abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160639655
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 11:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ohja, maar ik zit hier in goed gezelschap midden in een tof stadje met een lekker zonnetje en een goed gesprek. :@
:')
pi_160640207
Als je wiet aan het roken bent moet je de joint krijgen, daar vraag je niet om.

Geldt ook voor het opzetten van andere muziek. Dat doe je pas als het nummer is afgelopen.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_160640878
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 15:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Op de eerste date kiest de man meestal ook het restaurant/de kroeg
Daar heb ik nooit van gehoord dat dat gebruikelijk is.
pi_160640990
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 17:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Daar heb ik nooit van gehoord dat dat gebruikelijk is.
Misschien in de tijd dat een vrouw nog geen mening mocht hebben.
pi_160641044
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 17:59 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja, of in bepaalde landen/culturen waar dat nog steeds zo is.
pi_160641081
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 17:59 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Niemand verbied je om te zeggen, nah....... lijkt me niks, laten we dáár gaan eten :+

Wat trouwens ook geen geschreven regel is is dat je niet constant op je mobiel loopt
te loeren tijdens een date en zéker niet onder het eten.

Dat geloer op die telefoons wordt trouwens zo ondertussen een ziekte let maar eens op als
je bijvoorbeeld ergens in een wachtkamer zit, 9 van de 10 mensen zitten met hun telefoon
te klooien :')
pi_160641112
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 18:03 schreef FANN het volgende:

[..]

Niemand verbied je om te zeggen, nah....... lijkt me niks, laten we dáár gaan eten :+

Wat trouwens ook geen geschreven regel is is dat je niet constant op je mobiel loopt
te loeren tijdens een date en zéker niet onder het eten.

Dat geloer op die telefoons wordt trouwens zo ondertussen een ziekte let maar eens op als
je bijvoorbeeld ergens in een wachtkamer zit, 9 van de 10 mensen zitten met hun telefoon
te klooien :')
Net of ik in de wachtkamer met de andere wachtenden wil gaan zitten kletsen... :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160641177
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 18:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Net of ik in de wachtkamer met de andere wachtenden wil gaan zitten kletsen... :D
Nou, nee maar het lijkt wel of zo'n kamer vol met autisten zit dan :D het gebeurt overal....

maar vooral tijdens het eten is het wel héél ongezellig....

zondag 13 maart 2016 @ 18:08:56 #134
374442 R-K
Jawohl!
pi_160641223
Je mag niet praten, lachen of vrolijk zijn op maandagochtend voor 10 uur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160643342
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 18:07 schreef FANN het volgende:

[ afbeelding ]
Welke fokmeet was dit?
pi_160644279
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 18:07 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou, nee maar het lijkt wel of zo'n kamer vol met autisten zit dan :D het gebeurt overal....

maar vooral tijdens het eten is het wel héél ongezellig....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vanuit mijn beleving wordt er juist op zo'n telefoon gekeken als het niet gezellig is.
pi_160644390
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:10 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Welke fokmeet was dit?
_O-
pi_160644424
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:10 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Welke fokmeet was dit?
:D
pi_160645098
Wat ik een hele irritante ongeschreven regel vind is dat als je het laatste koekje of weet ik wat wil pakken, dat je dan aan de andere aanwezigen hoort te vragen of zij misschien niet het laatste koekje willen. Dat horen ze dan vervolgens af te slaan, al dan niet gevolgd door de vraag 'weet je het zeker?' en pas dan is het koekje van jou. Als het andersom is en mensen vragen of ik het laatste koekje niet wil zeg ik altijd ja, gewoon om te klieren. Ik kan er dan ook van genieten het laatste koekje voor hun neus op te peuzelen. Gelukkig hebben de meeste mensen nog wel een ander pak koekjes in huis, dus is het probleem opgelost.
pi_160645183
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 20:23 schreef Polenbatser het volgende:
Als het andersom is en mensen vragen of ik het laatste koekje niet wil zeg ik altijd ja, gewoon om te klieren. Ik kan er dan ook van genieten het laatste koekje voor hun neus op te peuzelen. Gelukkig hebben de meeste mensen nog wel een ander pak koekjes in huis, dus is het probleem opgelost.
:D ik zou het niet durven , maar ik vind het wél grappig _O-
  zondag 13 maart 2016 @ 20:28:12 #141
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_160645219
quote:
Wat ik een hele irritante ongeschreven regel vind is dat als je het laatste koekje of weet ik wat wil pakken, dat je dan aan de andere aanwezigen hoort te vragen of zij misschien niet het laatste koekje willen. Dat horen ze dan vervolgens af te slaan, al dan niet gevolgd door de vraag 'weet je het zeker?' en pas dan is het koekje van jou. Als het andersom is en mensen vragen of ik het laatste koekje niet wil zeg ik altijd ja, gewoon om te klieren. Ik kan er dan ook van genieten het laatste koekje voor hun neus op te peuzelen. Gelukkig hebben de meeste mensen nog wel een ander pak koekjes in huis, dus is het probleem opgelost.
Dit doe ik ook vaak, ja :@.
pi_160645985
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 20:27 schreef FANN het volgende:

[..]

:D ik zou het niet durven , maar ik vind het wél grappig _O-
Nou ok, als ik voor het eerst bij m'n toekomstige schoonouders op bezoek ga zal ik ook wel het sociaalwenselijke antwoord geven. ;)

Maar ik vind koekjespsychologie best interessant. Soms ontstaat er ook een situatie dat als het pak koekjes net open is ze er nogal snel doorheen gaan en naar mate er minder koekjes overblijven voelen mensen zich bezwaarder er één te pakken en soms durft zelfs niemand het laatste koekje te pakken. Dan ligt die daar heel zielig en alleen. Volgens mij is die vraag of niemand anders het koekje wil dus meer een soort vraag om goedkeuring om het te pakken, maar waarom zou je het niet mogen pakken? Ja, dan is het daarna op, maar eigenlijk is dat niet zo erg toch? Soms is het ook zo dat als de gastheer of -vrouw zegt dat er nog een pak is dat het laatste koekje dan wel snel verdwijnt, want dan is er de garantie dat er meer is. Eigenlijk zou ik een experiment moeten opzetten waarin ik vertel dat er meer is en dan vervolgens erachter kom dat er toch niet meer is. Kijken of degene die het laatste koekje heeft gepakt zich dan schuldig gaat voelen.
pi_160647033
Dat je geacht wordt iedereen te feliciteren op een verjaardag.

Erg irritant imho.
pi_160647130
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 21:15 schreef tjoptjop het volgende:

Erg irritant imho.
Ja dat vind ik ook altijd zo tenenkrommend. :') Dat je dan de man van de nicht van de jarige moet feliciteren met zijn aangetrouwde nicht.
pi_160647672
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 21:18 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook altijd zo tenenkrommend. :') Dat je dan de man van de nicht van de jarige moet feliciteren met zijn aangetrouwde nicht.
Gewoon de jarige feliciteren en tegen de rest 'hoi' al dan niet met handen of zoenen. Ook al feliciteert verder iedereen wel elkaar. :@
pi_160647799
Eerlijk eentje die niet veel mensen kennen, dat ze mijn hand kussen bij het groeten en bijna beginnen te huilen echt tering irritant :D
  zondag 13 maart 2016 @ 21:34:47 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_160647892
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 21:15 schreef tjoptjop het volgende:

Erg irritant imho.
Alleen in Nederland. In andere landen begroet je de overige gasten gewoon.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_160650453
quote:
Haha, ik zeg vaak we delen em wel. :+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160650480
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 21:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Alleen in Nederland. In andere landen begroet je de overige gasten gewoon.
Wat ook gewoon veel logischer is.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160650992
Mensen groeten als je bij de bushalte staat (en dan bijna nooit wat terugkrijgen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')