jaquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
Deze meneer wacht niet af tot de gemeente bomen gaat snoeien, maar zet er direct zonne-panelen op. En dan klaagt ie nu dat hij geen energie van de panelen krijgt?
Begrijp ik dat goed?
Dat begreep ik er ook vanquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
Deze meneer wacht niet af tot de gemeente bomen gaat snoeien, maar zet er direct zonne-panelen op. En dan klaagt ie nu dat hij geen energie van de panelen krijgt?
Begrijp ik dat goed?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
Begrijp ik dat goed?
quote:
Ok.quote:
Waarom niet postnatale abortus, zonder geboortebewijs?quote:
ook goed. Amputeren boven de enkels mag ookquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Waarom niet postnatale abortus, zonder geboortebewijs?
op zich ook weer niet zo ondenkbaar bij gemeentes.quote:
Zeker niet. Zo werken die ratten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
op zich ook weer niet zo ondenkbaar bij gemeentes.
Wietzolder.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Waar haalt meneer 14.000 euro vandaan met zo'n woning?
Paar man omgelegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Waar haalt meneer 14.000 euro vandaan met zo'n woning?
dat hoop ik stiekem ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:40 schreef matthijst het volgende:
Hoop dat die bomen rot blijken en de gemeente de boel weer s bij elkaar loopt te liegen.
Gaan eeuwig mee, dus best wel ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ah, meester Reid weer met de uiterst milieuvriendelijke Defender
Dan houd je van die sprieten over, dat is ook niks.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:40 schreef svann het volgende:
Kunnen die bomen niet gewoon drastisch gesnoeid?
Kan me best voorstellen dat meneer iets anders verstaan/begrepen heeft dan is gezegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:39 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Kansloze zaak. De gemeente heeft nooit beloofd de bomen te kappen (alleen bijsnoeien). Eiser gaat ongelijk krijgen. Verder: Wat een lelijke huizen. Vent, wees blij dat er bomen staan, dat geeft nog een beetje kleur aan dat lelijke grijsbetonnen verdriet.
joego voelt zich gediscrimineerd, omdat hij zijn zin niet krijgtquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:41 schreef Physsic het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat meneer iets anders verstaan/begrepen heeft dan is gezegd.
Merkwaardig, hè?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:41 schreef matthijst het volgende:
Hahahahaha.
Dus hier kan het niet door worteldruk, maar 15 meter ver van het huis wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |