quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Trump is ook gewoon beetje knuffelbeer
Klopt. En dit is de tweede keer dat hij ergens 2,3 procent scoort. Beste resultaat van een teruggetrokken kandidaat. Bush leek vanavond op weg om het beter te doen, maar die is in Florida inmiddels teruggezakt naar 1,9 procent.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was jouw man hè, lol.
Ik was Sanders vanaf het begin en wist dat-ie het niet ging redden ook nog.
Paar bommen gooien, bij ons de verwachting wekken dat die ISIS platgebombardeerd wordt, en dan is hij ineens weer weg, de Idioot. Van wie was die roman ook al weer?quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja een watje is dat die eik erg zachtaardig is,
Kan nog raar lopen, veel mensen zien die Hillary niet zo zitten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, het wordt gewoon Hillary vs Trump en Hillary gaat het winnen, denk ik. Hoop dat ze anders is dan ik nu denk eigenlijk, wat op zich kan.
http://www.upi.com/Top_Ne(...)nders/9861456937372/quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Tulsi_Gabbard
Is gestopt bij de DNC omdat ze het niet vond kunnen dat ze voor HRC waren.
Supporter van Sanders.
Jong, geweldige CV.
In 4 jaar of 8 zou ze een geweldige kandidaat zijn.
Ik dacht dat Bush al uitgestapt was?quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. En dit is de tweede keer dat hij ergens 2,3 procent scoort. Beste resultaat van een teruggetrokken kandidaat. Bush leek vanavond op weg om het beter te doen, maar die is in Florida inmiddels teruggezakt naar 1,9 procent.
Dat is -ie ook, net als O'Malley, maar in veel staten staan afgevallen kandidaten nog wel op het stembiljet.quote:
Sanders doet het ook zeer matig met latino votestwitter:KThomasDC twitterde op woensdag 16-03-2016 om 03:15:16Exit polls show @HillaryClinton won 8 in 10 black voters in FL & NC. She won support of about 7 in 10 Hispanic voters in FL. reageer retweet
Vergeet het. Hillary is de kandidaat van Wall Street, zij wil de volgende verkiezing ook kunnen winnen dus ze doet braaf wat de sponsors willen. Hier en daar zal ze in de marge iets doen voor het linkse deel van de DP maar meer dan wat kruimteltjes zal ze niet aan hen geven. Ik verwacht wel dat ze over 4 jaar flink wat steun van de minderheden gaat zijn verloren, zo gauw die merken dat ze niet levert wat ze verwachten...quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, het wordt gewoon Hillary vs Trump en Hillary gaat het winnen, denk ik. Hoop dat ze anders is dan ik nu denk eigenlijk, wat op zich kan.
O, okee, dan doet die O'Malley het niet best. Sws het is Hillary of Sanders hè. Zou jij toch ook voor Sanders gaan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is -ie ook, net als O'Malley, maar in veel staten staan afgevallen kandidaten nog wel op het stembiljet.
Nee, Sanders doet het slecht in het zuiden van de USA. Ja, daar krijgt hij ook minder stemmen van de Hispanics maar in meer noordelijke staten doet hij het bij beide groepen aanzienlijk beter, of minder slecht. Voor de Hispanics is het verschil groter (zie bijv. Michigan maar ook afgelopen nacht) maar ook bij de AA's zie je dat hij in het noorden minder zwaar verliest.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:24 schreef L3gend het volgende:
Sanders doet het ook zeer matig met latino votestwitter:KThomasDC twitterde op woensdag 16-03-2016 om 03:15:16Exit polls show @HillaryClinton won 8 in 10 black voters in FL & NC. She won support of about 7 in 10 Hispanic voters in FL. reageer retweet
Clinton zou niet veel veranderen van Obama, en de minderheden zijn erg tevreden met Obama nu. Dus ik denk niet dat minorities een probleem is voor Clinton. Het zijn de jongeren en links liberale, waar ze moeite mee heeftquote:Op woensdag 16 maart 2016 03:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Vergeet het. Hillary is de kandidaat van Wall Street, zij wil de volgende verkiezing ook kunnen winnen dus ze doet braaf wat de sponsors willen. Hier en daar zal ze in de marge iets doen voor het linkse deel van de DP maar meer dan wat kruimteltjes zal ze niet aan hen geven. Ik verwacht wel dat ze over 4 jaar flink wat steun van de minderheden gaat zijn verloren, zo gauw die merken dat ze niet levert wat ze verwachten...
Ik vind ze allebei net niks. Ze hebben allebei hun plus- en minpunten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, okee, dan doet die O'Malley het niet best. Sws het is Hillary of Sanders hè. Zou jij toch ook voor Sanders gaan?
Ja, okee, dat weet ik niet, ik heb nog enigszins hoop wat Hillary betreft. Zijn een paar dingen die ze echt moet aanpakken. Moet je ook weer congress mee hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Vergeet het. Hillary is de kandidaat van Wall Street, zij wil de volgende verkiezing ook kunnen winnen dus ze doet braaf wat de sponsors willen. Hier en daar zal ze in de marge iets doen voor het linkse deel van de DP maar meer dan wat kruimteltjes zal ze niet aan hen geven. Ik verwacht wel dat ze over 4 jaar flink wat steun van de minderheden gaat zijn verloren, zo gauw die merken dat ze niet levert wat ze verwachten...
Vergeet het! Dat heb ik hem ook al een paar keer gevraagd. Het vaste antwoord: O'Malley was de beste kandidaat, Sanders had niet mee moeten doen zodat O'Malley Hillary had kunnen verslaan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, okee, dan doet die O'Malley het niet best. Sws het is Hillary of Sanders hè. Zou jij toch ook voor Sanders gaan?
Dat sowieso, ik ben benieuwd of dat die jongeren hun idealen behouden wanneer ze ouder zijn geworden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:27 schreef L3gend het volgende:
[..]
Clinton zou niet veel veranderen van Obama, en de minderheden zijn erg tevreden met Obama nu. Dus ik denk niet dat minorities een probleem is voor Clinton. Het zijn de jongeren en links liberale, waar ze moeite mee heeft
Ze heeft dus een probleem bij de toekomst van de partij.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:27 schreef L3gend het volgende:
[..]
Clinton zou niet veel veranderen van Obama, en de minderheden zijn erg tevreden met Obama nu. Dus ik denk niet dat minorities een probleem is voor Clinton. Het zijn de jongeren en links liberale, waar ze moeite mee heeft
Ja, je kunt als president ook groeien, denk ik. Dat hoop ik althans dan, als het Hillary wordt. Het is wel een vrouw hè.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei net niks. Ze hebben allebei hun plus- en minpunten.
Poetin heeft al aangegeven Trump een goede president te vindenquote:Op woensdag 16 maart 2016 03:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Poetin en Trump samen dat wordt lachen.
Latino vote is erg bepalend in Florida, en de meeste latinos zitten in het zuiden of westen, waar Clinton ook de latino vote in Texas en Nevada won. De latino vote is niet echt bepalend in Michigan. Ik realiseer me ook wel dat het verschil in het noorden kleiner is dan in het zuiden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, Sanders doet het slecht in het zuiden van de USA. Ja, daar krijgt hij ook minder stemmen van de Hispanics maar in meer noordelijke staten doet hij het bij beide groepen aanzienlijk beter, of minder slecht. Voor de Hispanics is het verschil groter (zie bijv. Michigan maar ook afgelopen nacht) maar ook bij de AA's zie je dat hij in het noorden minder zwaar verliest.
Voor democraten zijn minorities al vanaf Kennedy sws cruciaal. Bernie Sanders appeleert vooral aan hoog opgeleid, white en liberal.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:30 schreef L3gend het volgende:
[..]
Latino vote is erg bepalend in Florida, en de meeste latinos zitten in het zuiden of westen, waar Clinton ook de latino vote in Texas en Nevada won. De latino vote is niet echt bepalend in Michigan. Ik realiseer me ook wel dat het verschil in het noorden kleiner is dan in het zuiden.
Ja dat lijkt me logischquote:Op woensdag 16 maart 2016 03:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Poetin heeft al aangegeven Trump een goede president te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |