Niet handig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:31 schreef Disana het volgende:
Pechtold is een beetje dom geweest
http://www.volkskrant.nl/(...)n-privejet~a4264533/
De motieven van de zakenman begrijp ik ook niet, anders dan dat hij kennelijk denkt een hoop aan Oekraïne te kunnen verdienen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet handig.
En ik vind het al heel dubieus dat zo'n rijk iemand een privejet sponsort voor Pechtold.
Blijkt maar weer welke belangen het verdrag dient.
Hoho, Pechtold heeft de schatkist juist geld bespaard door geen ticket te kopen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet handig.
En ik vind het al heel dubieus dat zo'n rijk iemand een privejet sponsort voor Pechtold.
Blijkt maar weer welke belangen het verdrag dient.
Ik kreeg een quotemeldingquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een opmerking over de dikke reet van Kaas. Kon ook echt niet.
Robin quote een post van jou, maar de verkeerde. En heeft 'm toen weer verwijderd. Geen censuur van hogerhand dus.quote:
Wat raar dan. Was een quotemelding met link naar dit topic. FOK!fart.quote:
Ahhquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Robin quote een post van jou, maar de verkeerde. En heeft 'm toen weer verwijderd. Geen censuur van hogerhand dus.
Je hebt een Seth gemist.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Denk juist eerder dat het klef wordt van de magnetron
Oh ja, dat is voor forumcrew wat onduidelijker, die kunnen altijd doorposten.quote:
Nee, het is dan juist droger dan dat je het uit zichzelf laat ontdooien.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Brood onder de douche enzo snap je lachen gieren brullenquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon iets willekeurig negatiefs zeggen over de FP, dan gebeurt het vanzelf.quote:
Aha dat gaat mij inderdaad boven de petquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Brood onder de douche enzo snap je lachen gieren brullen
Nog je radioheadkaartjes kunnen scoren?quote:
Ja!quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog je radioheadkaartjes kunnen scoren?
Waar is het?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja!Vanochtend in de voor-voorverkoop. Zo veel zin in
Hmmm. Raar. Zou lekker de Ziggo Dome doen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heineken Music Hall. Lekker klein. Relatief gezien dan hè.
Ja, ik ben wel eens naar Morrissey in de HMH geweest. Prima hal.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmmm. Raar. Zou lekker de Ziggo Dome doen.
Nog nooit in de HMH geweest, is het geluid oke?
Vorige keer stonden ze in de Ziggo Dome, maar ondanks dat dat binnen 5 minuten uitverkocht was beviel 't blijkbaar toch niet zo.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
De omgeving is ook om te janken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige keer stonden ze in de Ziggo Dome, maar ondanks dat dat binnen 5 minuten uitverkocht was beviel 't blijkbaar toch niet zo.
Ik vind het geluid in de HMH echt fantastisch. Heb er nu vier of vijf concerten gezien en steevast uitstekend. Het is wel echt een dramatisch ongezellige zaal.![]()
[ afbeelding ]
Wel overzichtelijk. En makkelijk naar de bar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige keer stonden ze in de Ziggo Dome, maar ondanks dat dat binnen 5 minuten uitverkocht was beviel 't blijkbaar toch niet zo.
Ik vind het geluid in de HMH echt fantastisch. Heb er nu vier of vijf concerten gezien en steevast uitstekend. Het is wel echt een dramatisch ongezellige zaal.![]()
[ afbeelding ]
HMH is wel ok, ik heb er ooit Duran Duran nog gezien.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel de Decathlonquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Winderig, leeg, ongezellig. Drama drama drama.
Ach, dat valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:31 schreef Disana het volgende:
Pechtold is een beetje dom geweest
http://www.volkskrant.nl/(...)n-privejet~a4264533/
Vrijdag 10:00 verkoop, concerten zijn 20 en 21 mei. Gaat razendsnel uitverkopen, ik waarschuw je vast.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:04 schreef Monolith het volgende:
Oh Radiohead, eens kijken of dat uitkomt.
Daar was ik al wel vanuit gegaan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrijdag 10:00 verkoop, concerten zijn 20 en 21 mei. Gaat razendsnel uitverkopen, ik waarschuw je vast.
Was er op die datum niet een meet ofzo?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrijdag 10:00 verkoop, concerten zijn 20 en 21 mei. Gaat razendsnel uitverkopen, ik waarschuw je vast.
Wat een sleetse vertoning is die man geworden zeg. Zag hem bij Pauw, allemachtig.quote:
Erik, wat is de WED een drama zeg.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een sleetse vertoning is die man geworden zeg. Zag hem bij Pauw, allemachtig.
Ik ook bezig. Welk vak?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
Pff, veel leren voor tentamens. Belastingrecht
Terwijl jij vroeger zo'n grote fan was. Oh wacht.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een sleetse vertoning is die man geworden zeg. Zag hem bij Pauw, allemachtig.
Watte?quote:
Volgens mij niet hoor. Bij Suarez ziet bijna elke passeerbeweging of goal er uit alsof het per ongeluk ging, maar daarvoor doet hij dat iets te consistent.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij probeerde volgens mij iets heel anders
Zelfde hier. Network Systems. Veel te saai, veel te makkelijk, veel te veelquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
Pff, veel leren voor tentamens. Belastingrecht
Daar heb je wel gelijk in. Maar hij raakte deze wel raar, zo via onderkant lat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Bij Suarez ziet bijna elke passeerbeweging of goal er uit alsof het per ongeluk ging, maar daarvoor doet hij dat iets te consistent.
Zag hij er tenminste fris uit. Verhaal dwarrelde wat heen en weer met als hoogtepunt zijn mededeling dat men in Den Haag teveel bezig was zich ten koste van elkaar te profileren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Terwijl jij vroeger zo'n grote fan was. Oh wacht.
Lekker van wegblijven.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wet op de economische delicten. Bijzonder strafrecht.
Wet inkomenstenbelasting (alles)quote:
Tis niet zo heul moeilijk. Kwestie van scherp worden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker van wegblijven.
Belastingrecht
IB en OB vond ik wel te doen. Wel goed lezen inderdaad, en de volgorde van de wet aanhouden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wet inkomenstenbelasting (alles)
En OB-recht.
Heb soms moeite om die wollige zinnen te ontleden waarin dan verstopt zit dat je juist boven of anders onder iets voor y in aanmerking komt.
En jij?
Het klopt eigenlijk ook wel een beetje. Ik begin langzaam maar zeker Pechtoldmoe te raken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zag hij er tenminste fris uit. Verhaal dwarrelde wat heen en weer met als hoogtepunt zijn mededeling dat men in Den Haag teveel bezig was zich ten koste van elkaar te profileren.
Precies, wat weet die dikke erik nou.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tis niet zo heul moeilijk. Kwestie van scherp worden.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:12 schreef Kaas- het volgende:
Ik begin langzaam maar zeker Pechtoldmoe te raken
Ben weer eindeloos tegen een nieuwe publicatie aan het aanhikken.quote:
Haha.quote:
Ik moet momenteel een uur of twintig per week voor een vak letterlijk niets anders doen dan economische onderzoekspublicaties lezen en er kritiek op leveren. Eenvoudiger kan natuurlijk niet, want er klopt nooit iets van dat onderzoek. Heerlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
IB en OB vond ik wel te doen. Wel goed lezen inderdaad, en de volgorde van de wet aanhouden.
Ik leer momenteel bijzonder strafrecht. Economische delicten, financiering terrorisme, belastingfraude, dat soort zaken.
Daar is wel een probleempje, er is geen opvolger binnen de partij. In ieder geval niemand die ik er op dit moment capabel genoeg voor vind.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het klopt eigenlijk ook wel een beetje. Ik begin langzaam maar zeker Pechtoldmoe te raken.
Punt is dat ik eigenlijk tijdens de lessen alleen wat ''meeluister'' en zo nu en dan een artikeltje op zoek i.v.m. echt actief meeschrijven. In mijn boek (belastingrecht voor bachelors en masters, jij ook?) staan hele duidelijke beknopte voorbeeldjes dat veel verduidelijkt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
IB en OB vond ik wel te doen. Wel goed lezen inderdaad, en de volgorde van de wet aanhouden.
Ik leer momenteel bijzonder strafrecht. Economische delicten, financiering terrorisme, belastingfraude, dat soort zaken.
Misschien heeft php wat tips.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben weer eindeloos tegen een nieuwe publicatie aan het aanhikken.
Moet scherper worden
Welk niveau doe je? Ik gebruik Hoofdzaken Belastingrecht, dat is een fijn werk met precies wat de titel zegt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Punt is dat ik eigenlijk tijdens de lessen alleen wat ''meeluister'' en zo nu en dan een artikeltje op zoek i.v.m. echt actief meeschrijven. In mijn boek (belastingrecht voor bachelors en masters, jij ook?) staan hele duidelijke beknopte voorbeeldjes dat veel verduidelijkt.
Fiscale oudedagsreserve, belangrijk!quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben weer eindeloos tegen een nieuwe publicatie aan het aanhikken.
Moet scherper worden
Geen idee, nooit iets mee te maken gehad.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fiscale oudedagsreserve, belangrijk!
Dingen als oorlog, ziekte, whatever is daar niks bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kees Verhoeven zal het wel worden over een paar jaartjes.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:14 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Daar is wel een probleempje, er is geen opvolger binnen de partij. In ieder geval niemand die ik er op dit moment capabel genoeg voor vind.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:17 schreef Tchock het volgende:
Maar serieus jongens de WED is echt een drama. Dit is artikel 1:De HamsterwetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Dat wordt altijd bij iedere partij gezegd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:14 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Daar is wel een probleempje, er is geen opvolger binnen de partij. In ieder geval niemand die ik er op dit moment capabel genoeg voor vind.
Er zijn binnen D66 echt superveel mensen die het goed zouden kunnen eigenlijk. Maak me over de opvolging geen zorgen. Misschien gaat dat vrouwtje die fractievoorzitter van Rotterdam was en net naar de TK is vertrokken het wel proberen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat wordt altijd bij iedere partij gezegd.
Lekker, de man zonder charisma.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kees Verhoeven zal het wel worden over een paar jaartjes.
De Wet op de Weerkorpsen, ook zo'n parel.quote:
Ik deel z'n meeste standpunten. Maar zijn uiterste houdbaarheidsdatum zit er wel aan te komen.quote:
Boris moet je hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er zijn binnen D66 echt superveel mensen die het goed zouden kunnen eigenlijk. Maak me over de opvolging geen zorgen. Misschien gaat dat vrouwtje die fractievoorzitter van Rotterdam was en net naar de TK is vertrokken het wel proberen.
Beetje mijn dunne broer.quote:
Wat is dat nou voor belachelijke keuze.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wil je nog een paar jaar in Pechtold z'n ogen kijken dan?
Zowel in de TK, EP als ook lokaal zijn er best veel mensen die ik ertoe in staat acht eigenlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik deel z'n meeste standpunten. Maar zijn uiterste houdbaarheidsdatum zit er wel aan te komen.
En in tegenstelling tot de PvdA zie ik bij D66 maar weinig potentiële nieuwe lijsttrekkers. Of zou Verhoeven het toch kunnen?
Nee dan de Plantenziektenwet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
De Wet op de Weerkorpsen, ook zo'n parel.
Die is ook mijn favoriet, maar zolang Pechtgod invloed heeft gaat dat niet gebeuren denk ik. Hoewel, als er een leiderschapsverkiezing komt hebben de leden het gewoon voor het zeggen.quote:
Mwah, ben ik nog niet zo'n hele voorstander voor. Misschien dat Boris het nog wil gaan proberen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kees Verhoeven zal het wel worden over een paar jaartjes.
Noem er eens een paar dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zowel in de TK, EP als ook lokaal zijn er best veel mensen die ik ertoe in staat acht eigenlijk.
HBO-accountancy.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welk niveau doe je? Ik gebruik Hoofdzaken Belastingrecht, dat is een fijn werk met precies wat de titel zegt.
Echt meeschrijven doe ik inderdaad ook niet. Soms wel. Dan snap ik er later niets meer van.
Meer een grapje over die vreselijke grote koeienogen van Pechtold.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor belachelijke keuze.
Hebben die twee een probleem?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die is ook mijn favoriet, maar zolang Pechtgod invloed heeft gaat dat niet gebeuren denk ik. Hoewel, als er een leiderschapsverkiezing komt hebben de leden het gewoon voor het zeggen.
Die heeft toch ook geen charisma. Met dat glimhoofd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:21 schreef Gutmensch het volgende:
D66'ers met charisma zijn sowieso dun gezaaid.
Misschien moet Kaas- het zelf gaan doen.
Het kon weer eens niet zonder ziektes?quote:
Ze moeten toch wat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Die heeft toch ook geen charisma. Met dat glimhoofd.
Kees Verhoeven, Vera Bergkamp, Boris van der Ham, Sophie in 't Veld, Salima Belhaj, Said Kasmi zijn de eersten die in me opkomen.quote:
Sophie in 't Veld, dat wordt lachen. Doe die maar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kees Verhoeven, Vera Bergkamp, Boris van der Ham, Sophie in 't Veld, Salima Belhaj, Said Kasmi zijn de eersten die in me opkomen.
Is vermogensrecht één vak? Waar gaat het over?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HBO-accountancy.
Leraar vermogensrecht was een eckte baas en kon het ook mooi uitleggen a.d.h.v. lollige praktijkvoorbeelden, zoals met huurrecht hoe je krakers kon laten opkankeren. Maar die knakker die ik nu heb voor IB veranderd het bord na circa 15 minuten in een totale chaos met allerlei vage zinnen op het bord die ik door zijn belabberde handschrift niet kan lezen. Vervolgens moet hij ook altijd van die kut vragen stellen bij zijn voorbeelden![]()
Drama, maar desondanks moet ik wel mijn punten halen, heb er nog voor dit jaar nog niet zoveel
Boris van der Ham lijkt mij van die verreweg het meest geschikt. Maar die wil toch niet meer naar Den Haag?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kees Verhoeven, Vera Bergkamp, Boris van der Ham, Sophie in 't Veld, Salima Belhaj, Said Kasmi zijn de eersten die in me opkomen.
Bolle rode zwetende kop tijdens die debatten. Hele tijd beetje genuanceerd proberen te lopen doen en dan ineens ontploffen wanneer het over aanrandende vluchtelingen gaat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Die heeft toch ook geen charisma. Met dat glimhoofd.
Eigenlijk met dat hele rijtje wel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sophie in 't Veld, dat wordt lachen. Doe die maar.
Volgens mij wil hij dat behoorlijk graag en wacht hij gewoon z'n kans af.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Boris van der Ham lijkt mij van die verreweg het meest geschikt. Maar die wil toch niet meer naar Den Haag?
Ineens op drafje weg uit de kamer om te schijten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bolle rode zwetende kop tijdens die debatten. Hele tijd beetje genuanceerd proberen te lopen doen en dan ineens ontploffen wanneer het over aanrandende vluchtelingen gaat.
Daar heb ik bij de laatste verkiezingen nog op gestemd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sophie in 't Veld, dat wordt lachen. Doe die maar.
Weer op een holletje terug met zo'n stuk wc papier onder zijn zool.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ineens op drafje weg uit de kamer om te schijten.
Ze is wel echt een enorm topwijf. Heb d'r twee werkdagen in Brussel mogen volgen en was best wel onder de indruk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daar heb ik bij de laatste verkiezingen nog op gestemd.
Maar niet omdat ze enige vorm van charisma heeft.
Ik hoop het voor D66, ik mag hem graag en hij heeft inderdaad wel charisma.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij dat behoorlijk graag en wacht hij gewoon z'n kans af.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weer op een holletje terug met zo'n stuk wc papier onder zijn zool.
Gewoon voorzitter worden en veel het debat schorsen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar die gaat het in de Tweede Kamer niet redden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze is wel echt een enorm topwijf. Heb d'r twee werkdagen in Brussel mogen volgen en was best wel onder de indruk.
Rommelig pakketje papieren onder zijn arm. Voorzitter voorzitter!quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar vindt ze Den Haag misschien ook wel niet significant genoeg voor, wat misschien op zou vallen en dan koren op de molen is.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar die gaat het in de Tweede Kamer niet redden.
Haha.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:32 schreef eriksd het volgende:
Kaas, je hulp is nodig:
LIF / zetpil voor een operatie
Ik weet niets van zetpillen, schijt uit mezelf al vijfmaal daags.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:32 schreef eriksd het volgende:
Kaas, je hulp is nodig:
LIF / zetpil voor een operatie
Waarom kunnen Pechtold en hij elkaar dan niet luchten? Ik vind persoonlijke Van der Ham veel geschikter.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij dat behoorlijk graag en wacht hij gewoon z'n kans af.
Dat krijg je met een uitgelubberde kringspier.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet niets van zetpillen, schijt uit mezelf al vijfmaal daags.
Twee zonnekoningen in 1 ruimte werkt voor geen meter.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom kunnen Pechtold en hij elkaar dan niet luchten? Ik vind persoonlijke Van der Ham veel geschikter.
Misschien is Boris zijn persoonlijkheid wel iets groter en trekt Pechtold dat niet zo.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twee zonnekoningen in 1 ruimte werkt voor geen meter.
Ik heb het glas van de brouwerij erbij. Waarom uit de fles?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerlijk bier. Wel uit de fles drinken hè!
Dat is me ooit geleerd door een barman in een speciaalbierbar. Misschien waren gewoon zijn glazen op want zie het ook nergens online terugquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb het glas van de brouwerij erbij. Waarom uit de fles?
Hehe.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is me ooit geleerd door een barman in een speciaalbierbar. Misschien waren gewoon zijn glazen op want zie het ook nergens online terug
Thanks, effe kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:40 schreef Kaas- het volgende:
Tip: op ZDF gaan Bayern Munchen en Juventus nu beginnen aan de verlenging. Het is 2-2 geworden, dus 4-4 in totaliteit. SBS6 gaat het volgens mij niet uitzenden.
Doe je ding. Ik vind het echt super lekker. Wel onmeunig sterk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe.Ik wachtte nog even met inschenken om je de kans te bieden me te overtuigen, maar als je het goed vindt begin ik nu gewoon lekker aan m'n glas Delirium.
Een van de betere inderdaad. Het percentage stoort me niet. Mocht je niet op de meet in Utrecht zijn, moeten we een keer een biertje pakken in Amsterdam.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe je ding. Ik vind het echt super lekker. Wel onmeunig sterk.
Gaat voornamelijk over overeenkomsten/verbintenissen, hoe die tot stand komen, wanneer, wanneer nietig/vernietigbaar. En al het aanvullendenrecht en dwingende recht (hoofdzakelijk boek 6 en 7).quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is vermogensrecht één vak? Waar gaat het over?
Fiscalisten zijn trouwens ook niet te genieten.
Lijkt me een goed plan. Ik heb deze koud liggen voor straks:quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een van de betere inderdaad. Het percentage stoort me niet. Mocht je niet op de meet in Utrecht zijn, moeten we een keer een biertje pakken in Amsterdam.
Je gaat gewoon naar bed baklap. Op een propere tijd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik heb deze koud liggen voor straks:
[ afbeelding ]
Ja meneer ErikSDquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je gaat gewoon naar bed baklap. Op een propere tijd.
Nice. Ik ken hem niet eens, terwijl ik aardig wat verschillende Leffes heb gehad.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik heb deze koud liggen voor straks:
[ afbeelding ]
Is wel lekker hoor. Vond de Mapuche beter geloof ik maar de normale Royale is een stuk minder.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice. Ik ken hem niet eens, terwijl ik aardig wat verschillende Leffes heb gehad.
Yep, Grolsch.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook een biertje erbij? Bier en Bayern-Juventus, toch een lekkere combi.
Een strong pale ale, zie ik op Untappd. M'n broer geeft hem er 3,5 sterren. Nu ben ik toch benieuwd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is wel lekker hoor. Vond de Mapuche beter geloof ik maar de normale Royale is een stuk minder.
Voetbalitems bij Pauw zijn altijd zo tenenkrommend. Jeroen herkent nog geen bal als er een in zijn gezicht vliegt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bah, die PSV-supporters. Kansloos joh.
Ik PSV-supporter?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bah, die PSV-supporters. Kansloos joh.
Oh, blijkbaar had je hem nog niet op Pauw gezet. Er was een filmpje waarin je zag hoe PSV-supporters in Madrid bedelaars op schofterige wijze aan het ridiculiseren waren. Briefjes geld verbranden voor hun gezicht, ze laten dansen en opdrukken, geld naar ze gooien etc. etc.quote:
Dat is wel waar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voetbalitems bij Pauw zijn altijd zo tenenkrommend. Jeroen herkent nog geen bal als er een in zijn gezicht vliegt.
Had daar video's van gezien. Heel triest inderdaad. Wel heel veel aandacht er voor weer trouwens maar dat is tegenwoordig haast verplicht als voetbalsupporters iets doms doen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar had je hem nog niet op Pauw gezet. Er was een filmpje waarin je zag hoe PSV-supporters in Madrid bedelaars op schofterige wijze aan het ridiculiseren waren. Briefjes geld verbranden voor hun gezicht, ze laten dansen en opdrukken, geld naar ze gooien etc. etc.
Dat heb ik gemist inderdaad, was effe pissenquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar had je hem nog niet op Pauw gezet. Er was een filmpje waarin je zag hoe PSV-supporters in Madrid bedelaars op schofterige wijze aan het ridiculiseren waren. Briefjes geld verbranden voor hun gezicht, ze laten dansen en opdrukken, geld naar ze gooien etc. etc.
Voetbal is dan ook een Pauwpersport, niet weg gelegd voor iemand met enige klasse.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voetbalitems bij Pauw zijn altijd zo tenenkrommend. Jeroen herkent nog geen bal als er een in zijn gezicht vliegt.
Je brengt me op ideeën. Ik ga ook ff een joint roken. Krijg ik misschien wat inspiratie voor m'n research paper.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:24 schreef Drugshond het volgende:
Ik had 2 voorgedraaide joints in de grote koffer zitten. Was ze al kwijt. Die zijn gewoon zonder problemen door de scanner gegaan.
Dan snap je er niet zo veel van.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:26 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Voetbal is dan ook een Pauwpersport, niet weg gelegd voor iemand met enige klasse.
Wonen in die pauperwijk van jou dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:26 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Voetbal is dan ook een Pauwpersport, niet weg gelegd voor iemand met enige klasse.
quote:
Weet het niet, ben al maanden niet buiten geweestquote:
Ik raad je af om boeken te gaan schrijven dopewoef.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:22 schreef Drugshond het volgende:
Groetjes uit Allicante. Over de coffeeshop van gisteren kan ik een boek schrijven. We zijn lid geworden zonder Spaans sofi-nummer.
Dan zal die research paper ook wel niet lukkenquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:36 schreef Kaas- het volgende:
De tering. Ik ben wel gevoelig voor wiet hoor. Kan amper m'n glas Delirium oplifen.
Maar een zeer klein percentage van alle mensen wordt creatief van wiet. Jij bent er duidelijk niet een van.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:36 schreef Kaas- het volgende:
De tering. Ik ben wel gevoelig voor wiet hoor. Kan amper m'n glas Delirium oplifen.
De tering. M'n bewegen benen wil amper en de toetsen van m'n toetsenbord goed aanraken om te typen is niet te doen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:40 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Maar een zeer klein percentage van alle mensen wordt creatief van wiet. Jij bent er duidelijk niet een van.
Ik merk het jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De tering. M'n bewegen benen wil amper en de toetsen van m'n toetsenbord goed aanraken om te typen is niet te doen.
Waarom zit je op FOK! in een Spaanse coffeeshop manquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:56 schreef Drugshond het volgende:
Zoiets had ik nog nooit gezien. Zo groot. Niet in EHV zelden in A'dam. Niet in dezek waliteit. Stond binnen 15 minuten al aook al achter de bar.
Jep.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:01 schreef skysherrif het volgende:
Iemand die hateful eight heeft gezien?
Goeden film?quote:
Ze heeft een relatie die volgens mij stuk aan het lopen is. Maar 19 jr verschil is zelfs voor mij te groot. Ze ziet me meer als Father figure. Maakt voor mij niet uit. Ze heeft stress ik ook. Totaal verschillende redenen. We zijn gewoon aan het uitwaaien.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:53 schreef Gutmensch het volgende:
Spannend allemaal Drugshond, maar heb je haar nu al geneukt?
Tsja.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goeden film?
Had zin in een western en had deze nog niet gezien, zal onderhand wel op internet te vinden zijn
Je zou eens moeten weten. Zoek eens op Green Seed Alicante.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zit je op FOK! in een Spaanse coffeeshop man
Chill tochquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze heeft een relatie die volgens mij stuk aan het lopen is. Maar 19 jr verschil is zelfs voor mij te groot. Ze ziet me meer als Father figure. Maakt voor mij niet uit. Ze heeft stress ik ook. Totaal verschillende redenen. We zijn gewoon aan het uitwaaien.
Achja, ik moet hem toch ooit een keer gaan kijken!quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tsja.
Vooropgesteld: ik ben echt heel erg grote Tarantino-fan. Maar dit vind ik (na Jackie Brown) wel zijn zwakste film. Hij duurt zo ontzettend lang en er gebeurt niet bijster veel.
Wel fantastische karakters, goed acteerwerk en heel veel ellenlange shots van de natuur. En uiteraard hele ranzige scène's, heel veel bloed en veel lachen. Al met al vermakelijk maar ik ga hem niet snel opnieuw kijken.
Ah dat zijn wel de beste flms, Clint en van Cleefquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tsja.
Vooropgesteld: ik ben echt heel erg grote Tarantino-fan. Maar dit vind ik (na Jackie Brown) wel zijn zwakste film. Hij duurt zo ontzettend lang en er gebeurt niet bijster veel.
Wel fantastische karakters, goed acteerwerk en heel veel ellenlange shots van de natuur. En uiteraard hele ranzige scène's, heel veel bloed en veel lachen. Al met al vermakelijk maar ik ga hem niet snel opnieuw kijken.
Het is trouwens geen echte western in de stijl van Clint Eastwood of zo. Speelt zich bijna helemaal af in een blokhot in een sneeuwstorm.
Je zou eens moeten weten. Zoek eens op Green Seed Alicante.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zit je op FOK! in een Spaanse coffeeshop man
Ik klaag niet. Vandaag een mooie foto sessie gedaan in Elche. Moet ik nog bewerken.quote:
Geniet van je omgeving manquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten. Zoek eens op Green Seed Alicante.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De tering. M'n bewegen benen wil amper en de toetsen van m'n toetsenbord goed aanraken om te typen is niet te doen.
Morgen Benidorm. Dat kan nog leuk worden met wat dealers.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geniet van je omgeving manLater wil ik alles over je coffeeshop weten.
Ok. Heeft ze je al aan haar moeder voorgesteld?quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze heeft een relatie die volgens mij stuk aan het lopen is. Maar 19 jr verschil is zelfs voor mij te groot. Ze ziet me meer als Father figure. Maakt voor mij niet uit. Ze heeft stress ik ook. Totaal verschillende redenen. We zijn gewoon aan het uitwaaien.
snap al die ophef niet zoquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:59 schreef Houtenbeen het volgende:
Drugshond heb je gisteren ook met muntjes gegooid in Spanje?
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tsja.
Het is trouwens geen echte western in de stijl van Clint Eastwood of zo. Speelt zich bijna helemaal af in een blokhot in een sneeuwstorm.
Ze is geboren in Zywiec. Ben er niet geweest. Ken de streek wel. Pools bier en meertjes en zo.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ok. Heeft ze je al aan haar moeder voorgesteld?
Sterkte. Het moet wel een beetje leuk blijven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:28 schreef Friek_ het volgende:
Een goedemorgen. Vandaag weer wat havisten neerhoeken.
De grote fout is de goedkeuring door tweede en eerste kamerquote:Op donderdag 17 maart 2016 08:30 schreef Gutmensch het volgende:
Corrigeer grote fout in referendumwet http://www.volkskrant.nl/(...)erendumwet~a4263094/ via @volkskrant
Het is dat of spreadsheets corrigeren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:28 schreef Friek_ het volgende:
Een goedemorgen. Vandaag weer wat havisten neerhoeken.
Nee, dat opkomstquotum is er op het allerlaatste moment bijverzonnen door de Senaat, dat maakte geen deel uit van het oorspronkelijke plan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De grote fout is de goedkeuring door tweede en eerste kamer
Heb ook een gymnasium-brugklas. Daar breekt je hartje van - zulke schattige kinderen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Sterkte. Het moet wel een beetje leuk blijven.
Dat maakt vast weer een hoop goed.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb ook een gymnasium-brugklas. Daar breekt je hartje van - zulke schattige kinderen.
Dan zijn Havisten leukerquote:Op donderdag 17 maart 2016 08:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is dat of spreadsheets corrigeren.
Hoe krijg je de dag vol.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is dat of spreadsheets corrigeren.
Sowieso zou die hele wet de prullenbak in moeten, vanwege schending van het Monotoniciteitscriterium.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De grote fout is de goedkeuring door tweede en eerste kamer
Op naar de nul zetels.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:03 schreef Boze_Appel het volgende:
NWS / PvdA wil verbod op benzineauto's
Ze zijn goed van het padje af.
Nee, ze snappen het. Alleen beetje jammer van het woordje 'verbod', dat werkt natuurlijk als een rode lap op een stier.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Ach, ze brengen het niet handig maar dat een politieke partij een visie probeert te ontwikkelen op de aankomende energiestransisitie is natuurlijk niet zo overdreven mal. Dat over tien jaar nog maar weinig nieuwe huizen van een CV-ketel voorzien zullen worden en dat de verbrandingsmotoren op benzine of diesel hun langste tijd hebben gehad is allemaal weinig nieuws. Dan gaat het er om of je als politiek daar in wilt sturen. En gezien onze, niet al te hoge, duurzaamheidsdoelstellingen zullen we wel moeten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Ach ja, maar die simpelen blijven toch hannesen in de marge. Het PvdA beleid afstemmen op wat het volk in NWS wil gaat ze ook niet verder helpenquote:Op donderdag 17 maart 2016 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, ze snappen het. Alleen beetje jammer van het woordje 'verbod', dat werkt natuurlijk als een rode lap op een stier.
Sturen. Zo zou je een verbod ook kunnen noemen ja. Tien jaar is gewoon verre van realistisch.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, ze brengen het niet handig maar dat een politieke partij een visie probeert te ontwikkelen op de aankomende energiestransisitie is natuurlijk niet zo overdreven mal. Dat over tien jaar nog maar weinig nieuwe huizen van een CV-ketel voorzien zullen worden en dat de verbrandingsmotoren op benzine of diesel hun langste tijd hebben gehad is allemaal weinig nieuws. Dan gaat het er om of je als politiek daar in wilt sturen. En gezien onze, niet al te hoge, duurzaamheidsdoelstellingen zullen we wel moeten.
Vooral een kwestie van framing, inderdaad. Het maakt nogal een verschil of je het plan verkoopt als 'een verbod op benzineauto's' of als een visie om richting 'het uitsluitend produceren van elektrische auto's' te gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, ze snappen het. Alleen beetje jammer van het woordje 'verbod', dat werkt natuurlijk als een rode lap op een stier.
Dit. En quads.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:19 schreef Friek_ het volgende:
Ik wil een verbod op scooters.
En een verbod op de lui die op die rotkrengen rondkarren.
Ik zou zijn brutale smoel dichtbeuken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:26 schreef Gutmensch het volgende:
Haha er zit een malloot in deze treincoupé die blijft volhouden dat dit een stiltecoupé is terwijl dat overduidelijk niet zo is.
Ik hoop dat ie gaat schreeuwen en daarom door de conducteur de trein uit wordt gezet. Zal ie vast zien als zijn gelijkquote:Op donderdag 17 maart 2016 09:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou zijn brutale smoel dichtbeuken.
Dubieuze opmerkingquote:
Tien jaar vooruit kijken is niet jouw sterkste kant weten wequote:Op donderdag 17 maart 2016 09:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sturen. Zo zou je een verbod ook kunnen noemen ja. Tien jaar is gewoon verre van realistisch.
Ik hoop het oprecht.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:35 schreef GSbrder het volgende:
Over tien jaar bestaat Nederland niet meer. Europa all the way.
Precies. Dan gaan we allemaal op onze electrische eurohoverboards van de bank naar de koelkast omdat al het werk over is genomen door robots.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:35 schreef GSbrder het volgende:
Dan maakt het PvdA plan meer kansquote:Op donderdag 17 maart 2016 09:35 schreef GSbrder het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Precies. Dan gaan we allemaal op onze electrische eurohoverboards van de bank naar de koelkast omdat al het werk over is genomen door robots.
De DDR... het lijkt alweer zo lang geleden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:36 schreef Gutmensch het volgende:
De Gutmensch verdient geen hoon http://www.volkskrant.nl/(...)-geen-hoon~a4261357/
Lijkt me toch niet zo moeilijk? Turkije is in de ogen van de Amerikanen gewoon een belangrijke militaire bondgenoot.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:48 schreef Disana het volgende:
Ik lees dat de Amerikanen maar wat graag willen dat Turkije lid wordt van de EU. Weet iemand waarom dat is?
Ah ja, dat klinkt aannemelijk. Nee, ik kon er zelf niet opkomen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet zo moeilijk? Turkije is in de ogen van de Amerikanen gewoon een belangrijke militaire bondgenoot.
Ja dat hebben de Duitsers mooi opgelost. Althans, min of meer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:42 schreef Disana het volgende:
[..]
De DDR... het lijkt alweer zo lang geleden.
Correct. Ze willen niet dat Turkije een eigen (neo-Ottomaanse) koers gaat varen zoals Davutoglu wil. En ze willen natuurlijk helemaal niet dat Turkije een religieuze dictatuur wordt zoals Erdogan wil.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet zo moeilijk? Turkije is in de ogen van de Amerikanen gewoon een belangrijke militaire bondgenoot.
Ja begrijpelijk, en daarom moeten wij maar een oogje dichtknijpen voor wat daar plaatsvindt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Correct. Ze willen niet dat Turkije een eigen (neo-Ottomaanse) koers gaat varen zoals Davutoglu wil. En ze willen natuurlijk helemaal niet dat Turkije een religieuze dictatuur wordt zoals Erdogan wil.
Binnenkort bijltjesdag bij D66.quote:En dat terwijl Pechtold wél elf hakbijlen van tuingereedschapfabrikant Fiskars liet registreren - een gift uit maart.
Dat is inderdaad een tragisch topic. Ik zit ook met verbazing mee te lezen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:20 schreef Kaas- het volgende:
Ca. 90% in NWS vindt het doodnormaal hoe die PSV-supporters met die bedelende vrouwen in Madrid omgingen lees ik, waaronder onze eigen Perrin. Mensen hebben ook gewoon geen greintje fatsoen.
Goddomme, historici die een modern probleem (1 alinea werk) willen benoemen door eerst zes alinea's over 30+ jaar geleden te lullen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:36 schreef Gutmensch het volgende:
De Gutmensch verdient geen hoon http://www.volkskrant.nl/(...)-geen-hoon~a4261357/
Ik snap dat ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:20 schreef Kaas- het volgende:
Ca. 90% in NWS vindt het doodnormaal hoe die PSV-supporters met die bedelende vrouwen in Madrid omgingen lees ik, waaronder onze eigen Perrin. Mensen hebben ook gewoon geen greintje fatsoen.
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik zelf in elk geval niet zulke mensen in m'n kennisenkring heb.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een tragisch topic. Ik zit ook met verbazing mee te lezen eerlijk gezegd.
Hoewel ik het zelden, nja nooit eigenlijk de laatste tijd, met Erdo eens ben, had hij hier gisteren iets interessants over gezegd. Hij noemde dat zoiets in het Midden-Oosten nooit zou kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:20 schreef Kaas- het volgende:
Ik maak me ook niet druk als ergens een bom ontploft en dertig mensen het leven verliezen, maar daarmee is nog niet gezegd dat ik het oke vind.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:23 schreef Reya het volgende:
Kan me er ook niet druk om maken, eigenlijk.
Oh, ik geloof dat echt direct. Het is ontzettend denigrerend.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hoewel ik het zelden, nja nooit eigenlijk de laatste tijd, met Erdo eens ben, had hij hier gisteren iets interessants over gezegd. Hij noemde dat zoiets in het Midden-Oosten nooit zou kunnen gebeuren.
Klopt wel, er is daar een cultureel taboe op het publiekelijk bespotten van arme mensen. Nu is dat hier ook zo voor 99% van de mensen en is er genoeg mis in het Midden-Oosten, ook cultureel. Maar ergens vind ik het een mooi taboe wat je wat mij betreft in stand mag houden. Als dit in Turkije zou gebeuren zouden mensen die langslopen ingrijpen.
Zou hier ook wel mogen wat mij betreft.
Het is ook niet ok, maar tegelijkertijd is het wel iets waar elk weekend talloze dronkelappen zich schuldig aan maken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet druk als ergens een bom ontploft en dertig mensen het leven verliezen, maar daarmee is nog niet gezegd dat ik het oke vind.
Zoiets heet 'uitleg'. Dat hebben sommige lezers hard nodig om ze aan te zetten om ook maar iets proberen te begrijpen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goddomme, historici die een modern probleem (1 alinea werk) willen benoemen door eerst zes alinea's over 30+ jaar geleden te lullen.
Het moet niet gekker worden.
Stop de persen: er bestaan meer domme klootzakken dan enkel die PSV-supporters.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is ook niet ok, maar tegelijkertijd is het wel iets waar elk weekend talloze dronkelappen zich schuldig aan maken.
Ja, maar deze heren waren in een ander land te gast en dan is het best beschamend.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is ook niet ok, maar tegelijkertijd is het wel iets waar elk weekend talloze dronkelappen zich schuldig aan maken.
Goedkeuren en afkeuren doe ik enkel jegens bepaalde zelfgekozen levensstijlen, dat weet u best.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stop de persen: er bestaan meer domme klootzakken dan enkel die PSV-supporters.
En daarom keurt Reya het goed. Two wrongs make it right.
Met name goedkeuren, uiteraard.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Goedkeuren en afkeuren doe ik enkel jegens bepaalde zelfgekozen levensstijlen, dat weet u best.
Oneens; opbokken met die lange lappen tekst.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zoiets heet 'uitleg'. Dat hebben sommige lezers hard nodig om ze aan te zetten om ook maar iets proberen te begrijpen.
Ze krijgen gratis geld.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:20 schreef Kaas- het volgende:
Klopt wel, inderdaad. De problematiek gaat ook wel wat verder dan enkel blinde haat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:31 schreef Ryon het volgende:
Roma-bedelaars worden door heel Europa heen gezien als untermenschen en dieven. Het verbaast mij ook weinig dat beschimping van die lui eerder op goedkeuring dan op afkeuring kan rekenen. Symptoon van een groter, onderliggend probleem.
Jup. Sommige media lanceerden het als 'vluchtelingen' wat bij een bepaalde groep mensen nog bozere reacties oplevert, maar het waren overduidelijk Roma.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:31 schreef Ryon het volgende:
Roma-bedelaars worden door heel Europa heen gezien als untermenschen en dieven. Het verbaast mij ook weinig dat beschimping van die lui eerder op goedkeuring dan op afkeuring kan rekenen. Symptoon van een groter, onderliggend probleem.
Of gezondheidszorg-subsidies.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze krijgen gratis geld.
Zo zouden ze in Nederland de WaJong uit moeten delen.
Dat komt natuurlijk omdat die Roma strontvervelend zijn en aan zakkenrollerij doen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jup. Sommige media lanceerden het als 'vluchtelingen' wat bij een bepaalde groep mensen nog bozere reacties oplevert, maar het waren overduidelijk Roma.
En de pijnlijke waarheid is dat mensen het dan minder erg vinden.
Haha, stelletje mafklappers inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Werkloze proleten. Het blijft een wonderlijk stel idioten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:20 schreef Kaas- het volgende:
Wel aardig, maar topspul is het zeker niet :pquote:
Nederland heeft relatief minder dan de helft van het Europese gemiddelde aan dieselauto's rijden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha, stelletje mafklappers inderdaad.Als er iets verboden moet worden zijn het overigens de personenauto's met dieselmotor. Die zijn veel smeriger.
90% van de mensheid zijn dan ook domme onfatsoenlijke klootzakken als het erop aankomt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:20 schreef Kaas- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |