Real Madrid teert momenteel alleen op individuele kracht. Als het op een tactisch spel aankomt, zijn ze wmb kansloos.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Verwachten dat PSG de CL wint![]()
Juve, Real, Barca en Man City zijn al ploegen die een stuk beter zijn.
Het huidige Real wordt anaal vernederd door Zlatan ben ik bang.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Verwachten dat PSG de CL wint![]()
Juve, Real, Barca en Man City zijn al ploegen die een stuk beter zijn.
Denk het niet hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:39 schreef AQUILA. het volgende:
''Barcelona is de populairste buitenlandse club in Nederland''
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Precies #AchterRobben.
Thanks Haags.
Die is er vrijdag weer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:40 schreef Pascalus het volgende:
Misschien kan @GGMM_de_echte nog een leuke tweet naar SBS sturen.
zie je dm/pm of hoe dat hier ook heet.quote:
De meerderheid is altijd nog voor een spannende wedstrijd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Denk het niet hoor.
Er zijn 17 miljoen inwoners bijna in NL. Laten we zeggen dat 10 miljoen een favo buitenlandse club heeft.
Van die 10 miljoen is echt niet de helft ofzo 15 of jonger (en dus voor barca) of successupporter.
Die van mij is Anderlecht, maar ik denk zelf dat Arsenal in Nederland de populairste buitenlandse club is als ik zo even peil.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Denk het niet hoor.
Er zijn 17 miljoen inwoners bijna in NL. Laten we zeggen dat 10 miljoen een favo buitenlandse club heeft.
Van die 10 miljoen is echt niet de helft ofzo 15 of jonger (en dus voor barca) of successupporter.
Het is pas de achtste finale, malloot.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
JIJ KRIJGT DIE LACH NIET VAN MIJN GEZICHT.
Omdat mooiste voetbaldag van het jaar
Nu al zin in Mourinho & Ibrahimovic v Guardiola in de Manchester Derby.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Het leuke is dat Pep na dit seizoen weg is.
Genot.
En PSG is tactisch wel goed dan? En individueel minder dan alle ploegen die ik noemde.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid teert momenteel alleen op individuele kracht. Als het op een tactisch spel aankomt, zijn ze wmb kansloos.
Welke vedette zou hij dan nu naast moeten zetten?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
'Guardiola durft vedettes er niet naast te zetten'
- Youri Mulder
Zeker. Guardiola in Engeland zal ook leuk zijn. Eens kijken of hij het daar beter doet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu al zin in Mourinho & Ibrahimovic v Guardiola in de Manchester Derby.
Iets waar geen Nederlandse club ooit doorheen komtquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is pas de achtste finale, malloot.
Volgens Aad hadden Thiago en Kingsley moeten spelen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke vedette zou hij dan nu naast moeten zetten?
Ibra gaat echt niet onder Mourinho werken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu al zin in Mourinho & Ibrahimovic v Guardiola in de Manchester Derby.
Scheelde gisteravond niet veel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iets waar geen Nederlandse club ooit doorheen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |