quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:36 schreef Bronson het volgende:
https://mobile.twitter.com/sbs6?lang=nl
De Twitter van sbs.
Sluit PSG niet uitquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:38 schreef AQUILA. het volgende:
Wel een beetje jammer dat het nu al een uitgemaakte zaak is dat Barca de CL wint.
''Barcelona is de populairste buitenlandse club in Nederland''quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:36 schreef Bronson het volgende:
De Twitter van sbs.
Waarom heeft u een stream?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:37 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb een Russische stream ofzo, alle reclames zijn volgens mij door de commentator ingesproken... Ik keek met een half oog en had in het begin niet door dat de rust al was begonnen.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:36 schreef Bronson het volgende:
De Twitter van sbs.
Is daar ooit fatsoenlijk onderzoek naar gedaan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:39 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
''Barcelona is de populairste buitenlandse club in Nederland''
Verwachten dat PSG de CL wintquote:
Knipping & Van Duren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Is daar ooit fatsoenlijk onderzoek naar gedaan?
City LOLquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Verwachten dat PSG de CL wint![]()
Juve, Real, Barca en Man City zijn al ploegen die een stuk beter zijn.
Real Madrid teert momenteel alleen op individuele kracht. Als het op een tactisch spel aankomt, zijn ze wmb kansloos.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het huidige Real wordt anaal vernederd door Zlatan ben ik bang.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Denk het niet hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:39 schreef AQUILA. het volgende:
''Barcelona is de populairste buitenlandse club in Nederland''
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Precies #AchterRobben.
Thanks Haags.
Die is er vrijdag weer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:40 schreef Pascalus het volgende:
Misschien kan @GGMM_de_echte nog een leuke tweet naar SBS sturen.
zie je dm/pm of hoe dat hier ook heet.quote:
De meerderheid is altijd nog voor een spannende wedstrijd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Denk het niet hoor.
Er zijn 17 miljoen inwoners bijna in NL. Laten we zeggen dat 10 miljoen een favo buitenlandse club heeft.
Van die 10 miljoen is echt niet de helft ofzo 15 of jonger (en dus voor barca) of successupporter.
Die van mij is Anderlecht, maar ik denk zelf dat Arsenal in Nederland de populairste buitenlandse club is als ik zo even peil.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Denk het niet hoor.
Er zijn 17 miljoen inwoners bijna in NL. Laten we zeggen dat 10 miljoen een favo buitenlandse club heeft.
Van die 10 miljoen is echt niet de helft ofzo 15 of jonger (en dus voor barca) of successupporter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |