Politiek correcte uitspraak welquote:
Voor een positiever fokquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Politiek correcte uitspraak wel
" iets met een kanaal "quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"ik weet niet in welke droomwereld jij leeft"
beste bets als je niet kijktquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nope, was weg tot 4 uur. Niks gebet op City
kan je ook (stof)zuigen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan heel erg goed koken en make-uppen, kan ook alleen 20+ kids handelen en rustig houden. Dus ben wel wifey material.
alleen opso en stimo en ze zijn niet vol turksquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:23 schreef madeliefff het volgende:
er zitten best veel turkse meiden hier trouwensen allemaal met krullen
![]()
Ik leef al langer dan een weekquote:
quote:
ik dacht cloro en houses ook ( niet dat ik die laatste hier nog zie overigens )quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:23 schreef Crip het volgende:
[..]
alleen opso en stimo en ze zijn niet vol turks
Dat ja :$quote:
paarsevla zoekt jequote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:11 schreef Rozevla het volgende:
HAALLLLLLLOOOOOHOOOOWTJES!!!![]()
Kijk de mooie weertje dan vandaag
Boh
FF NORMAAL DOEN JAquote:
JAWOHLquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FF NORMAAL DOEN JA
oke, immer gerade aus jetzt
ga jankenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:56 schreef HPLC het volgende:
crip, er ontbreekt een spatie tussen Noel en Etsu
Vind dat turkse meiden altijd zulk mooi haar hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:23 schreef madeliefff het volgende:
er zitten best veel turkse meiden hier trouwensen allemaal met krullen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |