Zeker als je er niks voor terug krijgt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
14k is best wel prijzig voor die paar paneeltjes
Precies, meester Visser zat vast aan een tuigje toen hij een schuurtje op klom. Reid is living on the edge.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Precies, meester Visser zat vast aan een tuigje toen hij een schuurtje op klom. Reid is living on the edge.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:46 schreef livelink het volgende:
Ik ben antigemeente in deze. Hoe vervelend de gemeente het ook allemaal vindt.
Goedkoop voor Zwitserse begrippen...godver mijn installatie moest je uitrekenen in Mini Coopers.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
14k is best wel prijzig voor die paar paneeltjes
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:46 schreef matthijst het volgende:
Mooi. Buurt wil er ook vanaf.
Wethoudertje is op z'n kleine pikkie getrapt en wil nu niet meer toegeven.
Geen discriminatie, gewoon business as usual voor ambtenaren
Best veel. Heeft weinig nut om er 1000 op te halen van mensen die niet eens weten waar het om gaat.quote:
Precies! Nou hadden ze het mooi voor de televisie uit kunnen leggen, komen ze met een vaag verhaal over een aanbouw en een lullig worteltje tussen de bosjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:47 schreef matthijst het volgende:
Maar leg nu eens uit waarom de ene rij wel en de andere niet.
Bij het eerste tafel gesprek ook al. "Die bomen zijn niet uit"quote:
of meneer snapt weinig van nederlands en heeft ze het heel anders bedoeldquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:49 schreef Palomar het volgende:
Het is de schuld van de dame achter balie 22
Of 23
Dat is die van balie 22.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:50 schreef praadje het volgende:
Zo, die vrouw daarachter kijkt alsof ze dadelijk iemand op gaat vreten.
Eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:51 schreef DrMarten het volgende:
Alleen al vanwege dat discriminatiegedoe zou ik die bomen laten staan, hoe lelijk ze misschien ook zijn.
Precies!!!! want voor de rest heeft hij gelijk. Inconsequent handelen van de gemeente!!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:51 schreef DrMarten het volgende:
Alleen al vanwege dat discriminatiegedoe zou ik die bomen laten staan, hoe lelijk ze misschien ook zijn.
Dat wordt straks behandeld bij Mr. Visser op SBS6.quote:
uw discrimineertquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat wordt straks behandeld bij Mr. Visser op SBS6.
die heeft waarschijnlijk ook heel iets anders gezegdquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:57 schreef svann het volgende:
Nou lekker.
Baliemedewerkers mag je niet serieus nemen.
Als je het zelf maar gelooft.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat die schade aanrichtte en deze niet.
Naar mr Visser gaan en op SBS nagenietenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:58 schreef Palomar het volgende:
Nu overstappen op andere methodes dus
De joegoslavische methode
Mr. Visser heeft op SBS ook weer een andere uitspraak.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind 'en zo zit het' nog steeds een minder sterke afsluiter dan 'en daar zult u het mee moeten doen'
Nah, gewoon de oud-Hollandse methode: pak zout.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:58 schreef Palomar het volgende:
Nu overstappen op andere methodes dus
De joegoslavische methode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |