Ik vreesde er al een beetje voor toen Narsingh hem moest nemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:29 schreef Gutmensch het volgende:
Duurde nog best lang voordat er eentje niet in zat
Ik zit ook altijd te haten op Bruma en Narsingh. Vreesde eerst dat Bruma zou missen. Bleek het uiteindelijk Narsingh te zijn. Hoppa.quote:
Geld op Athletico gezet, natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef Tchock het volgende:
"YEAAH" uit de kamer naast me bij die laatste penal
Ajax-fan. Hoewel het beter voor hun is als PSV gewoon had gewonnen lijkt me.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geld op Athletico gezet, natuurlijk.
De Grote Verlosser in de vluchtelingencrisisquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nu kan je Pechtgod kijken bij Pauw.
Ik vreesde bij elke penalty die door een PSV'er genomen werd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vreesde er al een beetje voor toen Narsingh hem moest nemen.
In mijn ogen zaten er voor Zoet toch ook wel wat houdbare ballen tussen.
Nee, dat is Frau Merkel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Grote Verlosser in de vluchtelingencrisis
Over friet, vermoed ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waar dit:
[ afbeelding ]
Nu het beste gestrooid kan worden.
Inhoudsloos schijtprogramma is dat eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
Oh wat heerlijk, een PVV-stemmer en een Marokkaan met elkaar in discussie over minder minder minder bij Pauw
Pauwquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
Oh wat heerlijk, een PVV-stemmer en een Marokkaan met elkaar in discussie over minder minder minder bij Pauw
Stel je niet aan, kutd66'er.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:48 schreef Kaas- het volgende:
Al die PVV'ers hebben ook zo'n ongeïnteresseerde bakkes die een en al 'stel je niet aan, kutbuitenlander' uitstraalt.
Als ik TV kijk wil ik interessante discussies horen, niet wat ongeïnformeerd gezwets van wat non-valeurs.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
Jij houdt dan ook niet van vermaak, Ajaxfan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik TV kijk wil ik interessante discussies horen, niet wat ongeïnformeerd gezwets van wat non-valeurs.
Mooi man. En Pechtgod en Joram van Klaveren zaten er ook bij.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Inhoudsloos schijtprogramma is dat eigenlijk ook.
Boeiend.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mooi man. En Pechtgod en Joram van Klaveren zaten er ook bij.
Ik vind het niet gek dat de organisatie toegeeft als zelfs politie en gemeente de veiligheid niet kunnen garanderen. Ik vind het wel gek dat politie en gemeente de veiligheid niet kunnen garanderen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:03 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)last-bedreiging.html
Man man man. Wat een droevige zooi dit. Beetje feestje verpesten voor vluchtelingetjes, en ook dat je als organisatie toegeeft aan zulke bedreigingen.
Garanties krijg je natuurlijk nooit. De politie heeft ook geen zin om daar met 250 mankrachten voor een pand te gaan staan wachten omdat er misschien wel eens wat tokkies zouden kunnen komen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat de organisatie toegeeft als zelfs politie en gemeente de veiligheid niet kunnen garanderen. Ik vind het wel gek dat politie en gemeente de veiligheid niet kunnen garanderen.
Vind het wel een beetje makkelijk dit, Pokkel. Stel dat er wel wat gebeurt nadat je bedreigingen hebt gekregen en terwijl je wist dat de veiligheid niet gegarandeerd kon worden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Garanties krijg je natuurlijk nooit. De politie heeft ook geen zin om daar met 250 mankrachten voor een pand te gaan staan wachten omdat er misschien wel eens wat tokkies zouden kunnen komen.
Gewoon schijt aan hebben. Bel maar als er daadwerkelijk iets mis dreigt te gaan. Uitermate zwakke opstelling, dit.
Ja, laat de terroristen winnen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje makkelijk dit, Pokkel. Stel dat er wel wat gebeurt nadat je bedreigingen hebt gekregen en terwijl je wist dat de veiligheid niet gegarandeerd kon worden.
Ik ben laatst nog bij een feestje geweest met Syriërs. Voelde me een stuk veiliger toen ik zag dat ze allemaal op een krukje zouden moeten staan om mij te kunnen onthoofden. Ukkies.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:19 schreef Kaas- het volgende:
Was Pokkel trouwens een van de bedreigers?
Kom op man. Vluchtelingen een feestje af laten pakken. Dan ben je als organisatie toch ook geen knip voor de neus waard? Als ze nu concrete aanwijzingen zouden hebben dat het flink uit de hand zou lopen, oké. Maar omdat "de veiligheid niet gegarandeerd kan worden". Uitermate laffe houding.quote:
Ik dacht dat het woensdag was.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:23 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, dacht dus morgen kaas te kunnen halen op de markt, was 'ie vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |