Eens. Niets dan lof voor deze zelfreflectie.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:45 schreef Heilwasser het volgende:
Ik erken onrendabel te zijn. Mijn studiecarrière is een drama, en mijn grappen bijzonder ongrappig. De fout is volledig de mijne.
Godver, verslikte ik me toch even in mijn kabeljauwbroodje.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:45 schreef Heilwasser het volgende:
Ik erken onrendabel te zijn. Mijn studiecarrière is een drama, en mijn grappen bijzonder ongrappig. De fout is volledig de mijne.
Met teveel zuiveringen kom je tegenwoordig ook maar lastig weg.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:33 schreef Reya het volgende:
[..]
U bannen is überhaupt niet de moeite waard.
Met taalfouten ook.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met teveel zuiveringen kom je tegenwoordig ook maar lastig weg.
Paars, ik doe niet aan roze.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Ga jij hem dan slaan met je roze handtas?
Whut?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:45 schreef Heilwasser het volgende:
Ik vind het zieligquote:Op maandag 14 maart 2016 13:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Het wordt die jongen allemaal wat te veel. Triest geval, wel
Link naar topic? Altijd leuk.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:58 schreef 99.999 het volgende:
Ik vind het overigens wel jammer dat ik de tirades van zowel elfje als brammetje over mij gemist heb. Moest in beide gevallen er achteraf van anderen over horen. Zo mis ik toch waardevolle inzichten en analyses over mijn gedrag.
De serieuze tirades waren voor die tijd volgens mijquote:Op maandag 14 maart 2016 14:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
NWS / [NWS FeedBack] Warzone
En zo ging het een paar dagen door in meerdere topics.
Gister was het ook wel weer vermakelijk hoe een paar van die onrendabelen los gingen op mijquote:Op maandag 14 maart 2016 14:05 schreef Reya het volgende:
99.999 uitkafferen levert altijd pluspunten op.
Zal wel weer van Heilwasser zijn, die jongen heeft niets beters te doen.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gister was het ook wel weer vermakelijk hoe een paar van die onrendabelen los gingen op mij.
Van wie is die ik ben een druppel eigenlijk een kloon?
Er is nog wel beeld van:quote:Op maandag 14 maart 2016 13:58 schreef 99.999 het volgende:
Ik vind het overigens wel jammer dat ik de tirades van zowel elfje als brammetje over mij gemist heb. Moest in beide gevallen er achteraf van anderen over horen. Zo mis ik toch waardevolle inzichten en analyses over mijn gedrag.
Die zijn er niet serieus genoeg voorquote:Op maandag 14 maart 2016 14:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is nog wel beeld van:
[ afbeelding ]
Die is inderdaad de moeite waard.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:17 schreef Tchock het volgende:
http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-waarde/10-03-2016/KN_1679007
Keuringsdienst van Waarde over natuurlijke aroma's zoals in fruithagel en drinkyoghurt. Het blijft echt fascinerend hoe "gemaakt" ons eten is.
Daarom alleen nog maar producten van Gijs bij de Plus kopen.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:17 schreef Tchock het volgende:
Keuringsdienst van Waarde over natuurlijke aroma's zoals in fruithagel en drinkyoghurt. Het blijft echt fascinerend hoe "gemaakt" ons eten is.
De mooiste vond ik die over appelsap, waar ze ontdekten dat een ingedikte siroop, aroma's en kleurstoffen apart geproduceerd en vervoerd worden om iets in elkaar te knutselen dat vervolgens Puur Natuur Appelsap met 100% appel is.quote:
Of bij die kei dure winkel waar mevrouw xpompompomx zo graag haar linkse grachtengordelcentjes uitgeeft.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Daarom alleen nog maar producten van Gijs bij de Plus kopen.
Mooi is dat altijd ja, appelap met 2% appel.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
De mooiste vond ik die over appelsap, waar ze ontdekten dat een ingedikte siroop, aroma's en kleurstoffen apart geproduceerd en vervoerd worden om iets in elkaar te knutselen dat vervolgens Puur Natuur Appelsap met 100% appel is.
Dit gaat dus niet om dat, maar om producten die 100% appel zijn (op het etiket).quote:Op maandag 14 maart 2016 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd ja, appelap met 2% appel.
Ik ga vanavond eens kijken.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit gaat dus niet om dat, maar om producten die 100% appel zijn (op het etiket).
Ja wel geinig. Je mag dus kennelijk iets natuurlijk noemen als het via een natuurlijk proces tot stand is gekomen. Of het dan een genetisch gemodificeerde gistbacterie is die vanille uitschijt, of het daadwerkelijk uit de vanilleplant komt is irrelevant.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:17 schreef Tchock het volgende:
Maar dat ís ook irrelevant.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja wel geinig. Je mag dus kennelijk iets natuurlijk noemen als het via een natuurlijk proces tot stand is gekomen. Of het dan een genetisch gemodificeerde gistbacterie is die vanille uitschijt, of het daadwerkelijk uit de vanilleplant komt is irrelevant.
Ik heb zelfs mijn knuffelbeer en knuffelkonijn nog steeds in bed liggen.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:10 schreef Disana het volgende:
Kijk, jullie hebben gewoon te veel knuffelhormoon
http://www.theguardian.co(...)ens-health?CMP=fb_gu
Nou dat is dus gezond voor je.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn knuffelbeer en knuffelkonijn nog steeds in bed liggen.
Daarom is het ook niet zo schokkendquote:Op maandag 14 maart 2016 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat ís ook irrelevant.
Er is ook geen verschil tussen vanilline gewonnen uit een vanilleplantje of via chemische synthese.
Probeer dat maar eens uit te leggen aan mensen die geen fuk van scheikunde snappen.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is ook geen verschil tussen vanilline gewonnen uit een vanilleplantje of via chemische synthese.
Oprecht een goed idee.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Daarom alleen nog maar producten van Gijs bij de Plus kopen.
Dan ga je er wel vanuit dat er alleen vanilline in de peulen van de vanilleplant zit.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan ga je er wel vanuit dat er alleen vanilline in de peulen van de vanilleplant zit.
Vanuit culinair oogpunt wel vind ik. Smaken zijn veel complexer dan één enkel molecuul. Een leeg geschraapte vanillepeul smaakt bijvoorbeeld ook een beetje scherp, zuivere vanilline smaakt plat naar vanilline.quote:
Nee, daar ga ik niet vanuit bedoel ik. Ik zeg alleen dat Vanilline (het molecuul dat wij herkennen als "vanillesmaak") gewonnen uit vanillepeulen identiek is aan gesynthetiseerde vanilline.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vanuit culinair oogpunt wel vind ik. Smaken zijn veel complexer dan één enkel molecuul.
Ja, dan ben ik het er wel mee eens.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik niet vanuit bedoel ik. Ik zeg alleen dat Vanilline (het molecuul dat wij herkennen als "vanillesmaak") gewonnen uit vanillepeulen identiek is aan gesynthetiseerde vanilline.
Eens met de klacht.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:46 schreef Kowloon het volgende:
Overigens vind ik vanille echt een plaag. Krentenbollen, oliebollen, pannenkoeken, cake, allemaal zaken die mishandeld worden met vanille.
Bestaat dat? Nooit gezien.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:46 schreef Kowloon het volgende:
Overigens vind ik vanille echt een plaag. Krentenbollen, oliebollen, pannenkoeken, cake, allemaal zaken die mishandeld worden met vanille.
quote:Op maandag 14 maart 2016 13:45 schreef Heilwasser het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2016 14:05 schreef Reya het volgende:
99.999 uitkafferen levert altijd pluspunten op.
Yo Pokkel. Lang niet gezien.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja wel geinig. Je mag dus kennelijk iets natuurlijk noemen als het via een natuurlijk proces tot stand is gekomen. Of het dan een genetisch gemodificeerde gistbacterie is die vanille uitschijt, of het daadwerkelijk uit de vanilleplant komt is irrelevant.
Vanilla Icequote:Op maandag 14 maart 2016 15:46 schreef Kowloon het volgende:
Alles wat ik er tot nu toe van op heb smaakte zeer goed. Mocht ik ooit bij een Plus boodschappen gaan doen is dat wel iets waar ik naar zal zoeken.quote:
Met echte vanille is niet zoveel mis.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:46 schreef Kowloon het volgende:
Mits uit Madagaskar.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Met echte vanille is niet zoveel mis.
Wordt ook bij andere supermarkten verkocht onder de merknaam "streekselecties" (zoals bij de Spar). Binnenkort hopelijk ook verkrijgbaar bij de Jumbo en AH.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alles wat ik er tot nu toe van op heb smaakte zeer goed. Mocht ik ooit bij een Plus boodschappen gaan doen is dat wel iets waar ik naar zal zoeken.
Als het maar geen donker kleurtje heeft is het goed kennelijk.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Met dergelijke landen wenste u toch niets te maken te hebben?
Ik was je ook al kwijt. WBquote:Op maandag 14 maart 2016 15:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom is het ook niet zo schokkend
Deze slaan we even op.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:45 schreef Heilwasser het volgende:
Hij is al gepubliceerd in de bundel 'Hilarische grappen van een mindervalide bureaucraat'. Heb reeds tien exemplaren verkocht via Bol.comquote:
Het verdriet van België was zeker zijn autobiografische werk?quote:Op maandag 14 maart 2016 16:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hij is al gepubliceerd in de bundel 'Hilarische grappen van een mindervalide bureaucraat'. Heb reeds tien exemplaren verkocht via Bol.com
Anders is Gutmensch bang dat zijn verhalen over zijn geweldige leven overschaduwt worden door dingen die er toe doen.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Waarom zou je dat filmpje hier niet mogen plaatsen?
Huh?quote:Op maandag 14 maart 2016 18:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Anders is Gutmensch bang dat zijn verhalen over zijn geweldige leven overschaduwt worden door dingen die er toe doen.
Vanillequote:Op maandag 14 maart 2016 15:46 schreef Kowloon het volgende:
Ik las, ik meen gisteren, ook al iets over flinke bezuinigingen op defensie in Rusland. Misschien heeft het er wel mee te maken.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:51 schreef Gutmensch het volgende:
Het grootste gedeelte in ieder geval. Dat zag ik niet aankomen.
Ruzie krijgen met kerst en dan 53 jaar elkaar niet meer luchten of zien. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:56 schreef Friek_ het volgende:
Dat tv-programma 'Het familiediner' wordt gebruikt in een van m'n lesmethodes. Zit het nu eens te kijken, maar wat een programma zeg.
Ja, 10%. Maar dat zou je ook op de aanschaf van nieuw materieel kunnen bezuinigen.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik las, ik meen gisteren, ook al iets over flinke bezuinigingen op defensie in Rusland. Misschien heeft het er wel mee te maken.
Wat onlogisch, maar geen slecht nieuws.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:51 schreef Gutmensch het volgende:
Ik moet het, vandaar de ruziequote:Op maandag 14 maart 2016 19:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik niet, ik vier gewoon geen kerst meer.
De Hema ook niet meer.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik niet, ik vier gewoon geen kerst meer.
Als ik de Hema was zou ik straks gewoon met een speciale suikerfeestfolder komen, puur om xenofobe tokkies te ziekenquote:
Ze hebben Pasen al afgeschaft onder druk van de moslims. Kerst zal er ook wel aan gaan.quote:
Nee, ze hebben paaseieren omgedoopt in chocolade-eitjes. Drama!quote:Op maandag 14 maart 2016 19:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze hebben Pasen al afgeschaft onder druk van de moslims. Kerst zal er ook wel aan gaan.
Godver!!! DIT LAND IS KAPOT!!!!!111!!!!quote:Op maandag 14 maart 2016 19:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze hebben Pasen al afgeschaft onder druk van de moslims. Kerst zal er ook wel aan gaan.
Waar lees je dat?quote:Op maandag 14 maart 2016 18:51 schreef Gutmensch het volgende:
Dit is gewoon een van de onderdelen van het stappenplan van de PvdA om de sharia in te voeren.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ze hebben paaseieren omgedoopt in chocolade-eitjes. Drama!
EN OM HET BLANKE RAS VAN HET AVONDLAND TE VERVANGEN DOOR GETINTE!!1111quote:Op maandag 14 maart 2016 19:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een van de onderdelen van het stappenplan van de PvdA om de sharia in te voeren.
Ik kreeg een alert van BBC News, staat nu ook op o.a. de Volkskrant site: http://www.volkskrant.nl/(...)n-uit-syrie~a4263079quote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 19:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
http://www.sbs.com.au/new(...)illion-march-morocco
?
Een gebied bezet houden: tijd voor EU-sancties tegen Marokko.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
http://www.sbs.com.au/new(...)illion-march-morocco
?
Laat maar komen. Lets open the gates to Europe.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een gebied bezet houden: tijd voor EU-sancties tegen Marokko.
Vluchtelingen inzetten als chantagemiddel, puike reactie weer van je.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat maar komen. Lets open the gates to Europe.
Economisch overwicht gebruiken als chantagemiddel, typisch Kowloon. 30 miljoen mensen de stront in laten zakken, omdat je je als buitenlandse macht wil mengen in andermans politiek.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vluchtelingen inzetten als chantagemiddel, puike reactie weer van je.
Erdogan doet niet anders.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vluchtelingen inzetten als chantagemiddel, puike reactie weer van je.
Ik dacht dat Marokko zo'n krachtige economie was?quote:Op maandag 14 maart 2016 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Economisch overwicht gebruiken als chantagemiddel, typisch Kowloon. 30 miljoen mensen de stront in laten zakken, omdat je je als buitenlandse macht wil mengen in andermans politiek.
Dat zegt veel over je algemene kennis. Dank voor de bevestiging.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik dacht dat Marokko zo'n krachtige economie was?
Erdogan is ook een behoorlijk klootzakje aan het worden als ik dat zo bekijk. Invallen bij kranten, het op slinkse wijze misbruiken van aanslagen voor versterking van de eigen politieke positie en inderdaad die chantage met vluchtelingen.quote:
Oh, betekent het dat? Ik zou het vertaald hebben als 'vote pointer'.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:33 schreef Rezania het volgende:
http://www.volkskrant.nl/kijkverder/2016/trump/
Ik doorzie de troll. U heeft een hekel aan economische sancties.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een gebied bezet houden: tijd voor EU-sancties tegen Marokko.
Goed gezien, Kaasie.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik doorzie de troll. U heeft een hekel aan economische sancties.
Onlangs zag ik nog een aardige docu over het atheïsme met Boris van der Ham. Daarin stelde een Turkse dame ook zij al jaren waarschuwen voor Erdogan, maar dat het westen braaf in zijn mooie praatjes trapte en pas recentelijk de ware aard van Erdogan is gaan inzien.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Erdogan is ook een behoorlijk klootzakje aan het worden als ik dat zo bekijk. Invallen bij kranten, het op slinkse wijze misbruiken van aanslagen voor versterking van de eigen politieke positie en inderdaad die chantage met vluchtelingen.
Uiteraard niet. Voor trollposts zijn er spelregels in het leven geroepen. O.a. v.w.b. gebruik van P.I.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik doorzie de troll. U heeft een hekel aan economische sancties.
Wat wil het Westen gaan doen dan? Wat moet het Westen doen? Iedereen die niet naar hun pijpen danst bestraffen? Ik heb het idee dat het Eurocentrisch wereldbeeld idiote vormen aan het aannemen is. Dat op zichzelf is een gevaar voor het Westen.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Onlangs zag ik nog een aardige docu over het atheïsme met Boris van der Ham. Daarin stelde een Turkse dame ook zij al jaren waarschuwen voor Erdogan, maar dat het westen braaf in zijn mooie praatjes trapte en pas recentelijk de ware aard van Erdogan is gaan inzien.
Maar autisten als Kowloon houden zich niet aan dergelijke sociale conventies.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Voor trollposts zijn er spelregels in het leven geroepen. O.a. v.w.b. gebruik van P.I.
Ja, ik ook. Hoe ze bij wiser uitkwamen.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, betekent het dat? Ik zou het vertaald hebben als 'vote pointer'.
Ik denk dat het meer een afweging is. Menig volger van Turkije zal toch inzien dat Erdogan van Turkije inmiddels geen fijnere plek om te leven maakt. Maar niet met Erdogan samenwerken betekent niet samenwerken met Turkije, dat is het dan wellicht ook weer niet waard.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Onlangs zag ik nog een aardige docu over het atheïsme met Boris van der Ham. Daarin stelde een Turkse dame ook zij al jaren waarschuwen voor Erdogan, maar dat het westen braaf in zijn mooie praatjes trapte en pas recentelijk de ware aard van Erdogan is gaan inzien.
Maar dan zou de trol niet meer werken.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Voor trollposts zijn er spelregels in het leven geroepen. O.a. v.w.b. gebruik van P.I.
Ik was vandaag overigens weer eens in het H-gebouw. H16.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar autisten als Kowloon houden zich niet aan dergelijke sociale conventies.
Die partij wordt ook gelinkt aan terrorisme toch?quote:Op maandag 14 maart 2016 19:56 schreef robin007bond het volgende:
HDP, de fatsoenlijke partij in Turkije.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 14 maart 2016 19:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik was vandaag overigens weer eens in het H-gebouw. H16.
Je bedoelt die stad die echt half in Azië ligt?quote:
Helemaal in Turkije is zo te lezen in elk geval niet het probleem, dit is progressie.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bedoelt die stad die echt half in Azië ligt?
Turkije mag van mij bij de EU, maar dan wel enkel het Europese stuk.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Helemaal in Turkije is zo te lezen in elk geval niet het probleem, dit is progressie.
Volgens mij ben je in de war met PKK.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die partij wordt ook gelinkt aan terrorisme toch?
D66 veroorzaakt straatterrorisme met haar wegkijkerij.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die partij wordt ook gelinkt aan terrorisme toch?
Toch zeker 10 extra mensen voor de EU dus.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Turkije mag van mij bij de EU, maar dan wel enkel het Europese stuk.
Soort roulerende monarchie?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:01 schreef robin007bond het volgende:
De HDP is zelfs zo progressief dat ze vinden dat er een co-presidentieel systeem moet komen, met altijd één man en één vrouw.
Hehe. Eens.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Turkije mag van mij bij de EU, maar dan wel enkel het Europese stuk.
HDP is het politieke vehikel van de PKK. Niet zo ongenuanceerd als ik het nu breng btw, maar toch.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met PKK.
Hahahaquote:Op maandag 14 maart 2016 19:33 schreef Rezania het volgende:
http://www.volkskrant.nl/kijkverder/2016/trump/
Een bespreking met een van de onderzoekers daar over een onderzoek dat ik momenteel voor hem doe. Het is gewoon nog steeds een bouwput.quote:
Volgens Erdogan ja. Maar ik weet niet of daar daadwerkelijk bewijs voor is.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
HDP is het politieke vehikel van de PKK. Niet zo ongenuanceerd als ik het nu breng btw, maar toch.
Oe, vrijdag ff over hebben.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een bespreking met een van de onderzoekers daar over een onderzoek dat ik momenteel voor hem doe. Het is gewoon nog steeds een bouwput.
Aha, nu staat het zwart op wit.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:06 schreef Kaas- het volgende:
Eerst Oekraïne maar eens bij de EU halen. Oh shit dat mocht ik niet verklappen.
De campus is wel cool geworden, vind je niet?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En de bomen op de Burgemeester Oudlaan zijn ook weg.
En half Istanboel dan. Mooie muur erdoorheen om Europa van Azië te scheiden, net Jeruzalem.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch zeker 10 extra mensen voor de EU dus.
Het voor-kamp stond vandaag te flyeren op Leiden CS. Ze hadden zelfs een kleine stand mee, die wegwaaide.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:06 schreef Kaas- het volgende:
Eerst Oekraïne maar eens bij de EU halen. Oh shit dat mocht ik niet verklappen.
Ja, vind ik ook. Jammer van de eierenquote:Op maandag 14 maart 2016 20:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De campus is wel cool geworden, vind je niet?
Vreemd dat je een tirade tegen het westen afsteekt. Ik haal slechts de woorden van een Turkse dame aan. Zij beweerde dat het Westen lange tijd blind is geweest voor de autoritaire, ondemocratische aspecten van het beleid van Erdogan, niet in de laatste plaats omdat het economisch wel lekker ging.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat wil het Westen gaan doen dan? Wat moet het Westen doen? Iedereen die niet naar hun pijpen danst bestraffen? Ik heb het idee dat het Eurocentrisch wereldbeeld idiote vormen aan het aannemen is. Dat op zichzelf is een gevaar voor het Westen.
Ik steek geen tirade af tegen het Westen. Het is meer dat ik veelvuldig een klaagzang hoor over alles wat maar niet doet wat Europa wil. Laten we vooral niet uit het oog verliezen dat de dame die jij aanhaalt waarschijnlijk ook niet geheel belangeloos dit soort retoriek afsteekt. Ze kan wat dat betreft zoveel beweren. Je kan verder vinden van het beleid van Erdogan wat je wil natuurlijk, maar hij heeft gewoon de steun van een enorm deel van de bevolking - en heeft het land ook qua mensenrechten toch echt een niveau hoger getild - hoe gek dat nu ook klinkt.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vreemd dat je een tirade tegen het westen afsteekt. Ik haal slechts de woorden van een Turkse dame aan. Zij beweerde dat het Westen lange tijd blind is geweest voor de autoritaire, ondemocratische aspecten van het beleid van Erdogan, niet in de laatste plaats omdat het economisch wel lekker ging.
Als je het Westen ergens van wilt betichten in dezen dan is het eerder opportunisme of realpolitik.
Ik ken de meesten wel die daar vandaag stonden. Was ook gevraagd, maar kon niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het voor-kamp stond vandaag te flyeren op Leiden CS. Ze hadden zelfs een kleine stand mee, die wegwaaide.
Ik zou hem alles behalve een topvent noemen, want hij danst niet goed genoeg naar onze pijpen. Bovendien heeft hij wat meer religieuze vrijheden geïntroduceerd. En dat is niet geheel in lijn met onze Westerse visie van de ideale samenleving.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:17 schreef Friek_ het volgende:
Die Erdogan heeft Turkije echt naar een hoger plan getild, inderdaad. Eigenlijk een topvent.
Uw leider heeft gesproken.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:20 schreef Friek_ het volgende:
Jaja Mutant01, daar komt de islamitische aap uit de mouw.
Ja, want toen ze daar plotseling een hoofddoek mochten dragen hadden wij de grootste kritiek.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou hem alles behalve een topvent noemen, want hij danst niet goed genoeg naar onze pijpen. Bovendien heeft hij wat meer religieuze vrijheden geïntroduceerd. En dat is niet geheel in lijn met onze Westerse visie van de ideale samenleving.
Nee dat doet die dame uiteraard niet belangeloos, want ze heeft nogal te lijden onder het beleid van Erdogan.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik steek geen tirade af tegen het Westen. Het is meer dat ik veelvuldig een klaagzang hoor over alles wat maar niet doet wat Europa wil. Laten we vooral niet uit het oog verliezen dat de dame die jij aanhaalt waarschijnlijk ook niet geheel belangeloos dit soort retoriek afsteekt. Ze kan wat dat betreft zoveel beweren. Je kan verder vinden van het beleid van Erdogan wat je wil natuurlijk, maar hij heeft gewoon de steun van een enorm deel van de bevolking - en heeft het land ook qua mensenrechten toch echt een niveau hoger getild - hoe gek dat nu ook klinkt.
Ik sta geloof ik ook nog als vrijwilliger inschreven maar wordt nooit gevraagdquote:Op maandag 14 maart 2016 20:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ken de meesten wel die daar vandaag stonden. Was ook gevraagd, maar kon niet.
Zekersteweten - het was volgens vele Westerlingen een aanslag op de seculariteit, symbool voor het Islamisme. De associatie Erdogan met religie werd toen al gemaakt, het was een Islamitische aap.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, want toen ze daar plotseling een hoofddoek mochten dragen hadden wij de grootste kritiek.
Wil je dat wel dan?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:23 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik sta geloof ik ook nog als vrijwilliger inschreven maar wordt nooit gevraagd
Ken ook vrijwel niemand bij D66 dus het zal daar wel door komen
Je weet dat de situatie in Turkije decennialang omgekeerd was? Beseft deze vrouw dat ook? Ik ben dan wel benieuwd waar deze atheïstische vrouw was op het moment dat vrouwen met hoofddoek de universiteit uit getrapt werden.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee dat doet die dame uiteraard niet belangeloos, want ze heeft nogal te leiden onder het beleid van Erdogan.
Ongelovigen komen er in het gros van de wereld ook niet heel best van af, maar dat aspect van 'religieuze vrijheid' wordt nog wel eens over het hoofd gezien door gelovigen.
Vandaar dat Europese regeringsleiders nu door de Westerse media wordt opgeroepen om toch eindelijk eens wat te zeggen van de grondrechten die sneuvelen in Turkije. We zijn gewoon een rupsjenooitgenoeg.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zekersteweten - het was volgens vele Westerlingen een aanslag op de seculariteit, symbool voor het Islamisme. De associatie Erdogan met religie werd toen al gemaakt, het was een Islamitische aap.
Religie als beleid is sowieso pure kanker.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:26 schreef Kaas- het volgende:
Ze doen maar lekker religieus tot ze een ons wegen, dat vind ik allemaal echt wel prima. Alleen zo jammer dat de persvrijheid en rechtsstaat er in zo'n slechte staat verkeren.
Ho-ho-ho.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Religie als beleid is sowieso pure kanker.
Je bedoelt om Turkije een worst voor te houden, namelijk het lidmaatschap. Kom kom, belangen belangen belangen.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vandaar dat Europese regeringsleiders nu door de Westerse media wordt opgeroepen om toch eindelijk eens wat te zeggen van de grondrechten die sneuvelen in Turkije. We zijn gewoon een rupsjenooitgenoeg.
Bel/mail ze dan gewoon een keertje en dan sta je er gewoon hoor.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:26 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Oh, als ik kan dan wil ik best flyeren
Dat is niet iets van de laatste jaren. Of van Erdogan. Daarom verbaast mij de complete gang van zaken enigszins. Ik heb veel meer het idee dat het om zijn politieke stroming gaat dan om dit soort kwesties. Mijn vermoeden is dan ook sterk dat als het een atheist was, dat er veel minder om te doen was.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:26 schreef Kaas- het volgende:
Ze doen maar lekker religieus tot ze een ons wegen, dat vind ik allemaal echt wel prima. Alleen zo jammer dat de persvrijheid en rechtsstaat er in zo'n slechte staat verkeren.
Het enige instituut wat zo benoemd mag worden is de monarchie. Dat je het even weet.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het enige instituut wat zo benoemd mag worden is de monarchie. Dat je het even weet.
Zal ik doenquote:Op maandag 14 maart 2016 20:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bel/mail ze dan gewoon een keertje en dan sta je er gewoon hoor.
Nee dat was hij niet. Atheïsme en secularisme zijn ook twee verschillende zaken. Turkije was dan wel min of meer gedwongen seculier, maar atheïsten hadden het er nooit makkelijk.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet dat de situatie in Turkije decennialang omgekeerd was? Beseft deze vrouw dat ook? Ik ben dan wel benieuwd waar deze atheïstische vrouw was op het moment dat vrouwen met hoofddoek de universiteit uit getrapt werden.
Religie vind ik veel meer gemeen hebben met aids. Of is dat te confronterend voor je?quote:
Denk het niet eigenlijk. De Poolse regering is erg christelijk en doet hetzelfde en krijgt ook van half Brussel zware kritiek, terwijl de christenen in Brussel ook gewoon de zwaarste stem vertegenwoordigen.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is niet iets van de laatste jaren. Of van Erdogan. Daarom verbaast mij de complete gang van zaken enigszins. Ik heb veel meer het idee dat het om zijn politieke stroming gaat dan om dit soort kwesties. Mijn vermoeden is dan ook sterk dat als het een atheist was, dat er veel minder om te doen was.
Dat had weinig met de staatsinrichting te maken. Ik heb het hier over discriminatie van staatswege. Jij hebt het over sociale druk. Niet alleen atheïsten hadden het niet makkelijk, ook moslims niet. Beetje misplaatste slachtofferrol dus.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee dat was hij niet. Atheïsme en secularisme zijn ook twee verschillende zaken. Turkije was dan wel min of meer gedwongen seculier, maar atheïsten hadden het er nooit makkelijk.
Waarom kan ik niet gewoon contactloos stemmen? HET IS 2016!quote:Op maandag 14 maart 2016 20:33 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Is dit artikel overigens al voorbij gekomen?
VVD wil eind 2017 stemprinter en -scanner in gebruik nemen
http://tweakers.net/nieuw(...)n-gebruik-nemen.html
Waarom wil de VVD weer zo graag digitaal stemmen, op een manier dat nauwelijks snelheidswinst heeft op normaal stemmen maar wel de problemen van digitaal stemmen draagt?
Nee klopt hoor, twee zaken die allebei door katholieken worden overgebracht op de kindertjes.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Religie vind ik veel meer gemeen hebben met aids. Of is dat te confronterend voor je?
De manier waarop Polen bekritiseerd wordt is duidelijk anders. Dat heeft ook te maken met het feit dat Polen al EU lid is - iets waarvan je ook kan zeggen dat dit - zeker gezien de staat van het land - veel zegt over hoe men binnen de EU tegen landen met hoofdzakelijk een andere religie kijkt.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Denk het niet eigenlijk. De Poolse regering is erg christelijk en doet hetzelfde en krijgt ook van half Brussel zware kritiek, terwijl de christenen in Brussel ook gewoon de zwaarste stem vertegenwoordigen.
Omdat het veel fraudegevoeliger is.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:33 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Is dit artikel overigens al voorbij gekomen?
VVD wil eind 2017 stemprinter en -scanner in gebruik nemen
http://tweakers.net/nieuw(...)n-gebruik-nemen.html
Waarom wil de VVD weer zo graag digitaal stemmen, op een manier dat nauwelijks snelheidswinst heeft op normaal stemmen maar wel de problemen van digitaal stemmen draagt?
Gewoon met een hippe iOS app.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet gewoon contactloos stemmen? HET IS 2016!
Zo kan de VVD garanderen dat ze de grootste blijven.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:33 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Dat gevoel heb ik ook bij wel een beetje bij dit verhaal. Of die hele commissie zit vol met idioten die echt met goede bedoeling proberen te beslissen over iets waar ze totaal geen verstand van hebben.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo kan de VVD garanderen dat ze de grootste blijven.
Sociale druk, zo kun je geweld en doodsbedreigingen ook noemen natuurlijk. Homo's in Rusland zijn ook al zo'n groep die een beetje last hebben van sociale druk.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat had weinig met de staatsinrichting te maken. Ik heb het hier over discriminatie van staatswege. Jij hebt het over sociale druk. Niet alleen atheïsten hadden het niet makkelijk, ook moslims niet. Beetje misplaatste slachtofferrol dus.
De eisen voor Polen als EU-lid zijn hoger en daarom krijgen zij inderdaad veel meer en zwaardere kritiek dan Turkije, maar dat is ook wel logisch.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De manier waarop Polen bekritiseerd wordt is duidelijk anders. Dat heeft ook te maken met het feit dat Polen al EU lid is - iets waarvan je ook kan zeggen dat dit - zeker gezien de staat van het land - veel zegt over hoe men binnen de EU tegen landen met hoofdzakelijk een andere religie kijkt.
Mensen willen een degelijke bank zonder fratsen.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:51 schreef robin007bond het volgende:
Iets van 96% van de respondenten in Radar wil een staatsbank.
Vraag me af of 96% van de respondenten klant zou worden bij een staatsbank.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:51 schreef robin007bond het volgende:
Verwacht je niet bij dat programma.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:51 schreef robin007bond het volgende:
Die zijn toch prima voorhanden in Nederland?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen willen een degelijke bank zonder fratsen.
Ik zeg wat ze in de uitzending als reden gaven. Mensen vinden banken onbetrouwbaar.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die zijn toch prima voorhanden in Nederland?
Scheiding tussen kerk en staat, behalve dat het juist niet het geval is. Immers bemoeienis van de staat op religieus vlak is alom aanwezig. Het gaat mij juist om die interpretatie, die als gevolg heeft dat er mensen - bij voorbaat - compleet worden uitgesloten van die publieke functies en of instituten. Dat is minstens zo erg als de discriminatie die jij opnoemt. Maar ik heb het idee dat jij dat niet zo ziet - en dat is wat ik dus even kort door de bocht de hypocrisie van het Westen noem.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sociale druk, zo kun je geweld en doodsbedreigingen ook noemen natuurlijk. Homo's in Rusland zijn ook al zo'n groep die een beetje last hebben van sociale druk.
Afgezien daarvan heb jij het over discriminatie inderdaad, maar feitelijk was het gewoon scheiding van kerk en staat. In sommige landen wordt dat geïnterpreteerd als een verbod op religieuze uitingen in publieke functies of op publieke instituten. Turkije en Frankrijk bijvoorbeeld. Nederland is meer een compromisland waarin de overheid geen onderscheid maakt, maar scholen op religieuze of levensbeschouwelijke grondslag zelfs subsidieert.
Jup. Ik snap het ook wel.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me een héél representatieve steekproef.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:51 schreef robin007bond het volgende:
En kennelijk hebben ze de verwachting dat het met overheidsingrijpen allemaal beter wordt. Radar is de SP-spreekbuis.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg wat ze in de uitzending als reden gaven. Mensen vinden banken onbetrouwbaar.
Geen fratsen, dat scheelt.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen denken dat er dan meer toezicht is. In elk geval zie ik er de wens tot meer toezicht in. En dat vind ik niet raar.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En kennelijk hebben ze de verwachting dat het met overheidsingrijpen allemaal beter wordt. Radar is de SP-spreekbuis.
Er valt echt wel wat over te zeggen.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:54 schreef Kaas- het volgende:
Een staatsbank vind ik overigens echt de grootst mogelijke onzin.
Ja? Wat is voor jou dan een typisch droomhuis?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hihi, ja. Ik zoek er zelf ook altijd een uit.
Eentje met een weelderige tuin en een ver uitzichtquote:Op maandag 14 maart 2016 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja? Wat is voor jou dan een typisch droomhuis?
Klinkt mooi.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Eentje met een weelderige tuin en een ver uitzicht
Ik vind dit ook wel wat hebben:quote:Op maandag 14 maart 2016 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Eentje met een weelderige tuin en een ver uitzicht
Mooi zonnig en een fijn uitzicht.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel wat hebben:
[ afbeelding ]
Laat ze dezelfde enquête eens in Spanje houden. Daar heeft de verwevenheid tussen banken en politiek voor een financiële ramp gezorgd.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen denken dat er dan meer toezicht is. In elk geval zie ik er de wens tot meer toezicht in. En dat vind ik niet raar.
Lekker zo'n grill achter de bank.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel wat hebben:
[ afbeelding ]
Fannie Mae & Freddie Mac.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:00 schreef Kaas- het volgende:
Een overheid is pas onbetrouwbaar. Als je ergens geen bank wil onderbrengen...
Een kamerlamp op je balkon, ook zo'n vondst.quote:
Banken maken ook vaak verlies. Beetje risico lopen en ondernemertje spelen met belastinggeld en tegelijkertijd een hele sector om zeep helpen met valse concurrentie, doe maar niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er valt echt wel wat over te zeggen.
* Er is meer democratische controle op dan een privaat bedrijf
* De winsten die een bank maakt kan direct voor de samenleving worden gebruikt in plaats van dat het naar de aandeelhouders gaat
* Je hoeft geen toezichthouder erop te sturen, maar hebt er direct scherpte toezicht op.
We hebben overigens al staatsbanken, al is het niet de intentie dat dit zo blijft.
En dat voor slechts 3,75 mln.quote:
Het is ook alleen maar een beetje dromen hè.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet zo.Ik denk nog helemaal niet na over huizen.
Mooi veel glas, maar voor de rest ziet het er niet uitquote:Op maandag 14 maart 2016 21:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat voor slechts 3,75 mln.
Wel 's werelds slechtste renders ooit. Ik maakte ze mooier toen ik 18 was.
[ afbeelding ]
Ach, het uitzicht maakt wel het nodige goed.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een kamerlamp op je balkon, ook zo'n vondst.
Geen probleem, staatsbanken mogen geen lage leenrentes en hoge spaarrentes aanbieden.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Banken maken ook vaak verlies. Beetje risico lopen en ondernemertje spelen met belastinggeld en tegelijkertijd een hele sector om zeep helpen met valse concurrentie, doe maar niet.
Daarom de risico's beperken.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Banken maken ook vaak verlies. Beetje risico lopen en ondernemertje spelen met belastinggeld en tegelijkertijd een hele sector om zeep helpen met valse concurrentie, doe maar niet.
En >500m2 aan woonoppervlak en >500 m2 aan dakterras.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ach, het uitzicht maakt wel het nodige goed.
Private banken hebben de overheid veel gekost, maar publieke banken gaan zeker weten de overheid veel geld kosten.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarom de risico's beperken.
En de private banken hebben de belastingbetaler ontzettend veel gekost. Zou het niet gelijk zien als een argument tegen een staatsbank.![]()
Het is niet voor niets dat als private banken slecht gaan, ze door de overheid overgenomen moeten worden om weer orde op zaken te stellen.
Schitterend.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb daar eens op gegoogeld:
[ afbeelding ]
Welke dan? Bijna elke bank moest gered worden of heeft andere dingen flink verkloot.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die zijn toch prima voorhanden in Nederland?
Voor 1996 was dit best een puike render.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb daar eens op gegoogeld:
[ afbeelding ]
Alle gemeenten moesten de OZB-tarieven verhogen. Geen enkele gemeente deugt.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke dan? Bijna elke bank moest gered worden of heeft andere dingen flink verkloot.
Als klant van ING, Binck, Robeco en Triodos heb ik eigenlijk nergens last van gehad.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke dan? Bijna elke bank moest gered worden of heeft andere dingen flink verkloot.
Welke wetten had Turkije precies die gelovigen uitsloten van publieke functies? Ik ken er in ieder geval genoeg waar ongelovigen expliciet worden uitgesloten, zo niet op zijn minst een gevangenisstraf boven het hoofd hangt.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Scheiding tussen kerk en staat, behalve dat het juist niet het geval is. Immers bemoeienis van de staat op religieus vlak is alom aanwezig. Het gaat mij juist om die interpretatie, die als gevolg heeft dat er mensen - bij voorbaat - compleet worden uitgesloten van die publieke functies en of instituten. Dat is minstens zo erg als de discriminatie die jij opnoemt. Maar ik heb het idee dat jij dat niet zo ziet - en dat is wat ik dus even kort door de bocht de hypocrisie van het Westen noem.
Oh. We zullen het zien..quote:Op maandag 14 maart 2016 21:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Private banken hebben de overheid veel gekost, maar publieke banken gaan zeker weten de overheid veel geld kosten.
Laten we hopen van niet..quote:
De publieke opinie laat het duidelijk zien GS. Zelfs iets van 55% van de VVD-stemmers wil bijvoorbeeld een publieke zorgverzekering.quote:
Goed verweer.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:21 schreef Kaas- het volgende:
Robin wil types als Gerrit Zalm natuurlijk aan een vette pycheck helpen.
Wat de publieke opinie wil en wat er gaat komen zijn niet hetzelfde.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De publieke opinie laat het duidelijk zien GS. Zelfs iets van 55% van de VVD-stemmers wil bijvoorbeeld een publieke zorgverzekering.
Jaja.. Het tij gaat keren.
Correct.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alle gemeenten moesten de OZB-tarieven verhogen. Geen enkele gemeente deugt.
En dan alsnog schuldig zijn als de staatsbank het cijfertje niet duidelijk heeft overgeklopt in het DigiD-aangifteprogramma waardoor je een nette naheffing mag betalen vanwege het niet controleren van je spaarsaldo. Heerlijke wereld.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:29 schreef Kowloon het volgende:
Een staatsbank, heerlijk je geld onderbrengen bij een club bestaande uit een ondoorzichtige kluwen van politici, oud-politici als toezichthouders, vakbonden en andere vage belangen.
Europa dreigt juist rechtser dan ooit tevoren te worden en ook alle Nederlandse partijen schuiven elke verkiezing weer verder op naar rechts. Maar als je jezelf iets anders voor wil houden is dat prima hoor.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De publieke opinie laat het duidelijk zien GS. Zelfs iets van 55% van de VVD-stemmers wil bijvoorbeeld een publieke zorgverzekering.
Jaja.. Het tij gaat keren.
Wel weer een mooie exit opportunity voor politici die er enkel zitten om een baantje voor later veilig te stellen. En de salarissen moeten enorm boven de Balkenendenorm zitten, want anders gaat niemand die bank namens de overheid oprichten natuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:29 schreef Kowloon het volgende:
Een staatsbank, heerlijk je geld onderbrengen bij een club bestaande uit een ondoorzichtige kluwen van politici, oud-politici als toezichthouders, vakbonden en andere vage belangen.
ING had staatssteun nodig omdat ze het verkloot hadden, triodos doet aan homeopathie en biologisch-dynamische landbouw (dat is wel een fratsje) en die andere zijn toch vooral om te beleggen?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als klant van ING, Binck, Robeco en Triodos heb ik eigenlijk nergens last van gehad.
Jaja, mensen. Mannen moeten wat vaker met een vriendin van hun partner een drankje doen.quote:Per saldo houden mannen net iets minder uren vrije tijd over dan vrouwen, maar gemiddeld komen ze allebei op zo'n 40 uur vrije tijd. Maar dan komt het. Het SCP wijst op internationaal onderzoek over de zogenaamde ‘triple shift’ voor vrouwen. 'Naast hun betaalde werk buitenshuis en onbetaald werk thuis (eerste en tweede shift) zou de vrije tijd van vrouwen veel meer dan die van mannen in het teken staan van 'zorg voor het emotioneel welzijn' van kinderen, familieleden en vrienden.' Die laatste shift wordt ook wel 'emotion work' genoemd. Omdat vrouwen 'leuke dingen doen' met vrienden, partner en/of kinderen ook zien als 'in functie' zijn, ontspannen ze daardoor minder.
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:29 schreef Kowloon het volgende:
Feel the Bern, Kaas-!quote:Op maandag 14 maart 2016 21:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Europa dreigt juist rechtser dan ooit tevoren te worden en ook alle Nederlandse partijen schuiven elke verkiezing weer verder op naar rechts. Maar als je jezelf iets anders voor wil houden is dat prima hoor.
Lullig, als je dat nog mist.quote:
Wacht maar, over een jaar of vijf hebben wij hier in Nederland de Feel the Bram! campagne van de SP.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Feel the Bern, Kaas-!
Heel Amerika is straks socialistisch.
Plotseling is Renske Leijten pleiten. Over de plas om Amerikanen het Obamacare-evangelie te verkondigen.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wacht maar, over een jaar of vijf hebben wij hier in Nederland de Feel the Bram! campagne van de SP.
En Rusland wordt democratisch.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Feel the Bern, Kaas-!
Heel Amerika is straks socialistisch.
Het is vanzelf veranderd in ING.quote:
Vrouwen hebben ook meer moeite een leuke hobby te vinden.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaja, mensen. Mannen moeten wat vaker met een vriendin van hun partner een drankje doen.
Wie doet wat, heb je het daar al eens over gehad?!1!1?!
Hoe had ik daar als klant last van?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ING had staatssteun nodig omdat ze het verkloot hadden, triodos doet aan homeopathie en biologisch-dynamische landbouw (dat is wel een fratsje) en die andere zijn toch vooral om te beleggen?
Dat is toch ook waar Radar over gaat.quote:Heb als Rabo en triodosklant zelf ook nergens last van gehad maar betrouwbaar en zonder fratsen zijn ze niet zo heel erg.
Ze sporten ook minder en hebben meer vet.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook meer moeite een leuke hobby te vinden.
Hadden klanten van Fortis er last van dan? Of ik als ABN-klant?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe had ik daar als klant last van?En ING kreeg vooral staatssteun omdat de MinFin anders niet rustig sliep, niet omdat daar vanuit bedrijfseconomisch opzicht nu echt een noodzaak voor was zoals bij Fortis.
Vrouwen moeten gewoon stoppen met zich overal verantwoordelijk voor te voelen.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaja, mensen. Mannen moeten wat vaker met een vriendin van hun partner een drankje doen.
Wie doet wat, heb je het daar al eens over gehad?!1!1?!
Het gaat om het vertrouwen in het stelsel en de banken. Dat heeft een flinke knauw gekregen. Of jij of ik daar als individuele consument daar last van heeft gehad doet niet zo ter zake. Dat zullen zelfs economen veelal beseffen.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe had ik daar als klant last van?En ING kreeg vooral staatssteun omdat de MinFin anders niet rustig sliep, niet omdat daar vanuit bedrijfseconomisch opzicht nu echt een noodzaak voor was zoals bij Fortis.
[..]
Dat is toch ook waar Radar over gaat.Het is een consumentenprogramma, geen programma voor economen en hun visie op het financiële stelsel.
Wel handig. Ik hoef nooit verjaardagen meer te onthouden.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon stoppen met zich overal verantwoordelijk voor te voelen.
Toch vond ik het wel een mooie actie, ABN-Amro overnemen.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:38 schreef GSbrder het volgende:
Fortis_!
Malle Belgen willen ook bankiertje spelen. Had dat nou maar aan de Hollanders gelaten.
Optimistisch.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat om het vertrouwen in het stelsel en de banken. Dat heeft een flinke knauw gekregen. Of jij of ik daar als individuele consument daar last van heeft gehad doet niet zo ter zake. Dat zullen zelfs economen veelal beseffen.
Het vertrouwen in banken is altijd nog hoger dan in de Tweede Kamer, de EU, de kerk en de Pers.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat om het vertrouwen in het stelsel en de banken. Dat heeft een flinke knauw gekregen. Of jij of ik daar als individuele consument daar last van heeft gehad doet niet zo ter zake. Dat zullen zelfs economen veelal beseffen.
Ja, dat was wel stoer.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch vond ik het wel een mooie actie, ABN-Amro overnemen.
Ach, voeren we ter compensatie een cupmaataftrek voor vrouwen in. Dat valt wel onder functioneel vet.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze sporten ook minder en hebben meer vet.
Daarom is een vettaks misogyn.
De schreeuwers ja, de stille meerderheid hoor je niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat de publieke opinie wil en wat er gaat komen zijn niet hetzelfde.
Gelukkig niet, zelfs. Er zijn namelijk ook veel Nederlanders die minder asielzoekers willen, helaas.
De stille meerderheid gaat ook geen klant worden bij een staatsbank. Die blijft zitten waar 'ie zit.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De schreeuwers ja, de stille meerderheid hoor je niet.
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Europa dreigt juist rechtser dan ooit tevoren te worden en ook alle Nederlandse partijen schuiven elke verkiezing weer verder op naar rechts. Maar als je jezelf iets anders voor wil houden is dat prima hoor.
Ik heb geen vriendin, gelukkig heeft mijn telefoon al dat soort taken overgenomen. Met andere woorden, telefoons en vrouwen zijn inwisselbaar.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel handig. Ik hoef nooit verjaardagen meer te onthouden.
Jouw telefoon kan koken?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin, gelukkig heeft mijn telefoon al dat soort taken overgenomen. Met andere woorden, telefoons en vrouwen zijn inwisselbaar.
Daarvoor moet je de rekening naar Super-Mario sturen. Heb ik ook al een paar keer gedaan, nog niks op terug gezien.quote:
Piedmonte, daar kom ik toch zeker vijf a zes keer per jaarquote:Op maandag 14 maart 2016 21:42 schreef Disana het volgende:
Heerlijk, die zonnige beelden van Italiaanse terrassen. Kan niet wachten op de zomer.
Maar Kowloon zit altijd met z'n tempeh te leuren.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aangezien kaas leeft op bezorgmaaltijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |