Ik vreesde er al een beetje voor toen Narsingh hem moest nemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:29 schreef Gutmensch het volgende:
Duurde nog best lang voordat er eentje niet in zat
Ik zit ook altijd te haten op Bruma en Narsingh. Vreesde eerst dat Bruma zou missen. Bleek het uiteindelijk Narsingh te zijn. Hoppa.quote:
Geld op Athletico gezet, natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef Tchock het volgende:
"YEAAH" uit de kamer naast me bij die laatste penal
Ajax-fan. Hoewel het beter voor hun is als PSV gewoon had gewonnen lijkt me.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geld op Athletico gezet, natuurlijk.
De Grote Verlosser in de vluchtelingencrisisquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nu kan je Pechtgod kijken bij Pauw.
Ik vreesde bij elke penalty die door een PSV'er genomen werd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vreesde er al een beetje voor toen Narsingh hem moest nemen.
In mijn ogen zaten er voor Zoet toch ook wel wat houdbare ballen tussen.
Nee, dat is Frau Merkel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Grote Verlosser in de vluchtelingencrisis
Over friet, vermoed ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waar dit:
[ afbeelding ]
Nu het beste gestrooid kan worden.
Inhoudsloos schijtprogramma is dat eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
Oh wat heerlijk, een PVV-stemmer en een Marokkaan met elkaar in discussie over minder minder minder bij Pauw
Pauwquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
Oh wat heerlijk, een PVV-stemmer en een Marokkaan met elkaar in discussie over minder minder minder bij Pauw
Stel je niet aan, kutd66'er.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:48 schreef Kaas- het volgende:
Al die PVV'ers hebben ook zo'n ongeïnteresseerde bakkes die een en al 'stel je niet aan, kutbuitenlander' uitstraalt.
Als ik TV kijk wil ik interessante discussies horen, niet wat ongeïnformeerd gezwets van wat non-valeurs.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
Jij houdt dan ook niet van vermaak, Ajaxfan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik TV kijk wil ik interessante discussies horen, niet wat ongeïnformeerd gezwets van wat non-valeurs.
Mooi man. En Pechtgod en Joram van Klaveren zaten er ook bij.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Inhoudsloos schijtprogramma is dat eigenlijk ook.
Boeiend.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mooi man. En Pechtgod en Joram van Klaveren zaten er ook bij.
Ik vind het niet gek dat de organisatie toegeeft als zelfs politie en gemeente de veiligheid niet kunnen garanderen. Ik vind het wel gek dat politie en gemeente de veiligheid niet kunnen garanderen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:03 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)last-bedreiging.html
Man man man. Wat een droevige zooi dit. Beetje feestje verpesten voor vluchtelingetjes, en ook dat je als organisatie toegeeft aan zulke bedreigingen.
Garanties krijg je natuurlijk nooit. De politie heeft ook geen zin om daar met 250 mankrachten voor een pand te gaan staan wachten omdat er misschien wel eens wat tokkies zouden kunnen komen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat de organisatie toegeeft als zelfs politie en gemeente de veiligheid niet kunnen garanderen. Ik vind het wel gek dat politie en gemeente de veiligheid niet kunnen garanderen.
Vind het wel een beetje makkelijk dit, Pokkel. Stel dat er wel wat gebeurt nadat je bedreigingen hebt gekregen en terwijl je wist dat de veiligheid niet gegarandeerd kon worden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Garanties krijg je natuurlijk nooit. De politie heeft ook geen zin om daar met 250 mankrachten voor een pand te gaan staan wachten omdat er misschien wel eens wat tokkies zouden kunnen komen.
Gewoon schijt aan hebben. Bel maar als er daadwerkelijk iets mis dreigt te gaan. Uitermate zwakke opstelling, dit.
Ja, laat de terroristen winnen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje makkelijk dit, Pokkel. Stel dat er wel wat gebeurt nadat je bedreigingen hebt gekregen en terwijl je wist dat de veiligheid niet gegarandeerd kon worden.
Ik ben laatst nog bij een feestje geweest met Syriërs. Voelde me een stuk veiliger toen ik zag dat ze allemaal op een krukje zouden moeten staan om mij te kunnen onthoofden. Ukkies.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:19 schreef Kaas- het volgende:
Was Pokkel trouwens een van de bedreigers?
Kom op man. Vluchtelingen een feestje af laten pakken. Dan ben je als organisatie toch ook geen knip voor de neus waard? Als ze nu concrete aanwijzingen zouden hebben dat het flink uit de hand zou lopen, oké. Maar omdat "de veiligheid niet gegarandeerd kan worden". Uitermate laffe houding.quote:
Ik dacht dat het woensdag was.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:23 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, dacht dus morgen kaas te kunnen halen op de markt, was 'ie vandaag.
Jaaaaaa.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:39 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Nou, kun je toch mooi kaas halen vanmiddag.
Ik vind niet dat je organisatoren van "dansen met vluchtelingen" dit aan kunt rekenen. Een paar lieve vrijwilligers die een bak haat over zich gestort krijgen waar je écht bang van wordt. Toegeven aan terrorisme? Ze hebben geen keus.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kom op man. Vluchtelingen een feestje af laten pakken. Dan ben je als organisatie toch ook geen knip voor de neus waard? Als ze nu concrete aanwijzingen zouden hebben dat het flink uit de hand zou lopen, oké. Maar omdat "de veiligheid niet gegarandeerd kan worden". Uitermate laffe houding.
En dat zagen we eerder ook al bij dingen die voor vluchtelingen waren georganiseerd. Ik meen me een kookavond in Nijmegen, en een zwemfeestje te herinneren die waren afgeblazen. Nu dit er nog bij. Al die tokkies hebben nu ook door dat het gewoon werkt om full blown tokkie te gaan. Lekker raadsvergaderingen verstoren, auto's van wethouders in de fik steken, en dreigementen uiten zodra er eens iets wordt georganiseerd voor vluchtelingen.
En al die organisatoren, gemeenteraadsleden, en wethouders die daarvoor zwichten zijn niets meer dan laf, en moedigen dergelijk handelen alleen maar meer aan. Zo gáát het ook een keer goed mis. Laffe honden.
Nou, helemaal dolletjes hoor!quote:"Dit klinkt vast als eurolingo in de oren van burgers, maar voor de logge en haperende Europese wetgevingsmachine is dit een geweldige opknapbeurt", licht Koenders toe.
Yes, zeker.quote:
Feestjes verpesten blijft een doodzonde.quote:Ik ben het ook niet eens met mannen met bontkragen die hoofden neerleggen.
En niet met groepen werkweigeraars.
En niet met mensen die me hun geloof opdringen.
Maar bedreigen of hun feestjes verpesten? Nooit.
Wie dreigt heeft geen idee van werkelijke integratie.
Ja politie en burgemeester zijn daar verantwoordelijk voor, maar ik snap ook wel dat zij niets kunnen garanderen. Je gaat geen veiligheidscordon instellen na wat bedreigingen. Dan moet je als organisatie ook maar gewoon doorgaan en bij de eerste de beste tekenen van onheil aan de bel trekken. Ik vind het ook heel vervelend voor die mensen dat ze met die bedreigingen te maken hebben, maar je krijgt er niet zomaar een speciale behandeling door.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je organisatoren van "dansen met vluchtelingen" dit aan kunt rekenen. Een paar lieve vrijwilligers die een bak haat over zich gestort krijgen waar je écht bang van wordt. Toegeven aan terrorisme? Ze hebben geen keus.
Het is de verantwoordelijkheid van de driehoek en de politiek om dit aan te pakken. De politie en burgemeester zijn verantwoordelijk voor de veiligheid dus dat moeten ze ook uitvoeren. Niet de organisatie. Ik vind het echt raar dat je dat op één hoop gooit.
Het is ook zo flauw dat je meteen roept dat we maar moeten toegeven aan terrorisme want ik ben het in de kern met je eens - dat dit soort dingen doorgang moeten kunnen vinden in onze maatschappij. Ik vind echter niet dat je dat ongetrainde en (waarschijnlijk) onbetaalde burgers met die last kunt opzadelen als de openbare macht af laat weten.
Het verpesten van dergelijke feestjes is dan ook pure ontkenning van de realiteit waarin we leven. Die vluchtelingen zijn er nu eenmaal, daar verander je op korte termijn niets aan. En dat betekent dat er ook dingen voor hen zullen worden georganiseerd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:42 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Overigens na diepte onderzoek op NUjij vinden de PVV-tokkies de bedreigingen ook niet normaal. Want ja, het ging natuurlijk wel om een feestje, en daarvan blijf je af
[..]
Feestjes verpesten blijft een doodzonde.
Waar baseer je dit op?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja politie en burgemeester zijn daar verantwoordelijk voor, maar ik snap ook wel dat zij niets kunnen garanderen. Je gaat geen veiligheidscordon instellen na wat bedreigingen. Dan moet je als organisatie ook maar gewoon doorgaan en bij de eerste de beste tekenen van onheil aan de bel trekken. Ik vind het ook heel vervelend voor die mensen dat ze met die bedreigingen te maken hebben, maar je krijgt er niet zomaar een speciale behandeling door.
Om dan de stekker eruit te trekken omdat je geen garanties kan krijgen, is gewoon laf.
Nou, laf zeg. Overhaaste conclusie.quote:De reden voor het afblazen van het evenement is gebaseerd op een inschatting van de risico's ten aanzien van de veiligheid.
Mede op basis van bedreigingen die zijn geuit rondom het feest is, na overleg met de politie en de gemeente Veenendaal, door de organisatoren besloten het feest uit te stellen. Binnen afzienbare tijd wordt bekend gemaakt wanneer het feest alsnog doorgang zal vinden op een wijze waarbij de veiligheid van de bezoekers nog beter kan worden gegarandeerd.
Het feest is door de organisatie zelf afgelast, niet op last van B&W.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op?Je weet helemaal niet waar de bedreigingen uit bestonden. En dat de veiligheid niet gegarandeerd kan worden is diplomatieke taal voor dat er niet genoeg beveiliging is. Ook bij het Anne Frankhuis bestaan geen garanties maar er staat wel een permanente politiepost op de stoep
Ik mag hopen dat B&W geen dansfeesten af kan lastenquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het feest is door de organisatie zelf afgelast, niet op last van B&W.
Klopt, daar ben ik het dan ook volledig mee eens hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het verpesten van dergelijke feestjes is dan ook pure ontkenning van de realiteit waarin we leven. Die vluchtelingen zijn er nu eenmaal, daar verander je op korte termijn niets aan. En dat betekent dat er ook dingen voor hen zullen worden georganiseerd.
Ik denk dat ze zich dat prima beseffen maar de kiezer niet durven te schofferen door dat te zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:52 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Klopt, daar ben ik het dan ook volledig mee eens hoor
Helaas ontbreekt het bij het kabinet nog wel een beetje aan dat besef. Studeren en werken zijn vaak ook nog geen eens opties.
Als er gegronde vrees voor wanordelijkheden is heeft de burgemeester verschillende bevoegdheden om zooi in goede banen te leiden. Naar mijn weten is daarvan geen gebruik gemaakt, dus ik ga er vanuit dat er weinig concrete aanwijzingen voor ongeregeldheden waren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat B&W geen dansfeesten af kan lasten
De wethouders hebben daar niets mee te maken, dat bedoelde ik. De burgemeester is belast met openbare veiligheid en het college met het dagelijks bestuurquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als er gegronde vrees voor wanordelijkheden is heeft de burgemeester verschillende bevoegdheden om zooi in goede banen te leiden. Naar mijn weten is daarvan geen gebruik gemaakt, dus ik ga er vanuit dat er weinig concrete aanwijzingen voor ongeregeldheden waren.
Dit is toch volkomen realistisch, of twijfel je aan de risico-inschatting?quote:De reden voor het afblazen van het evenement is gebaseerd op een inschatting van de risico’s ten aanzien van de veiligheid.
Mede op basis van bedreigingen die zijn geuit rondom het feest is, na overleg met de politie en de gemeente Veenendaal, door de organisatoren besloten het feest uit te stellen. Binnen afzienbare tijd wordt bekend gemaakt wanneer het feest alsnog doorgang zal vinden op een wijze waarbij de veiligheid van de bezoekers nog beter kan worden gegarandeerd.
Ik heb ook weer eens een paar biertjes op, krijgen we dit gezeikquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
De wethouders hebben daar niets mee te maken, dat bedoelde ik. De burgemeester is belast met openbare veiligheid en het college met het dagelijks bestuur
Ik denk dat veel te veel waarde wordt gehecht aan dreigementen van een schreeuwende minderheid. Het zou mij niet verbazen als het allemaal een een- of tweemansactie blijkt te zijn geweest.quote:Maar:
[..]
Dit is toch volkomen realistisch, of twijfel je aan de risico-inschatting?
Tenzij 100% van de Marokkanen crimineel is, klopt dat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:14 schreef Gutmensch het volgende:
Je mag niet zeggen dat de PVV-aanhang alleen uit tokkies bestaat, maar elke keer dat je een PVV-aanhanger ziet is het een tokkie.
Er zijn gewoon procentueel echt veel en veel meer niet criminele Marokkanen dan dat er niet-tokkie PVV-aanhangers zijn vrees ik.
Geen enkele Marokkaan die ik ken is crimineel, dus het klopt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tenzij 100% van de Marokkanen crimineel is, klopt dat.
Van wie mag je dat niet zeggen? Ik vind dat het gezegd mag worden. Het klopt ook wel trouwens.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:14 schreef Gutmensch het volgende:
Je mag niet zeggen dat de PVV-aanhang alleen uit tokkies bestaat, maar elke keer dat je een PVV-aanhanger ziet is het een tokkie.
Er zijn gewoon procentueel echt veel en veel meer niet criminele Marokkanen dan dat er niet-tokkie PVV-aanhangers zijn vrees ik.
Oh bijvoorbeeld vroeger als FOK!-crewlid mocht ik dat niet zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:25 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Van wie mag je dat niet zeggen? Ik vind dat het gezegd mag worden. Het klopt ook wel trouwens.
Gelukkig mag je tegenwoordig wel alles kapot gutmenschen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh bijvoorbeeld vroeger als FOK!-crewlid mocht ik dat niet zeggen.
Eén van de redenen dat ik ben gestopt.
Werkelijk? Dat is verontrustend. Snap dat dat heeft meegewogen om te stoppen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh bijvoorbeeld vroeger als FOK!-crewlid mocht ik dat niet zeggen.
Eén van de redenen dat ik ben gestopt.
Ja, heerlijk. En als ze het niet meer trekken bannen ze me maar, ik zal er niet wakker van liggen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Gelukkig mag je tegenwoordig wel alles kapot Gutmenschen.
Ik bedoelde eigenlijk dat tegenwoordig de termen vanaf de andere kant wel rond geslingerd mogen worden, ook door crew.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. En als ze het niet meer trekken bannen ze me maar, ik zal er niet wakker van liggen.
Laat ik me daar maar niet over uitlaten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:30 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat tegenwoordig de termen vanaf de andere kant wel rond geslingerd mogen worden, ook door crew.
Hersendood is beter inderdaad.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:35 schreef Kaas- het volgende:
Tokkie is een vrij beschaafde manier om een PVV'er te beschrijven.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:35 schreef Kaas- het volgende:
Tokkie is een vrij beschaafde manier om een PVV'er te beschrijven.
Denken jullie echt dat je er boven staat met dit soort onzin? Of ben ik nu weer te serieus?quote:
Je dicht ze enige vorm van intelligentie toe?quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Denken jullie echt dat je er boven staat met dit soort onzin? Of ben ik nu weer te serieus?
Tuurlijk is populisme een probleem voortkomend aan gebreken in de huidige politiek, problemen waar ik een andere keer over na ga denken, maar om half twee is het wel lekker om PVV'ers een cognitieve beperking aan te praten waardoor ik weer geloof in het idee dat er meer geld naar onderwijs moet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Denken jullie echt dat je er boven staat met dit soort onzin? Of ben ik nu weer te serieus?
Ik ben het op vrijwel elk inhoudelijk punt met ze oneens en ik vind het een partij met gevaarlijke denkbeelden en een naar fascisme hintende ideologie.quote:
We kunnen nu al voorkomen dat er kinderen met het Down-syndroom geboren worden. De volgende stap is te voorkomen dat er kinderen met het IQ van een PVV-stemmer geboren worden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:39 schreef Tchock het volgende:
Ik ga er voor mijn eigen gemoedsrust maar van uit dat jullie trollen. Slaap lekker iedereen.
Nee, dan is het goed.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het op vrijwel elk inhoudelijk punt met ze oneens en ik vind het een partij met gevaarlijke denkbeelden en een naar fascisme hintende ideologie.
Is dat pro?
Ik zou een link plaatsen maar dat werd me gister niet in dank afgenomen.quote:
Dumpen in een AZC.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:43 schreef PolitiekGeaard het volgende:
"Je kind blijkt het Syndroom van Wilders te hebben, wat nu?"
Kort gezegd vind ik het afschrijven van hele bevolkingsgroepen in één keer geen intelligente of constructieve houding, ongeacht om welke groep het gaat.quote:
Dit blijft maar het café hè. Niet te serieus nemen, is niet goed voor je bloeddruk kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kort gezegd vind ik het afschrijven van hele bevolkingsgroepen in één keer geen intelligente of constructieve houding, ongeacht om welke groep het gaat.
Ik stoor me vaak aan mensen die in hun anti-PVV-geraaskal even domme dingen uitkramen.
Ja, sommige mensen hebben nooit de OP gelezen heb ik af en toe het idee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit blijft maar het café hè. Niet te serieus nemen, is niet goed voor je bloeddruk kan ik je uit ervaring vertellen.
Toch ironisch dat juist TS dat niet heeft gedaan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen hebben nooit de OP gelezen heb ik af en toe het idee.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die zie ik niet veel eigenlijk.quote:complottheorieën
Heb er vanmiddag nog eentje geopperd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:47 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
[..]
Die zie ik niet veel eigenlijk.
Het is hier ten slotte wel ONZ.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Eigenlijk moet de TS gedwongen worden 'm letter voor letter over te typenquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toch ironisch dat juist TS dat niet heeft gedaan.
Die heb ik denk ik gemistquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb er vanmiddag nog eentje geopperd.
Alles is een complot om de hardwerkende Nederlander te onderdrukken. Al die asielzoekers komen zo het land binnen strompelen en krijgen gelijk een huis, auto en baan. Ondertussen moet wij maar werken werken werken en gaan de belastingen weer omhoog! Het is de schuld van de roverheid!quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:47 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
[..]
Die zie ik niet veel eigenlijk.
Gutmensch is een bolle domoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Eigenlijk moet de TS gedwongen worden 'm letter voor letter over te typen
Niemand neemt jou serieus, maakt niet uit wat je oppert.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb er vanmiddag nog eentje geopperd.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles is een complot om de hardwerkende Nederlander te onderdrukken. Al die asielzoekers komen zo het land binnen strompelen en krijgen gelijk een huis, auto en baan. Ondertussen moet wij maar werken werken werken en gaan de belastingen weer omhoog! Het is de schuld van de roverheid!
Ik heb al eerder gezegd dat ik de humor niet inzie van constant onzin uitkramen onder het mom van "niet serieus", zeker als het niet grappig is.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is hier in ieder geval per definitie niet serieus.
Riggelquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gvd, die laatste.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is hier meestal geen onzin, maar als dat het wel is moet je er niet moeilijk over doen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:52 schreef Tchock het volgende:
Misschien is dit inderdaad wel geen slowchat voor mij.
Jij stoort je de hele dag. Fijner is het om je gewoon beter te voelen, zoals ik doe.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kort gezegd vind ik het afschrijven van hele bevolkingsgroepen in één keer geen intelligente of constructieve houding, ongeacht om welke groep het gaat.
Ik stoor me vaak aan mensen die in hun anti-PVV-geraaskal even domme dingen uitkramen.
Veel nieuwelingen de laatste tijd die dat regelmatig niet doorhebben.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is hier meestal geen onzin, maar als dat het wel is moet je er niet moeilijk over doen.
En ik hoop dat de meeste deelnemers in deze chat wel inzien wat serieus is en wat niet.
Mel Gibson speelt een kinderoppas tijdens de Schotse onafhankelijkheiddstrijd en één van zijn kinderen is Iers.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:56 schreef skysherrif het volgende:
Iemand die even snel een goed film idee voor me paraat heeft
Nee er komen nu nog wat staten die hij kan winnen, denk dat hi die nog wel wil pakkenquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:57 schreef Gutmensch het volgende:
Gaat die gekke Sanders het nu eindelijk eens opgeven?
Zou graag leren hoe dat moet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Fijner is het om je gewoon beter te voelen, zoals ik doe.
Iron Sky.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:56 schreef skysherrif het volgende:
Iemand die even snel een goed film idee voor me paraat heeft
E: geen onzin, maar mag best serieus zijn zo
9/9 would watchquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mel Gibson speelt een kinderoppas tijdens de Schotse onafhankelijkheiddstrijd en één van zijn kinderen is Iers.
Alsof jij überhaupt iets meekrijgt van sociale verhoudingen, gare rasautist.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niemand neemt jou serieus, maakt niet uit wat je oppert.
Alsof ie Clinton ooit nog kan inhalenquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee er komen nu nog wat staten die hij kan winnen, denk dat hi die nog wel wil pakken
Klopt. Is aanvankelijk ook wel vermakelijk natuurlijk, maar op den duur wordt het watquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Veel nieuwelingen de laatste tijd die dat regelmatig niet doorhebben.
Nee, maar nog wat staten pakken voor wat eergefuhl. Zal nog redelijk veel geld hebben dus hoeft er nog niet uitquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Alsof ie Clinton ooit nog kan inhalen
Geldt overigens niet voor PolitiekGeaard heb ik het idee. Alsof 'ie hier al jaren post.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Klopt. Is aanvankelijk ook wel vermakelijk natuurlijk, maar op den duur wordt het wat-waardig.
1 uur college pasquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:03 schreef Tchock het volgende:
Waarom zijn jullie nog wakker eigenlijk?
Dat is de moeder van Robin.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geldt overigens niet voor PolitiekGeaard heb ik het idee. Alsof 'ie hier al jaren post.
Misantropie brandt aan de binnenkant van mijn schedel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:03 schreef Tchock het volgende:
Omdat ik morgen thuis werk en dus een uur later op hoef te staan. Maar ik ga nu ook.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:03 schreef Tchock het volgende:
Hoop dat Trump het wordt. Zo'n man met toegang tot een kernarsenaal lijkt me hilarisch. Make America Great Again.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:03 schreef Pokkelmans het volgende:
Die hele Amerikaanse politiek is een grap. Mafklappers bij elkaar. Hillary is een beroepspolitica die in de zak zit van multinationals en Trump een arrogante volksmenner.
Maar vooral de vorm van de toespraken en debatten. Mongolenland dat een mongolenleider verdient. De tyfus.
Nog even een laatste opmerking voor het slapen: soms denk van goh, die Pokkelmans doet daar een paar prima uitspraken over politiek, om me dan ineens weer te realiseren dat je qua politieke standpunten de grootste malloot bent van alle POL-bezoekers. Die deel je alleen niet zo vaak op serieuze wijze, waardoor je het af en toe vergeet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:03 schreef Pokkelmans het volgende:
Die hele Amerikaanse politiek is een grap. Mafklappers bij elkaar. Hillary is een beroepspolitica die in de zak zit van multinationals en Trump een arrogante volksmenner.
Maar vooral de vorm van de toespraken en debatten. Mongolenland dat een mongolenleider verdient. De tyfus.
Vorige account kwam dan ook uit 2009.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geldt overigens niet voor PolitiekGeaard heb ik het idee. Alsof 'ie hier al jaren post.
Schijnt seksueel overdraagbaar te zijn. Wat heb je uitgespookt?quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Misantropie brandt aan de binnenkant van mijn schedel.
Krijg er haast moordneigingen van. Maar ik zit er niet op te wachten om weer de TBS in te moeten.
Noem je mij nou een mongool?quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog even een laatste opmerking voor het slapen: soms denk van goh, die Pokkelmans doet daar een paar prima uitspraken over politiek, om me dan ineens weer te realiseren dat je qua politieke standpunten de grootste malloot bent van alle POL-bezoekers. Die deel je alleen niet zo vaak op serieuze wijze, waardoor je het af en toe vergeet.
Nou toedels![]()
Ik kan mij doorgaans weinig herinneren van mijn door verdovende middelen en half-onderdrukte psychoses gedreven escapades.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schijnt seksueel overdraagbaar te zijn. Wat heb je uitgespookt?
Je bedoelt een een normale donderdagmiddag.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik kan mij doorgaans weinig herinneren van mijn door verdovende middelen en half-onderdrukte psychoses gedreven escapades.
Mij om het even.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bedoelt een een normale donderdagmiddag.
Nee, twee weken afgelopen. Ik probeer mezelf in slaap te drinken maar 't lukt nog niet bijster.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mij om het even.
Maar waarom ben jij nog op? Loop je nog stage (en dan bedoel ik niet dat je op dit exacte moment bezig bent met stagewerkzaamheden, maar meer in het algemeen)?
Beetje nuttige connecties gelegd voor na je afstuderen, of word je nou echt zo'n gortdroge fiscalist?quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, twee weken afgelopen. Ik probeer mezelf in slaap te drinken maar 't lukt nog niet bijster.
Wel wat mensen ontmoet inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje nuttige connecties gelegd voor na je afstuderen, of word je nou echt zo'n gortdroge fiscalist?
Een paar drankjes en elke willekeurige benzodiazepine. Heb je met een beetje geluk nog een avontuurlijke 30 minuten voor de boeg.
Ik heb besloten dat ik mijn weltschmerz niet kan verzuipen dus ga ik me maar verliezen in de kleurrijke avonturen van Adventure Time. Zou een psycholoog vast weer een heel boek vol over kunnen schrijven.
Hun gehele hersenpan is gevuld met roomblanke chocolade-eitjes. Dan zit rationeel nadenken, of gewonde folder openslaan, er natuurlijk niet in.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Die mensen die oprecht vallen over die HEMA-folder
Wat is er met de HEMA-folder?quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Triest hoor, je zult maar zo paranoïde zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb de term 'PVV' niet kunnen ontdekken. Wel een overdosis azijn.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoog PVV gehalte eerder en daarom politiek
Je snapt dat Nederland mijn Vaderland vrij nauw gelieerd isquote:Op woensdag 16 maart 2016 08:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb de term 'PVV' niet kunnen ontdekken. Wel een overdosis azijn.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je snapt dat Nederland mijn Vaderland vrij nauw gelieerd is?
Europa mijn Unie is meer passend.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je snapt dat Nederland mijn Vaderland vrij nauw gelieerd is?
Drugsquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:42 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.skipr.nl/actue(...)oofdstad-europa.html
Typisch.
Waar?quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:24 schreef xpompompomx het volgende:
Wauw, Remlof's vriendje heeft wel een ijzersterk stuk over paaseieren geplaatst op de FP plek die niet besproken mag worden, zeg.
Ik heb geen vriendjes op de... eh... plek die niet besproken mag worden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:24 schreef xpompompomx het volgende:
Wauw, Remlof's vriendje heeft wel een ijzersterk stuk over paaseieren geplaatst op de FP plek die niet besproken mag worden, zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
Oh dat is de nog nooit leuk geweesde weblog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
Toch knap om met je zestien jaar al zoveel wijsheid te hebben dat je kunt stellen dat Nederland naar de kloten gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
De intellectuele POL-elite van fok mag alles zeggen, zolang het maar overeen komt met De Waarheid.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:55 schreef xpompompomx het volgende:
Maar goed, laten we het weer over de foute keuzes van heaumeaux hebben, want anders wordt Reya boos.
Waarheid was wel een toffe user altijdquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
De intellectuele POL-elite van fok mag alles zeggen, zolang het maar overeen komt met De Waarheid.
20 mei Heineken Music Hall. Vrijdag 10:00 is de verkoop maar er was net een kleine pre-sale en ik ben er door gekomen.quote:
Spelen ze Creep alweer live?quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
20 mei Heineken Music Hall. Vrijdag 10:00 is de verkoop maar er was net een kleine pre-sale en ik ben er door gekomen.![]()
Mijn lievelingsband, zo blij
Ik heb ze het inderdaad nooit zien spelen op een gig. Maar het is nu zolang geleden dat het een hit was dat het wel weer zou kunnen, toch?quote:
Ze hebben zelf echt een hekel aan het nummer, en terecht natuurlijk. Van het debuutalbum spelen ze sowieso niets meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb ze het inderdaad nooit zien spelen op een gig. Maar het is nu zolang geleden dat het een hit was dat het wel weer zou kunnen, toch?
Beetje eikelig van ze, dat nummer was hun grote doorbraak en heeft ze een hoop knaken opgeleverd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben zelf echt een hekel aan het nummer, en terecht natuurlijk. Van het debuutalbum spelen ze sowieso niets meer behalve Blow Out van tijd tot tijd.
Klopt. Ze hebben zelfs een nummer geschreven over hoe kut ze het vonden om afhankelijk te zijn van Creep.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Beetje eikelig van ze, dat nummer was hun grote doorbraak en heeft ze een hoop knaken opgeleverd.
Schapen, ook wel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Mensen die binnen een redelijke tijd afstuderen, bijvoorbeeld.
Niet bepaald. Veel schaapjes nemen enkel ruimte in. Boefje.quote:
Oprutte!quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:24 schreef KoosVogels het volgende:
Nederland schijnt bewondering te oogsten als EU-voorzitter. Rutte en zijn ambtenaren zijn veel fanatieker en meer oplossingsgericht dan ze doen overkomen richting de buitenwacht.
Laat het NWS maar niet horen.
Ik zat ook maar slap te lullen he.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja, dat had ik ongetwijfeld mooier op kunnen schrijven, maar ik zit momenteel vol frustraties en een beetje alcohol dus ik vind het wel mooi geweest met dat typen. De groeten.
Vreselijk inderdaad. Ze mogen niet dat ene stukje gras met hun nette schoentjes en gelakte haren op een bepaald tijdstip betreden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:40 schreef Ryon het volgende:
Boehoe, je zal er maar van balen dat een of ander clubje niet door mag sporten. Boeie.
Haha, terechte vraag. Ken toevallig iemand anders die zeer recentelijk zich exact hetzelfde afvroeg.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:44 schreef Kaas- het volgende:
Man man man, waar gaan we naartoe met dit land?
Doodzonde zelfs. De gemeente heeft vele miljoenensportsubsidie uitgegeven om dat soort gezonde activiteiten mogelijk te maken. Gooit Europa weer roet in het eten. Heel typisch.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad. Ze mogen niet dat ene stukje gras met hun nette schoentjes en gelakte haren op een bepaald tijdstip betreden.
Dit komt nooit meer goed.
- nvm -quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Haha, terechte vraag. Ken toevallig iemand anders die zeer recentelijk zich exact hetzelfde afvroeg.
Waar is dat?quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Doodzonde zelfs. De gemeente heeft vele miljoenensportsubsidie uitgegeven om dat soort gezonde activiteiten mogelijk te maken. Gooit Europa weer roet in het eten. Heel typisch.
Lekker gezond achter een balletje aan rennen met een flinke dosis meldonium in je bakkes.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Doodzonde zelfs. De gemeente heeft vele miljoenensportsubsidie uitgegeven om dat soort gezonde activiteiten mogelijk te maken. Gooit Europa weer roet in het eten. Heel typisch.
Ze in hun eigen taal uitschelden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:47 schreef Friek_ het volgende:
Weer van die Oost-Europese oplichters in de trein. Met hun zogenaamde 'zakdoekjesverkoop'. Hoe kun je die lui effectief erbij naaien?
Je moet ze in slaap filosoferen en daarna hun buit afpakken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:47 schreef Friek_ het volgende:
Weer van die Oost-Europese oplichters in de trein. Met hun zogenaamde 'zakdoekjesverkoop'. Hoe kun je die lui effectief erbij naaien?
Bij voorkeur met citaten van E.M. Cioran: http://www.woorden.org/quotes/?auteur=E.M.%20Cioranquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je moet ze in slaap filosoferen en daarna hun buit afpakken.
PVV stemmen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:47 schreef Friek_ het volgende:
Dat zit je altijd.quote:
Niks zieligs aan hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat zit je altijd.
Maar dan hang ik hier nog wel de mongool uit. Het loont zich niet de moeite te nemen serieus op dingen te reageren op FOK!. Beetje zielig als je het allemaal wél serieus neemt, eigenlijk. Maar boeiend.
Het was dus kennelijk een roddel over jouquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, quote-alert ging hierheen, kan ik het niet meer lezen.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het was dus kennelijk een roddel over jou
Met de opmerkingen van Reya daarna denk ik niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:31 schreef Kowloon het volgende:
Lijkt mij een wilde aanname, misschien werd B_A wel gequote om een roddel tegen te vertellen.
Hmmm tja, dan rest je niets anders dan mod te worden en de wijzigingshistorie van de post te bekijken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met de opmerkingen van Reya daarna denk ik niet.
Wees op uw goede als u deze sites bezocht heeft; de malware betreft ransomware.quote:In het afgelopen weekend is een groot aantal websites het slachtoffer geworden van malvertising. Naast de hoeveelheid, werden ook relatief veel grote sites getroffen, zoals de sites van The New York Times en de BBC.
Oei....quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wees op uw goede als u deze sites bezocht heeft; de malware betreft ransomware.
Ik was je voorquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Meer info:
http://tweakers.net/nieuw(...)ote-nieuwssites.html
Is er in die staat een systeem waarbij de winnaar alle gedelegeerden pakt?quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:40 schreef Kaas- het volgende:
De verkiezingsrace van vannacht is al uuuuuren voorbij, maar in de staat Missouri is nog niets beslist. 99% van de stemmen is er geteld en bij zowel de Republikeinen als de Democraten is het verschil tussen de #1 en #2 slechts 0,2%-punt.
Dan is men dubbel gewaarschuwd.quote:
Bij de Republikeinen wel! Daar erg belangrijk dus.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is er in die staat een systeem waarbij de winnaar alle gedelegeerden pakt?
Hmmm, ik ben nog aan het bedenken hoe ik dit positief uit kan leggen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:59 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.independent.co(...)people-a6932936.html
Niet positief waarschijnlijk. Maar ik vind het wel een zeer mooie foto.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben nog aan het bedenken hoe ik dit positief uit kan leggen.
Reservecapaciteit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Droevig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:59 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk wint Trump niet, zo'n situatie waarin geen van drieën een meerderheid haalt lijkt mij wel wat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij de Republikeinen wel! Daar erg belangrijk dus.
Krijg je een flinke overcapaciteit aan artsen en apothekers in zo'n stad, nochtans.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die kunnen zo te zien nog wel wat Syriërs opvangen.
Megabubbel aller megabubbels.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:59 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben die Chinezen even geluk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Krijg je een flinke overcapaciteit aan artsen en apothekers in zo'n stad, nochtans.
Dat mag niet, hè.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
Blijkt maar weer eens hoe nuttig een adblocker is.
Mag niet op FOK!, Guidance.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
Blijkt maar weer eens hoe nuttig een adblocker is.
These images are documenting a “complex moment in Chinese urbanisation,” Caemmerer said. “Many of these new cities are not expected to be complete or vibrant until 15 to 25 years after they begin construction. They are built for the distant future, and at present, we can only speculate on what form they will have taken when they reach this point in time.”quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:59 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een prominente titel in de AT, natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:16 schreef Pokkelmans het volgende:
Dat Wilderstopic trekt weer aparte types aan.
Dat denk ik ook, of mensen vinden het niet mooi meer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
These images are documenting a “complex moment in Chinese urbanisation,” Caemmerer said. “Many of these new cities are not expected to be complete or vibrant until 15 to 25 years after they begin construction. They are built for the distant future, and at present, we can only speculate on what form they will have taken when they reach this point in time.”
Tegen de tijd dat ze bewoond worden, zijn ze alweer vervallen
Klopt, bezijden de waarheid en nodeloos kwetsend gaat mij gemakkelijk af.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat u thans ook al namens mij kan praten.
En ze zijn nog steeds bezig. Economische groei van China hangt af van hoeveel ton cement er in een stad kan worden gegoten. Zo gaat dat in een planeconomie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje te optimistisch gebouwd inderdaad.
Demonisering, dit. Mocht er een aanslag op mijn leven worden gepleegd, dan komt de kogel vabn Likoed.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, bezijden de waarheid en nodeloos kwetsend gaat mij gemakkelijk af.
Dat lot treft enkel vijanden van het beloofde land.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Demonisering, dit. Mocht er een aanslag op mijn leven worden gepleegd, dan komt de kogel vabn Likoed.
Ja, naar spul is dat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan is men dubbel gewaarschuwd.Voor een virus ben ik normaal niet zo huiverig, maar die ransomware malware vind ik echt eng.
Tuurlijk niet. Referenderen is halveren van het aantal.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Moet de gemeente Meppel al meer stemlokalen inrichten?
Ben het ook grotendeels weer vergeten maar het ging om paniek over paaseieren geloof ik.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, quote-alert ging hierheen, kan ik het niet meer lezen.
Het zal ongetwijfeld hilarisch geweest zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben het ook grotendeels weer vergeten maar het ging om paniek over paaseieren geloof ik.
Ressorts voor contactschuwe autisten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
+1quote:
Waar komt dit stukje film van Sanders in hemelsnaam vandaan trouwens? Ook die verbaasde blik van Sanders zelf nadat hij het doet.quote:
Die had ik ook. Is een van bekende rechtsradicalen geloof ik.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:52 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ik krijg opeens een 'Hello Sunshine' pngtje van een user die ik helemaal niet ken
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:52 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ik krijg opeens een 'Hello Sunshine' pngtje van een user die ik helemaal niet ken
Die had ik vanmorgen ook al gekregen ja, van onze Barry.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die had ik ook. Is een van bekende rechtsradicalen geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |