Dan moeten ze in Madrid een doelpunt meer maken dan Athletico.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb een eurootje op PSV gezet. Beter gaan ze door.
Nice, wat is de quotering?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Nee een gelijkspel, behalve doelpuntloos, is voldoende.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan moeten ze in Madrid een doelpunt meer maken dan Athletico.
Succes
Is 1-1 in Madrid niet genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Succes
Ach wie weet. Die scoren zelf ook niet makkelijk, dus met een dood spelmoment kun je het al beslissen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Succes
Oh ja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee een gelijkspel, behalve doelpuntloos, is voldoende.
Ik verwacht dus dat PSV vanaf de eerste minuten een goaltje zal proberen te prikken. En dan maar verdedigen. Stunt in de maak.
Dan is er in de slotfase nog werk aan de winkel. Gaat Athletico achterover hangen en PSV vol in de aanval. Wat dat betreft leverde die 0-0 een prima uitgangspositie op voor de lampjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk.
Maar ik gok dat Athletico met rust al voor staat.
Overkomt me wekelijks.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Kowloon is toch wel eens een PhD-positie aangeboden?
Andere SC-bezoekers die een PhD hebben gevolgd of zo'n positie hebben afgewezen?
PhD van het leven.quote:
Want je hoopt dat Ajax dan van ze wint?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:28 schreef GSbrder het volgende:
Ik hoop dat PSV wint met 5-0.
Dan zijn ze zondag niet meer scherp.
Wat mij betreft mag het ook gewoon zsm naar Fox, net als de Primera Division.quote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Want je hoopt dat Ajax dan van ze wint?
IPA'squote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb mezelf nog getrakteerd op een paar van die smerige IPA's voor vanavond. Ploppen we er daar maar een van open.
De meeste van die troep zou inderdaad de naam bier niet mogen dragen.quote:
Vast geen Brabantse.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Zoooo, even een date gehosselt. Tijd om weer de markt op te gaan.
Ik dacht dat je een Brabantse schone had.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Zoooo, even een date gehosselt. Tijd om weer de markt op te gaan.
Dat kan de geschiedenisboeken in.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een Brabantse schone had.
Ah, jammer. Nou veel plezier met je nieuwe date dan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kan de geschiedenisboeken in.
Bet heeft z'n nieuwe meisje toch nog?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:40 schreef GSbrder het volgende:
Brabantse meisjes blijven nooit lang.
Zie betyar en appel.
Ik heb in het verleden ook eens een Brabantse vlam gehad. Tegen de tijd dat je het taaltje verstaat knap je af op de persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:40 schreef GSbrder het volgende:
Zie betyar en appel.
Geen idee. Tijd niet gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Bet heeft z'n nieuwe meisje toch nog?
Bij Limburgers nog voordat je de taal verstaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden ook eens een Brabantse vlam gehad. Tegen de tijd dat je het taaltje verstaat knap je af op de persoonlijkheid.
Ze had ook nog familie in Helmond. Daar versta je al helemaal geen fuck van.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden ook eens een Brabantse vlam gehad. Tegen de tijd dat je het taaltje verstaat knap je af op de persoonlijkheid.
Bet is zelf een Brabo, dat is anders.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:40 schreef GSbrder het volgende:
Zie betyar en appel.
Helmond, zit het daar niet vol aso's?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze had ook nog familie in Helmond. Daar versta je al helemaal geen fuck van.
Ook echt zo'n plaatsnaam waarbij de laatste vier letters overbodig kunnen worden geacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Onverstaanbare aso's.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Helmond, zit het daar niet vol aso's?
Bijzonder dat je dat overleefd hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zit het sowieso onder de rivieren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Helmond, zit het daar niet vol aso's?
Jaja, toch bijna drie jaar volgehouden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bijzonder dat je dat overleefd hebt.
Helmonders zijn me toch paupervolk.
Robin zit toch ook 'onder de rivieren'?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zit het sowieso onder de rivieren.
Zeeland is weer een verhaal apart.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Robin zit toch ook 'onder de rivieren'?
Vroeger dacht ik dat ze daar allemaal zeer gelovig waren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zeeland is weer een verhaal apart.
Gelovig met de TV achter een deurtje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik dat ze daar allemaal zeer gelovig waren.
Ik geloof in Super Mario.quote:
Ja, jij ook?quote:
Leuk bedacht, maar het mocht wat meer high definition.quote:
Nee joh, needs more jpeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar het mocht wat meer high definition.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Neuh, de boodschap is zo ook wel duidelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar het mocht wat meer high definition.
Nationalist? Democraat? Vrijmetselaar? Lolbertariër?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, needs more jpeg.
[ afbeelding ]
Zo, nu is het weer de kwaliteit die we gewend zijn.Ja dit is perfect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
Idk, doe gewoon stemwijzer.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nationalist? Democraat? Vrijmetselaar? Lolbertariër?
D66 dus, om Kaas- te versieren.quote:
Is er eigenlijk ook zo'n kompas van Nederlandse partijen?quote:
Brrrr.. Leftie.quote:
Centrum voor Nederland.quote:
Kieskompas maar die heeft wel een iets andere indeling.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ook zo'n kompas van Nederlandse partijen?
Het valt me niks tegen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:23 schreef Monolith het volgende:
Sterke pot van Zoet weer. Die is ook aardig gegroeid als keeper het laatste jaar.
Geef het op GS. De meeste republikeinen zijn zelfs een beetje lefty, maar stemmen vooral vanwege christelijke zooi, "patriotism" en anti-buitenlanders. Daarom is Trump zo populair.quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geef het op GS. De meeste republikeinen zijn zelfs een beetje lefty, maar stemmen vooral vanwege christelijke zooi, "patriotism" en anti-buitenlanders. Daarom is Trump zo populair.
Hulde voor het herstellen van de TT.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:19 schreef Gutmensch het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, zelfs Brabanders.
Geen dank, tien delen met een verkankerde vond ik wel genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké.
https://en.wikipedia.org/wiki/What%27s_the_Matter_with_Kansas%3F
Ik zat boven de 75% voor. Maar ga niet stemmenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:51 schreef Rezania het volgende:
Over het verdrag met Oekraïne:
[ afbeelding ]
www.kieskompas.nl
Logisch.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zat boven de 75% voor. Maar ga niet stemmen
Oké, interessant. Ik dacht dat zelfs toen republikeinen naar hun favoriete inkomensdistributie werd gevraagd, ze dichter bij Scandinavische toestanden kwamen.quote:
Bijzondere interpretatie van 'liberaal' houden ze er toch op na aan die kant van de plas.quote:
Als ik die vragen zo zie zitten er dus ook allerlei subsidiecomponenten bij dat associatieverdrag. Lijkt mij geen goede zaak om aan dat soort fratsen te beginnen, het subsidiepark moet juist afgebouwd worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
www.kieskompas.nl
Dat is zo'n beetje het enige bestaansrecht van de EU, geld uitgeven.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als ik die vragen zo zie zitten er dus ook allerlei subsidiecomponenten bij dat associatieverdrag. Lijkt mij geen goede zaak om aan dat soort fratsen te beginnen, het subsidiepark moet juist afgebouwd worden.
Vandaar dat ik ook weinig enthousiast ben over die club.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje het enige bestaansrecht van de EU, geld uitgeven.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
www.kieskompas.nl
Geef maar toe, je doet het erom.quote:
PSV speelt en jij maakt je hier druk om? Verkeerde prioriteiten, zwartje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:58 schreef Tchock het volgende:
Wat een slechte kieswijzer.
De vragen zijn verschillend over het verdrag zelf en over het onderwerp van het verdrag. Sommige vragen zijn uiterst subjectief. Bovendien is het veel te makkelijk om de uitkomst te weergeven als een percentage - je stemt ten slotte veel meer over principiële zaken.
Ik kijk PSV hoor. Wat een kans net, dat was de winnende treffer.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
PSV speelt en jij maakt je hier druk om? Verkeerde prioriteiten, zwartje.
Voetbal.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, niet eens.quote:
We gaan een heerlijke zomer tegemoet.quote:
Ik heb trek in kaas van koeienmelk, niet in de pik van Kaas.quote:
Geen WK? Ook geen EK? Genot.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We gaan een heerlijke zomer tegemoet.
Ik durf niet te kijken. Ik trek spannende voetbalwedstrijden nooit zo goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die had er wel in gemogen ja. Lijkt ook iets beter te lopen in de tweede helft, maar juist dan moet je uitkijken dat je niet in het mes loopt. Al moet Atletico er twee maken als PSV weet te scoren natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kijk PSV hoor. Wat een kans net, dat was de winnende treffer.
Dat absoluut. Een EK zonder dat gewauwel van mensen die voetbal toch niet snappen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Check de stoelen, de boom en het treintje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hou jij nou maar je waffel met je kut-paaseitjes. Kan er twee niet vinden.
Ik ga toch elke wedstrijd van het EK kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nog beter. Er is er wel een, maar we mogen niet meedoen.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nog beter. Er is er wel een, maar we mogen niet meedoen.
PSV speelt prima vind ik. Zeker tweede helft; eerst hield Zoet ze echt overeind.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die had er wel in gemogen ja. Lijkt ook iets beter te lopen in de tweede helft, maar juist dan moet je uitkijken dat je niet in het mes loopt. Al moet Atletico er twee maken als PSV weet te scoren natuurlijk.
Ik wist niet dat die bestond. Even doen:quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
www.kieskompas.nl
We kunnen wel vlaggetjes in de straat van Janneke op gaan hangen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik ga toch elke wedstrijd van het EK kijken
Wow die in het treintje was heel goed verstopt. Nog eentje nu.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Check de stoelen, de boom en het treintje.
Gaat best redelijk he. Was je op tijd thuis voor de tweede helft?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Welke?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wow die in het treintje was heel goed verstopt. Nog eentje nu.
Doe geen moeite, er hangen er nog een paar van twee jaar geledenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
We kunnen wel vlaggetjes in de straat van Janneke op gaan hangen.
Goed plan. Allemaal Duitse.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
We kunnen wel vlaggetjes in de straat van Janneke op gaan hangen.
Nou, overtuig mij van die laatste 50%.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die bestond. Even doen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje het enige bestaansrecht van de EU, geld uitgeven.
Knap, nog meer voor dan ikquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een kutvragen van die kieswijzer trouwens.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kijk PSV hoor. Wat een kans net, dat was de winnende treffer.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nog beter. Er is er wel een, maar we mogen niet meedoen.
Het is inderdaad maar de helft. Geld binnenhalen is natuurlijk ook hard nodig.quote:
Zoals gewoonlijk weer vreemde vraagstelling alom.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
www.kieskompas.nl
Ik keur die kleurstelling overigens zeer af. Waarom zou tegen rood zijn en voor groen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt hè. Eens/oneens over of een onderwerp in het verdrag staatquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat een kutvragen van die kieswijzer trouwens.
Ja, die is gecamoufleerd, wss op de grond tussen de aarde.quote:
Onder een biertje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, overtuig mij van die laatste 50%.
Ik vond die "dit verdrag zal de verhoudingen met Rusland onder druk zetten" nog wel het mooiste. Ja, ik vind dat dat gebeurt maar het boeit me geen fuck en ik vind het eigenlijk wel goed. Wat moet ik dan antwoorden?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt hè. Eens/oneens over of een onderwerp in het verdrag staat
Helemaal tof van je.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat? Rez is paashomo?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wow die in het treintje was heel goed verstopt. Nog eentje nu.
Das aspect is bij praktisch alle overheden helaas <50%.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar de helft. Geld binnenhalen is natuurlijk ook hard nodig.
"Het verdrag ondersteunt Oekraïners die een pro-Europese koers willen kiezen".quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vond die "dit verdrag zal de verhoudingen met Rusland onder druk zetten" nog wel het mooiste. Ja, ik vind dat dat gebeurt maar het boeit me geen fuck en ik vind het eigenlijk wel goed. Wat moet ik dan antwoorden?
Ha gelukt!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:59 schreef Rezania het volgende:
https://paaseitjeszoeken.hema.nl/
Kan er twee niet vinden.
Extra vrijhandel is toch al iets wat jij niet ziet zitten. Behalve dan met schurkenstaten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook weinig enthousiast ben over die club.
Het staat er ook nog eens letterlijk in:quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Het verdrag ondersteunt Oekraïners die een pro-Europese koers willen kiezen".
Wat betekent Eens nu? Dat ik tegen het verdrag ben, of voor?
quote:In de preambule van het verdrag staat dat rekening wordt gehouden "met de krachtige steun van het volk in Oekraïne voor de Europese koers van het land".
Alle twee.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het biertje of het gesprek over Oekraine?
Echt wat voor jou dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:12 schreef Euribob het volgende:
Die Fernando Torres is ook wel echt een manwijf zeg.
Ja toch? Morgen ff halen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:12 schreef Tchock het volgende:
Thanks Rez. Gratis chocolade altijd goed.
Ik twijfel altijd of ik hem wel/niet lekker vind.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:12 schreef Euribob het volgende:
Die Fernando Torres is ook wel echt een manwijf zeg.
Tja, ze gebruiken volgens mij stellingen van politieke partijen om zo'n kieskompas op te bouwen. Dan krijg je ook malle vragen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vond die "dit verdrag zal de verhoudingen met Rusland onder druk zetten" nog wel het mooiste. Ja, ik vind dat dat gebeurt maar het boeit me geen fuck en ik vind het eigenlijk wel goed. Wat moet ik dan antwoorden?
Een Spanjaard met sproeten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd of ik hem wel/niet lekker vind.
Zodat Rein geld krijgt om z'n studieschuld af te lossenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:14 schreef Rezania het volgende:
Gratis geld met de StuFi
Waarom komt dit enorme baggerartikel zo vaak langs in die ticker? Het is niet eens nieuws.
Je krijgt tegenwoordig geld van Danny? Brb, weer even aanmelden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:16 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Zodat Rein geld krijgt om z'n studieschuld af te lossen
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd of ik hem wel/niet lekker vind.
Volgens mij niet, maar hij is door Rein geplaatst en het ziet er uit als iets aangekochtsquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je krijgt tegenwoordig geld van Danny? Brb, weer even aanmelden.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kies dan een wat charmantere foto.
[ afbeelding ]
Hij is wel van de tokkiekapsels ja. Afschuwelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben de tel wat kwijt. Wie is nu de bondscoachquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Ik stond vanmiddag recht achter onze bondscoach bij de check-in in Innsbruck.
Jaja mensen.
Met z'n Maaskantje-kapsel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Danny Blind.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben de tel wat kwijt. Wie is nu de bondscoach?
Hij lijkt net een zware kettingroker met die huid.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op basis van die foto voor mij een ja.
Daar zat ik ook even aan te denken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Danny.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb er 15/16.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:59 schreef Rezania het volgende:
https://paaseitjeszoeken.hema.nl/
Kan er twee niet vinden.
We hebben het EK niet gehaald door Guusje. Blind had ooit de schade kunnen repareren als onervaren coach.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ohja, logisch dat we dan het EK niet hebben gehaald. Die kan er niks van.
Afgezien van één helft tegen CSKA speelt PSV al de hele Champions League echt fantastisch. Het is een verrukking om naar te kijken vergeleken met dat gefaal van alle andere clubs de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:25 schreef 99.999 het volgende:
Heb weinig voetbal gekeken afgelopen jaren maar PSV doet het best leuk eigenlijk. Lang niet kansloos.
Toch vraag ik me nog steeds af hoe dit PSV het zou doen tegen de echt aanvallend spelende topclubs als Real, Barca, Bayern of PSG.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:25 schreef 99.999 het volgende:
Heb weinig voetbal gekeken afgelopen jaren maar PSV doet het best leuk eigenlijk. Lang niet kansloos.
Haal je er direct een rookworst bij.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:29 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ik wil helemaal niet naar de hema toe voor gratis eitjes.
Die weet ik niet, want niemand zocht die.quote:
Ach, ze zullen de CL allicht niet winnen natuurlijk. Maar zo ver raken is wel erg goed voor zo'n ploeg en voor het Nederlandse voetbal. De andere clubs hebben toch vooral gefaald in Europa afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch vraag ik me nog steeds af hoe dit PSV het zou doen tegen de echt aanvallend spelende topclubs als Real, Barca, Bayern of PSG.
Atletico is een vrij verdedigende ploeg die doorgaans liever achterover leunt. Ze krijgen ook wel wat kansen, maar Zoet doet het lekker.
Je durft niet naar buiten?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:29 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ik wil helemaal niet naar de hema toe voor gratis eitjes.
Ja, dan worden ze vernederd natuurlijk. Maar dat vind ik ook flauw; iedereen wordt vernederd tegen hen. PSV presteert gewoon prima tegen Wolfsburg, Manchester United, CSKA en Atletico, en ik denk niet dat iemand een Nederlandse club daar toe in staat had geacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch vraag ik me nog steeds af hoe dit PSV het zou doen tegen de echt aanvallend spelende topclubs als Real, Barca, Bayern of PSG.
Atletico is een vrij verdedigende ploeg die doorgaans liever achterover leunt. Ze krijgen ook wel wat kansen, maar Zoet doet het lekker.
Heb ook niks aan jou.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die weet ik niet, want niemand zocht die.
Sinds ik een keer een half gezin heb zien bijten en kwijlen in die bakken met een asociale moeder die er niks van zei, en zelfs de worst weer terug legde ben ik allergisch voor die dingenquote:
Niet in de laatste plaats PSV zelf natuurlijk. Ajax heeft het nog een paar keer best leuk gedaan, maar net de poule fase niet overleeft met toch behoorlijk zware tegenstanders.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, ze zullen de CL allicht niet winnen natuurlijk. Maar zo ver raken is wel erg goed voor zo'n ploeg en voor het Nederlandse voetbal. De andere clubs hebben toch vooral gefaald in Europa afgelopen jaren.
Hema is vanaf hier te ver fietsen voor alleen gratis paaseitjes. Er zou er overigens ook nog wel één op het station in Zwolle kunnen zitten waar ik vrijdag nog langskom.quote:
Jup! In de stationshal.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:34 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Hema is vanaf hier te ver fietsen voor alleen gratis paaseitjes. Er zou er overigens ook nog wel één op het station in Zwolle kunnen zitten waar ik vrijdag nog langskom.
Stel je niet aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:33 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Sinds ik een keer een half gezin heb zien bijten en kwijlen in die bakken met een asociale moeder die er niks van zei, en zelfs de worst weer terug legde ben ik allergisch voor die dingen
Overleefd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet in de laatste plaats PSV zelf natuurlijk. Ajax heeft het nog een paar keer best leuk gedaan, maar net de poule fase niet overleeft met toch behoorlijk zware tegenstanders.
Je ziet in de eredivisie ook dat PSV vorig seizoen en PSV en Ajax dit seizoen er weer aardig bovenuit steken.
Nou ja, het is natuurlijk wel waar Ajax door Cruijff en consorten op werd afgemaakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dan worden ze vernederd natuurlijk. Maar dat vind ik ook flauw; iedereen wordt vernederd tegen hen. PSV presteert gewoon prima tegen Wolfsburg, Manchester United, CSKA en Atletico, en ik denk niet dat iemand een Nederlandse club daar toe in staat had geacht.
Aubergine, courgette? En ik wil gewoon iets wat ik in mijn tas kan gooien en op kan eten, ananas en zo valt daar niet onder.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ananas, peren, aubergine, courgette en perssinaasappelen. Allemaal fruit.
Maar ik vind het eigenlijk wel een beetje pauper om alleen voor gratis eitjes die tent binnen te komen en dan voor de rest niets te halenquote:
Jezus man waar zeur je overquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:38 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Maar ik vind het eigenlijk wel een beetje pauper om alleen voor gratis eitjes die tent binnen te komen en dan voor de rest niets te halen
Ik heb voor de rest ook niets nodig bij de Hema, praktisch een soort tweede V&D voor mij; Kom er eigenlijk nooit.
Peer wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aubergine, courgette? En ik wil gewoon iets wat ik in mijn tas kan gooien en op kan eten, ananas en zo valt daar niet onder.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Peer wel.![]()
En aubergine en courgette zijn vruchten inderdaad.
Kan ook vanaf de stip.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Knap. Maar nu zullen ze toch moeten scoren.
Ik bedoelde deze eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Bedankt voor het meedenken.
Huh, die zag ik niet staan toen ik op peren zocht.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze eigenlijk.
[ afbeelding ]
Ach, de Golden Goal had toch ook wel watquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan ook vanaf de stip.Ik vind dat soort series prachtig. Lekker spannend.
Je bedoelt verstopeitjes toch zeker?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus man waar zeur je overDan haal je toch geen fucking gratis paaseitjes.
Lente-eitjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bedoelt verstopeitjes toch zeker?
Nee, want je moet ze niet verstoppen behalve dan in je mond.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bedoelt verstopeitjes toch zeker?
Geen idee over welke link je het hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn Atlantic-linkje?
En PSV dan verliezen zeker? Ik heb jou wel door.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:47 schreef Friek_ het volgende:
Kan die wedstrijd gewoon niet afgelopen zijn
0-0quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
En PSV dan verliezen zeker? Ik heb jou wel door.
Maakt me niet uit, ik moet werken morgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
En PSV dan verliezen zeker? Ik heb jou wel door.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee over welke link je het hebt.
Toen je die vraag liet zien van "are the rich too highly taxed".quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, interessant. Ik dacht dat zelfs toen republikeinen naar hun favoriete inkomensdistributie werd gevraagd, ze dichter bij Scandinavische toestanden kwamen.
Edit (ging over alle Amerikanen, maar er wordt ook opgedeeld in democraten en republikeinen): http://www.theatlantic.co(...)t-realize-it/260639/
Nog steeds de brilstand op het scorebord, lieve luisteraars.quote:
Die arrogantie van Ajax-spelers, mijn hemel.quote:Ja, zij doen het goed in de Champions League en wij vlogen er in de voorronde al uit, maar als we nu die wedstrijden hadden moeten spelen, zouden we de poulefase wel bereiken”, besluit Bazoer.
Bazoer is net zo min Amsterdammer als ik en ik wilde niet die sneue steden-bash-discussie weer omhoog halen.quote:
Vooral te veel tekst voor mobiel tijdens het voetbal kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Toen je die vraag liet zien van "are the rich too highly taxed".
Haha, snap ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral te veel tekst voor mobiel tijdens het voetbal kijken.
Wat is er in vredesnaam arrogant aan die opmerking?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die arrogantie van Ajax-spelers, mijn hemel.
Hihi.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bazoer is net zo min Amsterdammer als ik en ik wilde niet die sneue steden-bash-discussie weer omhoog halen.
Dat Ajax al jaren niet kan winnen van de subtop van de middenmoot in Europa - Molde, Rapid Wien, Fenerbaçe, dat soort werk - en dan even de uitstekende prestaties van PSV relativeren alsof je het ook had gekund.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is er in vredesnaam arrogant aan die opmerking?
En dan gewoon doorgaan, natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:56 schreef Kaas- het volgende:
Het is nu wel eenrichtingsverkeer. PSV moet nog een kwartier overleven en dan geluk hebben bij het kop/munt-spelletje, want je hebt een enorm oneerlijk significant voordeel als je mag beginnen met penalty's schieten.
Sowieso kunnen ze beter voorjaarseitjes heten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus man waar zeur je overDan haal je toch geen fucking gratis paaseitjes.
Nee, hij stelt alleen dat de ploeg beter is dan aan het begin van het seizoen en dat Ajax daarom zeker niet kansloos is tegen een PSV dat hoge ogen gooit in de CL.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat Ajax al jaren niet kan winnen van de subtop van de middenmoot in Europa - Molde, Rapid Wien, Fenerbaçe, dat soort werk - en dan even de uitstekende prestaties van PSV relativeren alsof je het ook had gekund.
Verneder jezelf dan niet zo tegen Jablonec, Dnipro, Steaua Boekarest
Nee, dat zegt hij helemaal nietquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, hij stelt alleen dat de ploeg beter is dan aan het begin van het seizoen en dat Ajax daarom zeker niet kansloos is tegen een PSV dat hoge ogen gooit in de CL.
Valt wel mee, dat is vooral slappe scorebordjournalistiek. Ajax oogt wel degelijk stukken beter dan bij aanvang van het seizoen. NEC was niet eens echt een slechte wedstrijd, die speelden gewoon zelf vrij aardig en de verdediging zag er bij de eerste tegengoal niet echt lekker uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat zegt hij helemaal nietHij zegt "als we nu die wedstrijden hadden moeten spelen, zouden we de poulefase wel bereiken" terwijl je afgelopen zondag niet eens in eigen huis van NEC kan winnen.
Het is een compleet ongefundeerde arrogantie en neerbuigendheid over je tegenstanders. En volgend jaar weer lekker de EL uitgeknikkerd worden door een of andere prutsclub vol lokale boeren.
Ik heb vrijwel elke wedstrijd gezien van Ajax dit seizoen en letterlijke elke Europese, verwijt me alsjeblieft geen scorebordjournalistiek.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee, dat is vooral slappe scorebordjournalistiek. Ajax oogt wel degelijk stukken beter dan bij aanvang van het seizoen. NEC was niet eens echt een slechte wedstrijd, die speelden gewoon zelf vrij aardig en de verdediging zag er bij de eerste tegengoal niet echt lekker uit.
Over het geheel genomen speelt de ploeg stukken beter dan aan het begin van het seizoen. Dat wordt ook ondersteund door de resultaten. Een incidenteel gelijkspel doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat zegt hij helemaal nietHij zegt "als we nu die wedstrijden hadden moeten spelen, zouden we de poulefase wel bereiken" terwijl je afgelopen zondag niet eens in eigen huis van NEC kan winnen.
Dan is je slechts masochisme te verwijten .quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel elke wedstrijd gezien van Ajax dit seizoen en letterlijke elke Europese, verwijt me alsjeblieft geen scorebordjournalistiek.
Dat verwijt ik je omdat je een uitslag gebruikt als bewijs dat Ajax er nu niet beter voorstaat dan aan het begin van het seizoen. Dat is natuurlijk pure scorebordjournalistiek.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel elke wedstrijd gezien van Ajax dit seizoen en letterlijke elke Europese, verwijt me alsjeblieft geen scorebordjournalistiek.
Net of kereltjes van jouw leeftijd kijk op het spelletje hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gadverdamme, kijk dan Feyenoord.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je suggestief leest en niet wat er staat, dan heb je gelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Over het geheel genomen speelt de ploeg stukken beter dan aan het begin van het seizoen. Dat wordt ook ondersteund door de resultaten. Een incidenteel gelijkspel doet daar niets aan af.
Maar goed, Ajax-haters zien al snel tekenen van arrogantie. Wanneer een Ajacied de kwaliteit van de ploeg prijst, dan wordt dat gelijk weer gezien als overdreven borstklopperij.
Het enige wat Bazoer zegt is dat Ajax beter is geworden en PSV zondag kan kloppen. Het zou ook debiel zijn als hij iets anders zou zeggen.
Ja, dat ook inderdaad. Het dieptepunt was wel dat we in Boedapest de hele stad hebben afgezocht naar een kroeg om Ajax - Red Bull Salzburg te kijken en het binnen een half uur 0-3 stond.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan is je slechts masochisme te verwijten .
Ja, hij zegt dat ze die wedstrijd nu wel zouden winnen omdat ze als ploeg een stuk sterker zijn geworden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je suggestief leest en niet wat er staat, dan heb je gelijk.
Het gaat me er niet om dat Bazoer zegt dat Ajax gegroeid is - dat zijn ze namelijk ook en ze spelen inderdaad een stuk beter. Het gaat me er omdat hij zegt dat ze het nu wel zouden winnen terwijl het echt niet om aan te zien was in Europa dit seizoen, en vorig seizoen ook.
Bij PSV was het ook vele seizoenen niet om aan te zien in de Europa League.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je suggestief leest en niet wat er staat, dan heb je gelijk.
Het gaat me er niet om dat Bazoer zegt dat Ajax gegroeid is - dat zijn ze namelijk ook en ze spelen inderdaad een stuk beter. Het gaat me er omdat hij zegt dat ze het nu wel zouden winnen terwijl het echt niet om aan te zien was in Europa dit seizoen, en vorig seizoen ook, en het seizoen daarvoor ook. Hoe je dat níet uit kunt leggen als arrogantie snap ik niet helemaal, en daar hoef je geen Ajax-hater voor te zijn.
Het is voetbal. Zelfs als je veel beter bent win je niet altijd. Kijk maar, wederom, naar afgelopen zondag tegen NEC.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, hij zegt dat ze die wedstrijd nu wel zouden winnen omdat ze als ploeg een stuk sterker zijn geworden.
Dat jij dat ziet als misplaatste arrogantie, zegt vooral veel over jou.
Domme arrogante kerel die Bazoer.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, hij zegt dat ze die wedstrijd nu wel zouden winnen omdat ze als ploeg een stuk sterker zijn geworden.
Dat jij dat ziet als misplaatste arrogantie, zegt vooral veel over jou.
Kloptquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij PSV was het ook vele seizoenen niet om aan te zien in de Europa League.
Gewoon een vuile kankerneger, bedoel je toch?quote:
Nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gewoon een vuile kankerneger, bedoel je toch?
quote:Professor Ignacio Palacios-Huerta, from LSE's Department of Management, and his co-author Jose Apesteguia, associate professor at Pompeu Fabra University, studied 2,820 penalty kicks from penalty shoot-outs from the major national and international competitions between 1970 – 2008. They found that the team that takes the first kick wins 60 per cent of the time and the team that takes the second 40 per cent of the time.
Professor Palacios-Huerta said: 'Most TV channels cut to the commercial break when the coin is being tossed to decide which team takes the first penalty – but our findings show that this could be the deciding moment in a drawn match.
'The coin gives a 20 per cent advantage to the team that shoots first. The psychological pressure of "lagging behind" clearly affects the performance of the team that kicks second.'
Kom kom, zo rollen jullie in Rotterdam.quote:
In de stad zijn we inderdaad veel racistischer dan op de Veluwe.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom kom, zo rollen jullie in Rotterdam.
De Jong en Depay staan niet in het veld in ieder geval.quote:
In Vak S in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In de stad zijn we inderdaad veel racistischer dan op de Veluwe.
Maar dan moet je wel net doen alsof je een hoek kiest.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:20 schreef Tchock het volgende:
Statistisch is de beste manier om een penalty te nemen door het midden.
De keeper springt meestal toch wel. Spelers weten dit trouwens ook maar ze durven alleen niet. Als de keeper niet springt zie je er zo stom uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel net doen alsof je een hoek kiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |