quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat je door hebt dat het een woordgrapje is
ahsoquote:
als zijndequote:Op woensdag 16 maart 2016 21:33 schreef bianconeri het volgende:
Zou wel erg jammer zijn als die blunder van net (wat 0-3 had moeten zijn) je op het eind nog gaat opbreken.
Maar dit mag je als Juve zijnde nooit meer uit handen geven, daar speelt Bayern niet goed genoeg voor en daar is het klasseverschil sowieso niet groot genoeg voor (in geval van Juve tegenover geen enkele ploeg).
Lekker te laat denk JeeCee.quote:
Ik mis vandermarquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat jij een hekel hebt aan mensen met hooikoorts
Energie drijft dan wel sneller weg hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een verkoudheid kan je toch gewoon voetballen?
Morata jongenquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:36 schreef hafcfan het volgende:
KALE GEK OUT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Aad300quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat is daar dan wel? Sjek? Emilio?
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:36 schreef Bronson het volgende:
https://mobile.twitter.com/sbs6?lang=nl
De Twitter van sbs.
Sluit PSG niet uitquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:38 schreef AQUILA. het volgende:
Wel een beetje jammer dat het nu al een uitgemaakte zaak is dat Barca de CL wint.
''Barcelona is de populairste buitenlandse club in Nederland''quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:36 schreef Bronson het volgende:
De Twitter van sbs.
Waarom heeft u een stream?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:37 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb een Russische stream ofzo, alle reclames zijn volgens mij door de commentator ingesproken... Ik keek met een half oog en had in het begin niet door dat de rust al was begonnen.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:36 schreef Bronson het volgende:
De Twitter van sbs.
Is daar ooit fatsoenlijk onderzoek naar gedaan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:39 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
''Barcelona is de populairste buitenlandse club in Nederland''
Verwachten dat PSG de CL wintquote:
Knipping & Van Duren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Is daar ooit fatsoenlijk onderzoek naar gedaan?
City LOLquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Verwachten dat PSG de CL wint![]()
Juve, Real, Barca en Man City zijn al ploegen die een stuk beter zijn.
Real Madrid teert momenteel alleen op individuele kracht. Als het op een tactisch spel aankomt, zijn ze wmb kansloos.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het huidige Real wordt anaal vernederd door Zlatan ben ik bang.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Denk het niet hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:39 schreef AQUILA. het volgende:
''Barcelona is de populairste buitenlandse club in Nederland''
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Precies #AchterRobben.
Thanks Haags.
Die is er vrijdag weer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:40 schreef Pascalus het volgende:
Misschien kan @GGMM_de_echte nog een leuke tweet naar SBS sturen.
zie je dm/pm of hoe dat hier ook heet.quote:
De meerderheid is altijd nog voor een spannende wedstrijd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Denk het niet hoor.
Er zijn 17 miljoen inwoners bijna in NL. Laten we zeggen dat 10 miljoen een favo buitenlandse club heeft.
Van die 10 miljoen is echt niet de helft ofzo 15 of jonger (en dus voor barca) of successupporter.
Die van mij is Anderlecht, maar ik denk zelf dat Arsenal in Nederland de populairste buitenlandse club is als ik zo even peil.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Denk het niet hoor.
Er zijn 17 miljoen inwoners bijna in NL. Laten we zeggen dat 10 miljoen een favo buitenlandse club heeft.
Van die 10 miljoen is echt niet de helft ofzo 15 of jonger (en dus voor barca) of successupporter.
Het is pas de achtste finale, malloot.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
JIJ KRIJGT DIE LACH NIET VAN MIJN GEZICHT.
Omdat mooiste voetbaldag van het jaar
Nu al zin in Mourinho & Ibrahimovic v Guardiola in de Manchester Derby.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Het leuke is dat Pep na dit seizoen weg is.
Genot.
En PSG is tactisch wel goed dan? En individueel minder dan alle ploegen die ik noemde.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid teert momenteel alleen op individuele kracht. Als het op een tactisch spel aankomt, zijn ze wmb kansloos.
Welke vedette zou hij dan nu naast moeten zetten?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
'Guardiola durft vedettes er niet naast te zetten'
- Youri Mulder
Zeker. Guardiola in Engeland zal ook leuk zijn. Eens kijken of hij het daar beter doet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu al zin in Mourinho & Ibrahimovic v Guardiola in de Manchester Derby.
Iets waar geen Nederlandse club ooit doorheen komtquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is pas de achtste finale, malloot.
Volgens Aad hadden Thiago en Kingsley moeten spelen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke vedette zou hij dan nu naast moeten zetten?
Ibra gaat echt niet onder Mourinho werken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu al zin in Mourinho & Ibrahimovic v Guardiola in de Manchester Derby.
Scheelde gisteravond niet veel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iets waar geen Nederlandse club ooit doorheen komt
Ajax over vier jaar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iets waar geen Nederlandse club ooit doorheen komt
welke trottel noemt zijn kind nou racismus.quote:
gigi terug op de buisquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is deze quizvraag door de belspel dames van SBS6 bedacht?
PSG staat organisatorisch nog altijd beter dan Real Madrid. Die hebben nog alle moeite met een Malaga, Las Palmas om maar wat te noemen. Ik zet die by far niet bij mijn top drie kanshebbers.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En PSG is tactisch wel goed dan? En individueel minder dan alle ploegen die ik noemde.
PSG is op zijn hoogst nummer 5 van alle ploegen. Maar als je alle ploegen mee zou nemen zouden ze denk ik daar niet eens op staan.
Het huidige Real vliegt er nog uit tegen houthakkers als Wolfsburg.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSG staat organisatorisch nog altijd beter dan Real Madrid. Die hebben nog alle moeite met een Malaga, Las Palmas om maar wat te noemen. Ik zet die by far niet bij mijn top drie kanshebbers.
PSG, Atletico, FC Barcelona en Juventus hebben allemaal meer kans dan Madrid wmb.
Ik wou een grapje over Feyenoord maken, maar dat doe ik nietquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is pas de achtste finale, malloot.
Muah hij zwel een hoger salaris krijgenquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:45 schreef hafcfan het volgende:
Vidal zal wel spijt hebben van zijn overstap
Met zijn nieuwe salaris bij Bayern kan hij een hele hoop Ferrari's de prak in rijden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:45 schreef hafcfan het volgende:
Dat heeft bij hafc dan ook weinig nut.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wou een grapje over Feyenoord maken, maar dat doe ik nietkinderachtig.
Dat ben ik met Aad eens, maar ik snap niet dat hij zegt dat hij geen vedettes op de bank durft te zetten. Als er iets is wat bij Peps speelstijl een gevolg is, is het wel dat je regelmatig doorrouleert om spelers te sparen/fit te houden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volgens Aad hadden Thiago en Kingsley moeten spelen.
De Italiaanse pizza's iddquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:45 schreef hafcfan het volgende:
was het maar waar. Blijven bij natte dromen.quote:
Ik vergeet elke keer dat die meedoen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:46 schreef DonRaja het volgende:
Iedere tegenstander hoopt op Benfica in de finale. (Behalve als ze in eerdere rondes al tegen hun moeten spelen natuurlijk.)
verstandigquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wou een grapje over Feyenoord maken, maar dat doe ik nietkinderachtig.
Vanavond ook weer bingo spelen bij Pauw.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:42 schreef tralalala het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA bingo
Ik kom er pas net achter van Ron.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vergeet elke keer dat die meedoen.
Berg je maar, it's on. Andere ploegen met interesse voor Ibra zijn momenteel Milan en Bayern.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ibra gaat echt niet onder Mourinho werken.
Dat over vedettes er naast zetten werd gezegd door Youri, wel bij de les blijven.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ben ik met Aad eens, maar ik snap niet dat hij zegt dat hij geen vedettes op de bank durft te zetten. Als er iets is wat bij Peps speelstijl een gevolg is, is het wel dat je regelmatig doorrouleert om spelers te sparen/fit te houden.
Min min voor Aad.
OHHHHquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met zijn nieuwe salaris bij Bayern kan hij een hele hoop Ferrari's de prak in rijden.
Ik heb niets met die club.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kom er pas net achter van Ron.
Dat ook weer niet. Scoringsdrift van Real is thuis wel ongekend.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:45 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Het huidige Real vliegt er nog uit tegen houthakkers als Wolfsburg.
Ibra is gehypet. Zal hem niet bij Juve willen. Zeker niet voor dat geldquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Berg je maar, it's on. Andere ploegen met interesse voor Ibra zijn momenteel Milan en Bayern.
Benfica? is dat die club met DE VLOEKquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niets met die club.
Ik blijf het leuk vinden, ben altijd voor hun in de halve finale.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vergeet elke keer dat die meedoen.
Ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Benfica? is dat die club met DE VLOEK
Sorry, Youri dan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat over vedettes er naast zetten werd gezegd door Youri, wel bij de les blijven.
Wat is jouw mening over DE VLOEK?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik blijf het leuk vinden, ben altijd voor hun in de halve finale.
Ja maar die uitwedstrijden. Zelfs in de PD 1-1 en zielloos spel tegen Las Palmas, Levante en consorten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. Scoringsdrift van Real is thuis wel ongekend.
Dat snap ik wel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik blijf het leuk vinden, ben altijd voor hun in de halve finale.
Geweldig, misschien moeten ze een wasi krijgen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over DE VLOEK?
Denk dat de tweede optie van MUFC Aubameyang is. Ook Arsenal schijnt interesse te hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ibra is gehypet. Zal hem niet bij Juve willen. Zeker niet voor dat geld
Valt wel mee. Gaat vandaag gewoon moeizaamquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zonder robben stelt het allemaal weinig voor, dat Bayern
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zonder robben stelt het allemaal weinig voor, dat Bayern
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geweldig, misschien moeten ze een wasi krijgen.
Tegen Las Palmas werden ze weggetikt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:48 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ja maar die uitwedstrijden. Zelfs in de PD 1-1 en zielloos spel tegen Las Palmas, Levante en consorten.
Ik hoop niet op verlenging.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:49 schreef KingRoland het volgende:
Als ik hier tijdens de CL-topics post dan gaat de tijd heel erg snel. Ik kom hier rond een uur of 8 en voordat je het weet is het al 0.00 uur.
#strugglesquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:49 schreef KingRoland het volgende:
Als ik hier tijdens de CL-topics post dan gaat de tijd heel erg snel. Ik kom hier rond een uur of 8 en voordat je het weet is het al 0.00 uur.
Kan een keer gebeuren natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Las Palmas werden ze weggetikt.
Tsja is toch anders dan altijd vroeg uit de beker liggen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hahaha Davy. PSV en Bayern eruit moet je zwaar vallen
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja is toch anders dan altijd vroeg uit de beker liggen.
Wist je dat de FC Nerds song de officiële hymne is van die beker? #nogmeerfeitjesquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:50 schreef Pascalus het volgende:
Wisten jullie dat de Belgische beker officieel de Croky Cup heet?
#leukefeitjes
quote:
Bedankt jongensquote:
Heel jammer inderdaad. Gelukkig had ik me hier al op voorbereid dankzij jouw waarschuwende DM aangaande Robben.quote:
WE ZIJN EEN NERDSTEAM OP TVquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat de FC Nerds song de officiële hymne is van die beker? #nogmeerfeitjes
KNBBquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Die scheids heeft wss zoiets: Lichtsteiner pakt eerder nog een gele kaart, dus ik geef hem voor niets een gele kaart, valt toch niet op. Dan kan ik hem straks geel geven want ik ben stiekem voor Bayern.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:50 schreef Pascalus het volgende:
Wisten jullie dat de Belgische beker officieel de Croky Cup heet?
#leukefeitjes
Opgewonden standje.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:52 schreef Zorro het volgende:
Ik zou tijdens zo'n vechtpartijtje iemand als Vidal even fijntjes de stand mededelen denk ik.
Geen probleemquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Bedankt jongens
[..]
Heel jammer inderdaad. Gelukkig had ik me hier al op voorbereid dankzij jouw waarschuwende DM aangaande Robben.
Gelukkig heeft Juve daar ervaring meequote:Op woensdag 16 maart 2016 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Die scheids heeft wss zoiets: Lichtsteiner pakt sneller nog een gele kaart, dus ik geef hem voor niets een gele kaart, valt toch niet op. Dan kan ik hem straks geel geven want ik ben stiekem voor Bayern.
DM openbarenquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Bedankt jongens
[..]
Heel jammer inderdaad. Gelukkig had ik me hier al op voorbereid dankzij jouw waarschuwende DM aangaande Robben.
Nee?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:53 schreef Anoonumos het volgende:
Gelukkig heeft Juve daar ervaring mee
Bernat kwam tochquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wisselt Guardiola dan niet joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pep zat in de rust ook in de kleedkamer van Juve, alvast wat spelers ronselen voor volgend jaar.quote:
Iemand met zo'n beetje dezelfde naamquote:
Italiaan gespotquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:54 schreef bianconeri het volgende:
Pep heeft er geen zin meer in.
Ben ik het mee eens, affluiten maar 0-2 mooie eindstand.
Inderdaad, net als de Premier League. Eigenlijk is de PD in Europa de enige échte topcompetitie gezien de prestaties.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bundesliga is Mickey Mouse competitie.
Klinsman ookquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:55 schreef KingRoland het volgende:
Alleen Joachim Lów snapt hoe je met Duitse spelers moet omgaan.
Dit ervaar ik als hatelijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groningen, ik neem het je niet kwalijk..
Ik eet liever croky chips dan dat ik Amstelquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:55 schreef Pascalus het volgende:
Je kunt met alle respect toch beter de Amstel Cup winnen dan de Croky Cup lijkt mij.
Götze moet hier wegquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:55 schreef KingRoland het volgende:
Götze en Coman op bank is op zich al klachtwaardig.
Mh, breng dan Coman voor Vidal.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mehdi
Het duo Kimmich-Alaba keert terug
Wat is jouw mening over Radler 0.0%?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik eet liever croky chips dan dat ik Amsteldrink.
Leuk feitje: Groningen en Almere hebben bijna hetzelfde aantal inwoners.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groningen, ik neem het je niet kwalijk..
Alsof een speler van Juve daar heen wil.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:55 schreef Rabieluh het volgende:
Pep zat in de rust ook in de kleedkamer van Juve, alvast wat spelers ronselen voor volgend jaar.
3x in 3 jaarquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Pep is een goede coach maar die man valt toch wel een beetje van zijn voetstuk af door met dit Bayern in 2 jaar 2 keer kansloos uit Europa te knallen. Kan totaal gaan restverdediging organiseren deze barca knakker.
Jij hebt wel een oplossing om MSN te verdedigen, ja?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Pep is een goede coach maar die man valt toch wel een beetje van zijn voetstuk af door met dit Bayern in 2 jaar 2 keer kansloos uit Europa te knallen. Kan totaal gaan restverdediging organiseren deze barca knakker.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Radler 0.0%?
Nee die gaan allemaal met Conte mee naar Chel$eaquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof een speler van Juve daar heen wil.
Beetje Chinees loon verdienen, vast wel iemand die hapt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof een speler van Juve daar heen wil.
Ernesto Valverde wel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een oplossing om MSN te verdedigen, ja?
IK GEEF EEN RONDJE WANT DE PRINTER DOET HET WEERquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Radler 0.0%?
quote:Arjen Robben heeft in de aanloop naar de return tegen Juventus in de achtste finales van de Champions League een dijbeenblessure opgelopen.
Daardoor speelt de Nederlandse international woensdagavond niet in de thuiswedstrijd tegen de Italiaanse kampioen.
Robben ontbrak woensdag al op een laatste training van de kampioen van Duitsland. Een woordvoerder van Bayern zei toen nog dat de aanvoerder van het Nederlands elftal verkouden was.
"Alleen een verkoudheid was geen probleem geweest. Hij heeft echter last van een spierblessure in zijn bovenbeen'', onthulde sportdirecteur Matthias Sammer van Bayern München vlak voor het begin van het duel met Juventus tegen Sky. "Hij zal een paar dagen rust moeten houden.''
Want ze zouden wel van Juve naar Chelsea willen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:57 schreef inslagenreuring het volgende:
Nee die gaan allemaal met Conte mee naar Chel$ea
Moet even in de leer bij Frankquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:56 schreef inslagenreuring het volgende:
En wij allemaal erin trappen dat het om een verkoudheid gaatquote:
...kon het geen verlenging meer worden.quote:
Het is met alle respect geen Las palmas. Maar Bayern München. Overigens worden ze nu geslacht door een degelijk juve en niet door messengerquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een oplossing om MSN te verdedigen, ja?
Ik geef de schuld aan KingFloplandquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En wij allemaal erin trappen dat het om een verkoudheid gaat
We zijn flink gefoptquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En wij allemaal erin trappen dat het om een verkoudheid gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |