Niet handig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:31 schreef Disana het volgende:
Pechtold is een beetje dom geweest
http://www.volkskrant.nl/(...)n-privejet~a4264533/
De motieven van de zakenman begrijp ik ook niet, anders dan dat hij kennelijk denkt een hoop aan Oekraïne te kunnen verdienen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet handig.
En ik vind het al heel dubieus dat zo'n rijk iemand een privejet sponsort voor Pechtold.
Blijkt maar weer welke belangen het verdrag dient.
Hoho, Pechtold heeft de schatkist juist geld bespaard door geen ticket te kopen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet handig.
En ik vind het al heel dubieus dat zo'n rijk iemand een privejet sponsort voor Pechtold.
Blijkt maar weer welke belangen het verdrag dient.
Ik kreeg een quotemeldingquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een opmerking over de dikke reet van Kaas. Kon ook echt niet.
Robin quote een post van jou, maar de verkeerde. En heeft 'm toen weer verwijderd. Geen censuur van hogerhand dus.quote:
Wat raar dan. Was een quotemelding met link naar dit topic. FOK!fart.quote:
Ahhquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Robin quote een post van jou, maar de verkeerde. En heeft 'm toen weer verwijderd. Geen censuur van hogerhand dus.
Je hebt een Seth gemist.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Denk juist eerder dat het klef wordt van de magnetron
Oh ja, dat is voor forumcrew wat onduidelijker, die kunnen altijd doorposten.quote:
Nee, het is dan juist droger dan dat je het uit zichzelf laat ontdooien.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Brood onder de douche enzo snap je lachen gieren brullenquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon iets willekeurig negatiefs zeggen over de FP, dan gebeurt het vanzelf.quote:
Aha dat gaat mij inderdaad boven de petquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Brood onder de douche enzo snap je lachen gieren brullen
Nog je radioheadkaartjes kunnen scoren?quote:
Ja!quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog je radioheadkaartjes kunnen scoren?
Waar is het?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja!Vanochtend in de voor-voorverkoop. Zo veel zin in
Hmmm. Raar. Zou lekker de Ziggo Dome doen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heineken Music Hall. Lekker klein. Relatief gezien dan hè.
Ja, ik ben wel eens naar Morrissey in de HMH geweest. Prima hal.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmmm. Raar. Zou lekker de Ziggo Dome doen.
Nog nooit in de HMH geweest, is het geluid oke?
Vorige keer stonden ze in de Ziggo Dome, maar ondanks dat dat binnen 5 minuten uitverkocht was beviel 't blijkbaar toch niet zo.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
De omgeving is ook om te janken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige keer stonden ze in de Ziggo Dome, maar ondanks dat dat binnen 5 minuten uitverkocht was beviel 't blijkbaar toch niet zo.
Ik vind het geluid in de HMH echt fantastisch. Heb er nu vier of vijf concerten gezien en steevast uitstekend. Het is wel echt een dramatisch ongezellige zaal.![]()
[ afbeelding ]
Wel overzichtelijk. En makkelijk naar de bar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige keer stonden ze in de Ziggo Dome, maar ondanks dat dat binnen 5 minuten uitverkocht was beviel 't blijkbaar toch niet zo.
Ik vind het geluid in de HMH echt fantastisch. Heb er nu vier of vijf concerten gezien en steevast uitstekend. Het is wel echt een dramatisch ongezellige zaal.![]()
[ afbeelding ]
HMH is wel ok, ik heb er ooit Duran Duran nog gezien.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel de Decathlonquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Winderig, leeg, ongezellig. Drama drama drama.
Ach, dat valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:31 schreef Disana het volgende:
Pechtold is een beetje dom geweest
http://www.volkskrant.nl/(...)n-privejet~a4264533/
Vrijdag 10:00 verkoop, concerten zijn 20 en 21 mei. Gaat razendsnel uitverkopen, ik waarschuw je vast.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:04 schreef Monolith het volgende:
Oh Radiohead, eens kijken of dat uitkomt.
Daar was ik al wel vanuit gegaan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrijdag 10:00 verkoop, concerten zijn 20 en 21 mei. Gaat razendsnel uitverkopen, ik waarschuw je vast.
Was er op die datum niet een meet ofzo?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrijdag 10:00 verkoop, concerten zijn 20 en 21 mei. Gaat razendsnel uitverkopen, ik waarschuw je vast.
Wat een sleetse vertoning is die man geworden zeg. Zag hem bij Pauw, allemachtig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |