quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:55 schreef Crip het volgende:
Date was leuk.Daarna meteen alles uitgebreid verteld bij mijn vriendin.
![]()
Imo is er maar 1 versie van dat nummer.quote:
En dat is welke?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Imo is er maar 1 versie van dat nummer.
Ik ben al een koppeltje met NGquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
Tenzij dat een koppeltje is, dan is het goed zo
Mocro hequote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Crip is een kwaaie hoor, daar moet je mee oppassen
ik probeerde te fixen maar toen maakte ik het erger en toen werd ik boos en heb ik e hele op weggehaaldquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
Tenzij dat een koppeltje is, dan is het goed zo
Ik zal voorzichtig zijn :$quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Crip is een kwaaie hoor, daar moet je mee oppassen
Doddiequote:
en daarna wat je op je broodje wiltquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze DM't me elke ochtend
WAT IS JE PROBLEEM???!
Bobbehquote:
Noem je me nu een ruïne?quote:
Ik heb dit nummer laatst geluisterd.quote:
Ja sry, ik wou ervoor zorgen dat ze jou niet meer benaderen. Minder werk voor mijquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:02 schreef Crip het volgende:
[..]
en daarna wat je op je broodje wilt
lekker selectief ben jij
Dat kun je niet krijgen als je een liedje luistert hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer laatst geluisterd.
Daarna m`n huisarts gebeld want ik verloor opeens al m`n hoge en lage tonen in m`n trommelvliezen.
Ik daarheen voor een onderzoek. Wat denk je? Oorkanker.
Thanks Zayn #DeafFor1D
Nee, negatieve zelfbeelden moedig ik niet aan gvd ;squote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ik probeerde te fixen maar toen maakte ik het erger en toen werd ik boos en heb ik e hele op weggehaald
ja manquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Dima, heb je in het echt ook zo'n Aladdinhoedje op?
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, negatieve zelfbeelden moedig ik niet aan gvd ;s
Whisky-cola daarentegen wel :$
sistaaaaaahquote:
Spot er maar mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer laatst geluisterd.
Daarna m`n huisarts gebeld want ik verloor opeens al m`n hoge en lage tonen in m`n trommelvliezen.
Ik daarheen voor een onderzoek. Wat denk je? Oorkanker.
Thanks Zayn #DeafFor1D
Miver en lamonquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is deze dan. Bobby, Dqod, 4ebe. Who's next?
Een mede Swiftiequote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:12 schreef BobbyB het volgende:
Nu Salatrel nog en de club is weer bijna compleet
Chriz2k, Wolvendagen, tliciouz,quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is deze dan. Bobby, Dqod, 4ebe. Who's next?
quote:
quote:
CYquote:
Kaaaaaaaablamquote:
Gers !quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaaaaaaaablam
Partysqatten op de rug van een vreemde
Wooooeeeesh
WTFquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:16 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil deze gelegenheid gebruiken om de volgende uitspraak weer eens aan te halen: "ik los je kut op in zuur terwijl je verschrikt toekijkt"
hou je niet van een uitdaging?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja sry, ik wou ervoor zorgen dat ze jou niet meer benaderen. Minder werk voor mij
Nou echt hè. Mis die jongenquote:
Ik kan heel erg goed koken en make-uppen, kan ook alleen 20+ kids handelen en rustig houden. Dus ben wel wifey material.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip is erg lief maar ze kan gewoon niet zoveel
Fascinerend.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:16 schreef BobbyB het volgende:
Ik wil deze gelegenheid gebruiken om de volgende uitspraak weer eens aan te halen: "ik los je kut op in zuur terwijl je verschrikt toekijkt"
Sws. Moge hij het goed hebben, waar hij ook maar moge zijn, amenquote:
Helaas, op City nog wat gewonnen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeer zeker
Net wel geld verloren vanwege 1 corner tekort bij Bournemouth - Swansea
debielen
Jazeker, afkomstig van onze tekstvirtuoos MiVer.quote:
Dat sowieso, 10/10 wifey materialquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan heel erg goed koken en make-uppen, kan ook alleen 20+ kids handelen en rustig houden. Dus ben wel wifey material.
Nope, was weg tot 4 uur. Niks gebet op Cityquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helaas, op City nog wat gewonnen?
quote:
"jij weet niets van PH."quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:16 schreef BobbyB het volgende:
Bijzondere manquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jazeker, afkomstig van onze tekstvirtuoos MiVer.
"ik weet niet in welke droomwereld jij leeft"quote:
Politiek correcte uitspraak welquote:
Voor een positiever fokquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Politiek correcte uitspraak wel
" iets met een kanaal "quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"ik weet niet in welke droomwereld jij leeft"
beste bets als je niet kijktquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nope, was weg tot 4 uur. Niks gebet op City
kan je ook (stof)zuigen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan heel erg goed koken en make-uppen, kan ook alleen 20+ kids handelen en rustig houden. Dus ben wel wifey material.
alleen opso en stimo en ze zijn niet vol turksquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:23 schreef madeliefff het volgende:
er zitten best veel turkse meiden hier trouwensen allemaal met krullen
![]()
Ik leef al langer dan een weekquote:
quote:
ik dacht cloro en houses ook ( niet dat ik die laatste hier nog zie overigens )quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:23 schreef Crip het volgende:
[..]
alleen opso en stimo en ze zijn niet vol turks
Dat ja :$quote:
paarsevla zoekt jequote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:11 schreef Rozevla het volgende:
HAALLLLLLLOOOOOHOOOOWTJES!!!![]()
Kijk de mooie weertje dan vandaag
Boh
FF NORMAAL DOEN JAquote:
JAWOHLquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FF NORMAAL DOEN JA
oke, immer gerade aus jetzt
ga jankenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:56 schreef HPLC het volgende:
crip, er ontbreekt een spatie tussen Noel en Etsu
Vind dat turkse meiden altijd zulk mooi haar hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:23 schreef madeliefff het volgende:
er zitten best veel turkse meiden hier trouwensen allemaal met krullen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |