Dat zegt niemand volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:56 schreef TheJanitor het volgende:
Beetje kloten met professionele bedelaars en zakkenrollers en heel de wereld is verontwaardigd. Mooi man. Je kan dus beter een zakkenroller zijn.
Ik zie geen topics vol verontwaardiging over een volk van zakkenrollers. Wel een topic over een geintje van een stel drunken mafkezen.quote:
Krijg het idee dat je hiermee de boel probeert goed te praten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:53 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Waar staat het dat je dit als argument mag/kan gebruiken?
Geld verbranden voor de ogen van arme bedelaars is gewoon verschrikkelijk kansloos.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:56 schreef TheJanitor het volgende:
Beetje kloten met professionele bedelaars en zakkenrollers en heel de wereld is verontwaardigd. Mooi man. Je kan dus beter een zakkenroller zijn.
Open er eentje.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik zie geen topics vol verontwaardiging over een volk van zakkenrollers. Wel een topic over een geintje van een stel drunken mafkezen.
Zakkenrollen ook.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:59 schreef Gunner het volgende:
[..]
Geld verbranden voor de ogen van arme bedelaars is gewoon verschrikkelijk kansloos.
Waar is jouw verontwaardiging dat deze ROMA vrouwen zo door hun eigen mannen cq volk behandeld worden?quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Krijg het idee dat je hiermee de boel probeert goed te praten.
Het zijn dieven dus..
Maar als ik dat mis heb sorry daarvoor
Dus het mag, een beetje kloten omdat het zakkenrollers zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:56 schreef TheJanitor het volgende:
Hebben de PSV-fans misdaden begaan dan? De zigeuners krijgen nog geld toe ook.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus het mag, een beetje kloten omdat het zakkenrollers zijn?
Hoe weet jij zo zeker dat deze vrouwen stelen? Das toch ook een flinke aanname
Geld wat je op straat vind houden ip.v. terug te geven aan de persoon die het geld daar verloren is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
kun je me even een bron geven dat deze vrouwen dieven zijn?
Het was een schaamteloze vertoning van onze olijke puddingbuikjes. Nederland staat er weer lekker op.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hebben de PSV-fans misdaden begaan dan? De zigeuners krijgen nog geld toe ook.
En iedereen met een beetje inhoud weet wel dat Roma zigeuners niet helemaal zuiver zijn. Een flinkere aanname zou zijn dat ze niet stelen.
Dus dan mag het?quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hebben de PSV-fans misdaden begaan dan? De zigeuners krijgen nog geld toe ook.
En iedereen met een beetje inhoud weet wel dat Roma zigeuners niet helemaal zuiver zijn. Een flinkere aanname zou zijn dat ze niet stelen.
Er worden vrouwen vernederd op een plein en jij begint over de achtergrond van Roma's.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
Goeiequote:Op donderdag 17 maart 2016 15:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Geld wat je op straat vind houden ip.v. terug te geven aan de persoon die het geld daar verloren is.
Nee dat word niet gezegd dat maak JIJ er van.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus dan mag het?
[..]
Er worden vrouwen vernederd op een plein en jij begint over de achtergrond van Roma's.
Er wordt van alles bijgehaald om maar te vergoelijken wat die droeftoeters doen.
Is toch niet te geloven, dus omdat het Roma's zijn mag het...
Is toch te idioot voor woorden.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:10 schreef gijsman het volgende:
Dus wat de Roma's doen in Madrid is goed?
Ze houden de straat schoonquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:10 schreef gijsman het volgende:
Dus wat de Roma's doen in Madrid is goed?
Zou jij bukken voor een stuiverquote:
Dus hier mag je wel heel Nederland op aankijken? Racisme vind ik.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:06 schreef Abed het volgende:
[..]
Het was een schaamteloze vertoning van onze olijke puddingbuikjes. Nederland staat er weer lekker op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |