Eens. Niets dan lof voor deze zelfreflectie.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:45 schreef Heilwasser het volgende:
Ik erken onrendabel te zijn. Mijn studiecarrière is een drama, en mijn grappen bijzonder ongrappig. De fout is volledig de mijne.
Godver, verslikte ik me toch even in mijn kabeljauwbroodje.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:45 schreef Heilwasser het volgende:
Ik erken onrendabel te zijn. Mijn studiecarrière is een drama, en mijn grappen bijzonder ongrappig. De fout is volledig de mijne.
Met teveel zuiveringen kom je tegenwoordig ook maar lastig weg.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:33 schreef Reya het volgende:
[..]
U bannen is überhaupt niet de moeite waard.
Met taalfouten ook.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met teveel zuiveringen kom je tegenwoordig ook maar lastig weg.
Paars, ik doe niet aan roze.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Ga jij hem dan slaan met je roze handtas?
Whut?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:45 schreef Heilwasser het volgende:
Ik vind het zieligquote:Op maandag 14 maart 2016 13:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Het wordt die jongen allemaal wat te veel. Triest geval, wel
Link naar topic? Altijd leuk.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:58 schreef 99.999 het volgende:
Ik vind het overigens wel jammer dat ik de tirades van zowel elfje als brammetje over mij gemist heb. Moest in beide gevallen er achteraf van anderen over horen. Zo mis ik toch waardevolle inzichten en analyses over mijn gedrag.
De serieuze tirades waren voor die tijd volgens mijquote:Op maandag 14 maart 2016 14:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
NWS / [NWS FeedBack] Warzone
En zo ging het een paar dagen door in meerdere topics.
Gister was het ook wel weer vermakelijk hoe een paar van die onrendabelen los gingen op mijquote:Op maandag 14 maart 2016 14:05 schreef Reya het volgende:
99.999 uitkafferen levert altijd pluspunten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |