CYquote:
Kaaaaaaaablamquote:
Gers !quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaaaaaaaablam
Partysqatten op de rug van een vreemde
Wooooeeeesh
WTFquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:16 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil deze gelegenheid gebruiken om de volgende uitspraak weer eens aan te halen: "ik los je kut op in zuur terwijl je verschrikt toekijkt"
hou je niet van een uitdaging?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja sry, ik wou ervoor zorgen dat ze jou niet meer benaderen. Minder werk voor mij
Nou echt hè. Mis die jongenquote:
Ik kan heel erg goed koken en make-uppen, kan ook alleen 20+ kids handelen en rustig houden. Dus ben wel wifey material.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip is erg lief maar ze kan gewoon niet zoveel
Fascinerend.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:16 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil deze gelegenheid gebruiken om de volgende uitspraak weer eens aan te halen: "ik los je kut op in zuur terwijl je verschrikt toekijkt"
Sws. Moge hij het goed hebben, waar hij ook maar moge zijn, amenquote:
Helaas, op City nog wat gewonnen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeer zeker
Net wel geld verloren vanwege 1 corner tekort bij Bournemouth - Swansea
debielen
Jazeker, afkomstig van onze tekstvirtuoos MiVer.quote:
Dat sowieso, 10/10 wifey materialquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan heel erg goed koken en make-uppen, kan ook alleen 20+ kids handelen en rustig houden. Dus ben wel wifey material.
Nope, was weg tot 4 uur. Niks gebet op Cityquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helaas, op City nog wat gewonnen?
quote:
"jij weet niets van PH."quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:16 schreef BobbyB het volgende:
Bijzondere manquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jazeker, afkomstig van onze tekstvirtuoos MiVer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |