Het blijft een leugen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:23 schreef Gambetta het volgende:
Hoe vaak heb ik nou al niet gezegd dat bedrijven geen geld mogen doneren aan een campagne?
Zag je al veel eerder aankomen,. Bernie Sanders was sws my guy, maar ik wist gewoon dat-ie geen lans had. Nu ja iets meer nog dan ik had gedacht, maar uitkomst niet dus.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hillary gaat het gewoon winnen bij Democraten en Trump waarschijnlijk in het andere kamp.
Sanders is niet practicerend. Clinton daarentegen krijgt een mailtje iedere ochtend over wat jezus wilt en dat is belangrijk voor wat ze doet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor democraten zijn minorities al vanaf Kennedy sws cruciaal. Bernie Sanders appeleert vooral aan hoog opgeleid, white en liberal.
Omdat-ie joods is helaas, veel minorities zijn christelijk. Zo eenvoudig ligt dat, denk ik.
Waarschijnlijk. Niet diepzinnig en filosofisch of zo maar hij zal erover hebben nagedacht.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trump schreeuwt inderdaad maar wat, maar de dingen die hij zegt zijn wel van tevoren uitgedacht.
Dan vraag ik me ernstig af wie dat dan bedacht heeft eerst.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trump schreeuwt inderdaad maar wat, maar de dingen die hij zegt zijn wel van tevoren uitgedacht.
Zonder de minorities heb je als democraat weinig kans en Sanders economische message appeleert niet bij minorities.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor democraten zijn minorities al vanaf Kennedy sws cruciaal. Bernie Sanders appeleert vooral aan hoog opgeleid, white en liberal.
Omdat-ie joods is helaas, veel minorities zijn christelijk. Zo eenvoudig ligt dat, denk ik.
Of iets anders wat triviaal zou moeten zijn maar wat wel veel invloed heeft.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, niet praktiserend dan ben je bij de minorities sws bijna de anti-christ. Op gegeven moment werd zijn joodse afkomst er ook nog bij getrokken, dan lig je ook niet goed bij christenen sws en dus minorities.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:33 schreef Tweek het volgende:
[..]
Sanders is niet practicerend. Clinton daarentegen krijgt een mailtje iedere ochtend over wat jezus wilt en dat is belangrijk voor wat ze doet.
Het hangt ervan af of dat je kijkt naar de jongere of de oudere hoogopgeleide mensen. Onder de studenten is Sanders bijvoorbeeld veel populairder, ook bij de Harvard's van de USA.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:35 schreef L3gend het volgende:
[..]
Zonder de minorities heb je als democraat weinig kans en Sanders economische message appeleert niet bij minorities.
White en liberal zijn idd Sanders base, maar hoog opgeleid niet echt. Bij hoogopgeleiden doet Clinton het juist beter dan Sanders volgens de exit polls
http://edition.cnn.com/election/primaries/polls/il/Dem
Ralph Nader was een guy als Bernie Sanders. Roosevelt had dat soort mensen in zijn administration. Tja, gaat hem niet worden en weet je waarom niet? Joods.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Of iets anders wat triviaal zou moeten zijn maar wat wel veel invloed heeft.
Ik denk dat Hillary vooral hun steun krijgt omdat Bill Clinton veel sympathie opbouwde in een tijd waarin de Clintons nog het minst slechte alternatief waren. In die tijd had je enkel Nader als progressieve kandidaat, een sympathieke en intelligente kerel maar hij kon geen deukje in een pakje boter slaan met de middelen die hij tot zijn beschikking had (veel minder geld, geen of matig doorgebroken internet etc.)
Waarschijnlijk hijzelf vooral. "Even dertig keer zeggen dat ik ga winnen en die en die een loser noemen". Zoiets. Geniaal is ie welquote:Op woensdag 16 maart 2016 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan vraag ik me ernstig af wie dat dan bedacht heeft eerst.
Heeft Rubio nog een reële kans? Hoeveel procent van de gedelegeerden heeft Trump nodig om de macht uit handen van het partijbestuur (volgens hun eigen spelregels) te nemen bij de nominatie?quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:36 schreef Elfletterig het volgende:
De manier waarop Kasich (lange aanloop, vanaf 1:13 minuten) Rubio in het zonnetje zet, getuigt zowel van klasse als dat het veelzeggend is.
Het door veel Democraten gevreesde Rubio-Kasich-ticket is nog steeds geen verleden tijd. De volgorde van beide kandidaten is alleen andersom....
We hebben het over hoogopgeleiden, dus zowel jongeren als ouderen en die wijzen erop dat Clinton in die groep beter doet. Of tellen oudere hoogopgeleiden niet meer?quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het hangt ervan af of dat je kijkt naar de jongere of de oudere hoogopgeleide mensen. Onder de studenten is Sanders bijvoorbeeld veel populairder, ook bij de Harvard's van de USA.
Natuurlijk wel maar het onderscheid is belangrijk!quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:39 schreef L3gend het volgende:
[..]
We hebben het over hoogopgeleiden, dus zowel jongeren als ouderen en die wijzen erop dat Clinton in die groep beter doet. Of tellen oudere hoogopgeleiden niet meer?
Rubio is gestopt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Heeft Rubio nog een reële kans? Hoeveel procent van de gedelegeerden heeft Trump nodig om de macht uit handen van het partijbestuur (volgens hun eigen spelregels) te nemen bij de nominatie?
Ik reageer alleen op Ryan, die zegt dat hoogopgeleiden Sanders base is, maar ik toon aan dat dat niet klopt en dat Clinton het beter doet in die groepquote:Op woensdag 16 maart 2016 03:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar het onderscheid is belangrijk!
Kasich is op foreign policy weer erg idioot en pro al die handelsverdragen net als hillaryquote:Op woensdag 16 maart 2016 03:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal idioten aan republikeinse zijde, behalve misschien Kassich.
Met een grote bek kun je ver komen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:40 schreef skysherrif het volgende:
1237
Overigens gaat bij de convention Trump het ook halen.
En met de grootste achterban.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met een grote bek kun je ver komen.
De vraag is of Kasich vanaf nu voldoende de wind onder de zeilen krijgt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Heeft Rubio nog een reële kans? Hoeveel procent van de gedelegeerden heeft Trump nodig om de macht uit handen van het partijbestuur (volgens hun eigen spelregels) te nemen bij de nominatie?
White-hoogopgeleid had ik het over, bij minorities slaat hij geen deuk in een pakje boter.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:40 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op Ryan, die zegt dat hoogopgeleiden Sanders base is, maar ik toon aan dat dat niet klopt en dat Clinton het beter doet in die groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |