De ongeschreven regel dat vrouwen het zwakkere geslacht zijn en onderhouden moeten worden?quote:Op zondag 13 maart 2016 11:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nee, principe van ongeschreven regel die er bij hoort, tenzij je date straatarm is of de drankjes buitenproportioneel duur.
ja welk principequote:Op zondag 13 maart 2016 11:55 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hoort erbij, ongeschreven regel, mits de kosten niet de pan uit rijzen natuurlijk. Als ik ging daten pasten we dit wel toe. Ben niet te beroerd om mee te betalen maar het gaat mij om het principe.
Er niet aan mee willen betalen is er niet tegen kunnen?quote:Op zondag 13 maart 2016 11:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus als je Vegetariėr bent en je date besteld een biefstuk bedoel je?
Of je bent anti alcohol en je date besteld een biertje?
Dat wordt vast geen succes dan als je daar niet tegen kan![]()
Ok, alleen in grote groepen dan afspreken, want dan hoef je je niet te verantwoorden dus..quote:Maar als het gaat om een duurder hoofdgerecht of nagerecht, ja jemig, als je dat gaat zitten
uitrekenen wordt het wel een sneu gedoe hoor...
Als je nou met een grote groep gaat is ''ieder voor zich'' betalen juist best wel een goed idee,
dan kan iedereen bestellen en eten/drinken wat hij/zij wil zonder zich te hoeven schamen voor
de kosten.
Zeg dat gewoon eens.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een lunchzaak ofzo. Waar je gewoon ff een schnitzeltje eet met wat frietjes. Geen 3-gangen menu. En het gaat mij dan niet eens om die 2 euro want je weet als je ergens gaat zitten kost 't geld, maar gewoon dat ik geen dorst heb.
Nou ja, als je niet mee wil betalen omdat iemand iets met vlees besteld wordt het geen succesquote:Op zondag 13 maart 2016 12:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er niet aan mee willen betalen is er niet tegen kunnen?
[..]
Ok, alleen in grote groepen dan afspreken, want dan hoef je je niet te verantwoorden dus..
Ja, we hebben een paar leuke jaren gehad en zijn om andere redenen uit elkaar gegaan. Ik vind iemand met principes wel aantrekkelijk, ook al zijn die niet hetzelfde als de mijne. Zolang er niet gezeurd wordt over dat ik mijn eigen biefstukje met wijntje dok en op eet, hoeft het gezelligheid voor mij dan ook niet in de weg te staan.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, als je niet mee wil betalen omdat iemand iets met vlees besteld wordt het geen succes
denk ik, de avond niet de date niet en voor de rest ook niet denk ikmaar goed zou zomaar
anders kunnen zijn.
Heb je weleens zoiets meegemaakt dan?
Met grote groepen is juist vaak zo een gedoe in mijn ervaring en vooraf afspreken bij een date zou ik denk ook best enige imagoschade op kunnen leverenquote:Ja in grote groepen lijkt het me wel handig, je kan het ook op je eerste date afspreken hoor als jij dat wil, wat mij betreft zijn er niet echt regels voor.
Maar ik begrijp je niet helemaal, hij wilde niet meebetalen aan jouw biefstukje of je wijntje?quote:Op zondag 13 maart 2016 12:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, we hebben een paar leuke jaren gehad en zijn om andere redenen uit elkaar gegaan. Ik vind iemand met principes wel aantrekkelijk, ook al zijn die niet hetzelfde als de mijne. Zolang er niet gezeurd wordt over dat ik mijn eigen biefstukje met wijntje dok en op eet, hoeft het gezelligheid voor mij dan ook niet in de weg te staan.
[..]
Met grote groepen is juist vaak zo een gedoe in mijn ervaring en vooraf afspreken bij een date zou ik denk ook best enige imagoschade op kunnen leveren
ik ookquote:Op zondag 13 maart 2016 12:20 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zou iemand die uit principe niet meebetaalt aan vlees of alcohol echt een gigantische zeikerd vinden.Echt enorm betweterig.
Geen vlees, vis of alcohol inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik begrijp je niet helemaal, hij wilde niet meebetalen aan jouw biefstukje of je wijntje?
Ik vind zo een houding dan weer betweterig..quote:Op zondag 13 maart 2016 12:20 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zou iemand die uit principe niet meebetaalt aan vlees of alcohol echt een gigantische zeikerd vinden.Echt enorm betweterig.
Als er over gezeken wordt ja, maar dat is voor de ander toch net zo als je zegt dat die maar mee moet betalen, omdat je het anders niet gezellig vindt. Dan snap ik wel dat je bij voorbaat al afhaakt ja, omdat het niet kan werken in jouw ogen..quote:
nog één reactie Cc anders begrijpt ze niet wat ik zeiquote:Op zondag 13 maart 2016 12:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als er over gezeken wordt ja, maar dat is voor de ander toch net zo als je zegt dat die maar mee moet betalen, omdat je het anders niet gezellig vindt. Dan snap ik wel dat je bij voorbaat al afhaakt ja, omdat het niet kan werken in jouw ogen..
Ligt namelijk helemaal aan de omstandigheden...quote:Ja in grote groepen lijkt het me wel handig, je kan het ook op je eerste date afspreken hoor als jij dat wil, wat mij betreft zijn er niet echt regels voor.
Shots are fired.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:32 schreef Barbusse het volgende:
Als je vraagt om advies en hulp op een forum er ook daadwerkelijk wat mee doen als mensen die het goed bedoelen je het geven.
Normaal gesproken geen probleem maar er zijn wel situaties waarin zulke dingen tot irritaties kunnen gaan leiden. Zo ben ik toen ik zwanger was met een groep van 30 man een weekje weg geweest. Ik dronk fris en dat werd daar in inimini kleine flesjes geserveerd terwijl het bier in halve liters kwam en ook veel duurder was. Alles werd betaald uit 'de pot' waar ik dus net zoveel aan meebetaalde als alle anderen.. alleen was ik én goedkoper én had ik steeds dorst.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ala iemand de hele avond Vodka drinkt, is het wel logisch dat hij/zij ook een Vodka besteld en niet ineens over gaat op een Biertje omdat jij te krenterig bent
Op de eerste date kiest de man meestal ook het restaurant/de kroeg en ik heb helaas al eens meegemaakt dat hij een super duur restaurant koos en bij het afrekenen er op eens op stond de rekening te splitsen... En nee.. ik was niet degene die voor de dure gerechten had gekozen.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Op de tweede date wel, maar niet op de eerste.
Lolwhut?quote:Op zondag 13 maart 2016 15:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Op de eerste date kiest de man meestal ook het restaurant/de kroeg en ik heb helaas al eens meegemaakt dat hij een super duur restaurant koos en bij het afrekenen er op eens op stond de rekening te splitsen... En nee.. ik was niet degene die voor de dure gerechten had gekozen.
Die date is alleen daarom al niet vervolgd.
nog maar eens een keer dan, speciaal voor zulke situaties...quote:Op zondag 13 maart 2016 15:01 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Normaal gesproken geen probleem maar er zijn wel situaties waarin zulke dingen tot irritaties kunnen gaan leiden. Zo ben ik toen ik zwanger was met een groep van 30 man een weekje weg geweest. Ik dronk fris en dat werd daar in inimini kleine flesjes geserveerd terwijl het bier in halve liters kwam en ook veel duurder was. Alles werd betaald uit 'de pot' waar ik dus net zoveel aan meebetaalde als alle anderen.. alleen was ik én goedkoper én had ik steeds dorst.
Toen ik zag hoe mijn geld er door vloog heb ik het toch maar aangekaart en is besloten dat mijn aandeel in de pot ook maar één derde hoefde te zijn.
Ik voelde me wel heel ongemakkelijk om het ter sprake te brengen want dat hoort eigenlijk niet volgens de ongeschreven regels.
quote:Ja in grote groepen lijkt het me wel handig, je kan het ook op je eerste date afspreken hoor als jij dat wil, wat mij betreft zijn er niet echt regels voor.
quote:Op zondag 13 maart 2016 11:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ohja, maar ik zit hier in goed gezelschap midden in een tof stadje met een lekker zonnetje en een goed gesprek.
Daar heb ik nooit van gehoord dat dat gebruikelijk is.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Op de eerste date kiest de man meestal ook het restaurant/de kroeg
Misschien in de tijd dat een vrouw nog geen mening mocht hebben.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit van gehoord dat dat gebruikelijk is.
Ja, of in bepaalde landen/culturen waar dat nog steeds zo is.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:59 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Misschien in de tijd dat een vrouw nog geen mening mocht hebben.
Niemand verbied je om te zeggen, nah....... lijkt me niks, laten we dįįr gaan etenquote:Op zondag 13 maart 2016 17:59 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Misschien in de tijd dat een vrouw nog geen mening mocht hebben.
Net of ik in de wachtkamer met de andere wachtenden wil gaan zitten kletsen...quote:Op zondag 13 maart 2016 18:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Niemand verbied je om te zeggen, nah....... lijkt me niks, laten we dįįr gaan eten![]()
Wat trouwens ook geen geschreven regel is is dat je niet constant op je mobiel loopt
te loeren tijdens een date en zéker niet onder het eten.
Dat geloer op die telefoons wordt trouwens zo ondertussen een ziekte let maar eens op als
je bijvoorbeeld ergens in een wachtkamer zit, 9 van de 10 mensen zitten met hun telefoon
te klooien
Nou, nee maar het lijkt wel of zo'n kamer vol met autisten zit danquote:Op zondag 13 maart 2016 18:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Net of ik in de wachtkamer met de andere wachtenden wil gaan zitten kletsen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanuit mijn beleving wordt er juist op zo'n telefoon gekeken als het niet gezellig is.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, nee maar het lijkt wel of zo'n kamer vol met autisten zit danhet gebeurt overal....
maar vooral tijdens het eten is het wel héél ongezellig....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:23 schreef Polenbatser het volgende:
Als het andersom is en mensen vragen of ik het laatste koekje niet wil zeg ik altijd ja, gewoon om te klieren. Ik kan er dan ook van genieten het laatste koekje voor hun neus op te peuzelen. Gelukkig hebben de meeste mensen nog wel een ander pak koekjes in huis, dus is het probleem opgelost.
Dit doe ik ook vaak, jaquote:Op zondag 13 maart 2016 20:23 schreef Polenbatser het volgende:
Wat ik een hele irritante ongeschreven regel vind is dat als je het laatste koekje of weet ik wat wil pakken, dat je dan aan de andere aanwezigen hoort te vragen of zij misschien niet het laatste koekje willen. Dat horen ze dan vervolgens af te slaan, al dan niet gevolgd door de vraag 'weet je het zeker?' en pas dan is het koekje van jou. Als het andersom is en mensen vragen of ik het laatste koekje niet wil zeg ik altijd ja, gewoon om te klieren. Ik kan er dan ook van genieten het laatste koekje voor hun neus op te peuzelen. Gelukkig hebben de meeste mensen nog wel een ander pak koekjes in huis, dus is het probleem opgelost.
Nou ok, als ik voor het eerst bij m'n toekomstige schoonouders op bezoek ga zal ik ook wel het sociaalwenselijke antwoord geven.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]ik zou het niet durven , maar ik vind het wél grappig
Ja dat vind ik ook altijd zo tenenkrommend.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:15 schreef tjoptjop het volgende:
Dat je geacht wordt iedereen te feliciteren op een verjaardag.
Erg irritant imho.
Gewoon de jarige feliciteren en tegen de rest 'hoi' al dan niet met handen of zoenen. Ook al feliciteert verder iedereen wel elkaar.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:18 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook altijd zo tenenkrommend.Dat je dan de man van de nicht van de jarige moet feliciteren met zijn aangetrouwde nicht.
Alleen in Nederland. In andere landen begroet je de overige gasten gewoon.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:15 schreef tjoptjop het volgende:
Erg irritant imho.
Haha, ik zeg vaak we delen em wel.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:23 schreef Polenbatser het volgende:
Wat ik een hele irritante ongeschreven regel vind is dat als je het laatste koekje of weet ik wat wil pakken, dat je dan aan de andere aanwezigen hoort te vragen of zij misschien niet het laatste koekje willen. Dat horen ze dan vervolgens af te slaan, al dan niet gevolgd door de vraag 'weet je het zeker?' en pas dan is het koekje van jou. Als het andersom is en mensen vragen of ik het laatste koekje niet wil zeg ik altijd ja, gewoon om te klieren. Ik kan er dan ook van genieten het laatste koekje voor hun neus op te peuzelen. Gelukkig hebben de meeste mensen nog wel een ander pak koekjes in huis, dus is het probleem opgelost.
Wat ook gewoon veel logischer is.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alleen in Nederland. In andere landen begroet je de overige gasten gewoon.
Is dat een ongeschreven regel? Als je nooit wat terugkrijgt is dat misschien omdat het geen ongeschreven regel is?quote:Op zondag 13 maart 2016 22:59 schreef Deezertje het volgende:
Mensen groeten als je bij de bushalte staat (en dan bijna nooit wat terugkrijgen).
Dit vind ik wel een interessante. Het is inderdaad sociaal gewenst dat je vraagt of iemand anders het wilt, maar het is vervolgens sociaal gewenst dat de andere het afslaan. Ik vind het altijd akward als iemand het vraagt, er wordt veel te veel aandacht opgegooid. Ik denk altijd pak het gewoon als je er zin in hebt, maar als een dikkertje het dan pakt (dikke maat van me doet dat vaakquote:Op zondag 13 maart 2016 20:23 schreef Polenbatser het volgende:
Shit, dit doe ik nooit.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:08 schreef habitue het volgende:
O ja en dat je bij een kringverjaardag de hele avond op dezelfde stoel zit. Zit je dan 3 uur lang naast de saaiste oom ooit.
Misschien verschilt dit per familie! Met verjaardagen onder vrienden doe ik dit ook nooit.quote:
Vreemde humor.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:23 schreef Polenbatser het volgende:
Ik denk dat het een familiekwaaltje is. Niet herkenbaar. Gelukkig.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:36 schreef habitue het volgende:
Misschien verschilt dit per familie! Met verjaardagen onder vrienden doe ik dit ook nooit.
Nu ik nadenk doen ze het bij mijn familie ook. Alleen sta ik na 30 min op omdat ik het niet meer aan kan en ga ik schapen kijken buiten ofzo.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:36 schreef habitue het volgende:
[..]
Misschien verschilt dit per familie! Met verjaardagen onder vrienden doe ik dit ook nooit.
En wat zeggen ze dan, als je ze die kritiek geeft?quote:
Welke kritiek?quote:Op zondag 13 maart 2016 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat zeggen ze dan, als je ze die kritiek geeft?
Je hekelt ze. Dat is kritiek leveren. Maar waarschijnlijk bedoelde je dat je er een hekel aan hebt.quote:
Lekker in de comfortzone blijven hangen.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:41 schreef Wimperkruller het volgende:
Maar mensen hebben sowieso al snel vaste plekjes .. Veiligheid?!
De verjaardagen bedoel ik. De mensen niet, hoewel ik ook niet iets met ze heb ofzo. Maar ik zie ze maar een paar keer per jaar, dus ach ja, hoort erbij!quote:Op zondag 13 maart 2016 23:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hekelt ze. Dat is kritiek leveren. Maar waarschijnlijk bedoelde je dat je er een hekel aan hebt.
Snap ik. Daar heb je een hekel aan. Verjaardagen hekelen zou raar zijnquote:Op zondag 13 maart 2016 23:46 schreef Wimperkruller het volgende:
De verjaardagen bedoel ik. De mensen niet, hoewel ik ook niet iets met ze heb ofzo. Maar ik zie ze maar een paar keer per jaar, dus ach ja, hoort erbij!
Of vlak achter de hekjes bij de supermarkt...quote:Op zondag 13 maart 2016 23:59 schreef Operc het volgende:
Dat je niet aan het einde van een roltrap stil moet staan. Er komen mensen aan, die moeten er langs en je hebt net een seconde of 10-15 gehad om te bedenken waar je, aan het einde van de roltrap, heen wil. Dus hop, wandelen! En als je nog steeds geen idee hebt, dan maar een meter of 10 recht vooruit voordat je stil gaat staan.
Brengt me bij de volgende: niemand schijnt om te kunnen draaien zonder er een toneelstukje van te maken. "Oh even mijn telefoon pakken, doen alsof ik een bericht heb en mijn plannen gewijzigd zijn" en dan pas omdraaien bijvoorbeeld. Bizar.
Ik heb ook zo'n vriend waarmee ik wel eens terras en een portie van acht bitterballen bestel waarvan hij er dan vijf op eet en dat zogenaamd niet in de gaten heeft. Je hebt geen zin om te gaan zeuren om die ene bitterbal, maar het doet wel pijn.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een interessante. Het is inderdaad sociaal gewenst dat je vraagt of iemand anders het wilt, maar het is vervolgens sociaal gewenst dat de andere het afslaan. Ik vind het altijd akward als iemand het vraagt, er wordt veel te veel aandacht opgegooid. Ik denk altijd pak het gewoon als je er zin in hebt, maar als een dikkertje het dan pakt (dikke maat van me doet dat vaak) dan heb ik altijd weer zoiets van 'vies dik asociaal varken'.
Anyway, in deze situatie houd ik mij altijd afzijdig.
Ja!quote:Op maandag 14 maart 2016 07:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Of vlak achter de hekjes bij de supermarkt...![]()
![]()
Mwa, meer dat mensen geen paadje overlaten voor de mensen die uitstappen denk ik. Dat gebeurt met enige regelmaat.quote:Op maandag 14 maart 2016 09:10 schreef Bananenpap het volgende:
Dat over dat instappen van de trein zie ik vaak voorkomen in dit topic, wordt dat dan vaak overschreden? Zie het eigenlijk maar zelden voorkomen dat iemand zonder te wachten de trein inspringt.
Tijdens de spits zie ik het wel eens. Zijn dan vaak wat oudere mensen (60+) die een dagje shoppen of museum hebben gehad in de grote stadquote:Op maandag 14 maart 2016 09:10 schreef Bananenpap het volgende:
Dat over dat instappen van de trein zie ik vaak voorkomen in dit topic, wordt dat dan vaak overschreden? Zie het eigenlijk maar zelden voorkomen dat iemand zonder te wachten de trein inspringt.
"Gezellig" een praatje maken met de kapper/kapster.quote:Ongeschreven (sociale) regels: post ze hier!
Ik vind het fijn als ze der tietjes tegen me aan drukken tijdens het knippenquote:Op maandag 14 maart 2016 11:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
"Gezellig" een praatje maken met de kapper/kapster.
Ik heb daar een teringhekel aan. Als ik sociaal wil doen ga ik wel naar de kroeg of iets.
Hou je bek trut en knip gewoon mijn haar![]()
![]()
Ik word daar niet warm of koud van eerlijk gezegd. Als mijn vriendin dat doet is het een ander verhaal natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2016 11:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik vind het fijn als ze der tietjes tegen me aan drukken tijdens het knippen
Ga je nog op vakantie dit jaar?quote:Op maandag 14 maart 2016 11:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
"Gezellig" een praatje maken met de kapper/kapster.
Ik heb daar een teringhekel aan. Als ik sociaal wil doen ga ik wel naar de kroeg of iets.
Hou je bek trut en knip gewoon mijn haar![]()
![]()
Mijn kapster is een 26 jarige blonde chick met een figuurtje waar je behoorlijk vrolijk van wordt. Als een of andere 48 jarige nijlpaard van 100kg tegen je aanstaat zou ik er ook niet warm van worden.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik word daar niet warm of koud van eerlijk gezegd. Als mijn vriendin dat doet is het een ander verhaal natuurlijk
Hoezo?quote:Op maandag 14 maart 2016 11:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ga je nog op vakantie dit jaar?
Haha, dat doe ik dus nooit. Ik steek mijn hand op en zeg "hoi ik ben Pietje, gefeliciteerd met Theo.". Ga zitten en vraag om een biertje.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:15 schreef tjoptjop het volgende:
Erg irritant imho.
Of de 'was je vanochtend vrij?' ... Nee kut, ik zit hier in de baas z'n tijdquote:Op maandag 14 maart 2016 11:51 schreef Geralt het volgende:
Ow op die manier. Ja inderdaad. Nog plannen voor het weekend? Ook al zo een standaard dooddoener![]()
Meestal zie ik daar niet echt een rij voor de 'eerste' bak. Ik bedoel, niet iedereen vindt alles lekker dus hoeven ze toch niet verplicht overal te wachten? Ik zie juist altijd iedereen van hot naar her lopen bij een buffet.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:42 schreef inslagenreuring het volgende:
In de rij aansluiten bij een lopend buffet terwijl de hele meute bij de eerste bak staat te scheppen. Ik loop gewoon doodleuk langs hun naar de volgende bakken. En dan van die bitchfaces krijgen
Hmm ik heb een kapper uit de buurt die mij kentquote:Op maandag 14 maart 2016 15:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Ideale kans om de grootste onzinverhalen op te hangen.
Nee dat vind ik dus ook. Als er bakken vrij zijn dan kun je daar toch gewoon heenlopen. Voordat je het weet slaat de kudde in rijenvorming. Vooral als het erg druk isquote:Op maandag 14 maart 2016 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal zie ik daar niet echt een rij voor de 'eerste' bak. Ik bedoel, niet iedereen vindt alles lekker dus hoeven ze toch niet verplicht overal te wachten? Ik zie juist altijd iedereen van hot naar her lopen bij een buffet.
quote:Op maandag 14 maart 2016 12:53 schreef Drieklank het volgende:
Ik schaam me helemaal rot als ik bij de kapper ben. Allemaal leuke jonge meisjes en dan zit je daar met stom nat haar in een ondergeschikte positie onder een verlichting die iedere oneffenheid op je huid eruit laat springen.
Nou, inderdaad. Voor je het weet heb je een een of andere mekkergeit te pakken, die een heel verhaal houdt over al haar ziektes, haar niet-begrijpende huisarts en de kleinkinderen die nooit langskomen.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Net of ik in de wachtkamer met de andere wachtenden wil gaan zitten kletsen...
quote:Op maandag 14 maart 2016 11:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ga je nog op vakantie dit jaar?
In een wachtruimte wordt het nog wel eens gedaan, maar bij een bushalte lijkt het me gek.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Is dat een ongeschreven regel? Als je nooit wat terugkrijgt is dat misschien omdat het geen ongeschreven regel is?
Vind het eigenlijk alleen maar irritant als ik bezig ben met andere dingen en mensen in/bij de bus / trein spreken me aan
Precies, ik zit de hele tijd te kletsen eigenlijk. Ze woont op hetzelfde terrein als ik, dus we hebben altijd wel iets te kletsen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:27 schreef Bananenpap het volgende:
Wat een gezeur, ik vind het altijd wel fijn om met mijn kapster te praten.
Dan is het wel fijn dat er zo'n cape over je benen hangtquote:Op maandag 14 maart 2016 11:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik vind het fijn als ze der tietjes tegen me aan drukken tijdens het knippen
Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn dat er zo'n cape over je benen hangt
Dit doet me denken aan een verhaal dat ik ooit heb gehoord. Een kapster was een man aan het knippen en ze zag iets bewegen onder de cape, zeg maar ter hoogte van zijn kruis. De kapster zag de bui al hangen en sloeg de man bewusteloos. Wat bleek? Hij was alleen maar zijn bril aan het poetsen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn dat er zo'n cape over je benen hangt
Mijn kapster weet ook wel wie ik ben, maar toch kan ik prima met haar kletsen.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm ik heb een kapper uit de buurt die mij kent
Moet een grap zijn toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:50 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een verhaal dat ik ooit heb gehoord. Een kapster was een man aan het knippen en ze zag iets bewegen onder de cape, zeg maar ter hoogte van zijn kruis. De kapster zag de bui al hangen en sloeg de man bewusteloos. Wat bleek? Hij was alleen maar zijn bril aan het poetsen.
Moraal van het verhaal: als je een man bent en geknipt wordt door een vrouwelijke kapster, poets nooit je bril onder de cape.
[..]
Mijn kapster weet ook wel wie ik ben, maar toch kan ik prima met haar kletsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |