Dan moeten ze in Madrid een doelpunt meer maken dan Athletico.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb een eurootje op PSV gezet. Beter gaan ze door.
Nice, wat is de quotering?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb een eurootje op PSV gezet. Beter gaan ze door.
Nee een gelijkspel, behalve doelpuntloos, is voldoende.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan moeten ze in Madrid een doelpunt meer maken dan Athletico.
Succes
Is 1-1 in Madrid niet genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Succes
Ach wie weet. Die scoren zelf ook niet makkelijk, dus met een dood spelmoment kun je het al beslissen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Succes
Oh ja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee een gelijkspel, behalve doelpuntloos, is voldoende.
Ik verwacht dus dat PSV vanaf de eerste minuten een goaltje zal proberen te prikken. En dan maar verdedigen. Stunt in de maak.
Dan is er in de slotfase nog werk aan de winkel. Gaat Athletico achterover hangen en PSV vol in de aanval. Wat dat betreft leverde die 0-0 een prima uitgangspositie op voor de lampjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk.
Maar ik gok dat Athletico met rust al voor staat.
Overkomt me wekelijks.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Kowloon is toch wel eens een PhD-positie aangeboden?
Andere SC-bezoekers die een PhD hebben gevolgd of zo'n positie hebben afgewezen?
PhD van het leven.quote:
Want je hoopt dat Ajax dan van ze wint?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:28 schreef GSbrder het volgende:
Ik hoop dat PSV wint met 5-0.
Dan zijn ze zondag niet meer scherp.
Wat mij betreft mag het ook gewoon zsm naar Fox, net als de Primera Division.quote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Want je hoopt dat Ajax dan van ze wint?
IPA'squote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb mezelf nog getrakteerd op een paar van die smerige IPA's voor vanavond. Ploppen we er daar maar een van open.
De meeste van die troep zou inderdaad de naam bier niet mogen dragen.quote:
Vast geen Brabantse.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Zoooo, even een date gehosselt. Tijd om weer de markt op te gaan.
Ik dacht dat je een Brabantse schone had.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Zoooo, even een date gehosselt. Tijd om weer de markt op te gaan.
Dat kan de geschiedenisboeken in.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een Brabantse schone had.
Ah, jammer. Nou veel plezier met je nieuwe date dan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kan de geschiedenisboeken in.
Bet heeft z'n nieuwe meisje toch nog?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:40 schreef GSbrder het volgende:
Brabantse meisjes blijven nooit lang.
Zie betyar en appel.
Ik heb in het verleden ook eens een Brabantse vlam gehad. Tegen de tijd dat je het taaltje verstaat knap je af op de persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:40 schreef GSbrder het volgende:
Zie betyar en appel.
Geen idee. Tijd niet gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Bet heeft z'n nieuwe meisje toch nog?
Bij Limburgers nog voordat je de taal verstaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden ook eens een Brabantse vlam gehad. Tegen de tijd dat je het taaltje verstaat knap je af op de persoonlijkheid.
Ze had ook nog familie in Helmond. Daar versta je al helemaal geen fuck van.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden ook eens een Brabantse vlam gehad. Tegen de tijd dat je het taaltje verstaat knap je af op de persoonlijkheid.
Bet is zelf een Brabo, dat is anders.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:40 schreef GSbrder het volgende:
Zie betyar en appel.
Helmond, zit het daar niet vol aso's?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze had ook nog familie in Helmond. Daar versta je al helemaal geen fuck van.
Ook echt zo'n plaatsnaam waarbij de laatste vier letters overbodig kunnen worden geacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Onverstaanbare aso's.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Helmond, zit het daar niet vol aso's?
Bijzonder dat je dat overleefd hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zit het sowieso onder de rivieren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Helmond, zit het daar niet vol aso's?
Jaja, toch bijna drie jaar volgehouden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bijzonder dat je dat overleefd hebt.
Helmonders zijn me toch paupervolk.
Robin zit toch ook 'onder de rivieren'?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zit het sowieso onder de rivieren.
Zeeland is weer een verhaal apart.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Robin zit toch ook 'onder de rivieren'?
Vroeger dacht ik dat ze daar allemaal zeer gelovig waren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zeeland is weer een verhaal apart.
Gelovig met de TV achter een deurtje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik dat ze daar allemaal zeer gelovig waren.
Ik geloof in Super Mario.quote:
Ja, jij ook?quote:
Leuk bedacht, maar het mocht wat meer high definition.quote:
Nee joh, needs more jpeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar het mocht wat meer high definition.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Neuh, de boodschap is zo ook wel duidelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar het mocht wat meer high definition.
Nationalist? Democraat? Vrijmetselaar? Lolbertariër?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, needs more jpeg.
[ afbeelding ]
Zo, nu is het weer de kwaliteit die we gewend zijn.Ja dit is perfect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
Idk, doe gewoon stemwijzer.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nationalist? Democraat? Vrijmetselaar? Lolbertariër?
D66 dus, om Kaas- te versieren.quote:
Is er eigenlijk ook zo'n kompas van Nederlandse partijen?quote:
Brrrr.. Leftie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |