Eens. Niets dan lof voor deze zelfreflectie.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:45 schreef Heilwasser het volgende:
Ik erken onrendabel te zijn. Mijn studiecarrière is een drama, en mijn grappen bijzonder ongrappig. De fout is volledig de mijne.
Godver, verslikte ik me toch even in mijn kabeljauwbroodje.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:45 schreef Heilwasser het volgende:
Ik erken onrendabel te zijn. Mijn studiecarrière is een drama, en mijn grappen bijzonder ongrappig. De fout is volledig de mijne.
Met teveel zuiveringen kom je tegenwoordig ook maar lastig weg.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:33 schreef Reya het volgende:
[..]
U bannen is überhaupt niet de moeite waard.
Met taalfouten ook.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met teveel zuiveringen kom je tegenwoordig ook maar lastig weg.
Paars, ik doe niet aan roze.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Ga jij hem dan slaan met je roze handtas?
Whut?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:45 schreef Heilwasser het volgende:
Ik vind het zieligquote:Op maandag 14 maart 2016 13:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Het wordt die jongen allemaal wat te veel. Triest geval, wel
Link naar topic? Altijd leuk.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:58 schreef 99.999 het volgende:
Ik vind het overigens wel jammer dat ik de tirades van zowel elfje als brammetje over mij gemist heb. Moest in beide gevallen er achteraf van anderen over horen. Zo mis ik toch waardevolle inzichten en analyses over mijn gedrag.
De serieuze tirades waren voor die tijd volgens mijquote:Op maandag 14 maart 2016 14:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
NWS / [NWS FeedBack] Warzone
En zo ging het een paar dagen door in meerdere topics.
Gister was het ook wel weer vermakelijk hoe een paar van die onrendabelen los gingen op mijquote:Op maandag 14 maart 2016 14:05 schreef Reya het volgende:
99.999 uitkafferen levert altijd pluspunten op.
Zal wel weer van Heilwasser zijn, die jongen heeft niets beters te doen.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gister was het ook wel weer vermakelijk hoe een paar van die onrendabelen los gingen op mij.
Van wie is die ik ben een druppel eigenlijk een kloon?
Er is nog wel beeld van:quote:Op maandag 14 maart 2016 13:58 schreef 99.999 het volgende:
Ik vind het overigens wel jammer dat ik de tirades van zowel elfje als brammetje over mij gemist heb. Moest in beide gevallen er achteraf van anderen over horen. Zo mis ik toch waardevolle inzichten en analyses over mijn gedrag.
Die zijn er niet serieus genoeg voorquote:Op maandag 14 maart 2016 14:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is nog wel beeld van:
[ afbeelding ]
Die is inderdaad de moeite waard.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:17 schreef Tchock het volgende:
http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-waarde/10-03-2016/KN_1679007
Keuringsdienst van Waarde over natuurlijke aroma's zoals in fruithagel en drinkyoghurt. Het blijft echt fascinerend hoe "gemaakt" ons eten is.
Daarom alleen nog maar producten van Gijs bij de Plus kopen.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:17 schreef Tchock het volgende:
Keuringsdienst van Waarde over natuurlijke aroma's zoals in fruithagel en drinkyoghurt. Het blijft echt fascinerend hoe "gemaakt" ons eten is.
De mooiste vond ik die over appelsap, waar ze ontdekten dat een ingedikte siroop, aroma's en kleurstoffen apart geproduceerd en vervoerd worden om iets in elkaar te knutselen dat vervolgens Puur Natuur Appelsap met 100% appel is.quote:
Of bij die kei dure winkel waar mevrouw xpompompomx zo graag haar linkse grachtengordelcentjes uitgeeft.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Daarom alleen nog maar producten van Gijs bij de Plus kopen.
Mooi is dat altijd ja, appelap met 2% appel.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
De mooiste vond ik die over appelsap, waar ze ontdekten dat een ingedikte siroop, aroma's en kleurstoffen apart geproduceerd en vervoerd worden om iets in elkaar te knutselen dat vervolgens Puur Natuur Appelsap met 100% appel is.
Dit gaat dus niet om dat, maar om producten die 100% appel zijn (op het etiket).quote:Op maandag 14 maart 2016 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd ja, appelap met 2% appel.
Ik ga vanavond eens kijken.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit gaat dus niet om dat, maar om producten die 100% appel zijn (op het etiket).
Ja wel geinig. Je mag dus kennelijk iets natuurlijk noemen als het via een natuurlijk proces tot stand is gekomen. Of het dan een genetisch gemodificeerde gistbacterie is die vanille uitschijt, of het daadwerkelijk uit de vanilleplant komt is irrelevant.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:17 schreef Tchock het volgende:
Maar dat ís ook irrelevant.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja wel geinig. Je mag dus kennelijk iets natuurlijk noemen als het via een natuurlijk proces tot stand is gekomen. Of het dan een genetisch gemodificeerde gistbacterie is die vanille uitschijt, of het daadwerkelijk uit de vanilleplant komt is irrelevant.
Ik heb zelfs mijn knuffelbeer en knuffelkonijn nog steeds in bed liggen.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:10 schreef Disana het volgende:
Kijk, jullie hebben gewoon te veel knuffelhormoon
http://www.theguardian.co(...)ens-health?CMP=fb_gu
Nou dat is dus gezond voor je.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn knuffelbeer en knuffelkonijn nog steeds in bed liggen.
Daarom is het ook niet zo schokkendquote:Op maandag 14 maart 2016 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat ís ook irrelevant.
Er is ook geen verschil tussen vanilline gewonnen uit een vanilleplantje of via chemische synthese.
Probeer dat maar eens uit te leggen aan mensen die geen fuk van scheikunde snappen.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is ook geen verschil tussen vanilline gewonnen uit een vanilleplantje of via chemische synthese.
Oprecht een goed idee.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Daarom alleen nog maar producten van Gijs bij de Plus kopen.
Dan ga je er wel vanuit dat er alleen vanilline in de peulen van de vanilleplant zit.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan ga je er wel vanuit dat er alleen vanilline in de peulen van de vanilleplant zit.
Vanuit culinair oogpunt wel vind ik. Smaken zijn veel complexer dan één enkel molecuul. Een leeg geschraapte vanillepeul smaakt bijvoorbeeld ook een beetje scherp, zuivere vanilline smaakt plat naar vanilline.quote:
Nee, daar ga ik niet vanuit bedoel ik. Ik zeg alleen dat Vanilline (het molecuul dat wij herkennen als "vanillesmaak") gewonnen uit vanillepeulen identiek is aan gesynthetiseerde vanilline.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vanuit culinair oogpunt wel vind ik. Smaken zijn veel complexer dan één enkel molecuul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |