quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:55 schreef Crip het volgende:
Date was leuk.Daarna meteen alles uitgebreid verteld bij mijn vriendin.
![]()
Imo is er maar 1 versie van dat nummer.quote:
En dat is welke?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Imo is er maar 1 versie van dat nummer.
Ik ben al een koppeltje met NGquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
Tenzij dat een koppeltje is, dan is het goed zo
Mocro hequote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Crip is een kwaaie hoor, daar moet je mee oppassen
ik probeerde te fixen maar toen maakte ik het erger en toen werd ik boos en heb ik e hele op weggehaaldquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
Tenzij dat een koppeltje is, dan is het goed zo
Ik zal voorzichtig zijn :$quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Crip is een kwaaie hoor, daar moet je mee oppassen
Doddiequote:
en daarna wat je op je broodje wiltquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze DM't me elke ochtend
WAT IS JE PROBLEEM???!
Bobbehquote:
Noem je me nu een ruïne?quote:
Ik heb dit nummer laatst geluisterd.quote:
Ja sry, ik wou ervoor zorgen dat ze jou niet meer benaderen. Minder werk voor mijquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:02 schreef Crip het volgende:
[..]
en daarna wat je op je broodje wilt
lekker selectief ben jij
Dat kun je niet krijgen als je een liedje luistert hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer laatst geluisterd.
Daarna m`n huisarts gebeld want ik verloor opeens al m`n hoge en lage tonen in m`n trommelvliezen.
Ik daarheen voor een onderzoek. Wat denk je? Oorkanker.
Thanks Zayn #DeafFor1D
Nee, negatieve zelfbeelden moedig ik niet aan gvd ;squote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ik probeerde te fixen maar toen maakte ik het erger en toen werd ik boos en heb ik e hele op weggehaald
ja manquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Dima, heb je in het echt ook zo'n Aladdinhoedje op?
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, negatieve zelfbeelden moedig ik niet aan gvd ;s
Whisky-cola daarentegen wel :$
sistaaaaaahquote:
Spot er maar mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer laatst geluisterd.
Daarna m`n huisarts gebeld want ik verloor opeens al m`n hoge en lage tonen in m`n trommelvliezen.
Ik daarheen voor een onderzoek. Wat denk je? Oorkanker.
Thanks Zayn #DeafFor1D
Miver en lamonquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is deze dan. Bobby, Dqod, 4ebe. Who's next?
Een mede Swiftiequote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:12 schreef BobbyB het volgende:
Nu Salatrel nog en de club is weer bijna compleet
Chriz2k, Wolvendagen, tliciouz,quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is deze dan. Bobby, Dqod, 4ebe. Who's next?
quote:
quote:
CYquote:
Kaaaaaaaablamquote:
Gers !quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaaaaaaaablam
Partysqatten op de rug van een vreemde
Wooooeeeesh
WTFquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:16 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil deze gelegenheid gebruiken om de volgende uitspraak weer eens aan te halen: "ik los je kut op in zuur terwijl je verschrikt toekijkt"
hou je niet van een uitdaging?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja sry, ik wou ervoor zorgen dat ze jou niet meer benaderen. Minder werk voor mij
Nou echt hè. Mis die jongenquote:
Ik kan heel erg goed koken en make-uppen, kan ook alleen 20+ kids handelen en rustig houden. Dus ben wel wifey material.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip is erg lief maar ze kan gewoon niet zoveel
Fascinerend.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:16 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil deze gelegenheid gebruiken om de volgende uitspraak weer eens aan te halen: "ik los je kut op in zuur terwijl je verschrikt toekijkt"
Sws. Moge hij het goed hebben, waar hij ook maar moge zijn, amenquote:
Helaas, op City nog wat gewonnen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeer zeker
Net wel geld verloren vanwege 1 corner tekort bij Bournemouth - Swansea
debielen
Jazeker, afkomstig van onze tekstvirtuoos MiVer.quote:
Dat sowieso, 10/10 wifey materialquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan heel erg goed koken en make-uppen, kan ook alleen 20+ kids handelen en rustig houden. Dus ben wel wifey material.
Nope, was weg tot 4 uur. Niks gebet op Cityquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helaas, op City nog wat gewonnen?
quote:
"jij weet niets van PH."quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:16 schreef BobbyB het volgende:
Bijzondere manquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jazeker, afkomstig van onze tekstvirtuoos MiVer.
"ik weet niet in welke droomwereld jij leeft"quote:
Politiek correcte uitspraak welquote:
Voor een positiever fokquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Politiek correcte uitspraak wel
" iets met een kanaal "quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"ik weet niet in welke droomwereld jij leeft"
beste bets als je niet kijktquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nope, was weg tot 4 uur. Niks gebet op City
kan je ook (stof)zuigen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan heel erg goed koken en make-uppen, kan ook alleen 20+ kids handelen en rustig houden. Dus ben wel wifey material.
alleen opso en stimo en ze zijn niet vol turksquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:23 schreef madeliefff het volgende:
er zitten best veel turkse meiden hier trouwensen allemaal met krullen
![]()
Ik leef al langer dan een weekquote:
quote:
ik dacht cloro en houses ook ( niet dat ik die laatste hier nog zie overigens )quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:23 schreef Crip het volgende:
[..]
alleen opso en stimo en ze zijn niet vol turks
Dat ja :$quote:
paarsevla zoekt jequote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:11 schreef Rozevla het volgende:
HAALLLLLLLOOOOOHOOOOWTJES!!!![]()
Kijk de mooie weertje dan vandaag
Boh
FF NORMAAL DOEN JAquote:
JAWOHLquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FF NORMAAL DOEN JA
oke, immer gerade aus jetzt
ga jankenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:56 schreef HPLC het volgende:
crip, er ontbreekt een spatie tussen Noel en Etsu
Vind dat turkse meiden altijd zulk mooi haar hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:23 schreef madeliefff het volgende:
er zitten best veel turkse meiden hier trouwensen allemaal met krullen
![]()
Je ziet er alleen nooit wat van.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vind dat turkse meiden altijd zulk mooi haar hebben
chloro is niet turks en houses heeft geen krullen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik dacht cloro en houses ook ( niet dat ik die laatste hier nog zie overigens )
Viswijfjequote:
Dat kan best wezen maar dat verklaard meteen deels waarom ze vaak zo verwaand en zelfingenomen overkomt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
vind houses trouwens mooiste chick die ik op FOK! heb gezien
ach ben je weer eens afgewezen, arm kind.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat kan best wezen maar dat verklaard meteen deels waarom ze vaak zo verwaand en zelfingenomen overkomt.
Wat?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
ach ben je weer eens afgewezen, arm kind.
Waarom zeg je dat ik dom ben.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noel is nog dommer dan Crip, dat wil wat zeggen
Dat word lastig zoeken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:41 schreef JimmyDean het volgende:
Ik wil een liedje opzoeken maar ik weet niet meer hoe het ging en ook weet ik de titel en de artiest niet meer.
Zing het voor ons.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:41 schreef JimmyDean het volgende:
Ik wil een liedje opzoeken maar ik weet niet meer hoe het ging en ook weet ik de titel en de artiest niet meer.
Sry hoor dat ik alleen op FOK! kom om mijn hersenscheten te droppen en mijn aandachtshoererij te vervullen. Echt misselijk jij frassquote:
Ik weet niet meer hoe het ging dus kan niet. En ik kan alleen duet zingen met Crip.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Sry hoor dat ik alleen op FOK! kom om mijn hersenscheten te droppen en mijn aandachtshoererij te vervullen. Echt misselijk jij frass
Vocaroo van je rapskillsquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het ging dus kan niet. En ik kan alleen duet zingen met Crip.
En rappen kan ik ook goed.
je klinkt als een zeehondquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het ging dus kan niet. En ik kan alleen duet zingen met Crip.
laten we een rapbattle houdenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
o wat is chloro dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
[..]
chloro is niet turks en houses heeft geen krullen.
inderdaad, wat een toevalquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat een toeval dat je ook ineens post als ik begin met posten
ben je verliefd?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
leuk, hij was sexy as fuck. geloofde het gwn niet
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat een toeval dat je ook ineens post als ik begin met posten
ja en meteen NOOIT meer hoor je !quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zei maar wat en je gelooft me meteen.
Heb medelijden met die man.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cholo zit in harem van Ahmadinejad
Ik weet niet of je het had gelezen, maar Fylax vindt mij knap dus vanzelfsprekend ben ik ook uitgenodigdquote:
Wist wel dat die Fylax een kleine gaylord is.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het had gelezen, maar Fylax vindt mij knap dus vanzelfsprekend ben ik ook uitgenodigd
Fylax als backup gebruikenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het had gelezen, maar Fylax vindt mij knap dus vanzelfsprekend ben ik ook uitgenodigd
Mijn website: Aziatische-ingrediënten.nlquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:49 schreef Chai het volgende:
CUL / Vijf cent fooi als teken dat het ruk was.
De reacties van TS
Ik ook RIPquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben heel slecht in cammen
ja nou valt wel meequote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou schattig zijn, een verliefde crip.
Ik hou van mijn anonimiteit.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:51 schreef Crip het volgende:
jammer dt jullie van die pussy's zijn die opeens niet meer durven op tc
ik durf nooit.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:51 schreef Crip het volgende:
jammer dt jullie van die pussy's zijn die opeens niet meer durven op tc
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon beentjes omhoog en ohmibod in je broekje doen.
Lolquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
... Uhquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
RIP laptopquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb alleen mobiel en vercrackte tijdelijke laptop
Viespeukquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vraag gwn watquote:
wat voor mobiel heb je dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb alleen mobiel en vercrackte tijdelijke laptop
Ik heb al een andere alleen ik had het twee weken en toen gooide een chick mijn laptop van tafel met haar tas dus die is nu weg voor reparatiequote:
Zonde zeg, toch wel deel van de kosten bij haar gelegd mag ik hopen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb al een andere alleen ik had het twee weken en toen gooide een chick mijn laptop van tafel met haar tas dus die is nu weg voor reparatie
Heb je hem naar Arie gebracht?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb al een andere alleen ik had het twee weken en toen gooide een chick mijn laptop van tafel met haar tas dus die is nu weg voor reparatie
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klinkt niet veelbelovend ditquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kreeg zojuist biceppic van etsu ik moet zo hard lachen godverdomme
quote:
ik wil ookzien!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kreeg zojuist biceppic van etsu ik moet zo hard lachen godverdomme
Ja, ze gaf ook gelijk haar verzekeringgegevens enzo dus dat is wel opgelost alleen ik moet het nu 1,5 week zonder laptop doen en da's best klote aangezien ik zowat voor alles qua school een laptop nodig hebquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zonde zeg, toch wel deel van de kosten bij haar gelegd mag ik hopen?
jij cared echt teveel om geldquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zonde zeg, toch wel deel van de kosten bij haar gelegd mag ik hopen?
Ja kloptquote:
Dat is wel tof van haar, niet dat ze echt anders kon maar toch, je hebt van die mensen die het dan gooien opquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, ze gaf ook gelijk haar verzekeringgegevens enzo dus dat is wel opgelost alleen ik moet het nu 1,5 week zonder laptop doen en da's best klote aangezien ik zowat voor alles qua school een laptop nodig heb
quote:had je je laptop daar maar niet neer moeten zetten
IK VRAAG ER NIET OM JA KAN JE NIET LEZEN OF ZOquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet om te vragen, ik doe t gewoon
Nee, totaal niet meer juist.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij cared echt teveel om geld
als het een vriend is zal dat me echt aan de kont oxideren hoor..quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, totaal niet meer juist.
Maar het is toch logisch dat je bij zoiets er wel vanuit gaat dat iemand het al dan deels al dan helemaal vergoed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja ik zit te wachten op de trein
Het is wel een lief meisje hoor, alleen beetje klunsje haha. Want ze draaide met haar grote brugklastas om waardoor ze tegen mijn laptop op tafel knalde.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel tof van haar, niet dat ze echt anders kon maar toch, je hebt van die mensen die het dan gooien op
[..]En gewoon niet betalen.
Maar dat is inderdaad wel klote. 1,5 week is gelukkig zo voorbij.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:00 schreef Etsu het volgende:
speciaal in spoiler voor FrasshahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja ik zit te wachten op de trein![]()
speciaal in spoiler voor Frassecto boiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja ik zit te wachten op de trein
Vriend of niet, als iemand een dure laptop door onkunde van de tafel laat kletteren en het word niet volledig gedekt dan vraag ik toch echt een deel reparatiekosten.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als het een vriend is zal dat me echt aan de kont oxideren hoor..
speciaal in spoiler voor FrassSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja ik zit te wachten op de treinDat bicepje
Wel baas dat je het doet man!!
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vriend of niet, als iemand een dure laptop door onkunde van de tafel laat kletteren en het word niet volledig gedekt dan vraag ik toch echt een deel reparatiekosten.
speciaal in spoiler voor Frasshaha ectoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja ik zit te wachten op de trein
Ik denk dat ze zelfs jelly zijn, daarom reageren ze zoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Pics van jullie biceps dan, alsof die van jullie zo huge is
ik sowiesoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelfs jelly zijn, daarom reageren ze zo
speciaal in spoiler voor FrassSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja ik zit te wachten op de trein![]()
heb ineens weer een reden om naar Gro terug te gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je in m'n biceps knijpen? mag wel hoor
speciaal in spoiler voor Frasszo die vuist in frass zijn kontje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja ik zit te wachten op de trein
Was je toen spontaan nat geworden?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb 1x in van die huge biceps geknepen he, feelgasm waardig.
speciaal in spoiler voor Frassen dit meet jij op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja ik zit te wachten op de trein![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Makkelijk te praten, zo stoer achter een schermpje
Okequote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Pics van jullie biceps dan, alsof die van jullie zo huge is
lekker binnen zitten zweten en boos naar buiten kijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
daar herken je de echte nerds aan
Iedereen hier bij elkaar in de buurt in dezelfde stad wonen steeds.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:16 schreef McGrath het volgende:
Godverdomme, montelly woont te dicht bij mij in de buurt
snap hier niks vanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen hier bij elkaar in de buurt in dezelfde stad wonen steeds.
quote:
Valt enigszins tegen maar toch wat beter dan die van Etsu:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké chaiquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij de basisschool succesvol doorstaan?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je leuk gehad?quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Valt enigszins tegen maar toch wat beter dan die van Etsu:Dan de vraag: hoelang bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:19 schreef BozeHaas het volgende:
gaat iedereen nu zijn ecto bicep posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |