandeling in een wellnes centrum.
Ga daarna naar een 3* restaurant zodat ze iets fatsoenlijks te vreten hebben, want goh want zijn ze zielig, en krijgen nu pas de aandacht die ze schijnbaar verdienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.
ze moeten toch ergens van leven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar dan roven ze dat 5 sterren hotel leeg.
Ze zouden zelfs nog gaan bedelen in de keuken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar dan roven ze dat 5 sterren hotel leeg.
er is toch niks gebeurd johquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
Ik begrijp niet dat andere landen nog Nederlandse 'fans' toelaten. Ze maken er keer op keer een zooitje van.
Praat het maar weer goed. Dit is ziekmakend gedrag. Net als het slopen van historische fonteinen, trouwens.quote:
dingen slopen vergelijken met muntjes gooien op een pleinquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Praat het maar weer goed. Dit is ziekmakend gedrag. Net als het slopen van historische fonteinen, trouwens.
Een groep jonge drinkende vakantiegangers op dat terras zou hetzelfde gedaan hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
Ik begrijp niet dat andere landen nog Nederlandse 'fans' toelaten. Ze maken er keer op keer een zooitje van.
Dit topic gaat dan ook niet over die Roma maar over het uitschot.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:56 schreef elplato het volgende:
Lachwekkend om te lezen hoe de abeds van dit forum over elkaar heen rollen om verontwaardigd te zijn, druk met het projecteren van eigen ongemak op anderen. Die roma zullen er echt niet minder om slapen, ze hebben misschien zelfs een goede dag mbt opbrengst.
Dat valt toch niet met elkaar te vergelijkenquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Praat het maar weer goed. Dit is ziekmakend gedrag. Net als het slopen van historische fonteinen, trouwens.
Dat kan zijn, maar dat is niet relevant. Dit was de supportersschare van PSV Eindhoven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:50 schreef gijsman het volgende:
[..]
Een groep jonge drinkende vakantiegangers op dat terras zou hetzelfde gedaan hebben.
Ah combiregeling naar Europa, met de bus naar het vliegveld, onder begeleiding vliegtuig in, op plaats van bestemming onder begeleiding er weer uit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar dat is niet relevant. Dit was de supportersschare van PSV Eindhoven.
Als het de clubs niet lukt om hun fans wat beter in het gareel te houden, dan nemen ze maar niemand meer mee.
Die mongooltjes bewijzen keer op keer dat zoiets nodig is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:55 schreef gijsman het volgende:
[..]
Ah combiregeling naar Europa, met de bus naar het vliegveld, onder begeleiding vliegtuig in, op plaats van bestemming onder begeleiding er weer uit.
Bussen naar het stadion en vice-versa op de terugweg.
Diegene die een scheet laten of ook maar 1 vinger opsteken een stadionverbod voor het leven geven.
de echte "mongooltjes" gaan sowieso buiten de combi om danquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die mongooltjes bewijzen keer op keer dat zoiets nodig is.
Dat hoeft niet tussen aanhalingstekens hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
de echte "mongooltjes" gaan sowieso buiten de combi om dan
Sinasappels groeien aan een boom.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:21 schreef Peachbird het volgende:
Enerzijds verdienen die oplichtende romatypes ook niet alteveel sympathie, aan de andere kant mogen ze die plathoofdige half apen/hooligans houden, zet ze maar aan het werk in een sinaasappelveld oid.
Mijn idee ook. Het is een ware plaag.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:18 schreef gijsman het volgende:
Normaal gesproken ergeren we ons mateloos aan bedelaars, nu ontstaat er massahysterie omdat een bende Roma's zich opdringerig gedraagt bij een groepje drinkende fans.
Maak je druk over belangrijkere dingen.
Dit. We moeten de Spaanse justitie aanklagen dat dit niet in de reisbrochure stond.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn idee ook. Het is een ware plaag.
En die bomen staan in een veld.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Sinasappels groeien aan een boom.
Stel je niet aan man. Als jij wel inkomen uit werk hebt dan heb jij jouw kunstje weer gedaan vandaag waar je een aalmoes voor krijgt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:53 schreef Nielsch het volgende:
Die voetbaltokkies doen wel stoer maar grote kans dat een overgroot deel van die lui ook gewoon afhankelijk is van allerlei toeslagen en bijstandsuitkeringen.
Mijn voorstel is dan ook om 1 keer per week al deze jongens op het veld van het Philips Stadion te zetten waarna alle netto belastingbetalers de toeslagen en uitkeringen vanaf de tribune op het veld mogen gooien. Eens kijken of ze het dan ook laten liggen.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:01 schreef chroestjov het volgende:
Het voordeel van stadsduiven t.o.v. Roma's is dat stadsduiven al tevreden zijn met een stukje brood terwijl een Roma pas tevreden is met de complete inhoud van je portemonnee en al je sieraden.
In al die landen trouwens, verkopen ook allemaal dezelfde zooi tot op het vervelende af.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit. We moeten de Spaanse justitie aanklagen dat dit niet in de reisbrochure stond.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:53 schreef Nielsch het volgende:
Die voetbaltokkies doen wel stoer maar grote kans dat een overgroot deel van die lui ook gewoon afhankelijk is van allerlei toeslagen en bijstandsuitkeringen.
Mijn voorstel is dan ook om 1 keer per week al deze jongens op het veld van het Philips Stadion te zetten waarna alle netto belastingbetalers de toeslagen en uitkeringen vanaf de tribune op het veld mogen gooien. Eens kijken of ze het dan ook laten liggen.
Waaom kom je dat bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van Utrecht niet effe voorstellen in het supportershome?quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:53 schreef Nielsch het volgende:
Welke justitie bedoel je?quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
Nou nou wat erg allemaal zeg. Nee, het is niet chique wat er daar gedaan is door een man of 10 op het plein. Ze hebben hun straf door al deze aandacht wel gehad dacht ik zo.
Maar wat ik niet begrijp is dat justitie nu ineens in gaat grijpen terwijl de politie volop aanwezig was. Waarom grepen hun niet in op dat moment? En daarnaast waren er 2900 supporters die zich wel gedroegen. Los van het feit of deze arme vrouwen niet gewoon gedwongen worden door criminele bendes hebben ze dinsdag een topdag gehad. Alleen jammer dat ze het moeten afstaan aan hun man of meerdere. Maar daar zal justitie wel geen aandacht aan schenken.
Daarnaast leven we gewoon in een angstcultuur. Ik zie op sociale media alleen maar reacties van Turken en getinte medelanders die heel Nederland racisten vinden en weet ik niet wat allemaal. Sommigen zie ik posten dat het tijd wordt dat IS hier orde op zake komt stellen en dat soort idioterie. We zwichten voor de hersenlozen die niets beters te doen hebben in deze maatschappij.
Nogmaal, dit gedrag keur ik ten zeerste af maar belicht het dan ook van twee kanten. Die vrouwen kwamen als bijen op honing af de gehele dag, op het irritante af. Dan had justitie (politie) ze daar weg moeten halen toen ze het zagen gebeuren en die idioten wat circus dompteur speelden moeten arresteren. Was er niks aan de hand geweest. Een mooi feestje met 2990 man en tien man die zoiets uithalen en ineens zijn het allemaal racisten. Kolder
Maar we maakten ook beelden van PSV-fans die zich wel goed gedroegen en de vrouwen gewoon hun geld gaven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:05 schreef gijsman het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)porters-wereldnieuws
Journalisten die wilden scoren oa de parasieten van El-Pais
PSV-fans zijn de nieuwe nazi's.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 07:58 schreef KingRadler het volgende:
Zondag gaan ze Joden vernederen in het stadion. Ik weet niet wat erger is.
Maar Roma schijten je auto niet onder .....quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:01 schreef chroestjov het volgende:
Het voordeel van stadsduiven t.o.v. Roma's is dat stadsduiven al tevreden zijn met een stukje brood terwijl een Roma pas tevreden is met de complete inhoud van je portemonnee en al je sieraden.
Dat is toch helemaal niet de taak van clubs. Deze mensen reizen daar op eigen gelegenheid heen, misschien (waarschijnlijk) zaten ze niet eens in het stadion. En er gebeurt volgens mij ook niks strafbaars.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar dat is niet relevant. Dit was de supportersschare van PSV Eindhoven.
Als het de clubs niet lukt om hun fans wat beter in het gareel te houden, dan nemen ze maar niemand meer mee.
Terwijl zijn portemonnee daar gerold wordtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:50 schreef gijsman het volgende:
Rutte gaat naar Madrid om met de Spaanse premier te praten.
Ik zie hem ook nog naar het plein gaan om excuses aan te bieden aan die Roma's vanwege deze barbaarse daad.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Terwijl zijn portemonnee daar gerold wordt
En zijn gouden horloge .... door knuffeldievenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Terwijl zijn portemonnee daar gerold wordt
Gaat hij komende zomer iedere keer als een groepje hollanders zich in Spanje misdraagt? Want dan kan hij beter een huis huren daar van juni t/m september.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:50 schreef gijsman het volgende:
Ik zie hem ook nog naar het plein gaan om excuses aan te bieden aan die Roma's vanwege deze barbaarse daad.
Hij gaat geld weggeven ipv gooien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:50 schreef gijsman het volgende:
De enige reden waarom Roma's dat niet doen, is omdat ze i.t.t. stadsduiven niet kunnen vliegen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:51 schreef maily het volgende:
[..]
Maar Roma schijten je auto niet onder .....
Doe effe normaal. Die gasten lachen zich helemaal kapot nu en kunnen heerlijk slapen. Wat een farce zeg. Dat Rutte hiervoor naar Madrid gaat, daar zouden kamervragen over gesteld moeten worden. Van mij mag dat hele kutkabinet hierdoor vallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
Rutte gaat zich verantwoorden bij de Spaanse premier.!!!
Hoe kut voelen die gasten zich die met hun domme bierkop zoiets 'lolligs' hebben gedaan. Ik zou dan paar weken niet slapen. Erg dom wat ze gedaan hebben, maar de ophef en hoe overtrokken dit wordt is wellicht nog dommer.
Ik heb overigens ook nog geen reactie gezien van de ROMA vrouwen / vertegenwoordigers die hierbij betrokken zijn/waren; of zijn ze bang dat hun illegale inkomstenbron zo tegen het licht wordt gehouden?
Ik snap geen fuck van je post. Zeker niet t.o.v. het standpunt welke ik in neem.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Doe effe normaal. Die gasten lachen zich helemaal kapot nu en kunnen heerlijk slapen. Wat een farce zeg. Dat Rutte hiervoor naar Madrid gaat, daar zouden kamervragen over gesteld moeten worden. Van mij mag dat hele kutkabinet hierdoor vallen.
Mijn eerste regel gaat over jouw derde. Voor de rest zijn we het wel eens.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap geen fuck van je post. Zeker niet t.o.v. het standpunt welke ik in neem.
Ik kan me niet voorstellen dat je lekker slaapt als je door heel Europa op TV komt en ze naar je op zoek zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mijn eerste regel gaat over jouw derde. Voor de rest zijn we het wel eens.
Omdat je op een terras zit en wat geld gooit? Kom op zeg!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je lekker slaapt als je door heel Europa op TV komt en ze naar je op zoek zijn
Ik zou juist ludieke shirts maken en dragen als groep zijnde, dit gaat toch nergens over.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je lekker slaapt als je door heel Europa op TV komt en ze naar je op zoek zijn
Die gasten lachen zich letterlijk een breuk nu, en dat zou ik ook doen. Als het bovendien ook nog eens waar is dat Rutte vanwege dit mierengeneuk ook nog eens naar Madrid gaat, dan hebben ze de eerstkomende 10 jaar op feestjes het beste verhaal ooit om de lachers op hun hand te krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
Rutte gaat zich verantwoorden bij de Spaanse premier.!!!
Hoe kut voelen die gasten zich die met hun domme bierkop zoiets 'lolligs' hebben gedaan. Ik zou dan paar weken niet slapen. Erg dom wat ze gedaan hebben, maar de ophef en hoe overtrokken dit wordt is wellicht nog dommer.
Ik heb overigens ook nog geen reactie gezien van de ROMA vrouwen / vertegenwoordigers die hierbij betrokken zijn/waren; of zijn ze bang dat hun illegale inkomstenbron zo tegen het licht wordt gehouden?
Ja enormquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:39 schreef hottentot het volgende:
Als Rutte karakter heeft loopt hij het vliegveld uit, smijt een handvol kleingeld richting een stel bedelaars, en zonder wat te zeggen pakt hij het eerste vliegtuig terug.
Echt, dat zou de VVD zoveel goeds doen
Blijkt na al die jaren dat we toch een MP met ballen hebbenquote:
Heb je het over geld smijten naar de Spaanse regering of naar de Roma-vrouwtjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:39 schreef hottentot het volgende:
Als Rutte karakter heeft loopt hij het vliegveld uit, smijt een handvol kleingeld richting een stel bedelaars, en zonder wat te zeggen pakt hij het eerste vliegtuig terug.
Echt, dat zou de VVD zoveel goeds doen
Markiegod markgenot.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Blijkt na al die jaren dat we toch een MP met ballen hebben, zou verdomme een keer tijd worden.
Nou! Ik dacht nog eerst misschien is het wat die Jesse Klaver. Maar toen ik dat stukje bij DWDD over die kinderen zag ben ik ik echt volledig op hem afgeknapt! Wat een vertoning zeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:43 schreef elplato het volgende:
Ja maar mensen.. die zigeuners hebben waarschijnlijk kinderen, en Jesse klaver heeft ook kinderen.. Het is dus echt heel erg!!
Ze horen toch bij PSV? Het is veel te makkelijk van de club als ze zeggen dat ze daar niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet de taak van clubs. Deze mensen reizen daar op eigen gelegenheid heen, misschien (waarschijnlijk) zaten ze niet eens in het stadion. En er gebeurt volgens mij ook niks strafbaars.
Er horen 1 miljoen mensen bij PSV. PSV maar aankijken op elke uitspatting van die mensen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze horen toch bij PSV? Het is veel te makkelijk van de club als ze zeggen dat ze daar niks mee te maken hebben.
Allereerst de daders zelf natuurlijk. Maar de club(s) kunnen niet weglopen voor hun verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er horen 1 miljoen mensen bij PSV. PSV maar aankijken op elke uitspatting van die mensen?
Ze kunnen hoogstens een oproep doen om je netjes te gedragen. Wat eigenlijk alle clubs ook doen. Verder hebben ze alleen invloed op wie er wel/niet het stadion in gaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allereerst de daders zelf natuurlijk. Maar de club(s) kunnen niet weglopen voor hun verantwoordelijkheid.
PSV heeft direct uitdrukkelijk afstand genomen. Meer dan dat kunnen ze niet doen. Dat snap je hoop ik ook wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:38 schreef Janneke141 het volgende:
Ze horen toch bij PSV? Het is veel te makkelijk van de club als ze zeggen dat ze daar niks mee te maken hebben.
Kan je het gebruik van hypocrieten nader toelichten?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoorde op het journaal dat men twee jaar cel kan krijgen voor dit incident. Ik vraag me af op basis waar van. Wat een droevenis, ik mag toch hopen dat de rechtsstaat nog enigszins functioneert in Spanje, stelletje hypocrieten
Ja de verontwaardiging vind ik hypocriet, terwijl normaal geen hond omkijkt naar deze roma's en er met een grote boog omheen loopt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan je het gebruik van hypocrieten nader toelichten?
Dan heb ik even gemist dat ze bij PSV op de loonlijst staan....quote:
Eeuwenlang wil je nergens bijhoren, nu hebben ze eindelijk bereikt dat ze echt nergens nog bij horen en weer lopen ze te zeiken.quote:
Dankzij die verkeerde mensen staan de Aboriginals elke maand bij de ATM te wachten totdat hun uitkering gestort is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Eeuwenlang wil je nergens bijhoren, nu hebben ze eindelijk bereikt dat ze echt nergens nog bij horen en weer lopen ze te zeiken.
We hebben vroeger de verkeerde mensen naar Australië getrapt.
DIT. En ongelikte boeren 2 jaar cel voor gebrek aan ethiek..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja de verontwaardiging vind ik hypocriet, terwijl normaal geen hond omkijkt naar deze roma's en er met een grote boog omheen loopt.
Al jaren. Maar is in dezen niet meehuilen met de wolven in het bos ook al racistisch?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:38 schreef Old_Pal het volgende:
Het racisme op fok is weer verbijsterend.
Het is zeker een misplaatst beeld, maar laten we het vooral niet gaan opblazen. De vrouwen in kwestie lachten ook dus misschien was er wel sprake van wederzijdse gein in combinatie met veel alcohol. Als buitenstaander lijkt het op vernedering, maar misschien was het een momentopname. Dat heb je vaak met dit soort filmpjes. Het verdiend zeker geen schoonheidsprijs maar het molesteren van hele terrassen vind ik kwalijker.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 08:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Al jaren. Maar is in dezen niet meehuilen met de wolven in het bos ook al racistisch?
Laten we eerlijk zijn: het is wangedrag, maar (zo valt overal te lezen) een gevolg van langdurig lastig gevallen worden icm alcohol.
Dat er nu serieus beweerd wordt dat dit erger is dan openbare geweldpleging en vandalisme, daar kan ik dan weer met mijn pet niet bij.
De sfeer rondom de wedstrijd was verder uitstekend. 99% van de supporters gedroegen zich uitstekend. Laat PSV gewoon die supporters straffen en verder over tot de orde van de dag graag.
Precies, bijna iedereen negeert ze gewoon. En mensen compleet negeren is eigenlijk de ultieme vernedering.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja de verontwaardiging vind ik hypocriet, terwijl normaal geen hond omkijkt naar deze roma's en er met een grote boog omheen loopt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:00 schreef PirE het volgende:
[..]
En mensen compleet negeren is eigenlijk de ultieme vernedering.
.
Het is heel simpel. Als iemand geld naar je toe gooit kan je het laten liggen en opdrukken voor geld kan je gewoon weigeren. Je hebt zelf controle over je eigenwaarde, als iemand je compleet negeert kan je niks veranderen aan die situatie.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]dat vind jij serieus meer vernederend dan geld naar mensen toegooien onder het toezicht van tientallen anderen die het weglachen? En mensen op laten drukken voor een paar stuivers voor je eigen vermaak? Alsof het marionettenpoppen zijn. Dat vind je serieus minder vernederend dan iemand die een roma negeert als hij langsloopt
Achterlijk
Dir mensen hebben helemaal geen controle over hun eigenwaarde als ze gedwongen worden door mensen die boven hun staanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Als iemand geld naar je toe gooit kan je het laten liggen en opdrukken voor geld kan je gewoon weigeren. Je hebt zelf controle over je eigenwaarde, als iemand je compleet negeert kan je niks veranderen aan die situatie.
Je hebt ook echte bedelaars en die zullen dit nooit doen. Daarom zie ik het probleem ook niet, die mensen kiezen ervoor om mee te doen met dat spelletje en je hoort ze achteraf ook niet zeuren/klagen, dat doet de buitenwacht die graag internetkarma wil scoren.
Dat is dan het probleem en daar moet je dan wat aan doen ipv haten op wat supporters. Zorg er dan voor dat je die bazen aanpakt, dan los je het probleem op maar de politiek geeft geen ene fuck om Roma, alleen nu spreken ze er schande van om lekker goedkoop karma te harken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dir mensen hebben helemaal geen controle over hun eigenwaarde als ze gedwongen worden door mensen die boven hun staan
Dat je die Roma-bazen aan moet pakken betekent niet opeens dat tokkiesupporters die dit uitrichten opeens minder kwalijk zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat is dan het probleem en daar moet je dan wat aan doen ipv haten op wat supporters. Zorg er dan voor dat je die bazen aanpakt, dan los je het probleem op maar de politiek geeft geen ene fuck om Roma, alleen nu spreken ze er schande van om lekker goedkoop karma te harken.
Toch komen ze de volgende dag wel op eigen initiatief uitbeelden dat er weer geld naar ze gegooid moet worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dir mensen hebben helemaal geen controle over hun eigenwaarde als ze gedwongen worden door mensen die boven hun staan
De politie, politiek en media zouden zich dan beter in kunnen zetten voor vrijheid van die vrouwen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit überhaupt een roma is?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:30 schreef Physsic het volgende:
[..]
Toch komen ze de volgende dag wel op eigen initiatief uitbeelden dat er weer geld naar ze gegooid moet worden.
https://m.facebook.com/EindbaasIsimatMirin
De media schetst een verkeerd beeld en praat over bedelaars terwijl het slaven zijn, de politiek doet hetzelfde zodat ze het echte probleem kunnen negeren (dat kunnen we goed als het over Roma gaatquote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je die Roma-bazen aan moet pakken betekent niet opeens dat tokkiesupporters die dit uitrichten opeens minder kwalijk zijn
Als het afgedaan werd als een kolderieke actie en niemand had zich er mee gemoeid had het ook niks veranderd voor roma's dus dat argument is nogal loosquote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:35 schreef PirE het volgende:
[..]
De media schetst een verkeerd beeld en praat over bedelaars terwijl het slaven zijn, de politiek doet hetzelfde zodat ze het echte probleem kunnen negeren (dat kunnen we goed als het over Roma gaat).
Uiteindelijk veranderd er triest genoeg niks voor die mensen. Rutte scoort wat puntjes met zijn veroordeling, de Spaanse Premier laat zien hoe goed hij wel niet is en de dames staan een dag later weer geld op te halen op het plein.
Maar dan krijgen Rutte, Spaanse Premier en Erdoganquote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het afgedaan werd als een kolderieke actie en niemand had zich er mee gemoeid had het ook niks veranderd voor roma's dus dat argument is nogal loos
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit überhaupt een roma is?staat een reiskoffer naast haar
Kan net zo een cynisch gebaar zijn die die actie uitbeeld
Dit paternalistische neerbuigende toontje van superioriteit, dat is pas racisme.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je verwijt mij dat ik paternalistisch ben of die Roma-bazen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:05 schreef Manono het volgende:
[..]
Dit paternalistische neerbuigende toontje van superioriteit, dat is pas racisme.
Precies, beter gewoon in zn algemeenheid geen fuck geven.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:56 schreef matthijst het volgende:
Sjongejonge, wat een gedram om niks weer.
Vandaag zijn het zielige roma's en morgen gewoon weer zakkenrollende stinkhoeren die ook door Spanjaarden worden uitgekotst en van het plein worden geweerd.
Maar het doet het natuurlijk wel goed op tv en op de facebooktijdlijn: even lekker verontwaardigd de gutmensch uithangen.
Het blijft jammer dat er ook zoveel tokkies op het voetbal afkomen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bron
http://futbol.as.com/futb(...)58146297_129857.html
[..]
Staat oa dat ze de roma vrouwen die bedelden voor geld, uitlachten , en later ook de vrouwen lieten opdrukken voor een paar centen.
misselijkmakend
Er is een groot verschil tussen je ergeren aan bedelaars en hen pesten. Je moet als mens bijzonder weinig eigenwaarde hebben als je je beter voelt door iemand die zo laag op de maatschappelijke ladder staat te treiteren.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:56 schreef matthijst het volgende:
Vandaag zijn het zielige roma's en morgen gewoon weer zakkenrollende stinkhoeren die ook door Spanjaarden worden uitgekotst en van het plein worden geweerd.
Maar het doet het natuurlijk wel goed op tv en op de facebooktijdlijn: even lekker verontwaardigd de gutmensch uithangen.
Huh? Is Syrië Europa? Wat is er mis met Trump? Wat heeft dit alles te maken met vervelende voetbalsupporters?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor, Europa staat op klappen, oorlog in Syrië, opkomst van Trump. Het is juist tekenend dat ondanks alles dit de mensen blijkbaar toch nog kan raken.
Zeker. Sterker nog, bedelaars moeten keihard aangepakt worden (mits er een vorm van sociale zekerheid is waar niet-illegalen op terug kunnen vallen) en eventueel het land uit gezet, maar vernederen is not-done.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:56 schreef matthijst het volgende:
Ik zou het zelf ook niet doen, maar snap die verontwaardiging niet zo. Beetje hypocriet allemaal. Want al die ministertjes die op TV hun mond vol hebben over "schandalig" en "schamen dat je een Nederlander bent" steken morgen weer hun kop in het zand voor de voedselbanken in hun eigen land...quote:Op zondag 20 maart 2016 08:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen je ergeren aan bedelaars en hen pesten. Je moet als mens bijzonder weinig eigenwaarde hebben als je je beter voelt door iemand die zo laag op de maatschappelijke ladder staat te treiteren.
Ik vind het fantastisch dat er nu wel om nuance wordt gevraagd, nu wel wordt geklaagd over het knip- en plakwerk, en vindt dat er niet mag geoordeeld mag worden om een filmpje van een paar minuten!quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:29 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Het lukt je dus echt niet.
En als je het zelf goed gelezen had wat ik heb beschreven dan had je kunnen lezen dat de supporters de roma vrouwen helemaal niet hebben aangezet tot het opdrukken/ dansen.
Dit deden ze in eerste instantie zelf na omdat ze ook wel wisten dat dit geld op zou leveren!
Wat moet je dan doen?
En het hele gebeuren startte toen iemand per ongeluk geld op de grond liet vallen wat hij deze Roma's wilde geven. Vervolgens vliegen er 5 vrouwen op af wat resulteerde dat een stuk of 15 personen ook wat muntjes hebben gegooid.
En zie hier de verontwaardiging. Vrouwenhaat, racisme, ik heb de vergelijking met joden voorbij zien komen. Serieus?
Is dat niet ietwat uit zijn verband gerukt?
Maar het is makkelijk om achter je computertje je "ik sta boven dit soort mensen" mening te formuleren. Maar eigenlijk weet je helemaal niets!
Als dit voorval 5 minuten heeft geduurd is het lang.
Maar succes met verontwaardigd zijn!
Die bedelaars vonden het leukquote:Op zondag 20 maart 2016 08:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen je ergeren aan bedelaars en hen pesten. Je moet als mens bijzonder weinig eigenwaarde hebben als je je beter voelt door iemand die zo laag op de maatschappelijke ladder staat te treiteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |