Dan moeten ze in Madrid een doelpunt meer maken dan Athletico.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb een eurootje op PSV gezet. Beter gaan ze door.
Nice, wat is de quotering?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb een eurootje op PSV gezet. Beter gaan ze door.
Nee een gelijkspel, behalve doelpuntloos, is voldoende.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan moeten ze in Madrid een doelpunt meer maken dan Athletico.
Succes
Is 1-1 in Madrid niet genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Succes
Ach wie weet. Die scoren zelf ook niet makkelijk, dus met een dood spelmoment kun je het al beslissen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Succes
Oh ja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee een gelijkspel, behalve doelpuntloos, is voldoende.
Ik verwacht dus dat PSV vanaf de eerste minuten een goaltje zal proberen te prikken. En dan maar verdedigen. Stunt in de maak.
Dan is er in de slotfase nog werk aan de winkel. Gaat Athletico achterover hangen en PSV vol in de aanval. Wat dat betreft leverde die 0-0 een prima uitgangspositie op voor de lampjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk.
Maar ik gok dat Athletico met rust al voor staat.
Overkomt me wekelijks.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Kowloon is toch wel eens een PhD-positie aangeboden?
Andere SC-bezoekers die een PhD hebben gevolgd of zo'n positie hebben afgewezen?
PhD van het leven.quote:
Want je hoopt dat Ajax dan van ze wint?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:28 schreef GSbrder het volgende:
Ik hoop dat PSV wint met 5-0.
Dan zijn ze zondag niet meer scherp.
Wat mij betreft mag het ook gewoon zsm naar Fox, net als de Primera Division.quote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Want je hoopt dat Ajax dan van ze wint?
IPA'squote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb mezelf nog getrakteerd op een paar van die smerige IPA's voor vanavond. Ploppen we er daar maar een van open.
De meeste van die troep zou inderdaad de naam bier niet mogen dragen.quote:
Vast geen Brabantse.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Zoooo, even een date gehosselt. Tijd om weer de markt op te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |