Ligt eraan. Gewoon 2x per jaar controlle kost je 60 eu.quote:
Mij ongeveer 45 euro, en heb al ruim 32 jaar dezelfde tandarts (ben niet aanvullend verzekerd, dus ik betaal mijn tandarts geheel zelf).quote:Op maandag 14 maart 2016 19:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ligt eraan. Gewoon 2x per jaar controlle kost je 60 eu.
Ik ga alleen als ik pijn heb dat is veel goedkoper dan de verzekerings premie die 33 ¤ per maand is.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:46 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Mij ongeveer 45 euro, en heb al ruim 32 jaar dezelfde tandarts (ben niet aanvullend verzekerd, dus ik betaal mijn tandarts geheel zelf).
Mocht je wat hebben ga je daar dik overheen. Het is een beetje gokken, een dure verzekering of een dure rekening.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ligt eraan. Gewoon 2x per jaar controlle kost je 60 eu.
Meid, wat fantastisch.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:49 schreef Piper. het volgende:
Onzin! Ik heb een goed inkomen maar ik ben maar twee keren in mijn leven naar de tandarts gegaan. De laatste keer was weer zo'n drie jaar geleden en toen was hij zelfs zo verbaasd dat ik bijna geen tandsteen en geen gaatjes had. Kwestie van goed verzorgen.
Wat een bullschit kraam jij uit manquote:Op maandag 14 maart 2016 19:49 schreef Piper. het volgende:
Onzin! Ik heb een goed inkomen maar ik ben maar twee keren in mijn leven naar de tandarts gegaan. De laatste keer was weer zo'n drie jaar geleden en toen was hij zelfs zo verbaasd dat ik bijna geen tandsteen en geen gaatjes had. Kwestie van goed verzorgen.
Nee echt. Ik ben serieus. Ik was trots.quote:
Die vullingen zien er altijd zo vies uit wanneer iemand zijn mond openmaaktquote:Op maandag 14 maart 2016 19:55 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wat een bullschit kraam jij uit man![]()
Er zijn gewoon mensen met een heel sterk gebit zo als jij en ik maar er zijn ook mensen met wat minder geluk en dat heeft niet alleen met goed verzorgen te maken hoor.
Mijn zus was heel goed aan het verzorgen maar dat mocht niet baten.
Terwijl ik op jonge leeftijd schijt had aan poetsen en ik heb nu 5 vullingen
Tandpasta is geen wondermiddel, zo werkt het dus niet. Je kan ook last van je gebit krijgen door ziekte, fris, fruit, etc. Genoeg dingen die funest zijn voor je tanden.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:09 schreef Hyperdude het volgende:
Borstel en tandpasta kosten nog geen 3 EUR.
Herhaal 3 tot 4 keer per jaar.
Klaar ben je.
Composietvullingen nemen.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:00 schreef Piper. het volgende:
[..]
Die vullingen zien er altijd zo vies uit wanneer iemand zijn mond openmaakt
Waarom als je arm bent? Lijkt me puur en alleen met intelligentie te maken te hebben. Waarom kunnen arme mensen niet vooruit denken?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
als je arm en niet zo slim bent denk je vaak niet vooruit.
Misschien moet je die funeste dingen dan vermijden?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tandpasta is geen wondermiddel, zo werkt het dus niet. Je kan ook last van je gebit krijgen door ziekte, fris, fruit, etc. Genoeg dingen die funest zijn voor je tanden.
Ik ben allang 18 geweest, ik drink geen frisdrank, en heb nog steeds gaatjes. Genetica en de samenstelling van de bacteriecultuur in je mond speelt ook nog een rol.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Misschien moet je die funeste dingen dan vermijden?
Tot je 18e wordt alles 100% vergoed.
Armoede schijnt je mogelijkheden tot het maken van rationele keuzes te beïnvloeden.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom als je arm bent? Lijkt me puur en alleen met intelligentie te maken te hebben. Waarom kunnen arme mensen niet vooruit denken?
Ik vind dat je behoorlijk generaliseert.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Armoede schijnt je mogelijkheden tot het maken van rationele keuzes te beïnvloeden.
https://decorrespondent.n(...)en/19645395-f6c9a0bd
Ja het was net nog in het Journaal van RTL4 dus ja is het dan nieuws ik denk het welquote:Op maandag 14 maart 2016 20:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ontopic: No doy.Tandarts kost geld, als je arm en niet zo slim bent denk je vaak niet vooruit. Is dit nieuws?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |