jaquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
Deze meneer wacht niet af tot de gemeente bomen gaat snoeien, maar zet er direct zonne-panelen op. En dan klaagt ie nu dat hij geen energie van de panelen krijgt?
Begrijp ik dat goed?
Dat begreep ik er ook vanquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
Deze meneer wacht niet af tot de gemeente bomen gaat snoeien, maar zet er direct zonne-panelen op. En dan klaagt ie nu dat hij geen energie van de panelen krijgt?
Begrijp ik dat goed?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
Begrijp ik dat goed?
quote:
Ok.quote:
Waarom niet postnatale abortus, zonder geboortebewijs?quote:
ook goed. Amputeren boven de enkels mag ookquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Waarom niet postnatale abortus, zonder geboortebewijs?
op zich ook weer niet zo ondenkbaar bij gemeentes.quote:
Zeker niet. Zo werken die ratten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
op zich ook weer niet zo ondenkbaar bij gemeentes.
Wietzolder.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Waar haalt meneer 14.000 euro vandaan met zo'n woning?
Paar man omgelegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Waar haalt meneer 14.000 euro vandaan met zo'n woning?
dat hoop ik stiekem ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:40 schreef matthijst het volgende:
Hoop dat die bomen rot blijken en de gemeente de boel weer s bij elkaar loopt te liegen.
Gaan eeuwig mee, dus best wel ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ah, meester Reid weer met de uiterst milieuvriendelijke Defender
Dan houd je van die sprieten over, dat is ook niks.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:40 schreef svann het volgende:
Kunnen die bomen niet gewoon drastisch gesnoeid?
Kan me best voorstellen dat meneer iets anders verstaan/begrepen heeft dan is gezegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:39 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Kansloze zaak. De gemeente heeft nooit beloofd de bomen te kappen (alleen bijsnoeien). Eiser gaat ongelijk krijgen. Verder: Wat een lelijke huizen. Vent, wees blij dat er bomen staan, dat geeft nog een beetje kleur aan dat lelijke grijsbetonnen verdriet.
joego voelt zich gediscrimineerd, omdat hij zijn zin niet krijgtquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:41 schreef Physsic het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat meneer iets anders verstaan/begrepen heeft dan is gezegd.
Merkwaardig, hè?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:41 schreef matthijst het volgende:
Hahahahaha.
Dus hier kan het niet door worteldruk, maar 15 meter ver van het huis wel.
Zeker als je er niks voor terug krijgt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
14k is best wel prijzig voor die paar paneeltjes
Precies, meester Visser zat vast aan een tuigje toen hij een schuurtje op klom. Reid is living on the edge.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Precies, meester Visser zat vast aan een tuigje toen hij een schuurtje op klom. Reid is living on the edge.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:46 schreef livelink het volgende:
Ik ben antigemeente in deze. Hoe vervelend de gemeente het ook allemaal vindt.
Goedkoop voor Zwitserse begrippen...godver mijn installatie moest je uitrekenen in Mini Coopers.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
14k is best wel prijzig voor die paar paneeltjes
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:46 schreef matthijst het volgende:
Mooi. Buurt wil er ook vanaf.
Wethoudertje is op z'n kleine pikkie getrapt en wil nu niet meer toegeven.
Geen discriminatie, gewoon business as usual voor ambtenaren
Best veel. Heeft weinig nut om er 1000 op te halen van mensen die niet eens weten waar het om gaat.quote:
Precies! Nou hadden ze het mooi voor de televisie uit kunnen leggen, komen ze met een vaag verhaal over een aanbouw en een lullig worteltje tussen de bosjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:47 schreef matthijst het volgende:
Maar leg nu eens uit waarom de ene rij wel en de andere niet.
Bij het eerste tafel gesprek ook al. "Die bomen zijn niet uit"quote:
of meneer snapt weinig van nederlands en heeft ze het heel anders bedoeldquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:49 schreef Palomar het volgende:
Het is de schuld van de dame achter balie 22
Of 23
Dat is die van balie 22.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:50 schreef praadje het volgende:
Zo, die vrouw daarachter kijkt alsof ze dadelijk iemand op gaat vreten.
Eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:51 schreef DrMarten het volgende:
Alleen al vanwege dat discriminatiegedoe zou ik die bomen laten staan, hoe lelijk ze misschien ook zijn.
Precies!!!! want voor de rest heeft hij gelijk. Inconsequent handelen van de gemeente!!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:51 schreef DrMarten het volgende:
Alleen al vanwege dat discriminatiegedoe zou ik die bomen laten staan, hoe lelijk ze misschien ook zijn.
Dat wordt straks behandeld bij Mr. Visser op SBS6.quote:
uw discrimineertquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat wordt straks behandeld bij Mr. Visser op SBS6.
die heeft waarschijnlijk ook heel iets anders gezegdquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:57 schreef svann het volgende:
Nou lekker.
Baliemedewerkers mag je niet serieus nemen.
Als je het zelf maar gelooft.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat die schade aanrichtte en deze niet.
Naar mr Visser gaan en op SBS nagenietenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:58 schreef Palomar het volgende:
Nu overstappen op andere methodes dus
De joegoslavische methode
Mr. Visser heeft op SBS ook weer een andere uitspraak.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind 'en zo zit het' nog steeds een minder sterke afsluiter dan 'en daar zult u het mee moeten doen'
Nah, gewoon de oud-Hollandse methode: pak zout.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:58 schreef Palomar het volgende:
Nu overstappen op andere methodes dus
De joegoslavische methode
En dan hopen dat die bomen in een flinke storm boven op dat huis donderenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Nah, gewoon de oud-Hollandse methode: pak zout.
Hopelijk wel een echterquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:59 schreef Physsic het volgende:
[..]
Mr. Visser heeft op SBS ook weer een andere uitspraak.
Alleen maar verliezers dusquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:59 schreef Physsic het volgende:
[..]
Mr. Visser heeft op SBS ook weer een andere uitspraak.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:57 schreef matthijst het volgende:
Kutuitspraak.
Willekeur is schijnbaar toegestaan.
Dreigtelefoontjes. Z'n 06 staat op z'n Twitterprofiel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die wethouder zal wel afgeknald worden.![]()
![]()
"Wai gaan jou hoofd kappen!"quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dreigtelefoontjes. Z'n 06 staat op z'n Twitterprofiel.
"Dit is mijn beslissing, de zaak is afgedaan."quote:
Het probleem is dat dit niet eens voor de rechter had moeten komen. Als die ambtenaar logisch na zou denken en naar de buurt zou luisteren dan zouden ze deze vier bomen ook gekapt hebben en er 4 jonge bomen hebben neergezet. Ziet er in ieder geval een stuk frisser uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Klopt.
De rechter hoeft niet zomaar iets toe te kennen omdat het bij anderen ook is gedaan.
Tja, dat vind ik ook het nare van deze zaak. Natuurlijk kan Mr. Reid daar nu niks meer mee, maar de gemeente Breda heeft de schijn van willekeur en vriendjespolitiek wel tegen in dit verhaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:02 schreef svann het volgende:
Blijft wonderlijk dat die bomen op tien meter afstand wel schade veroorzaakten.
Dat zou er zeker beter uit hebben gezien. Vooral omdat dat het straatbeeld logischer is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit niet eens voor de rechter had moeten komen. Als die ambtenaar logisch na zou denken en naar de buurt zou luisteren dan zouden ze deze vier bomen ook gekapt hebben en er 4 jonge bomen hebben neergezet. Ziet er in ieder geval een stuk frisser uit.
Mannetje zal wel beledigd zijn geweest omdat die Joego over discriminatie begon.
Geen topshow, wel een paar aardige uitspraken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:07 schreef tralalala het volgende:
Topshow/terugkijkwaardig? Ik keek PSV
Was weinig aan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:57 schreef SunChaser het volgende:
En voor de derde keer een uitspraak die je bij t begin al kon voorspellen
Dus weer gerechtigheid!quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:57 schreef SunChaser het volgende:
En voor de derde keer een uitspraak die je bij t begin al kon voorspellen
Dat ja, ik zat net terug te kijken en hield dit topic erbij. Viel me tegen dat niemand live daar iets over gezegd hadquote:
Precies dit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat ja, ik zat net terug te kijken en hield dit topic erbij. Viel me tegen dat niemand live daar iets over gezegd had
Ik vond "Is dat wat ik een raam noem?" nog een stukje briljanter, maar hij doet het goed ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:06 schreef Deckard het volgende:
Ook al had hij gewonnen, dan had hij verloren. Zijn advocaatskosten wegen niet op tegen die 16% rendament. Alsof hij nog 20 jaar in datzelfde pand ook blijft
Beste uitspraak weer van Reid: 'Ohja dan wordt het donker en dan gaan we slapen'
Geweldige droge uitspraken heeft die man.
Maar als iedere buurt bomen heeft die ze niet bevallen dan blijft de gemeente bezig. Om nou zomaar bomen te gaan hakken omdat meneer 16% minder energie heeft, is een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit niet eens voor de rechter had moeten komen. Als die ambtenaar logisch na zou denken en naar de buurt zou luisteren dan zouden ze deze vier bomen ook gekapt hebben en er 4 jonge bomen hebben neergezet. Ziet er in ieder geval een stuk frisser uit.
Mannetje zal wel beledigd zijn geweest omdat die Joego over discriminatie begon.
De dame achter de balie had gezegd: 'Is goed meneer, gaan we regelen'quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:33 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Maar als iedere buurt bomen heeft die ze niet bevallen dan blijft de gemeente bezig. Om nou zomaar bomen te gaan hakken omdat meneer 16% minder energie heeft, is een beetje overdreven.
Binnenkort naar SBS dan. Helemaal jouw ding.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:57 schreef Elan het volgende:
Matige show.
Is toch leuker als 2 of meer hevig geëmotioneerde buren elkaar het leven zuur maken vanwege een of andere appelboom dan dit geneuzel.
Miste de emotie een beetje in dit conflictje .
quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Binnenkort naar SBS dan. Helemaal jouw ding.
"Het is; zij dood of wij dood!!1!!1!!"
Saai! Ligt gewoon vast in het kadaster, tenzij de buurman dat stuk grond al 20 jaar in zijn bezit heeft, dan is het verjaart. Nog saaier.quote:Wie st(e)elt moet bewijzen
Sonny Bektas uit Noordschans kan zijn auto nét niet parkeren op zijn oprit. Dit komt volgens hem doordat buurman Mannus Smit een stuk grond van hem heeft ingepikt. Maar volgens Mannus is het stuk grond plus de schutting toch echt zijn eigendom! Wie steelt, moet bewijzen, vindt Sonny. Dus trekt meester John Reid er met zijn meetlint op uit om de erfgrens te bepalen.
Saai onderwerp. Echter, kan nog gered worden door schreeuwende bejaarden met ondertiteling en wandelstokken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Saai! Ligt gewoon vast in het kadaster, tenzij de buurman dat stuk grond al 20 jaar in zijn bezit heeft, dan is het verjaart. Nog saaier.
Ach, meestal zijn de discussies tussen eiser en verweerder nog het meest vermakelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Saai! Ligt gewoon vast in het kadaster, tenzij de buurman dat stuk grond al 20 jaar in zijn bezit heeft, dan is het verjaart. Nog saaier.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Saai onderwerp. Echter, kan nog gered worden door schreeuwende bejaarden met ondertiteling en wandelstokken.
Wel eentje van 60.000 euroquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verdorie 22:25 en er zijn nog antieke statiegeldflessen te zien
Met die garage jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit doet me denken aan een bepaalde Belg..
Deze mensen bedreigen en terroriseren de buren geloof ik.quote:
Een beetje wel. Zit al de hele dag te kijken/schrijven over Brussel. Vanavond is het tokkieprogramma's kijken om toch nog wat te ontspannenquote:
gewoon de erfgrenzen dicht gooienquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Deze mensen bedreigen en terroriseren de buren geloof ik.
Beperking van de opritvrijheid, kan niet!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Deze mensen bedreigen en terroriseren de buren geloof ik.
Mexi!quote:
Precies het tegenoverstelde. Twee middeljarige personen die rustig praten en prima te been zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Saai onderwerp. Echter, kan nog gered worden door schreeuwende bejaarden met ondertiteling en wandelstokken.
Een dikke Audiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |