quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja is toch anders dan altijd vroeg uit de beker liggen.
Wist je dat de FC Nerds song de officiële hymne is van die beker? #nogmeerfeitjesquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:50 schreef Pascalus het volgende:
Wisten jullie dat de Belgische beker officieel de Croky Cup heet?
#leukefeitjes
quote:
Bedankt jongensquote:
Heel jammer inderdaad. Gelukkig had ik me hier al op voorbereid dankzij jouw waarschuwende DM aangaande Robben.quote:
WE ZIJN EEN NERDSTEAM OP TVquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat de FC Nerds song de officiële hymne is van die beker? #nogmeerfeitjes
KNBBquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Die scheids heeft wss zoiets: Lichtsteiner pakt eerder nog een gele kaart, dus ik geef hem voor niets een gele kaart, valt toch niet op. Dan kan ik hem straks geel geven want ik ben stiekem voor Bayern.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:50 schreef Pascalus het volgende:
Wisten jullie dat de Belgische beker officieel de Croky Cup heet?
#leukefeitjes
Opgewonden standje.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:52 schreef Zorro het volgende:
Ik zou tijdens zo'n vechtpartijtje iemand als Vidal even fijntjes de stand mededelen denk ik.
Geen probleemquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Bedankt jongens
[..]
Heel jammer inderdaad. Gelukkig had ik me hier al op voorbereid dankzij jouw waarschuwende DM aangaande Robben.
Gelukkig heeft Juve daar ervaring meequote:Op woensdag 16 maart 2016 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Die scheids heeft wss zoiets: Lichtsteiner pakt sneller nog een gele kaart, dus ik geef hem voor niets een gele kaart, valt toch niet op. Dan kan ik hem straks geel geven want ik ben stiekem voor Bayern.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |