abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160742285
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:46 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Maar dan roven ze dat 5 sterren hotel leeg.
Ze zouden zelfs nog gaan bedelen in de keuken.
pi_160742633
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:00 schreef agter het volgende:

[..]

Zoiets?

[ afbeelding ]
Nee plaatje is niet zielig genoeg
pi_160742716
Ach anderen betalen voor het afranselen of laten afranselen en zolang het allemaal volwassenen zijn moet het kunnen.
pi_160742738
Enerzijds verdienen die oplichtende romatypes ook niet alteveel sympathie, aan de andere kant mogen ze die plathoofdige half apen/hooligans houden, zet ze maar aan het werk in een sinaasappelveld oid.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
  donderdag 17 maart 2016 @ 18:34:32 #180
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_160743015
Ik begrijp niet dat andere landen nog Nederlandse 'fans' toelaten. Ze maken er keer op keer een zooitje van.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_160743189
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
Ik begrijp niet dat andere landen nog Nederlandse 'fans' toelaten. Ze maken er keer op keer een zooitje van.
er is toch niks gebeurd joh
  donderdag 17 maart 2016 @ 18:43:33 #182
346939 Janneke141
pi_160743207
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:42 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

er is toch niks gebeurd joh
Praat het maar weer goed. Dit is ziekmakend gedrag. Net als het slopen van historische fonteinen, trouwens.
pi_160743226
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Praat het maar weer goed. Dit is ziekmakend gedrag. Net als het slopen van historische fonteinen, trouwens.
dingen slopen vergelijken met muntjes gooien op een plein :')
pi_160743330
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
Een groep jonge drinkende vakantiegangers op dat terras zou hetzelfde gedaan hebben.
pi_160743338
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:56 schreef elplato het volgende:
Lachwekkend om te lezen hoe de abeds van dit forum over elkaar heen rollen om verontwaardigd te zijn, druk met het projecteren van eigen ongemak op anderen. Die roma zullen er echt niet minder om slapen, ze hebben misschien zelfs een goede dag mbt opbrengst.
Dit topic gaat dan ook niet over die Roma maar over het uitschot.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 17 maart 2016 @ 18:51:57 #186
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_160743369
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat valt toch niet met elkaar te vergelijken :{
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 17 maart 2016 @ 18:52:22 #187
346939 Janneke141
pi_160743380
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:50 schreef gijsman het volgende:

[..]

Een groep jonge drinkende vakantiegangers op dat terras zou hetzelfde gedaan hebben.
Dat kan zijn, maar dat is niet relevant. Dit was de supportersschare van PSV Eindhoven.

Als het de clubs niet lukt om hun fans wat beter in het gareel te houden, dan nemen ze maar niemand meer mee.
pi_160743406
Die voetbaltokkies doen wel stoer maar grote kans dat een overgroot deel van die lui ook gewoon afhankelijk is van allerlei toeslagen en bijstandsuitkeringen.

Mijn voorstel is dan ook om 1 keer per week al deze jongens op het veld van het Philips Stadion te zetten waarna alle netto belastingbetalers de toeslagen en uitkeringen vanaf de tribune op het veld mogen gooien. Eens kijken of ze het dan ook laten liggen.
pi_160743466
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:52 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat kan zijn, maar dat is niet relevant. Dit was de supportersschare van PSV Eindhoven.

Als het de clubs niet lukt om hun fans wat beter in het gareel te houden, dan nemen ze maar niemand meer mee.
Ah combiregeling naar Europa, met de bus naar het vliegveld, onder begeleiding vliegtuig in, op plaats van bestemming onder begeleiding er weer uit.
Bussen naar het stadion en vice-versa op de terugweg.
Diegene die een scheet laten of ook maar 1 vinger opsteken een stadionverbod voor het leven geven.
pi_160743517
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:55 schreef gijsman het volgende:

[..]

Ah combiregeling naar Europa, met de bus naar het vliegveld, onder begeleiding vliegtuig in, op plaats van bestemming onder begeleiding er weer uit.
Bussen naar het stadion en vice-versa op de terugweg.
Diegene die een scheet laten of ook maar 1 vinger opsteken een stadionverbod voor het leven geven.
Die mongooltjes bewijzen keer op keer dat zoiets nodig is.
pi_160743555
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die mongooltjes bewijzen keer op keer dat zoiets nodig is.
de echte "mongooltjes" gaan sowieso buiten de combi om dan
pi_160743569
quote:
11s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:59 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

de echte "mongooltjes" gaan sowieso buiten de combi om dan
Dat hoeft niet tussen aanhalingstekens hoor.
pi_160743962
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:21 schreef Peachbird het volgende:
Enerzijds verdienen die oplichtende romatypes ook niet alteveel sympathie, aan de andere kant mogen ze die plathoofdige half apen/hooligans houden, zet ze maar aan het werk in een sinaasappelveld oid.
Sinasappels groeien aan een boom.
pi_160744156
Meteen schelden op Nederlanders, maar oh wee als we het over vluchtelingen hebben :').
pi_160744384
Nou nou wat erg allemaal zeg. Nee, het is niet chique wat er daar gedaan is door een man of 10 op het plein. Ze hebben hun straf door al deze aandacht wel gehad dacht ik zo.

Maar wat ik niet begrijp is dat justitie nu ineens in gaat grijpen terwijl de politie volop aanwezig was. Waarom grepen hun niet in op dat moment? En daarnaast waren er 2900 supporters die zich wel gedroegen. Los van het feit of deze arme vrouwen niet gewoon gedwongen worden door criminele bendes hebben ze dinsdag een topdag gehad. Alleen jammer dat ze het moeten afstaan aan hun man of meerdere. Maar daar zal justitie wel geen aandacht aan schenken.

Daarnaast leven we gewoon in een angstcultuur. Ik zie op sociale media alleen maar reacties van Turken en getinte medelanders die heel Nederland racisten vinden en weet ik niet wat allemaal. Sommigen zie ik posten dat het tijd wordt dat IS hier orde op zake komt stellen en dat soort idioterie. We zwichten voor de hersenlozen die niets beters te doen hebben in deze maatschappij.

Nogmaal, dit gedrag keur ik ten zeerste af maar belicht het dan ook van twee kanten. Die vrouwen kwamen als bijen op honing af de gehele dag, op het irritante af. Dan had justitie (politie) ze daar weg moeten halen toen ze het zagen gebeuren en die idioten wat circus dompteur speelden moeten arresteren. Was er niks aan de hand geweest. Een mooi feestje met 2990 man en tien man die zoiets uithalen en ineens zijn het allemaal racisten. Kolder :r
U MAD?
pi_160745025
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:18 schreef gijsman het volgende:
Normaal gesproken ergeren we ons mateloos aan bedelaars, nu ontstaat er massahysterie omdat een bende Roma's zich opdringerig gedraagt bij een groepje drinkende fans.
Maak je druk over belangrijkere dingen.
Mijn idee ook. Het is een ware plaag.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_160745219
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Mijn idee ook. Het is een ware plaag.
Dit. We moeten de Spaanse justitie aanklagen dat dit niet in de reisbrochure stond.
U MAD?
pi_160745419
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:15 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Sinasappels groeien aan een boom.
En die bomen staan in een veld.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_160745442
Het voordeel van stadsduiven t.o.v. Roma's is dat stadsduiven al tevreden zijn met een stukje brood terwijl een Roma pas tevreden is met de complete inhoud van je portemonnee en al je sieraden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 17 maart 2016 @ 20:04:31 #200
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160745524
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:53 schreef Nielsch het volgende:
Die voetbaltokkies doen wel stoer maar grote kans dat een overgroot deel van die lui ook gewoon afhankelijk is van allerlei toeslagen en bijstandsuitkeringen.

Mijn voorstel is dan ook om 1 keer per week al deze jongens op het veld van het Philips Stadion te zetten waarna alle netto belastingbetalers de toeslagen en uitkeringen vanaf de tribune op het veld mogen gooien. Eens kijken of ze het dan ook laten liggen.
Stel je niet aan man. Als jij wel inkomen uit werk hebt dan heb jij jouw kunstje weer gedaan vandaag waar je een aalmoes voor krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')