Het is pas de achtste finale, malloot.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
JIJ KRIJGT DIE LACH NIET VAN MIJN GEZICHT.
Omdat mooiste voetbaldag van het jaar
Nu al zin in Mourinho & Ibrahimovic v Guardiola in de Manchester Derby.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Het leuke is dat Pep na dit seizoen weg is.
Genot.
En PSG is tactisch wel goed dan? En individueel minder dan alle ploegen die ik noemde.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid teert momenteel alleen op individuele kracht. Als het op een tactisch spel aankomt, zijn ze wmb kansloos.
Welke vedette zou hij dan nu naast moeten zetten?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
'Guardiola durft vedettes er niet naast te zetten'
- Youri Mulder
Zeker. Guardiola in Engeland zal ook leuk zijn. Eens kijken of hij het daar beter doet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu al zin in Mourinho & Ibrahimovic v Guardiola in de Manchester Derby.
Iets waar geen Nederlandse club ooit doorheen komtquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is pas de achtste finale, malloot.
Volgens Aad hadden Thiago en Kingsley moeten spelen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke vedette zou hij dan nu naast moeten zetten?
Ibra gaat echt niet onder Mourinho werken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu al zin in Mourinho & Ibrahimovic v Guardiola in de Manchester Derby.
Scheelde gisteravond niet veel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iets waar geen Nederlandse club ooit doorheen komt
Ajax over vier jaar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iets waar geen Nederlandse club ooit doorheen komt
welke trottel noemt zijn kind nou racismus.quote:
gigi terug op de buisquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is deze quizvraag door de belspel dames van SBS6 bedacht?
PSG staat organisatorisch nog altijd beter dan Real Madrid. Die hebben nog alle moeite met een Malaga, Las Palmas om maar wat te noemen. Ik zet die by far niet bij mijn top drie kanshebbers.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En PSG is tactisch wel goed dan? En individueel minder dan alle ploegen die ik noemde.
PSG is op zijn hoogst nummer 5 van alle ploegen. Maar als je alle ploegen mee zou nemen zouden ze denk ik daar niet eens op staan.
Het huidige Real vliegt er nog uit tegen houthakkers als Wolfsburg.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSG staat organisatorisch nog altijd beter dan Real Madrid. Die hebben nog alle moeite met een Malaga, Las Palmas om maar wat te noemen. Ik zet die by far niet bij mijn top drie kanshebbers.
PSG, Atletico, FC Barcelona en Juventus hebben allemaal meer kans dan Madrid wmb.
Ik wou een grapje over Feyenoord maken, maar dat doe ik nietquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is pas de achtste finale, malloot.
Muah hij zwel een hoger salaris krijgenquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:45 schreef hafcfan het volgende:
Vidal zal wel spijt hebben van zijn overstap
Met zijn nieuwe salaris bij Bayern kan hij een hele hoop Ferrari's de prak in rijden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:45 schreef hafcfan het volgende:
Dat heeft bij hafc dan ook weinig nut.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wou een grapje over Feyenoord maken, maar dat doe ik nietkinderachtig.
Dat ben ik met Aad eens, maar ik snap niet dat hij zegt dat hij geen vedettes op de bank durft te zetten. Als er iets is wat bij Peps speelstijl een gevolg is, is het wel dat je regelmatig doorrouleert om spelers te sparen/fit te houden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volgens Aad hadden Thiago en Kingsley moeten spelen.
De Italiaanse pizza's iddquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:45 schreef hafcfan het volgende:
was het maar waar. Blijven bij natte dromen.quote:
Ik vergeet elke keer dat die meedoen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:46 schreef DonRaja het volgende:
Iedere tegenstander hoopt op Benfica in de finale. (Behalve als ze in eerdere rondes al tegen hun moeten spelen natuurlijk.)
verstandigquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wou een grapje over Feyenoord maken, maar dat doe ik nietkinderachtig.
Vanavond ook weer bingo spelen bij Pauw.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:42 schreef tralalala het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA bingo
Ik kom er pas net achter van Ron.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vergeet elke keer dat die meedoen.
Berg je maar, it's on. Andere ploegen met interesse voor Ibra zijn momenteel Milan en Bayern.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ibra gaat echt niet onder Mourinho werken.
Dat over vedettes er naast zetten werd gezegd door Youri, wel bij de les blijven.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ben ik met Aad eens, maar ik snap niet dat hij zegt dat hij geen vedettes op de bank durft te zetten. Als er iets is wat bij Peps speelstijl een gevolg is, is het wel dat je regelmatig doorrouleert om spelers te sparen/fit te houden.
Min min voor Aad.
OHHHHquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met zijn nieuwe salaris bij Bayern kan hij een hele hoop Ferrari's de prak in rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |