quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:08 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou op de Libertarische Partij stemmen, mocht Trump de nominatie winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een little rubio fan
Ja, dat lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:03 schreef Tweek het volgende:
[..]
Maar geven ze dan niet gewoon de verkiezingen aan de democraten?
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook.
En is het effect hetzelfde als can een brokered convention, of is dat een domme vraag?
Dat ligt eraan, als er geen meerderheid is voor een kandidaat (stel ze gooien een miljard van de Koch Brothers stuk op Rubio, Kasich of Cruz in een aantal belangrijke staten en winnen die met een kleine marge) dan mogen de republikeinen via de senaat en het Huis van afgevaardigden alsnog een president / vice president kiezen. En krijg je bijv. toch nog Paul Ryan of Mitt Romney.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:03 schreef Tweek het volgende:
[..]
Maar geven ze dan niet gewoon de verkiezingen aan de democraten?
Via de senaat? Op de conventie bedoel je? De verkozen gedelegeerden mogen dan uiteindelijk stemmen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als er geen meerderheid is voor een kandidaat (stel ze gooien een miljard van de Koch Brothers stuk op Rubio, Kasich of Cruz in een aantal belangrijke staten en winnen die met een kleine marge) dan mogen de republikeinen via de senaat alsnog een president kiezen. En krijg je bijv. toch nog Paul Ryan of Mitt Romney.
Huis van afgevaardigden, senaat kiest vice-president danquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als er geen meerderheid is voor een kandidaat (stel ze gooien een miljard van de Koch Brothers stuk op Rubio, Kasich of Cruz in een aantal belangrijke staten en winnen die met een kleine marge) dan mogen de republikeinen via de senaat alsnog een president kiezen. En krijg je bijv. toch nog Paul Ryan of Mitt Romney.
http://thinkprogress.org/(...)d-position-by-trump/quote:“I didn’t see a path for [John] Kasich, who I like, or for [Marco] Rubio, who I like. As far as [Ted] Cruz is concerned, I don’t think he’s gonna be able to draw independents and Democrats unless has has some kind of miraculous change… Is there another scenario that I would have preferred? Yes. But that scenario isn’t available.” Pressed to clarify, Carson said he meant he’d prefer to have backed one of the other candidates.
Carson then said that Trump had promised him a role in his administration, “certainly in an advisory capacity.” Asked by NewsMax’s Steve Malzberg whether this meant a cabinet position, Carson declined to “reveal any details about it right now, because all of this is still very liquid.”
Federal law expressly prohibits candidates from directly or indirectly promising “the appointment of any person to any public or private position or employment, for the purpose of procuring support in his candidacy.” The penalty for violations could include fines or a year in jail — two years if the violation was willful.
Department of Education, lag er al dik bovenop.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:16 schreef speknek het volgende:
[..]
http://thinkprogress.org/(...)d-position-by-trump/
Duss... Carson en Trump de gevangenis in? Je verzint het nauwelijks. Carson de held die de GOP zocht.
Dat het in beide gevallen betekent dat het Trump niet wordt en ook geen andere Republikeinse kandidaat maar Clinton of Sanders.quote:
Tenzij er bewijs is dat Carson zijn steun alleen maar geeft vanwege die belofte van Trump, is er wettelijk gezien natuurlijk niks aan de hand.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:16 schreef speknek het volgende:
[..]
http://thinkprogress.org/(...)d-position-by-trump/
Duss... Carson en Trump de gevangenis in? Je verzint het nauwelijks. Carson de held die de GOP zocht.
Narsingh weer hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:30 schreef skysherrif het volgende:
Nou, nu kan de tv op cnn, wat een anticlimax
quote:Chuck Todd @chucktodd
Late decider watch: Cruz won them in NC, MO and IL. Kasich won them in OH and Trump won them in FL.
Gewoon even googlen naar een live stream van CNN of ABC News o.i.d.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:55 schreef VacaLoca het volgende:
Oké waar is het vnv het beste te volgen? Wil de meest recente tussenstanden en er bij zijn voor speeches. Is CNN op tv nu de Amerikaanse versie?
CNN is wel goed te volgen jaquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:55 schreef VacaLoca het volgende:
Oké waar is het vnv het beste te volgen? Wil de meest recente tussenstanden en er bij zijn voor speeches. Is CNN op tv nu de Amerikaanse versie?
Politico.com voor tussenstanden, incl county kaarten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:55 schreef VacaLoca het volgende:
Nee, de Panhandle heeft een andere timezone. Uur later krijgen we exit-poll. Uitslagen van de rest van Florida worden geteld nuquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Florida sluit over 1 minuut, toch? Krijgen we zo een exit-poll?
Half uurtje eerste projections volgens Wolf. Straks early voting numbers van Florida.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Florida sluit over 1 minuut, toch? Krijgen we zo een exit-poll?
Leukquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:58 schreef Nintex het volgende:
Bij the Guardian hebben ze altijd die leuke geanimeerde figuurtjes van de kandidaten die de staten inkleuren
http://www.theguardian.com/us-news/ng-interactive/2016/mar/15/florida-illinois-missouri-north-carolina-ohio-live-results-primary-caucuses
Projections voor Ohio en North Carolina dan. Panhandle kan er nog 1 uur worden gestemdquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
Half uurtje eerste projections volgens Wolf. Straks early voting numbers van Florida.
Nee joh, die zijn leuk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Leuk, dat is juist ontzettend irritant.
Boemtwitter:ShepNewsTeam twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 23:40:34EXIT POLL: Trump killing it among seniors in Florida, the state that has the most in the nation https://t.co/Tqg8iBfs4y reageer retweet
De forecasts voor Florida leken me een redelijk uitgemaakte zaak.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij kunnen we er gerust van uitgaan dat Rubio het aflegt tegen Trump in Florida. Kortom: einde race...
65% tegen 32% inmiddels.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:06 schreef zarGon het volgende:
Florida Dems (na <1%)
Hillary: 50%
Bernie: 41%
Uiteraard. Maar volgens mij was jij degene die zei dat we niet blind moesten varen op polls, toch?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
De forecasts voor Florida leken me een redelijk uitgemaakte zaak.
Lijkt me sterk dat ik dat gezegd heb, maar mensen hebben nog wel eens moeite met nuance.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar volgens mij was jij degene die zei dat we niet blind moesten varen op polls, toch?
Zoals ik hier al vaak betoogd heb wordt een vooralsnog eenmalige outlier hier gebruikt om de gehele forecasting af te serveren, terwijl die grotendeels behoorlijk accuraat was.quote:Soms pakt de werkelijkheid anders uit dan de polls voorspellen. Zie Sanders in Michigan. Ik hield rekening met de mogelijkheid dat de polls er enorm naast zaten of dat Rubio de laatste dagen nog zou inlopen. Maar dat lijkt dus duidelijk niet het geval.
Het verschil tussen Rubio en Kasich lijkt ook wel dat Kasich in zijn thuisstaat in elk geval de strijd met Trump kan aangaan (het verschil tussen hem en Trump zal niet heel groot zijn), terwijl Rubio waarschijnlijk Trump mijlenver voor hem ziet eindigen.
http://www.theguardian.co(...)lts-primary-caucusesquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:13 schreef Coelho het volgende:
Is er nog ergens een site waar je eea live kunt volgen? Die NY times link eerder gegeven lijkt achter te lopen. Republikeinse uitslag voor Florida nog steeds <1% geteld, terwijl er net sprake was van 5%.
Ja en dit zijn early votes.absentee votes die al geteld zijn, neem ik aanquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:17 schreef Coelho het volgende:
[..]
Enorm gewaardeerd!
Gaat trouwens snel, dat tellen. Allemaal stemmachines?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |